Dodaj do ulubionych

Angina - pytanie

28.09.19, 17:31
Dziś 4. dzien brania Zinnatu na angine. Gorączka, nalot, ból - minęły. Ale 1 migdał mam spuchniety i czerwony, i przeszkadza mi to. Myślicie, że samo minie (antybiotyk mam brać 10 dni w sumie) czy trzeba pokazać to lekarzowi? Pierwszy raz tak mam i nie chcę czegoś przegapić, ale z drugiej strony zawracać lekarzowi (i sobie) głowy w weekend też nie chcę... Poradzcie, proszę! Aha, kazal się pokazać, jeśli po 3-4 dniach nie będzie lepiej. No, niby jest... Ale ten migdał... wink
Edytor zaawansowany
  • aguar 28.09.19, 17:44
    Może Ci się robi tam ropień. Antybiotykowi jest trudniej dotrzeć do ropnia. Myślę, że możesz poczekać dzień dwa i zobaczyć, w którą stronę to "pójdzie". Jeśli by narastał ból i obrzęk, to mógłby być potrzebny zabieg. Ale na tym etapie jest jeszcze szansa, że minie dzięki antybiotykowi. Może dodatkowo płucz Glimbaxem.
  • lilia-anna 28.09.19, 17:47
    Dziękuję smile Nic tam nie widzę, no, ale wiadomo... Zdecydowanie idzie w lepsza stronę, bo jeszcze wczoraj prawie ust nie mogłam otworzyć. Tak, Glimbax mam i Gardimax, i Eludril, i Listerine, i... wink

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka