Dodaj do ulubionych

Czajnik elektryczny, jaki?

12.08.19, 08:28
Muszę kupić czajnik elektryczny, jestem kompletnym laikiem w temacie czajników elektrycznych. Ktoś poradzi jaka firma, jaka pojemność, taki, żeby się dobrze odkamieniał (czytałam w opiniach, że niektóre modele źle się odkamienia, dlaczego?). Rodzina 5 osobowa, dużo pijemy, więc będzie intensywnie użytkowany. I na ile wystarczy? Dłużej niż standartowa gwarancja, czy przedłużyć do 5 lat? Pięknie dziękuję za pomoc.
Edytor zaawansowany
  • milka_milka 12.08.19, 08:59
    Najzwyklejszy, najtańszy, byle nie śmierdział plastikiem. W sklepie na B są bardzo dobre, białe, za 55 zł. Nie widziałam czajnika, który wytrzyma dłużej niż dwa-trzy lata. Potem trzeba wymieniać. A rozszerzenie gwarancji nic nie daje, bo to ubezpieczenie, nie gwarancja i zaraz dowiesz się, że źle użytkowałaś czajnik.

--
    Kobieta z racji posiadania dwóch XX ma w pakiecie wbudowaną opcję sprzątania.[...]x wygląda trochę jak kosz na śmieci, a trochę jak kosz na brudną bieliznę. Jak nie pucuje wszystkiego w zasięgu wzroku, to jest godna pożałowania.Facet ma Y a to wygląda jak kieliszek. On może olewać. by beataj1
  • ziazia17 12.08.19, 09:00
    Dzięki!!!
  • blokersowa 12.08.19, 12:12
    Ostatnio kupilam w Kauflandzie czajnik Zelmera (sentymentalnie tez bo pozegnanie z marka) za ok 90 zł, te za 55 wygladały za bardzo mizernie. Czajnik dziala na budowie narazie ok. 2-3 miesiac i byl odkamieniany bez problemowo (bardzo twarda woda). W domu mam Russela Hobbsa, dałam wiecej o chyba 40 zł ale ma bajerancki olschoolowy wyglad i miernik termperatury wody (do zielonej herbaty jak znalazl). Metalowy korpus, grzałka wystajaca na dole, odkamienia sie elegancko i anticalkiem, i cytryna. Jestem z niego bardzo zadowolona. Narazie dziala od pazdziernika. Gwarancje zywkłe. To nie pralka czy super lodówka.
  • princesswhitewolf 12.08.19, 09:17