Dodaj do ulubionych

Język angielski w edukacji wczesnoszkolnej.

21.09.19, 10:12
Pomocy mi trzeba. Chcę podnieść poziom nauczania angielskiego w " mojej " szkole ( szkoła publiczna).
Dzieciaki z pierwszego etapu- kręcioły, mało słuchają. Kazałam usunąć wszystko ze stołu( piórniki z mnóstwem gażetów- to murowany rozpraszacz) .
Co mogę jeszcze zrobić ? Dodam, że nie jestem nauczycielem angielskiego.
Wprowadzić słuchawki? Mam wrażenie, że dzieci z klasy 2, po roku nauki, niewiele potrafią.
Edytor zaawansowany
  • paskudek1 21.09.19, 10:54
    Niestety ale dzieci w tym wieku w ogóle mało czego i kogo słuchają. Później zresztą też. W kontaktaxh jeden na jeden jeszcze ujdzie, w kontaktach z całą klasą robota cięższa niż górnika na przodku.
    Co gorsza te starsze też słuchają wybiórczo.

--
    nagle się okazało, że link do innego forum gazety w sygnaturce to spam smile
  • fogito 21.09.19, 11:05
    Ja uzce Klasy 2 I 3. Orka na ugorze. Po roku uzyskałam tyle ze dzieciaki wolaly do mnie po angielsku na korytarzach. Czyli mowic i mowic i mowic.utrzymanie dyscypliny to męka
  • memphis90 21.09.19, 12:32
    Phi, klasy 1-3! Moja córka jest w kl5 i ostatnio znów mieliśmy Dzien świra... Mówię jej "aj...?" i widzę kompletny brak zrozumienia w oczach...

--
    "Nie pogardzaj drugim człowiekiem, dopóki nie poznasz jego historii. A gdy tylko poznasz, to bądź sobą i spluń" niezatapialna-armada.blogspot.com
  • anika772 21.09.19, 11:11
    Słuchawki..? Uważam, że lepszy normalny odsłuch. Ten wiek wymaga stałego płodozmianu, krótkie aktywności, często zmieniane, dużo ruchu (TPR), śpiewanie (z ruchem!), recytowanie, krótkie inscenizacje, plakaty, historyjki, flash cards...
    Nie usiedzą w ławkach z długopisem w rękach przez 45 minut, nie ma mowy. Zwłaszcza, że faktycznie kolejne roczniki są coraz bardziej rozkojarzone i niezdolne do utrzymania uwagi na dłużej.