Dodaj do ulubionych

karmienie piersia a antybiotyk ospamox

09.02.08, 21:55
corka ma 4.5 miesiaca wazy 7.5kg i jest zdrowiusienka natomiast mama
od miesiaca ciagle choruje, to wirusowa biegunka, przeziebienie a
teraz przeziebienie ktore od 7 dni nie przechodzi, dostalam bioparox
ale nie pomogl i teraz Ospamox 1000 mg, ktory zawiera amoksycyline,
penicyline.

pani doktor prosze o odpowiedz:


jesli niemowlak jest uczulony na peniciline ( tego nie wiem)to czy
reakcja alergiiczna moze byc opuchlizna oraz problemy z oddychaniem
??????

moja lekarka powiedziala ze moze wyjsc jedynie jakas wysypka,
antybiotyk musze zarzyc bo wykoncze sie,a waze 45kg. a nie ma mowy o
odstawieniu malej od cyca bo ryczy i krzyczy ;-) musi troche possac
cyca.


Edytor zaawansowany
  • 12.02.08, 22:56
    Niestety nie mogłam odpowiedzieć na czas, bo mnie nie było
    (informacja wisiała na górze forum). Ale oczywiście jeśli dziecię
    reaguje na coś co jest zawarte w mamy mleku raczej nie są to objawy
    typu ciężka duszność. Z silniejszych reakcji może się pojawić
    intensywna pokrzywka.
    pozdrawiam :)
    monika staszewska

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła lub ?

Zapamiętaj mnie

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka
Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.