27.10.19, 19:13
Czy jak wykupię pakiet to przez cały miesiąc będę mogła oglądać filmy i seriale bez limitu? Czy wszystkie filmy są tam darmowe, jeżeli zostanie wykupiony abonament? Po prostu będę mogła sobie wybrać to co chcę obejrzeć, bez dodatkowych opłat?
Obserwuj wątek
      • lioka Re: Netflix 27.10.19, 19:26
        Czytałam, że tam bardzo dużo filmów i seriali jest bez polskich napisów i bez polskiego lektora. Czy to prawda?
        • kermicia Re: Netflix 27.10.19, 19:36
          Nie. Tzn są, ale na pewno nie ma ich bardzo dużo, najczęściej to jakieś dokumenty. No chyba że będziesz oglądać poza Polską.
        • krwawy.lolo Re: Netflix 27.10.19, 19:36
          lioka napisała:

> Czytałam, że tam bardzo dużo filmów i seriali jest bez polskich napisów i bez polskiego lektora. > Czy to prawda?

Jestem nowicjuszem netflixowym. Niemnie zauważyłem, że niektóre filmy faktycznie nie oferują niczego po polsku. Można sobie wybrać napisy angielskie, niemieckie albo żadne. Dźwięk angielski, angielski (oryginalny) - cokolwiek miałoby to oznaczać ...
          • bywalec.hoteli Re: Netflix 27.10.19, 19:47
            Ja filmy angielskojęzyczne oglądam z oryginalnym dźwiękiem i z angielskimi napisami. Polecam taką opcję - dużo lepiej i wierniej odbiera się film.

--
            P.S. Czy obejrzeliście ostatnio coś wybitnego na Netfliksie albo TVP?
        • leni6 Re: Netflix 27.10.19, 19:55
          Jeśli korzystasz w Polsce to zdecydowana większość ma polskie napisy i/lub lektora. Z brakiem polskiej wersji spotkałam się przy starych filmach albo przy bajkach dla dzieci.
    • pani-nick Re: Netflix 28.10.19, 07:32
      Jest różnica. Mam profil na polskim i brytyjskim netflixie. Są różne / inne filmy i seriale. I na brytyjskim nie ma - przynajmniej w tym, co ogladam, polskich napisów.
      • krwawy.lolo Re: Netflix 28.10.19, 09:38
        pani-nick napisała:

> Jest różnica. Mam profil na polskim i brytyjskim netflixie.

Czy mogłabyś dokładniej?