Dodaj do ulubionych

Dorosłe dzieci dokładają się do życia?

19.07.19, 14:01
Czy wasze dzieci pracujące,mieszkające z wami dokładają się do życia? Jaka to suma.
Edytor zaawansowany
  • andaba 19.07.19, 14:06
    Nie. Jak coś kupują do domu, to oczywiście im nie oddaję, ale nie żądam pieniędzy gdy sama idę na zakupy, ani dokładania się do opłat.
    Ale moi sie jeszcze uczą, wiec tak czy sik mamy obowiązek alimentacyjny smile
  • ewenny58 19.07.19, 14:31
    pracujący synowie, kiedy mieszkali z nami, to dokładali się do "życia"
    sobotnie, duże zakupu były przez nich płacone i transportowane
    jeden płacił internet, drugi wodę
    reszta była z naszej czyli rodziców puli
    myślę, że dokładali się po 300 zł miesięcznie

--
    jestem jak królowa angielska
    kocham corgi kiss, kiss
  • agniesia331 19.07.19, 17:47
    Nie, studiuję dziennie, zarabia w ciągu roku na swoje potrzeby plus ma ode mnie na benzynę, ciuchy, kosmetyki, czasami na jedzenie na mieście i od dziadków kase na konto. Teraz jest na płatnych praktykach.placimy za wakacje, weekendu
  • saskia44 21.07.19, 10:06
    agniesia331 napisała:

zarabia w ciągu roku na swoje potrzeby plus ma ode mnie na benzynę, ciuchy, kosmetyki, czasami na jedzenie na mieście i od dziadków k ase na konto. Teraz jest na płatnych praktykach.placimy za wakacje, weekendu

To na co zarabia skoro wy za wszystko placicie?
  • aqua48 19.07.19, 16:34
    Nie. Synowie jak mieszkali z nami po skończeniu studiów, to nie dokładali się, ale całe pensje odkładali na usamodzielnienie się. Myśmy traktowali utrzymanie ich jako nasz wkład w to usamodzielnienie. No i znaliśmy ich plany - wiedzieliśmy kiedy się wyprowadzą w jednym przypadku to był rok, w drugim półtora roku po magisterce.
  • gozdzikwkubku 19.07.19, 16:37
    Płaciłem mamie 400zl jak z nią mieszkałam A zarabiala wtedy 2tys zł na reke
  • gozdzikwkubku 19.07.19, 16:38
    Ja zarabialam 2tys zl
  • aguar 19.07.19, 17:04
    A mama ile?
  • gozdzikwkubku 19.07.19, 17:41