Dodaj do ulubionych

2 dni we Wrocławiu

23.11.19, 13:41
Jako żem wrocławianka z urodzenia, znajoma Węgierka zwróciła się do mnie z pytaniem, co zobaczyć we Wroclawiu. Jedzie z koleżanką, głównie odwiedzić jarmark świąteczny, ale pytanie, co jeszcze można w 2 dni zobaczyć.
Ja od 15 lat we Wrocławiu bywam tylko gościnnie, więc nie wiem co jest nowego. Co oprócz standardu turystycznego typu Hala Ludowa (dla mnie już chyba pozostanie Ludową na zawsze), Ostrów Tumski? Może Panorama Racławicka? Może przejazd Polinką? (nie korzystałam, nie znam się, nie wiem wink ).
No i jeszcze pytanie, gdzie jeść? Nie musi być tanio, ale musi być dobrze, coś typowo polskiego mile widziane.
Gdzie najlepiej na zakupy? Galeria Dominikanska, Vroclavia, sky tower?
Aha, dziewczyny na stałe mieszkają we Francji, jeśli to ma jakieś znaczenie. We Wrocławiu maja hotel gdzieś blisko Rynku.
Obserwuj wątek
    • kornelia_sowa Re: 2 dni we Wrocławiu 23.11.19, 14:34
      Wrocław odwiedzałam w ciągu ostatniego roku dwukrotnie i były to wizyty dwudniowe własnie.
      Z tym, ze my bylismy z dziećmi i musiało byc tempo dostosowane do nich.

Zobaczyliśmy w sumie: ZOO (wiadomo,ale to cały dzień niemal), Hydropolis (nr 1 wg nas), Ostrów Tumski, płynęliśmy po Odrze (było baaaardzo ciepło), dzieciaki poszukały krasnali, Sky Tower, Rynek, Ogród Japoński i Hala Stulecia, Panorama Racławicka

Z jedzeniem nie pomogę chyba. Nic mi nie zapadło w pamięć szczególnie
    • mokka39 Re: 2 dni we Wrocławiu 23.11.19, 16:12
      jeśli interesują się sztuką i kulturą to Muzeum Narodowe we Wrocławiu - nie dość, że przepiękny budynek, to bardzo ciekawe zbiory polskiego surrealizmu. Pawilon Czterech Kopuł, Muzeum Sztuki Współczesnej, poza wystawami jest tam też genialna pod względem designu kawiarnia. Poza tym, tzw. Muzeum Sztuki Cmentarnej na Ślężnej. Cmentarz wygląda przepięknie i klimatycznie nawet zimą i jesienią.

--
      www.perfumanka.pl
    • beverlyja90210 Re: 2 dni we Wrocławiu 23.11.19, 17:08