Dodaj do ulubionych

Upadek firmy booking - i co dalej?

17.08.19, 14:50
Czesc z was pewnie pamieta moje perypetie z rezerwacjami z booking. Sprawy zglosilam po powrocie i do tej pory nikt sie nimi porzadnie nie zajal. Ze 100 osob krzyczalo tu na mnie ze mam czytac opinie na portalu. Ok.

W miedzyczasie wybuchl skandal z Tatarzanka, mi szczerze mowiac szczeka opadla- moge rozumem objac chytre baby, policjantow ktorzy sa ich rodzina itp i nie chce im sie zajmowac sprawa.

Ale zamieszanie w cos takiego portalu booking? To mnie przerasta. Myslalam ze to ten portal rozdaje karty i najmniejsza skarga gosci wyklucza wlasciciela z mozliwosci wspolpracy z nimi. Tymczasem czytam opinie o Tatarzance na booking i sa same zachwyty obiektem. Jakim cudem? A wy nadal uwazacie ze nalezy kierowac sie opiniami?

Dla mnie ten portal juz jest skonczony, ale nie wiem za bardzo z jakiego innego korzystac? A wy gdzie rezerwujecie noclegi?
Edytor zaawansowany
  • thaures 17.08.19, 14:56
    Od lat korzystam z booking com, zawsze czytam opinie i nigdy mnie nie spotkało nic złego.
  • krelia 17.08.19, 14:59
    Mi tez do tej pory, cale lato sie dziwilam ze w tym roku trafilam na dwa hotele - wtopy z opiniami 9,0.
    Na szczescie wkrotce potem wybuchl skandal z Tatarzanka i juz wiem ze te opinie sa po prostu falszowane, tylko jeszcze sie zastanawiam w jaki sposob to dziala.
    A ty czytalas opinie dotyczace Tatarzanki?
  • panna.jezowa 17.08.19, 15:01
    A możesz zalinkować te opinie z bookingu? Bo od kilku dni tam nie ma ich strony, gdzie Ty to widzisz?
  • krelia 17.08.19, 15:18
    Oj nie wkleje ci linka, czytalam kika artykulow w mediach i tam bylo odniesienie - wysoka ocena koncowa i same zachwyty, a minusy typu- nie dziala przelacznik w kuchni, brak windy itp itd- wtf.... babsztyle od 3 lat lataja z paralizatorem a "gosciom" przeszkadza brak windy????
    Nie znajde tego teraz ale ocene ogolna chyba jescze widac na booking
    Nie wierze ze tam nikt nie zadzwonil i tego nie zglaszal oszustwa , tylko ciekawi mnie jaki interes mial portal w tuszowaniu tego procederu...
  • panna.jezowa 17.08.19, 15:20
    Nie wkleisz mi linka, bo tych opinii na bookingu nie ma.
  • krelia 17.08.19, 15:41
    Jestes ta baba z paralizatorem?
    Jesli nie to nie wiem o co ci chodzi...
  • panna.jezowa 17.08.19, 15:50
    O to, że też chciałam je przeczytać od paru dni.
    Ale ich nie ma.
    A Ty twierdzisz, że teraz czytasz, więc prosiłam o link.
    Ale widzę, że z trollem rozmawiam.
  • krelia 17.08.19, 16:05
    boosszzz, czytalam na przestrzeni tych dni, kiedy wybuchla afera( moje problemy byly miesiac temu wiec to dzieje sie teraz)…. a poza tym w jaki sposob moge czytac i pisac jednoczesnie na ematce?smile
    wygralas internety wink
  • panna.jezowa 17.08.19, 16:08
    Do wybuchu afery tej strony nie ma.
    Zwyczajnie kłamiesz.
    EOT.
  • panna.jezowa 17.08.19, 16:09
    *od
  • krelia 17.08.19, 16:19
    volta2 tez klamie?

    "Ja zdążyłam przeczytać, były w ocenach same 10, i to kilka stron wstecz. Tylko jedna po rosyjsku została na 2,5 oceniona i pan pisał że ich pobiła bo nie był G otowy do wyjścia o 10:00 rano. "
  • sundace46 17.08.19, 16:41
    panna.jezowa napisał(a):

    > Zwyczajnie kłamiesz.

    Nie pierwszy raz. To norma u niej big_grin
  • odnawialna 17.08.19, 19:50
    Nieprawda, nie kłamie. Opinie były. Sama czytałam. Same pozytywne. Podobno właścicielka odznaczała, że gość nie przybył na miejsce i w ten sposób uniemożliwiała wystawienie jakiejkolwiek opinii, więc zostały same pozytywne.
  • panna.jezowa 17.08.19, 20:01
    Były. Ale ich nie ma od paru dni, więc pytałam gdzie ona to dziś czyta.
  • krelia 17.08.19, 20:21
    A gdzie wlasciwie pisze, ze ja dzis cos czytam?
    jak juz klamiesz to sobie wybierz jakis wiarygodny wpis, bo klamanie to jest ciezki kawalek chleba, umeczysz sie kobieto
  • rosapulchra-0 17.08.19, 22:31
    Widać to po tobie jak kręcisz co chwila, tak samo jak z tą restauracją Michelina, która miała gwiazdki, a potem miała jedną, a na końcu była wymieniona na niby jakiejś liście Michelina.
    Kłamać się wiarygodnie to ty naucz, bo póki co, trollem jesteś strasznie nudnym.

    --
    A to nie wiesz, że jak kobieta "rozkłada nogi", to jej się otwiera taka czarna dziura, co zasysa z niespotykaną siłą wszystkie samce jak leci, aż po horyzont zdarzeń...? by memphis90
  • krelia 17.08.19, 20:22
    Nie przejmuj sie, ona jest z zakopanego i musi bronic innych goralek wiec robi zamieszanie po prostu
  • volta2 17.08.19, 16:01
    Ja zdążyłam przeczytać, były w ocenach same 10, i to kilka stron wstecz. Tylko jedna po rosyjsku została na 2,5 oceniona i pan pisał że ich pobiła bo nie był G otowy do wyjścia o 10:00 rano.
  • krelia 17.08.19, 16:11
    no wlasnie, i wez tu rezerwuj opierajac sie na ocenach, naprawde wiarygodny ten portal sad
  • double-facepalm 17.08.19, 15:58
    krelia napisał(a):

    > Oj nie wkleje ci linka, czytalam kika artykulow w mediach i tam bylo odniesieni
    > e - wysoka ocena koncowa i same zachwyty, a minusy typu- nie dziala przelaczni
    > k w kuchni, brak windy itp itd- wtf.... babsztyle od 3 lat lataja z paralizator
    > em a "gosciom" przeszkadza brak windy????
    > Nie znajde tego teraz ale ocene ogolna chyba jescze widac na booking
    > Nie wierze ze tam nikt nie zadzwonil i tego nie zglaszal oszustwa , tylko cieka
    > wi mnie jaki interes mial portal w tuszowaniu tego procederu...
    Baba od Tatrzanki sama była niesamowicie cwana bo pierwsza zgłaszała Bookingowi, ze pobyt jej gosci nie doszedł do skutku. Booking akurat ma globalny zasięg i akurat kilka afer zPL ani ich grzeje ani ziebi.
  • beata985 17.08.19, 19:21
    Gdzieś ktoś pisał...W innym wątku bodajże, że właściciel po wyrzuceniu turystów zgłaszał w booking że turysta się nie zgłosił o wtedy ie byl0 możliwości wystawienia negatywnych opinii.

    --
    Każdy dzień z pisem jeszcze głupszy od poprzedniego /by anetapzn/
  • thaures 17.08.19, 15:40
    krelia napisał(a):

    > A ty czytalas opinie dotyczace Tatarzanki?

    Czytałam. Ale też czytałam opinie na innych portalach. Faktem jest, że wynajmując mieszkanie czy pokój na booking już nie szukam opinii gdzie indziej.
    W tym tylko roku przez booking spałam w 8 różnych miejscach. Być może nie miałam nigdy problemu, bo korzystam z portalu szukając noclegu poza Polską? A wiadomo- Polak potrafi. Ale z drugiej strony są ludzie, którym przeszkadza dosłownie wszystko. Pamiętam grupę Polaków, którzy spali z nami w hotelu w Londynie i na śniadaniu nic, dosłownie nic im się nie podobało. A wg nas śniadanie było bardzo ok. Zwłaszcza, że hotel był tylko dwugwiazdkowy, tani i trudno było oczekiwać niewiadomo czego. A dla tamtych gości trzy gorące posiłki ( przy śniadaniu!) to było stanowczo za mało. Tak więc i tak bywa.
  • krelia 17.08.19, 15:44
    Wiesz, jakos nie widze na booking tego narzekania na wszystko, najczesciej sa suche, krotkie opinie na 10 gwiazdek, i w hotelu ***** i w schronisku z dzielona lazienka, jak to mozliwe ?
  • lauren6 17.08.19, 19:35
    Właśnie oglądam na Bookingu opinie Tatrzanki.

    Jeśli ktoś daje ocenę 10/10 i pisze, że w willi jest czyściutko, bo właścicielka każe zdejmować buty przed wejściem do pokoju to świadczy to zarówno o yebniętej wlascicielce, jak i o panience, która napisała taką opinię.

    Ja bym nie pojechała do takiego pensjonatu.
  • heca7 17.08.19, 19:24
    Nie pitol głupot. Ja jutro wystawię 8 opinię podczas tego urlopu na portalu booking i będzie ona zgodna z tym co zastałam ( dziś hytte!). Nigdy nie podkrecilam nikomu opinii.

    --
    Na Halloween przebiorę się za okres. A potem spóźnię się i wszyscy będą się bali wink
  • krelia 17.08.19, 19:34
    niech zgadne, same plusy , minusy to brak lustra w pokoju i za goraco w lazience, a co najwazniejsze nie ma mydla w plynie i balkon jest za maly !!! smile

  • heca7 17.08.19, 19:41
    Nie, nie zgadłaś. Hotelowi w Oslo wystawiłam 6,5 za włosy na podłodze, kiepski stół szwedzki i ogólny brak czystości nie tylko w pokoju.

    --
    Na Halloween przebiorę się za okres. A potem spóźnię się i wszyscy będą się bali wink
  • bywalec.hoteli 17.08.19, 22:13
    Mam wrazenie, Że większość pozaytywnych opinii o wszystkim i nie tylko na bookingu ale na fejsie, googlu, ceneo, oponeo itp jest fałszywa

    --
    Lato smile
  • dziennik-niecodziennik 17.08.19, 15:29
    Tatarzanka miala pozytywne opinie bo tych wywalanych wlascicielka zglaszala jako "gosc nie dojechal". A gość ktory nie byl w lokalu nie moze wystawic opinii.

    --
    "(...)kieckę rzuciła, kazała do sklepu oddać. W sklepie nie przyjęli bo kod nie wszedł!" - "Kot wszędzie wejdzie..."
    Pietrek + Solejuk wink
  • krelia 17.08.19, 15:43
    i nikt z tych gosci przez 3 lata nie skontaktowal sie z booking i nie zglosil oszustwa?
  • dziennik-niecodziennik 17.08.19, 16:00
    Jesli ludzie nie wiedza ze nie sa jedyni to czesto nie zglaszaja. Bo "co ja jeden zrobie".

    --
    "(...)kieckę rzuciła, kazała do sklepu oddać. W sklepie nie przyjęli bo kod nie wszedł!" - "Kot wszędzie wejdzie..."
    Pietrek + Solejuk wink
  • krelia 17.08.19, 16:15
    Wiesz, ja akurat teraz zglaszam swoje rzeczy,
    przez strone internetowa to znika gdzies w czelusciach netu,
    na maile przestali odpisywac.
    zadzwonilam ( tez dodzwonic sie ciezko )to obiecali ze zajma sie sprawa i dalej cisza….naprawde robi sie tam niewesolo
    wiec ludzie tez mogli zglaszac a oni po prostu ich olali i obiekt dalej funkcjonowal….
  • madami 17.08.19, 16:15
    Raz się zdarzyło, że zarezerwowany przeze mnie nocleg nie doszedł do skutku, przyjechałam na miejsce i okazało się, że mimo rezerwacji miejsca dla nas nie było, ale zostaliśmy zakwaterowani w innym obiekcie w tej samej cenie i standardzie i w sumie wszystko było ok. Tylko zdziwiła mnie wiadomość od bookingu o treści potwierdź że nocleg nie został zrealizowany, było tam miejsce na wytłumaczenie dlaczego - napisałam, że ja się stawiłam ale ze względu na overbooking zostałam zakwaterowana gdzie indziej.
    Ciekawe czy ci goście, których pobyt zgłaszano jako niebyły, też dostali takie maile od bookingu???
  • mamablue 17.08.19, 15:57
    Coś czuję, że masz jakąś konkurencyjną firmę i robisz bookingowi czarny "pijar" w necie.
  • tiszantul 17.08.19, 18:29
    Aha. Ale Ty jak regularnie krytykowalaś PiS, to oczywiście jako szczera, spontaniczna internautka, o żadnym robieniu czarnego PR nie ma mowy, co?
  • lumeria 17.08.19, 16:04
    Jaki upadek Booking.com? Firma świetnie prosperuje, maja naprawdę dobry serwis. Parę razy miałam sytuacje gdzie musiałam skasować rezerwacje promocyjna, niby nie-odwołalną (mogłam stracić cala zaliczkę), i booking to załatwił z hotelami (odsprzedali rezerwacje). Bardzo sobie ich cenie.

    Przykro, ze masz niefajne doświadczenia, ale to chyba raczej nieferalny traf a nie wina firmy. Zawsze jest jakiś odsetek naciągaczy czy nietrafnych opisów - albo zdarza się impreza w obiekcie, zdarzenia losowe, itp. Za to bookingu obwiniać raczej nie można.

    Tak jak angole mawiają - życzę ci lepszego szczęścia następnym razem!
  • lumeria 17.08.19, 16:06
    feralny traf - pomylka
  • krelia 17.08.19, 16:10
    oh, nie wiedzialam ze traktowanie paralizatorem to feralny traf, a zamordowanie kogos jak kwalifikujesz?
  • lumeria 17.08.19, 17:03
    I w jaki sposob jest to wina firmy Booking.com?
  • krelia 17.08.19, 17:04
    z uslug posrednika korzysta sie zeby nie naciac sie na nieuczciwych wlascicieli, dlaczego ten posrednik sie w ogole nie sprawdza?
  • lumeria 17.08.19, 17:08
    Nadal nie napisalas w jaki sposób oni sa odpowiedzialni za przestępstwa w obiektach?
  • krelia 17.08.19, 17:13
    napisano ze takie akcje trwaja od 3 lat, wydaje ci sie ze NIKT nie zglosil tego do portalu?
    chodzilo tez o utrate straconej zaliczki, twoim zdaniem ludzie sa tacy beztroscy ze w ogole ich to nie ruszalo i nie dzwonili do booking????
  • lumeria 17.08.19, 17:25
    Wiesz, kiedy rezerwuje loty przez Expedie czy Skyscanner, czy jakikolwiek portal, nie dzwonie do nich jak sa problemy na lotnisku, opóźnienia, odwołane loty, albo ktoś robi rozróbę w samolocie. Lecz biorę na klatę ryzyko, ze przewoźnik może być niesolidny, pogoda niesprzyjająca, inny pasażerowie zwariowani.

    Tak samo traktuje Booking - jako wyszukiwarkę i pośrednika, a nie omnipotencyjnego tatusia, który wie wszystko i jest za wszystko odpowiedzialny.
  • krelia 17.08.19, 18:26
    a ja wrecz przeciwnie, dawno temu mialam problem z hotelem ( anulowana rezerwacja jeszcze przed wyjazdem bo cos tam sie obiektowi uwidzalo) i booking zaproponowal mi sam z siebie inny nocleg w wyzszym standardize za taka sama cene. Sama bylam wedy zaskoczona ich reakcja i dzieki temu mnie " kupili" jako klienta.
    Skoro sami przejmuja role tatusia to ja wchodze w te role i oczekuje opieki tatusiowej smile
  • krelia 17.08.19, 16:08
    Zaraz zaraz, ja mialam problemy typu ze byla impreza w budynku, wiec ok, ale watek jest o ludziach pobitych i oszukanych, sprawa ciagnela sie kilka lat, jakim cudem mozesz tu pisac o braku szczescia skoro to jest udzial w przestepstwie i krycie przestepcy?????
  • koko8 17.08.19, 16:09
    Przed rezerwacją jakiegokolwiek hotelu, przede wszystkim sprawdzaj zawsze ceny na porownywarkach cen hoteli typu Trivago. Tam znajdziesz rozmaite platformy rezrwacyjne, nie tylko booking.com, ale tez agodę, zenhotels, hotelscom itp. Sprawdzaj oceny na tripadvisorze, są wiarygodne i surowe, czesto poparte zdjeciami. Podczas podróży weryfikuję tam wszystko, nawet kierowcę, ktory zabiera mnie lotniska wink
    Dobrym portalem rezerwacyjnym w Polsce jest triverna, maja często świetne promocje na dobre hotele. Na airbnb tez się nigdy nie zawiodłam .
  • norra.a 17.08.19, 16:14
    Ja już pisałam w Twoim wątku, że booking bardzo mi popadł w tym roku, nie sądzę, że będę jeszcze korzystać z ich usług, co najwyżej do przeglądania hoteli a rezerwować będę bezpośrednio. Pewnie więcej będę korzystać z google'a, (przeszukiwanie mapy w wybranej lokalizacji)
  • magata.d 17.08.19, 16:19
    Zawsze rezerwuje noclegi dzwoniąc bezpośrednio do hotelu. Opinie czytam na różnych portalach.
  • ida_listopadowa 17.08.19, 16:28
    Akurat ani booking com ani inne portale nie sprawdzaja osobiscie obiektow. Przez jakis czas takie sprawdzanie wyrywkowe bylo.
    Mimo wszystko bardziej wierze w booking niz np w hotel com. Ten ostatni mial w tym roku wieksza obsuwe - sprzedawal... nieistniejace apartamenty, niestety mnie tez trafilo. Ci, ktorzy zaplacili cala kwote dostali jednak nocleg zastepczy, zreszta w lepszym standardzie. Mnie sie wydawalo, ze skoro cos jest na hotels com to nie ma strachu, a tu taki zonk.
    Dlaczego ludzie nie pisza zlych opinii? bo sie boja odwetu. Bylam w pensjonacie z z mega dobrymi ocenami. A na miejscu: impreza rodzinna gospodarzy w pokoju "wspolnym", nieodsniezony parking, lod na schodach, nawet nie posypane piaskiem. Dojazd prawie niemozliwy. Osoba, ktora to opisala w opinii dostala po glowie, ze smiala przyjechac... tylnonapedowym autem. Zastanawiam sie ile osob sie natnie.
  • swiecaca 17.08.19, 16:29
    a jak jeździłaś na wakacje jak nie było bookingu?
  • magata.d 17.08.19, 16:33
    Też się zastanawiam.
  • krelia 17.08.19, 16:48
    No wlasnie jak sie jezdzilo jak nie bylo internetu?
    w ksiazce telefonicznej sie szukalo hoteli czy jak?
  • lumeria 17.08.19, 17:05
    Przez PTTK się załatwiało smile
  • odnawialna 17.08.19, 20:10
    Przed internetem były wczasy pracownicze, albo kwatery sprawdzane wielokrotnie na przestrzeni lat, w sensie jeździło się do tego samego, sprawdzonego miejsca.

    Gdy internet raczkował ponad 20 lat temu pierwszy raz z mężem i dzieckiem pojechałam na wakacje. O bookingu nikomu się nie śniło. Pojechałam wybierając ogłoszenie z gazety i ustalając warunki telefonicznie: Pokój z łazienką, mozliwość parkowania, odległość od morza itd. Zastałam norę z wciśniętym podwójnym łóżkiem i maksymalnie 1 m2 wolnej przestrzeni. Bez żadnej szafy, krzesła, stolika, niczego. Łazienka wspólna na 6 rodzin. Właścicielka widząc małe dziecko dała nam stolik wielkości laptopa, to chyba rodzaj kwietnika kwietnika był smile Był parking, a jakże, wychodząc z nory ledwie otwierałam drzwi, uważając, żeby nie walnąć w czyjś samochód, całe podwórko było na styk zastawione. Chcieliśmy zmienić kwaterę, ale wiadomo jak jest w sezonie, nic wolnego nie było. Cud, że pogoda była, więc wracaliśmy tam jedynie spać.
    Od tej pory, kilka lat jeździliśmy w ciemno szukając kwater na miejscu, ale dalej, kilka kilometrów od morza i to był najlepszy sposób. Zawsze byliśmy zadowoleni. A później rozhuśtał się internet...
  • ida_listopadowa 17.08.19, 20:46
    tak bylo. Kiedys jechalo sie do osrodkow wypoczynkowych, wszystkie byly marne i wszystkie takie same. Kwatery prywatne "u baby" sie sobie wzajemnie polecalo. Albo jechalo sie w ciemno i szukalo na miejscu. Mozna bylo jeszcze zarezerwowac w biurze podrozy co mi sie zdazylo kiedys dawno temu. Rezerwowalam domek. Dostalam swustek papieru z napisem "voucher" wink
  • swiecaca 18.08.19, 15:16
    ale ja nie piszę o zamierzchłych, przerażających czasach kiedy nie było internetu. obecnie każdy hotel, pensjonat itp ma swoją stronę internetową. można poszukać noclegu na wybranym terenie przez mapę googla, przez strony o turystyce w wybranych miejscach,w przewodnikach też polecają miejsca o różnym zakresie cenowym. booking to tylko jedna z możliwości i nie ma tam wszystkiego.
  • mdro 17.08.19, 17:00
    Upadek big_grinbig_grinbig_grin

    A jak tam posiłek w stołówce Michelina?

    --
    "mam świadomość, że jestem sterowanym botem" - 1elka26 na forum emama
  • krelia 17.08.19, 17:03
    Pomylilo ci sie cos, restauracji michelen nie rezerwuje sie przez bookingwink
  • lumeria 17.08.19, 17:16
    To Ty krelio napisalas, ze lyzki nie dali Ci w restauracji z gwiazdka Michelina???

    Jezus, Ty masz strasznego pecha! Ciagle sie nadziewasz na jakies porazki....
  • krelia 17.08.19, 17:17
    jeszcze w hotelu **** nie dzialal internet i musialam placic za przejazd polskimi autostradami ….
  • rosapulchra-0 17.08.19, 22:46
    Nie, nie. To była knajpa z listy Michelina.

    --
    Jeśli cos zdarzyło sie raz- mozliwe, ze zdarzy sie ponownie, ale jesli cos zdarzylo sie juz dwa razy- na pewno zdarzy sie po raz trzeci. by eulalia_bardzo_przecietna
  • lot_w_kosmos 17.08.19, 17:08
    Krelia to troll.
    Po co jej odpowiadacie.
    Pracuje na zlecenie i robi łajnoburze.
    I ma same przygody z bookingiem. Dziwnym trafem.
  • lumeria 17.08.19, 17:17
    Sa ludzie, którzy oczekują problemów, i je doświadczają.... :-\
  • heca7 17.08.19, 19:19
    Tobie naprawdę płaci konkurencja bookingu 😀 albo krew cię zalewa, że im za dobrze idzie...

    --
    Na Halloween przebiorę się za okres. A potem spóźnię się i wszyscy będą się bali wink
  • krelia 17.08.19, 19:28
    spoko, autostrady platne tez zgubie
  • agnieszka_kak 17.08.19, 21:14
    Jak mam czas to sprawdzam hotel dodatkowo na tripadvisorze. Tam nie oszukuja.
  • bywalec.hoteli 17.08.19, 22:14
    agnieszka_kak napisała:

    > Jak mam czas to sprawdzam hotel dodatkowo na tripadvisorze. Tam nie oszukuja.


    Ja mam wrazenie, ze wszędzie oszukują

    --
    Lato smile
  • rosapulchra-0 17.08.19, 22:48
    Powtarzasz się.

    --
    Ty milden samotna zdaje jesteś to może się wymienicie usługami? Bo pewnie też masz z tym problem. by bergamotka77
  • vinca 18.08.19, 16:04
    Regularnie rezerwuje przez booking.com i nigdy portal niczemu nie zawinił. Rezerwacji robiłam już co najmniej kilkadziesiąt. Nie robię rezerwacji w obiektach które mają ocenę poniżej 8.

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka