Dodaj do ulubionych

Smartwatch dla dziecka

27.07.19, 21:52
Jestem zielona w temacie,wiem wstyd wink

Ok.kupuje smartwatch i.....karte sim? Gdzie. Mam tel w orange wiec do smartfonu dla dziecka moge w jakiejś dużej sieci? Czy sa karty dedykowane do smartwatchow ...piszą o tym na all przy aukcji np bez limitów waznoscismile
Edytor zaawansowany
  • princesswhitewolf 27.07.19, 21:54
    Nie, wiekszosc smatwatvh nie wymaga okreslonej karty sim poza wielkoscia. Ale uwaga, niektore chca bys plavila za uzywanie ich appki.
  • magdzialena78 27.07.19, 21:58
    Ok.wiec co jest w miarę ok bez przesadnych kosztów?
    Bez wodotrysków żeby działało bez klopotu, bez miliona funkcji
  • ptysia35 05.08.19, 12:47
    Fajną ofertę ma Garett, wraz z mężem kupiliśmy go naszej 11-letniej córce na urodziny (ma w maju). Zależy czego oczekujesz od zegarka. My w prawdzie chcieliśmy jej po prostu sprawić przyjemność bo takie gadżety są teraz modne, a ostatecznie okazało się, że możemy kontrolować gdzie przebywa, co jest super opcją dla martwiącego się rodzica. Duży plus, bo zegarki wcale nie są takie drogie, kosztują jakieś 300-400 złotych. Podrzucam jakiś link na szybko zegarownia.pl/zegarki-garett/zegarki-garett-kids
  • afro.ninja 27.07.19, 22:13
    W Polsce to przewaznie sim. Minimum 10 zeta za miesoac.
  • magdzialena78 01.08.19, 18:24
    Marka polecana to?
  • plasmaplus 05.08.19, 12:54
    Mam, dziecko dostało na komunię. Nie jakaś super marka, ale jest apka do śledzenia przez GPS, można też zadzwonić na zegarek i z zegarka na 10 numerów wpisanych. Raczej stosujemy jako formę kontroli, gdy wyrusza rowerem "do koleżanek na osiedle" (ma 10 lat) - widać gdzie jest i nie musi brać już telefonu, bo zawsze jest kontakt.
  • ptysia35 05.08.19, 13:28
    Czy też ma Garetta? U nas te same opcje smile
  • plasmaplus 05.08.19, 13:40
    Nie pamiętam teraz, a córka na kominkach z zegarkiem właśnie. Ale apka Where's my baby.
  • aerra 05.08.19, 18:49