Dodaj do ulubionych

Co zrobić z mieszkaniem???

31.10.19, 15:33
Witajcie,

Zainspirowana wątkiem mia_mia pomyślałam, że podpytam o sugestie, co zrobić z mieszkaniem, bo na rynku nieruchomości nie znam się kompletnie.

Przydarzyło się mieszkanie po rodzinie, w Warszawie, trzypokojowe, w chyba dobrej lokalizacji (2 minuty do stacji metra, kilka stacji do centrum - nie wiem dokładnie, nie jestem z Warszawy, byłam tam tylko kilka razy w życiu i to dawno temu), na ten moment kompletnie zdewastowane, nie nadające się do zamieszkania (konieczna wymiana wszystkiego, łącznie z instalacjami).

Pytanie, co byście radziły zrobić w tej sytuacji:
1) sprzedać tak, jak jest, bez żadnego nakładu środków?
2) wyremontować możliwie niskim kosztem i sprzedać?
3) wyremontować i wynająć?

Szczerze nie wiem, co robić, każda sugestia mile widziana smile
Obserwuj wątek
        • amast Re: Co zrobić z mieszkaniem??? 31.10.19, 15:50
          Na początek dowiedz się, gdzie dokładnie jest to mieszkanie. Potem zorientuj się, ile można dostać za sprzedaż/wynajem mieszkania w tej okolicy. A potem będziesz się zastanawiać, czy warto inwestować czas i pieniądze, czy lepiej pozbyć się jak najszybciej kłopotu. 2 minuty od stacji metra to może być Śródmieście, Ursynów, Żoliborz albo Praga. Czyli cokolwiek.
          • doloresa Re: Co zrobić z mieszkaniem??? 31.10.19, 15:55
            No właśnie z tą sprzedażą jest problem, bo ja nawet nie wiem, jak wycenić takie mieszkanie co to do mieszkania się nie nadaje sad Jak wrzucam w Internet, to ceny są tak rozmaite, że nie wiadomo, na czym się opierać. Nie jestem z Warszawy, więc nie mam rozeznania.

Mieszkanie jest w okolicy siedziby TVP, to jest zdaje się Mokotów.
              • doloresa Re: Co zrobić z mieszkaniem??? 31.10.19, 16:01