Dodaj do ulubionych

Pepsi kontra Coca - cola

  • socka2 04.08.07, 14:51

    --
    Paula i Franio!
  • karolinka123 04.08.07, 16:34

    --
    Płakac?
    Jak najwięcej... Byle ze szczęścia!
  • jodi20l 04.08.07, 14:58
  • magounia 04.08.07, 16:06
  • indiaaa 04.08.07, 16:18

    --
    Wszystko o Thrillerach.
    Portret panny Agaty... wink
  • karolinka123 04.08.07, 16:35
    byle nie jakies polococty czy inne podrobki uncertain--
    Płakac?
    Jak najwięcej... Byle ze szczęścia!
  • danagr 04.08.07, 17:30
    pepsi?brrrr......bardzo zle sie kojarzy....na zlosc exowi pije colesmile
    --
    Czarus
  • aanna6 04.08.07, 19:07
    pije 2 litry dziennie chyba jestem uzalezniona
  • siasiuszek 04.08.07, 19:19
    n/t
  • sofi84 04.08.07, 19:12
  • danagr 04.08.07, 19:21
    a pewnie....to jego konkurencjasmile
    --
    Czarus
  • oxygen100 04.08.07, 19:29
    cole. Ale bardziej Schwepps i dr Pepper
    --
    "Będą flaki dla Murzynów i schab dla białych"
  • aluc 04.08.07, 20:19
    wodę
    może być z kranu
    cola to syf nieludzki (nie mam na myśli wartości odżywczych, ale czysto smakowe)
    --
    but what can do
  • asia_mama_alusia 04.08.07, 21:45

    Pepsi pija lepsi...

    ...a Cole robole tongue_out
  • edytkus 04.08.07, 22:34
    asia_mama_alusia napisała:

    >
    > Pepsi pija lepsi...
    >
    > ...a Cole robole tongue_out

    LOL

    Coca-Cola z zalozenia jest adresowana do doroslych a Pepsi do nastolatkow. Ja pije Cole ale tylko
    classic albo bezkofeinowa, Pepsi jest wstretna podrobka (powstala na bazie wykradzionego od Coli
    przepisu, a znowu Cola byla stworzona przez pewnego farmaceute jako cudowny syropek "na
    wszystko" i swego czasu cieszyla sie ogromnym powodzeniem - stad slowo coke w nazwie, ale z
    czasem kokaine wyeliminowano a za to pojawily sie babelki). Ech, pisalam kiedys prace o Coca-Coli
    wiec moglabym tu sie rozpisac ze hej wink
    --
    -----------\\- -//------- You have to stand for what you believe.
    ---------( @ @ )------- Even if you stand alone.
    --o00o-- (_)--o00o---szał drewnianych ciał
  • zlota.baba 05.08.07, 09:16
    Pepsi max smile
    --
    Kalinka, Kalinka, Kalinka majaaaa
    "najbardziej hiper trendy i jazzy to mieć czyjąś wypowiedz w swojej sygnaturce"
    /by Mijaczek/
  • tyssia 05.08.07, 10:41
  • ja.xantia 05.08.07, 19:15
    PEPSI!
    --
    "Panuj przynajmniej nad sobą,jeśli nie dano ci panować nad innymi"
    Józef Kuśmierz
  • margarettka 05.08.07, 20:19
    coca cola!

    pepsi nie ma tego fajnego kwasku, jest tylko slodka.
  • rita75 05.08.07, 20:25
    do oczyszczania z rdzy gwoździ lepsza jest coca-cola wink
  • mapi9 05.08.07, 21:03
  • jaworzyna44 05.08.07, 21:48
    Ponoć ze względu na markę ludzie chętniej wybierają Coca-colę, a ze względu na
    smak - pepsi. Pewien badacz przeprowadził eksperyment - zapytał badanych, co
    wolą (większość zadeklarowała, że coca-colę), a potem dał im spróbować
    (porównać) z kubeczków. Ku jego zdziwieniu, większości bardziej smakowała...
    pepsi. Ten facet badał wpływ marki na wybór produktu.
    Kiedy dowiedziałam się o tym eksperymencie, przeprowadziłam go na sobie i - nie
    jestem wyjątkiem smile Wolę pepsi. Chociaż butelki i etykiety, rzeczywiście, raczej
    coca-coli smile
  • babsee 05.08.07, 22:10
    Pepsi.
    cola 2 litrowa wygazowuje sie juz po 2 szklance wypitej z butli.Pepsi do konca
    ma bąbelki.No i jest smaczniejsza.
    --
    "Mniej nerwów mnie kosztuje izolacja od ludzi niż akceptowalne społecznie
    funkcjonowanie z nimi"( by Triss)
  • markac28 05.08.07, 22:41
    tylko coca -cola
    pepsi ma odór metalu, wyczuję ją na kilometr

    Coca- cola jest rewelacyjna na wszelkie problemy żąłądkowe , dowiedziałam się
    tego kilka lat temu od lekarza, który zdziwił się,że memu wówczas
    czteroletniemu synowi podczas zatrucia nie podałam coca-coli
    --
    mój suwaczek
  • aguskin 05.08.07, 22:53
  • monikacc 05.08.07, 22:50
    PEPSI smile)))))))))))))))
  • basia027 05.08.07, 23:03
    Pepsismile
    --
    Jestem Mamą Adrianka,Justynki,Magdalenysmilesmilesmile
  • melka_x 06.08.07, 09:07
    Wolę cocę, ale...
    Gdzieś przeczytałam, że w czasie badań, gdy ludzie nie wiedzieli co piją, 8 na
    10 wybierało pepsi, także ci, którzy wcześniej twierdzili, że pepsi w życiu, że
    wstrętna, ze zawsze wyczują itd.
    No więc teraz sama nie wiem, na ile to faktycznie kwestia smaku, na ile wpływ
    oczekiwań i wyobrażeń ukształtowanych przez marketing, odmienny wizerunek coca-
    coli od pepsi, a na ile to kwestia smaku.

    p.s. A i tak jedna i druga są za słodkie, lubię tylko rozwodnione dużą ilością
    lodu i zakwaszone cytryną.
    --
    DLACZEGO
  • mamatucinki 06.08.07, 11:19
  • 76kitka 06.08.07, 20:51

    --
    src="<a href="bn.lilypie.com/Vfg-p1.png"" target="_blank">bn.lilypie.com/Vfg-p1.png"</a> alt="Lilypie Next Birthday Ticker" border="0" width="400" height="80" /></a>
  • leokadia206 06.08.07, 21:00
  • moofka 06.08.07, 21:09
    fuj fuj smile
    i to i to jeden syf
    ale ja sie nie licze bo jestem zboczona - dla mnie chociaz drobina cukru w
    napoju go dyskwalifikuje
    do geby nie wezme
    pije wode, gorzka czarną kawe, herbate w kazdym kolorze byle bez dodatkow i juz
    natomiast moje dziecko (ktore na codzien ma podobnie jak ja - bez kawy wprawdzie smile
    jak raz na jakis czas sobie takiego ulepka zamarzy to prosi o cole
    chyba tez sila marketingu smile

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka