Dodaj do ulubionych

Booking - czy coś się da zrobić?

23.08.19, 21:23
Postaram się w skrócie opisać sytuację:
W czerwcu zarezerwowałam 2 noce przez booking. Niestety dwa dni przed wyjazdem okazało się, że nie możemy jechać. Skontaktowałam się z właścicielką czy jest możliwość anulowania (było juz po terminie gwarantowanym przez booking), napisała, że wystawi ofertę, jak ktoś wynajmie to zwróci kasę. Pierwsza noc sprzedała się bardzo szybko, druga też po jakimś czasie zniknęła z ofert, ale nie wiem czy się sprzedała. Pani po kontakcie obiecała zwrócić za jedną noc, poprosiła o nr konta itd. I kontakt się urwał. Napisałam do booking, odpisali że nic nie mogą zrobić. Mam wrażenie że pani obiecywała zwrot pieniędzy do czasu, gdy można było wystawić opinię, a teraz to juz nic jej nie zrobię.
No właśnie, czy mogę coś jeszcze zrobić, czy tylko pogodzić się ze stratą kasy?
Edytor zaawansowany
  • krelia 23.08.19, 21:37
    Mecz booking, tez mam wlasnie z nimi problemy i walcze.
    na pewno jesli nic nie beda chcieli zrobic to moga ci wyslac nowy link do opinii, ja teraz to przechodze i link dostalam juz po dwoch telefonach, 5 wiadomosciach ze strony i 10 mailach. Nie wiedzieli ze ze mna nie przelewki.
    Wiec na pewno mozesz kobiete obsmarowac w opinii.
  • saphire-2 23.08.19, 21:44
    Czas minął i nie może.
    A poza tym to ona zrezygnowała z wyjazdu zbyt późno. Jest regulamin.
  • krelia 23.08.19, 21:49
    Ale chytra baba z booking zarobila dwa razy za jeden pokoj, to jest ok?
  • kieszonkowa 23.08.19, 21:45
    Ojp, obsmarowac, serio??

    Baba_jagoda zarezerwowała oferte NON REF przypominam. Niezwracalną (nie pamietam polskiego słowa, sory). I nie dostala zwrotu - na co zgodzila sie, kupujac własnie te a nie inną oferte. Oczywiscie ktos mógł isc jej na rękę, ktos mogł nie obiecywac - ale ludzie są jacy są. Baba_jagoda zgodzila sie na warunki rezerwacji Non-ref i zaakceptowała je.

    I teraz zamierza za to kogos obsmarowac, zepsuc mu opinię??? sad((( Bardzo nieładnie według mnie. I nieuczciwie. Ze stratą (zwlaszcza zaliczoną na własne życzenie) trzeba umieć się pogodzić.
  • krelia 23.08.19, 21:48
    "napisała, że wystawi ofertę, jak ktoś wynajmie to zwróci kasę"
    aha, zepsuc opinie, no nic milczmy i hodujmy sobie na piersi nowa oszustke z paralizatorem w rece jak bezmyslni goscie sobie wyhodowali w Zakopanym crying
  • baba_jaga08 23.08.19, 21:50
    Oferta była zwrotna ale do pewnego czasu, u nas sprawa z koniecznością rezygnacji wyszła za późno.
    Ja mam żal za te obietnice. Mogła kobita napisać że nie zwróci i koniec. A tak zgarnęła podwójną kasę i się cieszy z naiwnego jelenia.
  • aguar 23.08.19, 22:00
    Owszem, mogła od razu napisać, że nie zwróci, ale regulamin jest po jej stronie. Nam booking pomógł w odzyskaniu zaliczki, ale my anulowaliśmy jeszcze w czasie, kiedy obiekt gwarantował możliwość bezkosztowej rezerwacji.
  • krelia 23.08.19, 22:03
    No to pisz do booking, bo jak sie rozochoci z tej pazernosci to bedzie tak jak w Tatarzance crying
  • biala_ladecka 23.08.19, 22:15
    Zdradze Ci tajemnice. Sprzedawanie po kilka razy tego samego pokoju jest stala praktyka w hotelarstwie i nie ma nic wspolnego z oszustwem. Anulowalas po terminie. Babka ma pelne prawo do Twojej kasy. Nie wiesz co, komu i za ile sprzedala. Moze jest na Twojej anulacji stratna. Jest setki mozliwosci. Nie draz, bo racja nie lezy po Twojej stronie. To moja rada. Na przyszlosc w takiej sytuacji cisnij na zmiane terminu, to hotelarzom zazwyczaj latwiej przelknac niz bezkosztowe anulacje.

    --
    Spongebob, gdybym dostawał dolara za każdy mózg którego nie masz, miałbym dolara ~~ Skalmar
  • krelia 23.08.19, 22:18
    Ale dlaczego wy wszysktkie murem stoicie za oszustka?
  • biala_ladecka 23.08.19, 22:24
    Ale za jaka oszustka? W Zarze tez sie wyklucasz z obsluga, jak chcesz zwrocic towar 31 dni po terminie zakupu?

    --
    Spongebob, gdybym dostawał dolara za każdy mózg którego nie masz, miałbym dolara ~~ Skalmar
  • biala_ladecka 23.08.19, 22:26
    *wykłócasz

    --
    Spongebob, gdybym dostawał dolara za każdy mózg którego nie masz, miałbym dolara ~~ Skalmar
  • krelia 23.08.19, 22:35
    Ona ma na pismie ze kobieta jej zwroci pieniadze, czy to nie oszustwo?
    po co to napisala?
    Ja chce przeczytac na booking w opiniach ze nocleg jest u chytrej baby, bo moze tez odwalac inne numery
  • barattolina 23.08.19, 22:36
    W sumie tak, bo jeśli nie powiedziałabyś jej wcześniej to nie zdążyłaby wynająć po raz drugi.
    Chciałaś dobrze, a wyszło jak zwykle.
    Nie przejmuj się zbytnio, zdarza się.
  • saszanasza 26.08.19, 14:53
    baba_jaga08 napisała:

    > Oferta była zwrotna ale do pewnego czasu, u nas sprawa z koniecznością rezygnac
    > ji wyszła za późno.
    > Ja mam żal za te obietnice. Mogła kobita napisać że nie zwróci i koniec. A tak
    > zgarnęła podwójną kasę i się cieszy z naiwnego jelenia.

    Wiem co możesz zrobić. Napisz do niej, że ponieważ nie masz zwrotu, to postanowiłaś jednak przyjechać do niej w tym terminie. Ciekawe jak wybrnie z takiej decyzji😁


    --
    „To, że jesteśmy w dupie, to jasne. Problem w tym, że zaczynamy się w niej urządzać.” S.Kisielewski
  • lot_w_kosmos 24.08.19, 08:17
    Kieszonkowa! Nie dyskutuj z trollem!
    Krelia to zawodowy antybookingowy troll płatny! Albo i darmowy z wybełtanym mózgiem....
  • kieszonkowa 24.08.19, 16:47
    lot_w_kosmos napisała:

    > Kieszonkowa! Nie dyskutuj z trollem!
    > Krelia to zawodowy antybookingowy troll płatny! Albo i darmowy z wybełtanym móz
    >

    Ups... 😆 dobrze wiedzieć na przyszłość 😆😆😆
  • marisol25 25.08.19, 07:51
    kieszonkowa napisał(a):

    > Ojp, obsmarowac, serio??
    >
    > Baba_jagoda zarezerwowała oferte NON REF przypominam. Niezwracalną (nie pamieta
    > m polskiego słowa, sory). I nie dostala zwrotu - na co zgodzila sie, kupujac wł
    > asnie te a nie inną oferte. Oczywiscie ktos mógł isc jej na rękę, ktos mogł nie
    > obiecywac - ale ludzie są jacy są. Baba_jagoda zgodzila sie na warunki rezerwa
    > cji Non-ref i zaakceptowała je.
    >
    > I teraz zamierza za to kogos obsmarowac, zepsuc mu opinię??? sad((( Bardzo nieła
    > dnie według mnie. I nieuczciwie. Ze stratą (zwlaszcza zaliczoną na własne życze
    > nie) trzeba umieć się pogodzić.

    Polecam postudiowac kodeks cywilny i prawa konsumenta. Booking ma różne niedozwolone klauzule w umowach. Więc trzeba myśleć a nie godzić się na złodziejstwo. Nie dziękuj 😀😀
  • dyzurny_troll_forum 24.08.19, 13:03
    krelia napisał(a):

    > Mecz booking, tez mam wlasnie z nimi problemy i walcze.

    Jak ma męczyć booking jak deal chciała zrobić za plecami bookoing!?

    > Wiec na pewno mozesz kobiete obsmarowac w opinii.

    Ale wiesz, że booking nie publikuje części opinii... tych które są nie po myśli z linia marketingową?

    --
    Nic nie zostało wybaczone!
  • krelia 24.08.19, 13:35
    no wlasnie widze ze oszukuja z opiniami, juz opisywalam w innym watku swoje perypetie, oni w ogole nic nie robia, chyba nic nie jest po ich mysli

    wlasnie wczoraj zlozylam dwie opinie - jedna 10/10 a druga slaba bardzo- wyslane jedna za druga- I zgadnijcie prosze ktora sie natychmiast ukazala na stronie a ktora nie????
  • dyzurny_troll_forum 24.08.19, 14:03
    krelia napisał(a):

    > wlasnie wczoraj zlozylam dwie opinie - jedna 10/10 a druga slaba bardzo- wysla
    > ne jedna za druga- I zgadnijcie prosze ktora sie natychmiast ukazala na stronie
    > a ktora nie????

    Dziecko drogie, oni tam mają sprzedawać (i to głównie to co się opłaca IM sprzedawać) a nie tworzyć bezpłatny i obiektywny ranking hoteli....

    --
    Nic nie zostało wybaczone!
  • krelia 24.08.19, 16:01
    to fakt, nic dodac nic ujac
  • heca7 24.08.19, 16:13
    Aż sprawdziłam. Moje 6,5 dla hotelu w Oslo opublikowane...10 różnych miejsc noclegowych w 17 dni, w 5 krajach, opinie od 6,5 do 10/10 są wszystkie. Idę sprawdzić konto wink może jaka kasa wpłynęła tongue_out

    --
    Na Halloween przebiorę się za okres. A potem spóźnię się i wszyscy będą się bali wink
  • krelia 24.08.19, 16:24
    Ale 6 to wspaniala opinia, ale niech sobie przypomne- chodzilo o to ze nie bylo na snianadniu dodatkowego ciastka do kawy i w pokoju na podlodze byly trzy okruszki?

    wiesz - ta jak sie czyta cos takiego to hotel zyskuje bo wiadomo ze to jakas oszolomka pisala, wiec tylko personnel zameczyla swoim pobytem i trzeba im wspolczuc i zrobic rezerwacje jako normany gosc
  • heca7 24.08.19, 16:40
    Bzdura, nic takiego nie pisałam. Nigdy nie piję kawy, na forum wielokrotnie o tym wspominałam. Kłamiesz trollu. 6 to nie jest wspaniała opinia. Jeśli sypiasz w kwaterach ocenionych na 6 to nic dziwnego, że źle trafisz.

    --
    Na Halloween przebiorę się za okres. A potem spóźnię się i wszyscy będą się bali wink
  • krelia 24.08.19, 16:50
    Pisalas w innym watku o booking cos zeb wystawisz zla opinie o okruszkach i innych glupotach ktore nie maja zadnego wplywu na pobyt.

    Ale wiadomo jaka twoja rola, jestes jednym z trolli wybranych sposrod trolli booking zeby tworzyc "czarny pr " booking- wiadomo trzeba uspic czujnosc czytelnikow i tutaj ponarzekac ze okruszki lezaly, to sie ludzie posmieja i dalej beda rezerwowac
  • heca7 24.08.19, 17:05
    Kłamiesz big_grin nic takiego nie pisałam. Jestem tu od tylu lat, że robisz z siebie głupka big_grin

    --
    Na Halloween przebiorę się za okres. A potem spóźnię się i wszyscy będą się bali wink
  • krelia 24.08.19, 17:59
    Wiadomość została usunięta ze względu na złamanie prawa lub regulaminu.
  • dyzurny_troll_forum 26.08.19, 11:42
    heca7 napisała:

    > Aż sprawdziłam. Moje 6,5 dla hotelu w Oslo opublikowane...10 różnych miejsc no
    > clegowych w 17 dni, w 5 krajach, opinie od 6,5 do 10/10 są wszystkie. Idę spr
    > awdzić konto wink może jaka kasa wpłynęła tongue_out

    Spróbuj coś poniżej 5 dać dla obiektu promowanego (czyli na przykład z listy genius).

    --
    Nic nie zostało wybaczone!
  • heca7 26.08.19, 14:32
    Nigdy nie byłam w tak nisko ocenianym obiekcie.

    --
    Na Halloween przebiorę się za okres. A potem spóźnię się i wszyscy będą się bali wink
  • dyzurny_troll_forum 26.08.19, 14:39
    heca7 napisała:

    > Nigdy nie byłam w tak nisko ocenianym obiekcie.

    Myślę, że byłaś jedynie brakuje Ci obiektywizmu...

    --
    Nic nie zostało wybaczone!
  • heca7 26.08.19, 16:09
    ???

    --
    Na Halloween przebiorę się za okres. A potem spóźnię się i wszyscy będą się bali wink
  • eowen 23.08.19, 21:55
    Nam ostatnio umknął termin anulacji noclegu, bo wypadł dzień po wizycie na SORze z córką. W całym tym zamieszaniu po prostu o tym zapomnieliśmy. Napisaliśmy do booking z prośbą o możliwość anulacji, wszystko załatwili z hotelem (do wyjazdu były 2 tyg). Ale my sporo podróżujemy i pierwszy raz mieliśmy taką sytuację, może dlatego.
  • kryzys_wieku_sredniego 23.08.19, 22:39
    Nauczka na przyszłość: nie informować, że się nie przyjedzie, nie wystawi pokoju, będzie opłacony i pusty.
  • biala_ladecka 23.08.19, 22:59
    Zglosza niedojazd i pokoj wroci do sprzedazy.

    --
    Spongebob, gdybym dostawał dolara za każdy mózg którego nie masz, miałbym dolara ~~ Skalmar
  • mae224 24.08.19, 10:18
    Ale pierwsza noc i tak jest stratą.
  • droch 24.08.19, 10:43
    Czyją? Chyba nie hotelu: gości nie ma, pościeli nie trzeba wymieniać, woda i prąd zaoszczędzone, śniadania nie zjedli, a pokój opłacony...
  • mae224 24.08.19, 16:08
    Brak zarobku to też strata. Prowadzisz działalność?
  • krelia 24.08.19, 16:12
    Aha, jeszcze mi sie przypomnialo- dzwonie na booking cos zglaszam I na koncu pytam sie o nazwisko osoby z ktora rozmawialam, czasem tak robie zeby potem moc sie powolac na rozmowe jak cos sie zagubi itp, po prostu zeby miec dane do ewentualnego pozniejszego kontaktu
    I co slysze w odpowiedzi?
  • droch 24.08.19, 16:29
    Na czym polega brak zarobku? Na rym, że *z góry opłacony* pokój będzie pusty? Nie wiem, jaką działalność prowadzisz, ale z dodawaniem u Ciebie... nietęgo.
    Pewno, lepiej byłoby skasować za ten sam pokój 2 albo 3 razy, ale nawet 1 raz to zarobek, nie strata.
  • agnieszka_kak 24.08.19, 10:11
    Pogodzic sie, anulowalas po terminie. Booking nic z tym nie zrobi.
  • mae224 24.08.19, 10:17
    Skąd wiesz, że pierwsza noc się sprzedała. Regulamin jest po jej stronie. Więc nie masz za bardzo po swojej stronie nic, tylko na jej dobrą wolę możesz liczyć, co w biznesie jest mało warte.
  • anahera 24.08.19, 11:33
    To nie jest zadne oszustwo. Wlascicielka nie miala zadnego obowiazku zwrotu oplaty.
  • krelia 24.08.19, 12:59
    Autorko nie sluchaj tych troli oplaconych przez booking, ja sobie zycze zeby w takich sprawach byla stanowcza reakcja gosci I zeby to pojawialo sie na strone.
    Niedlugo napiszesz ze was ktos zaatakowal tasakiem a one odpowiedza ze to byl jej tasak I nigdzie nie jest napisane ze nie mozna nim machac sad
  • kachaa17 24.08.19, 13:34
    A słowo właścicielki się nie liczy? Dogadały się, warto się wywiązać z obietnic. Przecież gdyby powiedziała, że nie można nic zrobić to autorka nie domagałaby się zwrotu. Co tu jest niejasne?
  • krelia 24.08.19, 13:37
    Przestan to sa platne trolle czy tam pracownicy booking ktorzy sa wysylani na fora zeby wlasna piersia bronic firmy, nawet jak napiszesz ze wlaciciel hotelu cie oplul, to odpiwiedza ze to dodatkowy serwis za ktory nie musisz placic….
  • heca7 24.08.19, 16:17
    Wiesz kto najgłośniej woła "łapać złodzieja!"? 😜

    --
    Na Halloween przebiorę się za okres. A potem spóźnię się i wszyscy będą się bali wink
  • krelia 24.08.19, 16:25
    Booking.com?
  • zielonecurry 24.08.19, 13:48
    Wiesz jakie są zasady, czytałaś regulamin. Nie odwołałaś rezerwacji na czas, nie przyjechałaś więc tracisz. Właścicielka nie jest Ci nic winna.
  • krelia 24.08.19, 13:51
    Ile was booking tu przyslal, placa podwojnie w sobote czy co?
    takiej chamry trolli nie widzialam nawet w watkach o pis …..
  • biala_ladecka 24.08.19, 14:40
    Jest nas miliony, umiejacych czytac ze zrozumieniem.

    --
    Spongebob, gdybym dostawał dolara za każdy mózg którego nie masz, miałbym dolara ~~ Skalmar
  • dyzurny_troll_forum 24.08.19, 15:00
    biala_ladecka napisała:

    > Jest nas miliony, umiejacych czytac ze zrozumieniem.

    Z tymi milionami to bym nie przesadzał....
    ...ale kilkoro nas jeszcze jest!

    --
    Nic nie zostało wybaczone!
  • krelia 24.08.19, 16:00
    Ale jakim cudem dopuscieliscie do wpadki z Tatarzanka? Taka kura znoszaca zlote jajka, chyba niezle oberwaliscie od pracodawcy?
  • widosna 26.08.19, 15:18
    Ja również uważam, ze właścicielka nie musi zwracać. Może chciała ale pokój nie sprzedał się w cenie po której Ty miałaś kupić i doszły jej dodatkowe koszty np. Miałaś przyjechać na 3 noce a przyjechał ktoś na 1 i potem ktoś na 1 i w niższej cenie. Dwa razy więcej sprzątania do tego. Uważam, ze zgodziłas się na regulamin i jeśli taka wola właścicielki to może oddać całość lub cześć ale nie musi

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka