• drzewko
  • od najstarszego
  • od najnowszego
Dodaj do ulubionych

Gdzie na d a n c i n g lub tzw. f a j f y ? :)

  • 13.02.09, 00:20
    Witam wszystkich z 3-miasta, a szczególnie tych którzy mogą mi pomóc w ww.
    temacie. Nie musi być z przepychem, mogą być klimaty lat 70-tych z tzw. PRLu :)

    Pozdrawiam i czekam na odzew :)
    Edytor zaawansowany
    • Gość: magda IP: *.chello.pl 13.02.09, 16:14
      Niesmiertelny CRISTAL zamkneli, teraz ROMANTICA zatrudniła tych
      kelnerów i kucharza i probuje przejac klientelę. Ide tam w ostatnią
      sobotę karnawału to powiem jak było.
      • 13.02.09, 18:57
        Dzięki Magda...a mam jeszcze pytanie czy tylko ta Romantica jest? I jaki jest
        adres? I od której do której grają?
        • Gość: Magda IP: *.chello.pl 13.02.09, 20:03
        • Gość: Magda IP: *.chello.pl 13.02.09, 20:08
          Jeszcze mi się przypomniało: dancingi w Mieście Aniołów, tylko w
          czwartki od 19.00 i z orkiestrą !!!

          MIASTO ANIOŁÓW
          klub, restauracja, scena
          ul. Chmielna 26
          80-748 Gdańsk
          Telefony:
          » 058 768-58-31 - Biuro, rezerwacja stolików
          » 058 768-58-33 - Fax

          • Gość: bikamo IP: *.globalconnect.pl 13.02.09, 22:54
            Dziękuję bardzo za informację, a gdyby ktoś jeszcze coś wiedział o lokalach to
            niech da znać.
            • Gość: Magda IP: *.chello.pl 14.02.09, 10:05
              Niestety, na tym polu w gdańsku jest pustynia.
              • Gość: bikamo IP: *.globalconnect.pl 14.02.09, 10:29
                No dobrze ale Romantica i Miasto Aniołó jest w Gdańsku a co z Sopotem i Gdynią?
                • Gość: isla IP: *.chello.pl 05.05.09, 18:28
                  A w Gdyni jest nieśmiertlena Róża Wiatrów:D
          • Gość: Bywalec IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 29.10.09, 10:17
            Już niedługo koncert Partycji Markowskiej 12 listopada 2009, bilety
            jeszcze dostępnne, wybieramy się całą paczką, myślę że będzie OK.
      • Gość: jako IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 15.01.10, 17:40
        Black Pearl nowo otwarty w Brzeźnie przy samej plaży tkzw Budy
        (poprzednia nazwa Sir Edward)w soboty od 20:00 dancing z orkiestrą w
        piątki disko z fajnym dj i w środy karaoke fajna zabawa Pozdrawiam
    • Gość: asia IP: *.vide-sat.pl 22.04.09, 12:01
      Najlepszym wyborem jest Miasto Aniołó w czwartki. Jest to impreza
      cykliczna i porywa do tanca muzyka z lat 70' 80' 90 ' . Swietna
      impreza z muzyka na zywo ! Naprawde polecam ! Pozdrawiam :D
    • Gość: zofija IP: *.chello.pl 09.11.09, 23:16
      restuaracja luna w straszynie, w hotelu merkury-super dancing.
    • 09.11.09, 23:42
      Polecam, przy drodze głównej w Kolbudach Restauracja MALAGA, z Oruni
      10 minut, z dala od zgiełku miasta i "atrakcji", można się odprężyć
      i dobrze pobawić, stylowy klimacik, bardzo przystępne ceny, miła
      obsługa
    • Gość: karo IP: *.206.244.24.jpk.pl 17.01.10, 03:19
      hotel Merkury w Straszynie, kazda sobota.. dancing z zespołem na
      żywo :D
    • Gość: adi IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 19.01.10, 21:23
      Siema. Polecam imprezę która odędzie się w magnacie w bojanie, link
      do strony poniżej
      www.dwor-magnat.pl/organizujemy/bal-karnawalowy-2010.html
      Fajne miejsce, dobre jedzenie, możliwość noclegu i przede wszystkim
      dobra cena :)
    • Gość: Ramo IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 21.02.10, 14:21
      Witam.
      Dla wszystkich "dojrzałych nastolatków", którzy chcą się zabawić
      przy dobrej muzyce z lat ich młodości oraz przy obecnych
      hitach,polecam sobotnie dancingi w Piwnicy Rajców w Gdańsku na
      Długim Targu. Jeżeli ktoś nie był, to wejście jest pod Dworem Artusa.
      Fajna muzyka, towarzystwo zróżnicowane wiekowo od 30 w zwyż. Trzeba
      dzwonić i najlepiej zarezerwowac stolik, bo bywa sporo ludzi a i też
      z tego względu, że nie w każdą sobotę mają imprezę, gdyż organizują
      również wesela.
    • Gość: black pearl IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 02.07.10, 01:32
      i jeszcze raz tylko Black Peral w Brzeźnie ma zespół na żywo reszta to dj ,nie
      ma innego lokalu w trójmiescie z zespołem na żywo
    • Gość: dzidzia IP: *.chello.pl 30.09.10, 08:18
      POLECAM SOPOCKIE FAJFY W HOTELU SHERATON. WSTĘP WOLNY! rozrywka.trojmiasto.pl/info_imp.php?id_imp=174660

    • Gość: gość IP: *.dynamic.chello.pl 14.02.11, 22:04
      Sporo lokali można znaleźć na stronach, na przykład na dood.pl, są recenzje, opinie, godziny otwarcia, można się zorientować co jest do wyboru i czy warto.
    • Gość: zofia IP: *.dynamic.chello.pl 18.05.11, 22:31
      Polecam wieczorki w Żabusi,to Restauracja na Zabiance przy ulicy Gospody.
      Odbywaja sie co czwartek od 19-23.
      Bardzo ladna muzyka,lata 70 do 90.Przychodzi duzo ludzi,mozna sie zapoznac.
    • Gość: ewcia IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 15.01.12, 00:47
      calkiem fajnie jest w Gdyni w "Róży Wiatrów" , w sali na parterze, codziennie (oprócz poniedziałków) od godziny 17.
      • Gość: Hmmmm IP: 70.79.99.* 16.01.12, 23:46
        Co mi tam dancing,knajpy.....jak mi sie spodoba to urzadze JUBLE w KIBLU MIEJSKIM.....buuu,wielcy mi biznesiarze,wlasciciele knajp i burdeli????......buuuuu.....wista wio.....CAPAN....
        • Gość: Martyna IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 13.11.12, 18:21
          Temat trochę stary ale właśnie tydzień temu w Sopocie otworzyli nowy klub muzyczny.
          Mają dwie ogromne sale, okrągłe stoliki, obsługę z klasą i co najważniejszę muzyka na ŻYWO! w piątki Jazz a w soboty covery znanych kawałków, byłam ze znajomymi bo akurat wypadły moje urodziny i to miejsce, którego mi właśnie brakowało
          lokal w okolicach grand hotelu klub nazywa się bodajże SCENA, z czystym sumieniem zapraszam
          • Gość: Malgos IP: *.dynamic.chello.pl 25.11.12, 17:30
            Dobrze,że temat wrócił.Napiszcie gdzie mozna się pobawić w Gdańsku.
            • Gość: Capinski IP: *.vc.shawcable.net 26.11.12, 15:39
              Fajfy-Srajfy-....co to za problem,mozna nawet sie pobawic na ulicy w kiblu czy u sasiadki tylko trzeba miec troche swojej wyobrazni czy inicjatywy bo w dzisiejszym swiecie tak wysokiej elektroniki ludzie zatracaja prace Mozgu...i tyle w temacie.....Capinski,aw wlasciwie.....Realinski....
      • Gość: Maria IP: *.dynamic.chello.pl 27.02.13, 12:32
        Zgadzam się. W bursztynowej jest fajnie ale jak gra taki młody pan w okularach, didżej Krzysiek to już jest rewelacja. Niestety już ciężko go tam spotkać od czasu jak zaczął grac taki starszy i bardzo niemiły pan. Wiele osób się na niego skarży ale chyba szefa niewiele to obchodzi. Jeśli ktoś będzie wiedział gdzie gra pan Krzysiu to proszę tu napisać, bo chętnie ze znajomymi byśmy się dobrze pobawili.
        • Gość: misia IP: *.gdynia.mm.pl 10.11.13, 15:58
          Bylismy podlugiej przerwie w Rozy Wiatrow Chodzilismy do Bursztynowej bylo super jak prowadzil p Krzysiu ,teraz jest przeniesione do gory Masakra ,drozej 20zl wstep wszystko drozsze didzej starszy pan masakra juz tam nie pojdziemy
    • Gość: Cyryl IP: *.dynamic.chello.pl 03.02.13, 23:59
      Podobno w Gdyni restauracja Bursztynek od 17 do 22 Pozdrawiam
      • Gość: Lazik IP: *.vc.shawcable.net 05.02.13, 21:02
        A,moze by tak na dworcu w Gdyni....pelno pustych pomieszczen,moze by wladzom PKP sie zrobilo WESELEJ ?????????......I bedzie ODJAZDOWO......Lazik...Tancerz....
    • Gość: maniek IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 11.11.13, 13:58
      MoonClub - trzeba zapłacić za wstęp ale to jedyny minus, cała reszta jest jak z filmów z lat 80`
    • Gość: Guflus IP: *.vc.shawcable.net 09.07.14, 00:23
      Mozesz sobie pohajcowac jaja,a za wstep to sie placi pieniedzmi....buuuuja jaja...
    • Gość: morswinekgdynski IP: *.static.ip.netia.com.pl 17.07.14, 10:02
      w Mieście Aniołów to raczej fajfów nie uświadczysz, ale juz funk, rnb jaik najbardziej Xd zalezy od konkretnego dnia i imprezy
      • 28.07.14, 00:13
        Gość portalu: morswinekgdynski napisał(a):

        > w Mieście Aniołów to raczej fajfów nie uświadczysz, ale juz funk, rnb jaik najb
        > ardziej Xd zalezy od konkretnego dnia i imprezy

        W SOBOTE w Mieście aniołów było świetnie, jeszcze nie zdązyłam odespac tej imprezy a juz jutro do pracy... piątku, przybywaj!!!
        • Gość: grubosz. IP: *.dynamic.gprs.plus.pl 07.08.14, 15:39
          ja sie wybieram dzisiaj do miasta aniolow na karaoke, bede ok 22, ktos jeszcze chętny na wspólne śpiewanie? Zbieram stałą ekipe !
          • Gość: Bamber IP: *.vc.shawcable.net 08.08.14, 00:21
            A te fajfy to wpychanie w dupe pajpy ???????
            • Gość: oj IP: *.internetdsl.tpnet.pl 08.08.14, 05:57
              Mlody jestes.zycia nie znasz....
          • Gość: martollllkakka IP: *.dynamic.gprs.plus.pl 11.08.14, 11:30
            ja bym z chęcią poszla, ale w ten czwartek/piątek, bo na dlugi weekend zostaje nw gdańsku, wiec mozna sie spotkac w mieście aniolow ok 20-21
            • Gość: Koziolek IP: *.vc.shawcable.net 11.08.14, 18:21
              A czy te fajfy sa dla starych -Kozlow-????????
              • 11.08.14, 18:45
                Stare Kozły chadzają do Żabusi [ul. Gospody], ew. do Parkowej w Jelitkowie!
                --
                Nie idę do nieba, mam lęk wysokości:/
          • Gość: jagienka81 IP: *.dynamic.gprs.plus.pl 27.08.14, 17:30
            ja moge isc do M.A. na karaoke w tym tygodniu, tylko nie wiem kiedy jest - czwartek piątek jakby co nie ma sprawy :)
            • Gość: Bencwal IP: *.vc.shawcable.net 27.08.14, 19:19
              To,moze bedziesz za gwiazde operowa ?????........
            • Gość: boatowa IP: *.static.ip.netia.com.pl 19.09.14, 10:37
              www.facebook.com/events/854622444549510/ - jutro jest dobra impreza w Mieście Aniołów, otwierają strefe relaksu "The Boat" :)
              • 30.12.14, 20:30
                A CZY KTOS SIE DO MIASTA ANIOLOW WYBIERA NA SYLWKA?


                ja ide tam tam pierwszy raz na sylwestra i chcialem spytac obytych, jak wrażenia z poprzednich "edycji" ???
              • 05.01.15, 16:44
                www.facebook.com/events/1552803514963812/?ref_newsfeed_story_type=regular - szykujcie sie na gorący luty w miescie :D ja juz mam termin wpisany w kalendarz imprezkowy :D
    • Gość: Skuci IP: *.adsl.inetia.pl 06.10.15, 16:01
      Polecam Kuchnię Rosyjską na Długim Targu - piątek, sobota dancing 19-23 (nawet dłużej).
      Znalezione przypadkiem - rewelacja dla poszukujących kameralnej imprezy 40+
      A do tego super kuchnia :)
  • Powiadamiaj o nowych wpisach

Wysyłaj powiadomienia o nowych wpisach na forum na e-mail:

Aby uprościć zarządzanie powiadomieniami zaloguj się lub zarejestruj się.

lub anuluj

Zaloguj się

Nie pamiętasz hasła lub loginu ?

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka
Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.