Dodaj do ulubionych

Autostrada A1

IP: *.aster.pl / *.aster.pl 16.06.04, 20:06
Podajcie mi datę rozpoczęcia budowy A1 i wytłumaczcie dlaczego cały cykl robót
i przygotowań trwa tak długo, grozi to przecież wielomiliardowymi stratami
gospodarczymi dla polskiej gospodarki,między innym całkowitą utratę tranzytu
morskiego o co chodzi w tym piekielnym galimatiasie wokół budowy tej
nieszczęsnej autostrady i kto ponosi za ten sabotaż gospodarczy
odpowiedzialność?
Obserwuj wątek
    • Gość: ! Re: Autostrada A1 IP: *.acn.waw.pl 16.06.04, 23:15
      To twoja wina !Na kogo głosowałeś tak masz(wybory).Czy wybrałeś kogoś z
      konkretnym planem o autostradzie,z terminami robót,z którego mógłbyś teraz
      rozliczyć? .Nie.Więc jak wybierasz kogoś na obiecanki cacanki (już ponad 10 lat)
      tak karmią cię obiecankami(bez konkretów).
        • Gość: ! Re: Autostrada A1 IP: *.acn.waw.pl 17.06.04, 10:15
          To wybierz takich z planem(konkrety), którzy ich wypieprzą . Za 4 lata będziesz
          rozliczał z tego za co brali Twoją kasę,to Twoje podwórko.Dlaczego w mediach i
          gazetach nikt nie mówi o konkretach?Bo ludzie wolą jak ci na górze robią z nich
          balonów.
        • Gość: pkin Re: Autostrada A1 IP: *.acn.waw.pl 18.06.04, 03:39
          Myślę, że łapówki od niemieckich portów to mit. Mam znajomego, który miał
          praktyki w Ministerstwie Infrastruktury. jak zobaczył ten burdel, który
          niepodzielnie zarządza tym przybytkiem, od razu zrozumiał, dlaczego w Polsce
          buduje się 10 km autostrad rocznie. Naprawdę łapówki nie są potrzebne.
          Wystarczy zamiast paru dobrych komputerów i zamiast zamówienia paru ekspertyz
          polecieć w delegację gdzieś tam albo kupić nowe samochody. Wystarczy nie
          zatrudniać świetnych absolwentów KSAPu, tylko trzymać nieudaczne karykatury
          urzędników na naprawdę wysokich stanowiskach. Wystarczy, żeby większość
          dyrektorów nie była wykwalifikowaną kadrą a 'p.o. dyrektora'.
    • Gość: expert Re: Autostrada A1 IP: *.accesshighway.net 18.06.04, 19:49
      Problemow zwiazanych z budowa tej autostrady jest kilka:
      1. Brak pieniedzy na budowe, bo podatki na rozwoj drog ida na latanie innych
      dziur w budzecie
      2. Wysoki koszt budowy podany przez jedynego oferenta jakim jest 'Gdansk
      Transport Company'. Ta kompania chce zbudowac za poreczone kredyty rzadowe
      autostrade, a potem jeszcze ja eksploatowac przez jakis okres czasu. Dlaczego
      jest az tak drogo? Bo przewidywany ruch jest niewielki, wiec splata kredytu
      bedzie bardzo wolna, a odsetki trzeba placic. Przepychanka miedzy kompania a
      slawnym ministerstwem ciagnie sie latami, i konca nie widac. Kto ma racje?
      Zapytajcie Pola, a takze waszych przedstawicieli w Sejmie i Senacie. Moze tez
      Gazeta Wyborcza, zamiast pier..... o tym, jak USA przetrzymuje biednych
      terrorystow, wysle paru pismakow, aby porozmawiac na temat tej budowy, i
      opublikowac wyniki. A pytac sie trzeba - w Gdansk Transort Co., ministerstwie,
      i nie tylko. Potrzebne tez beda dane na temat kosztow jednostkowych budowy
      podobnych autostrad w Czechach czy Wloszech, czy gdziekolwiek. Tych 10 km co
      wybudowano w Polsce rocznie (nie mowmy o remontach istniejacych) nie mozna brac
      pod uwage, bo bedzie po miliard za kilometr. I zamiast wbijac triumfalnie
      lopate, jak to zrobil wojewoda Sowinski chyba dawniej jak rok temu, moze zabrac
      sie do roboty.
      I Sowinskiego poslac do tego, do czego sie nadaje - czyli na katechete, a
      znalezc sobie wojewode moze mniej poboznego, ale za to z jajami, co w koncu cos
      zrobi, dla regionu i dla kraju.
      • Gość: expert Re:Termin Budowy IP: *.accesshighway.net 18.06.04, 19:57
        Zapomnialem o terminie - z Sowinskim & Ska - 2025 rozpoczecie, zakonczenie jak
        Niemcy sie wk...wia i pomoga.
        Wariant z jajami - rozpoczecie 2004, koniec 2006 - w tym tempie (mniej wiecej)
        Gdanskie Przedsiebiorstwo Robot Drogowych (pod egida Dromex'u) budowalo
        autostrady w Libii i Iraku. Teraz to Skanska-GPRD, wspolwlasciciel GTC, ale
        dalej chyba potrafia.....
        • Gość: el matador Re:Termin Budowy IP: *.aster.pl / 212.76.33.* 19.06.04, 09:56
          budowa i tak jest znacznie opóżniona i to w sytuacji ściągania elektronicznego
          myta na autostradach niemieckich począwszy od jesieni 2004 roku.My nie mamy do
          tej daty oddanego do użytku żadnego pełnego ciągu autostradowego czy to w
          relacji Wschód - Zachód czy Północ - Południe i nie możemy śiągać naszego myta
          autostradoego korzystając z premii geograficznej, naszego położenia w samym
          sercu Europy.Nie potrafimy w odpowiednim momencie przejąć tranzytu ze Wschodu
          do naszych portów po podrożeniu kosztów spedycji na terenie Niemiec po
          wprowadzenu opłat autostradowych,
        • Gość: miki Re:Termin Budowy IP: *.dip.t-dialin.net 19.06.04, 11:42
          Niemcom zaczyna brakowac pieniedzy na latanie wlasnych drog.Dlatego musza
          wprowadic winiete.Jak juz wprowadza,przy pomocy Chin,to podniesie koszty
          wytwazania w Niemczech.Odczuje to cala Europa.My rowniez.
          Lepiej popatrzec jak to robia Chinczycy.W ubieglym roku podobno zbudowali 4,5
          tys.km autostrad.
Inne wątki na temat:

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka