Dodaj do ulubionych

Finasteryd na łysienie, a spadek libido u faceta

08.09.19, 13:26
Jakbyście zareagowały, gdyby facet w celu zahamowania łysienia (a może nawet pewnych odrostów) zaczął w tabletkach przyjmować finasteryd (bloker DHT) i u niego poskutkowałoby to znacznym spadkiem libido (tzw. "fin" może mieć skutki uboczne, również np. w postaci depresyjnego nastroju). Dostałby pozwolenie na ratowanie czupryny? Jeszcze warto dodać, że jeśli to miałaby być markowa Propecia to na pewno z min. 100 zł z domowego budżetu by ubyło.
Edytor zaawansowany
  • ikir_r 08.09.19, 13:40
    Nie bierz tego świństwa w tabletkach. Żel wystarczy.
  • sylwester.z.kolonii 08.09.19, 13:45
    Zbanowali Cię?
  • ikir_r 08.09.19, 13:50
    Tym razem na stałe. Szkoda mi starego nicka, no ale co robić...
  • sylwester.z.kolonii 08.09.19, 15:22
    A można wiedzieć, za co?
  • ikir_r 09.09.19, 20:01
    Za napisanie, że kobiety w służbach mundurowych to pomyłka i podanie przykładu pani, która przez 12 lat przebywała w kółko na zwolnieniach, macierzyńskich lub wychowawczych (urodziła w tym czasie trójkę dzieci, jako funkcjonariusza mundurowego nie mogli jej zwolnić), po czym -wliczając do 15-letniego stażu szkółkę oficerską- przeszła na "zasłużoną" emeryturę. Ponadto przekręciłem skrajnie głupawą sygnaturkę pani bialeem (czy jakoś tak) dodając na końcu tejże debilnej sygnaturki słowa "i wsadź se w dupę'.
  • sylwester.z.kolonii 09.09.19, 21:23
    Chore są takie działania moderacji. Przecież to PRL.
  • ikir_r 09.09.19, 23:19
    Paniusie będą miały kółko wzajemnej adoracji.
  • 21mada 08.09.19, 13:50
    Wolałabym łysego z libido. Ale pozwoliłabym.
  • milva24 08.09.19, 14:18
    Jako, że mój mąż jest prawie łysy i goli się na zero od lat gdyby nagle wyskoczył z jakimś środkiem na porost włosów uznałabym, że ma zakusy na kochankę.
  • sylwester.z.kolonii 08.09.19, 15:32
    W takim przypadku to by dziwne było, ale raczej piszemy o kimś kto zaczyna łysieć i ma włosy do uratowania.
  • milva24 08.09.19, 15:33
    W takim przypadku bardziej martwiłyby mnie depresyjne nastroje niż spadek libido.
  • sofia_87 09.09.19, 17:54
    Ja miałabym raczej problem gdyby mój mąż był tak zakompleksiony, że trulby się chemia tylko po to aby powstrzymać łysienie
  • sylwester.z.kolonii 09.09.19, 19:25
    Lek jak lek.
  • mary_lu 08.09.19, 15:32
    Józek, a Tobie na co libido?
  • anika772 08.09.19, 15:40
    Źle, bardzo źle. Może być łysy, ale niech ma libido.
  • sylwester.z.kolonii 08.09.19, 21:12
    A i tak najważniejsze, żeby łysy nie był portfel big_grin
  • bukietlisci 08.09.19, 21:52
    ależ ty jesteś żałosny... <patrzymy z niechęcią pomieszaną ze wstrętem>
  • sylwester.z.kolonii 08.09.19, 22:58
    A Tobie najwięcej to oceniać. Bo mężczyzna nie może mieć swoich słabości.
  • umi 08.09.19, 22:56
    Jakby mial dostac depresji z braku czupryny, to bym pewnie jakos przebolala. Pod warunkiem, ze jako człowiek bylby tego wart.

    Ale mnie by sie facet raczej nie truł taka chemia, ani nie przezywal takiego braku, bo czupryna u faceta jest mi kompletnie obojetna i moze jej nie byc.
  • imie.deszczu 08.09.19, 23:12
    Nie wiem co napisać bo...łysy facet = ok.
    To zależy jak bardzo 'świrowałby' na punkcie łysienia...bo jeśli bardzo to pozwoliłabym chyba...
    Bo, np.o przeszczepie włosów - wolałabym nie wiedziećsmile
  • sylwester.z.kolonii 08.09.19, 23:28
    A czemu nie wiedzieć o przeszczepie?
  • imie.deszczu 09.09.19, 08:24
    Mam słabość do łysychwink
  • sylwester.z.kolonii 09.09.19, 17:23
    To mi do bycia łysym lub nawet łysawym jeszcze sporo brakuje.
  • mdro 09.09.19, 00:07
    Józek, już ci kiedyś pisałam - przed "a" w tego rodzaju konstrukcji nie stawia się przecinka. Regularnie robisz ten błąd, może byś w końcu zapamiętał? Coś tam a coś innego, bez przecinka.

    --
    "mam świadomość, że jestem sterowanym botem" - 1elka26 na forum emama
  • sylwester.z.kolonii 09.09.19, 07:37
    Dzięki, postaram się pamiętać. Swoje nawyki jednak już mam i ciężko je zmienić. Bo to starokawalerskie nawyki.
  • iwles 09.09.19, 08:26
    > Swoje nawyki jednak już mam i ciężko je zmienić.
    > Bo to starokawalerskie nawyki.



    no co ty, Józek, myślisz, że ortografii uczyli się tylko ci, co są w związkach małżeńskich ? big_grin


  • ira_08 09.09.19, 18:29
    Tobie nic nie pomoże. Czasem to nawet mi Cię szkoda - młody chłop, który na babskim forum wylewa swoje kompleksy. Żałosne. Ciebie nie chce zadna, z wlosami czy bez.
  • sylwester.z.kolonii 09.09.19, 19:26
    Każdy ma jakieś kompleksy. A temat raczej z ciekawości. Finasterydu jeszcze nie stosowałem.
  • kieszonkowa 09.09.19, 18:47
    ale po co tobie libido Jozek, tylko ci szkodzi na głowe.
  • cauliflowerpl 09.09.19, 19:54
    Ja cierpię dolę, Józek znów nicka zmienił? Niedługo będzie miał bezwzględną większość na mojej liście wygaszonych.

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka