Dodaj do ulubionych

VOBIS - niekompetentnie, po chamsku za to drogo

IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 18.07.05, 23:01
Dzisiaj aż mnie potelepało w sklepie Vobis w Gdyni. Obsługa chamska niebywale,
kompletnie niekompetentna i wciska jak najdroższe opcje.

Otóż chciałem dowiedzieć się ile kosztuje abonament na Nortona Antywirusa.

Jakaś gruba baba chciała koniecznie wcisnąć mi albo upgrade albo nowy produkt.
Ponieważ nie wiedziałem dokładnie co mam (wersję - a jest ich sporo) zapytałem
gdzie to można sprawdzić.

Baba powiedziała że na CD, a jak stwierdziłem że nie mam bo wszystko było na
komputerze jak go kupiłem, zaczęła WYDZIERAĆ (!) się na całe gardło, że to na
pewno nielegalne oprogramowanie, bo zawsze musi być CD/nośnik, i ze wsadzą
mnie na 3 lata.

Nawet nie chciała mnie słuchać (dosłownie i ciągle wrzeszczała), że wcale mnie
nie dziwi, że nie było 'nośnika', bo jak kupowałem kiedyś komputer w Kanadzie,
to Windows był na maszynie (bodaj OEM to się nazywa), natomiast nie dawali do
tego CD.

Oczywiście głupia baba nie wie jak sprzedaje Norton swoje produkty przez
Internet (bez CD oczywiście) - i oczywiście są to legalne kopie.

Przy okazji jak wróciłem posprawdzałem w Internecie - oczywiście z nas
(bogatych Polaków) najwięcej zdzierają. O samym abonamencie w polskim
'internetowym sklepie Symantec' nie ma mowy, w Europejskim są, upgrade jest u
nas droższe, najtaniej (o 1/3) jest w Kanadzie i USA - gdzie dodatkowo dodają
gratis inny program (warty następne $30).

Przy okazji Vobis ma najwyższe ceny ze wszystkich sklepów, w których pytałem o
Nortona. Za to ma chamską obsługę i kompletnie niekompetentną, nie znającą się
ani na tym co sprzedaje, ani na realiach handlu interenetowego.
Obserwuj wątek

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka