Dodaj do ulubionych

śpiworek do spania -czy dziecku nie marzną rączki?

30.08.10, 22:34
zastanawiam się nad kupnem śpiworka i widzę, że zdecydowana większość to
'szeleczki' bez rękawków. czy w takim śpiworku w zimie nie marzną dziecku ręce
(nie mam na myśli dłoni tylko całe ręce)? czy ubieracie je jakoś specjalnie
cieplej? a może lepiej kupić taki z rękawkami?
Edytor zaawansowany
  • 30.08.10, 22:37
    Ja miałam taki z rękawkami. Spisał się rewelacyjnie. Na taki bez rękawów nie
    zdecydowałabym się.
  • 30.08.10, 22:43
    a z polarku czy z jakiegoś innego materiału? ja się właśnie zastanawiam nad
    polarowym...
  • 30.08.10, 23:25
    Miałam z takiego cieniutkiego polaru. Był naprawdę rewelacyjny. I pomyśleć, że
    kupiłam go, bo taki ładny materiał w groszki wink
  • 30.08.10, 22:43
    gibon301 napisała:

    > zastanawiam się nad kupnem śpiworka i widzę, że zdecydowana większość to
    > 'szeleczki' bez rękawków. czy w takim śpiworku w zimie nie marzną dziecku ręce
    Zakładałam bodziaka na długi rękaw i było OK. Spod koca i tak by jej wystawały.
    Spałą tak całą zimę i część wiosny.


    --
    JoShiMa

    Na świecie nie ma innych zjawisk, poza zjawiskami fizycznymi.
  • 30.08.10, 22:57
    Ja mam taki bez rękawków, dziś córeczka spała w pajacyku bawełnianym, w śpiworku
    i nad ranem miała zimne rączki (nasze mieszkanie nie należy do chłodnych).
    Dlatego szukam śpiworka z rękawkami.
  • 30.08.10, 23:08
    gdy córcia była mała spała w śpiworku z rękawami-z polaru, teraz śpi w takim bez
    rękawów zakładam jej body z długim rękawem lub jakoś inną koszulkę byle miała
    długi rękaw i jak na razie jest ok
    --
    http://www.suwaczki.com/tickers/1usavcqgqcdy60ms.png
  • 31.08.10, 09:24
    katiusza1981 napisała:

    > Ja mam taki bez rękawków, dziś córeczka spała w pajacyku bawełnianym, w śpiwork
    > u
    > i nad ranem miała zimne rączki (nasze mieszkanie nie należy do chłodnych).
    > Dlatego szukam śpiworka z rękawkami.
    Serio? Twoje dziecko już śpi w body na długi rękaw i w śpiworze? A w czym będzie
    spało zimą?


    --
    JoShiMa

    Na świecie nie ma innych zjawisk, poza zjawiskami fizycznymi.
  • 31.08.10, 09:46
    nie wiem jak ty, ale my mamy w domu ogrzewanie...
    zimą temperatura jest zbliżona do tej jaka teraz panuje u nas w domu. w
    dzień ok 21-22st, w nocy 17-18. moja córka już od ok dwóch tygodni śpi
    pod kołdrą i w pidżamie z długim rękawem i z nogawkami. kołdrę ma już
    jesienną.
    --
    OLA 16/09/2007
  • 31.08.10, 09:51
    silje78 napisała:

    > nie wiem jak ty, ale my mamy w domu ogrzewanie...
    > zimą temperatura jest zbliżona do tej jaka teraz panuje u nas w domu. w
    > dzień ok 21-22st, w nocy 17-18. moja córka już od ok dwóch tygodni śpi
    > pod kołdrą i w pidżamie z długim rękawem i z nogawkami. kołdrę ma już
    > jesienną.

    u mnie dokładnie tak samo.
    zresztą moja córka jest zimnolubna i w upały protestowała nawet, kiedy
    próbowałam ją przykryć pieluchą, a teraz spi w pizamce z długim rękawem i
    długimi spodniami, pod kołderką i się nie odkrywa, ani nie marudzi.
  • 31.08.10, 11:16
    Ależ shellerka według mam z tego forum, nie ma dzieci zimnolubnych uncertain - są tylko
    dzieci przegrzewane surprised!
    --
    Jakub 03/1999
    Julia 02/2009
    Life is brutal and full of zasadzkas!
  • 31.08.10, 19:32
    smile oj moje przegrzewane nie jest. zresztą nie miałabym siły walczyć z tą małą
    osóbką, bo jak tylko jej za ciepło zaraz się drze. od najmłodszegosmile
    nawet przez moment podejrzewałam brak witaminy d3, ale potem zrozumiałam że moja
    córka wie lepiejsmile

  • 31.08.10, 12:53
    silje78 napisała:

    > nie wiem jak ty, ale my mamy w domu ogrzewanie...
    Ja też mam, tylko na noc otwieram okno w sypialni.

    Mimo wszystko zupełnie nie rozumiem.

    --
    JoShiMa

    Na świecie nie ma innych zjawisk, poza zjawiskami fizycznymi.
  • 31.08.10, 16:35
    Joshima, ja też mam ogrzewanie. Okno na noc uchylam (jesli nie jest
    bardzo zimno) albo tylko rozszczelniam. W efekcie zimą (pomijając
    mrozy poniżej -10 czy -15 stopni) jest w domu mniej więcej tak samo
    jak teraz, i cieplej niż tuż przed rozpoczęciem sezonu grzewczego,
    kiedy na dworze jest już naprawdę chłodno, a w domu nie grzejemy.
    Moje dziecko (15-miesięczne) śpi w pajacyku (bez stópek, bo tak woli)
    i pod polarowym kocykiem. Latem spał w tym samym pajacyku, ale niczym
    nie przykryty (w największe upały w samym bodziaku). Zimą będzie spał
    tak jak teraz. W mrozy, albo w wyjątkowe chłody przez rozpoczęciem
    grzania, zmienię mu kocyk na cieplejszy. No po prostu tak jest, że
    minimum temperatury w sypialni przypada kiedy indziej, niż minimum
    temperatury na dworze. I już.

  • 20.09.10, 11:00
    moje dziecko spi ,uwaga:CALY ROK w spiworku.
    nie wyobrazam sobie zeby w nocy nie bylo przykryte.potem w zaleznowsci od pory roku zakladam pod spod albo cienkie body(Lato)albo ciepla pizamke w zimie...nigdy nie bylo sytuacji ze dziecko mi sie w nocy spocilo lub zmarzlo.
    dodam ze spiworek bez rekawow jest.
    pozdrawiam.
    --
    Luca 23 listopad 2007
    Tobias 5 styczen 2010
  • 31.08.10, 07:32
    Śpiworki są super, ale mój 7 miesięczny synek zbuntował się i nie chce już spać
    w śpiworku, bo kręci się w nocy na wszystkie strony i chyba już śpiworek go
    ogranicza
    --
    http://suwaczki.maluchy.pl/li-44757.png
  • 31.08.10, 08:36
    Z rękawami jest fajniejszy, ale jeszcze takiego nie widziałam. Mam taki bez
    rękawów, zakładam jej body z długim rękawem i na to pajacyk. Dotychczas spała
    pod kocem/kołdrą, ale i tak wystawiała łapy na zewnątrz. Wczoraj przykryłam ją
    dodatkowo kocem, bo się bardzo ochłodziło u nas.
    --
    Teoria zgadza się z praktyką jedynie w teorii. W praktyce bywa zupełnie inaczej
  • 31.08.10, 08:53
    Spod kołdry tez dziecku wystają ręce.
    --
    http://s6.rimg.info/c5abab7303daee8ea01785ff0a9a5dfd.gif
  • 31.08.10, 09:53
    jakim prawem wystają ? mają nie wystawać i kropka tongue_out bycie dobrą
    matką polega na takim opatuleniu malucha żeby ani kawałek łapki nie
    wystawał tongue_out
    --
    http://www.suwaczki.com/tickers/1usaqtkfjxl1mh1o.png
    mój mały-wielki cud - Łucja ur. 04.09.2009
  • 31.08.10, 11:12
    jotka_k napisała:

    > jakim prawem wystają ? mają nie wystawać i kropka tongue_out bycie dobrą
    > matką polega na takim opatuleniu malucha żeby ani kawałek łapki nie
    > wystawał tongue_out

    Aha,to sorry,juz sie nie odzywam tongue_out
    --
    http://s6.rimg.info/c5abab7303daee8ea01785ff0a9a5dfd.gif
  • 31.08.10, 11:15
    ja też bo według tych kryteriów to mega wyrodną matką jestem big_grin
    dziecię me śpi pod cienkim kocem, tzn śpi pod nim póki ja nie śpię
    bo potem już nie wiem tongue_out i w cienkim bawełniamym pajacu, a w pokoju
    swoim ma, olaboga, 20 stopni !
    --
    http://www.suwaczki.com/tickers/1usaqtkfjxl1mh1o.png
    mój mały-wielki cud - Łucja ur. 04.09.2009
  • 31.08.10, 12:42
    I Ty tak publicznie o tym piszesz???Ja bym sie bała tongue_out
    --
    http://s6.rimg.info/c5abab7303daee8ea01785ff0a9a5dfd.gif
  • 31.08.10, 15:10
    Też spała, miała lodowate ręce, zaczęła kaszleć i kichać. Nie cierpię
    przegrzewania, ale staram się, aby było jej ciepło.
    --
    Teoria zgadza się z praktyką jedynie w teorii. W praktyce bywa zupełnie inaczej
  • 28.09.10, 17:45
    Moja siostra kupiła śpiworek z odpinanymi rękawami, więc to chyba najlepsze rozwiązanie smile
  • 31.08.10, 08:55
    Moja całą zeszłą zimę spała w takim bez rękawków. Do spania ubierałam jej
    frotowy pajac i ten śpiworek, było ok.
    --
    Jakub 03/1999
    Julia 02/2009
    Life is brutal and full of zasadzkas!
  • 31.08.10, 10:15
    mój synek też całą zimę przespał w śpiworku bez rękawków, ubierałam go w
    pajacyka i było oki... uważam że jest to lepsze niż kołdra czy np. koc bo w
    żaden sposób dziecko się nie rozkopie i będzie cały czas przykryte...
  • 31.08.10, 10:37
    Zastanawiam się czy taki śpiwór to dobry pomnysł, a jeśli dziecko ma ochotę się
    odkryć bo mu za gorąco? Nie ma możliwości wyboru, przykryte i ubrane tak jak
    chce mama...
  • 31.08.10, 15:23
    dzięki za wszystkie opinie. ja też raczej dziecka nie przegrzewam, zapytałam o
    śpiworek pod kątem zimy, a patrząc na to co u nas za oknem to może nadejść lada
    moment wink
    zdecydowałam się jednak na egzemplarz z rękawem - dla poszukujących podpowiadam:
    allegro...
  • 18.09.10, 10:52
    To bądź tak miła i podaj konkretnie u kogo na allegro można kupić śpiworek do spania z długim rękawem, bez kaptura i zapinany na napy (a nie na zamek, który dziecko wkłada do buzi).

    Ja przekopałam całe allegro i pół internetu bez skutku...

    --
    75/102
  • 26.09.10, 16:11
    spiworek
    --
    Im mniej rozmiarów, tym bardziej elitarny sklep. Worów nie sprowadzamy, mutantów nie popieramy.
  • 31.08.10, 15:34
    magda84k napisała:

    > Zastanawiam się czy taki śpiwór to dobry pomnysł, a jeśli dziecko ma ochotę się
    > odkryć bo mu za gorąco? Nie ma możliwości wyboru, przykryte i ubrane tak jak
    > chce mama...
    Wtedy wrzeszczy i jak mama się zorientuje to ściągnie ze śpiworka kołdrę, kocyk
    i może nawet rozsunie suwak tongue_out


    --
    JoShiMa

    Na świecie nie ma innych zjawisk, poza zjawiskami fizycznymi.
  • 31.08.10, 21:07
    A Wasze dzieci w ogóle chcą spać w śpiworkach?? Bo moje wyje, jakby je ze skóry
    obdzierano wink

    --
    http://www.suwaczki.com/tickers/qb3cwn159jcinvnh.png
  • 01.09.10, 20:49
    A nic nie mówi jak dotychczas. Do śpiwora wkładam ją po wieczornej kąpieli a
    przed karmieniem, podczas którego zazwyczaj już zasypia. Na początku kolejność
    była odwrotna, w łóżeczku walczyliśmy z rękami i nam się wybudzała.
    --
    Teoria zgadza się z praktyką jedynie w teorii. W praktyce bywa zupełnie inaczej
  • 18.09.10, 12:43
    Też się nad tym zastanawiam, mojej córy za Chiny ludowe nie dało się w to odziać, spiwór krępował jej ruchy, nie mogła się w tym obrócić na brzch, ani na bok, taki spiewór sprawdza się przy mało ruchliliwych dzieciach, akurat moja jest z tych bardzo, bardzo, bardzo ruchliwych, w wieku 3 miesięcy obracała się z brzucha placy i z powrotem, u nas spiworek to strata pieniędzy. Teraz cóka ma 1,5 roku spi w samym bawełnianym pajacyku, koładra jest na niej 5 minut więc całą noc spi bez okrycia, nie budzi się to chyba jest jej ciepło, jeszcze nigdy nie chorowała
  • 31.08.10, 21:52
    magda84k napisała:

    > Zastanawiam się czy taki śpiwór to dobry pomnysł, a jeśli dziecko ma ochotę się
    > odkryć bo mu za gorąco? Nie ma możliwości wyboru, przykryte i ubrane tak jak
    > chce mama...

    Ubierasz dziecko stosownie do temperatury i ok.A jak mu gorąco to pewnie sie
    drze.Nie wiem,bo moja zadowolona ze spania w śpiworku.


    --
    http://s14.rimg.info/152477ff90dc072987433776e1400aeb.gif
  • 01.09.10, 15:11
    Ja moje obie dziewczyny wychowałam na śpiworkach.
    Na ramiączkach szerokich, bez rękawów.
    To czy ma ciepłe rączki nie zależy od tego czy śpiworek ma rękawy,
    czy nie, ale od tego, czy jest ogólnie ciepło dziecku.
    Jeśli widzę, że Dorotka teraz ma zimne rączki to ubieram ją dodatkowo
    w bodziaka pod pajacyk.
    Albo przykrywam jeszcze kocykiem.
    Żadnych koszulek, ani bluz polarowych bo podwijają się. Jedynie coś
    co się zapina w kroku. smile
    --
    Pozdrowienia
    Monika, mama Marty 07.12.2007 i Doroty 03.06.2010
  • 01.09.10, 21:39
    My małą kładziemy do śpiworka na szerokich ramiączkach i w bodziaku
    z długim rękawem. Teraz kiedy noce są chłodniejsze to troszkę
    grubszy ten spiworek. Mała w nocy wędruje po całym łóżeczku i
    spiworek jest najlepszy. Nigdy jeszcze nie miała zimnych rączek.

    --
    http://www.suwaczki.com/tickers/zem3jw4zulizx71w.png
  • 18.09.10, 11:25
    latem spi w cienkim bez rekawkow.
    zima (u nas w domu jest dosyc zimno) w grubszym z rekawami.
    przykrywam jeszcze kocem, ale to tak dla ozdoby bo mloda kreci sie okropnie i po chwili koc rozkopany.
    pozdrawiam,
    maja
  • 18.09.10, 11:40
    A jak kladziecie pod kolderka albo kocem to tez pod szyje przykrywacie? I same tez tak szczelnie przykryte spicie?
    Jak dla mnie pizamka z dlugim rekawem i spiworek wystarcza w zupelnosci, chyba, ze dziecko spi w nieogrzewanym pomieszczeniu... A jak maja zimne raczki to moze rekawiczki???
    --
    http://www.forum-signature.com/ticker_3sh15uaasxhiuz45.png
  • 26.06.17, 17:02
    MY w sypilani mielismy 19 stopni zimą (latem sie nie udaje) i córka spała w pajacu okryta kocykiem. Jak juz umiała to sie wykopywała i spała na kocu, potem jak spała w pizamce to nie było sznasy na skarpetki wiec spał boso na kocyku. ma 5 lat, chodzi do przedszkola prawie nie choruje, jezeli juz to 4-5 dni katar. Wy tez sie tak ubieracie grubo do spania? Bo jak sobie wyobraze ze miałąbym załozyc grubą piżame, wbic sie w jakis otulacz i jeszcze kocem przykryc to sie poce na samą myśl.
  • 18.09.10, 15:00
    podam Ci link do strony mothercare w uk,obecnie maja w ofercie spiworki z dlugim rekawem (tog2.5) sama planuje zakup takiego dla mojej malej. pewnie niedlugo beda dostepne przez allegro o ile juz nie sa
    www.mothercare.com/Purflo-SleepSac-2-5-tog-Tortoise/dp/B001RUSMN4/sr=1-6/qid=1284814452/ref=sr_1_6/278-1400797-8283303?_encoding=UTF8&m=A2LBKNDJ2KZUGQ&n=42764041&mcb=core
    --
    jagoda0509
  • 19.09.10, 22:21
    Moje dziecko bardzo rozkopuje się każdej nocy. Latem przymykałam na to oko, myślałam po prostu, że jest mu za gorąco i pozwalałam spać w samym body, ale nadeszły zimniejsze noce i w związku z tym przymierzam się do kupna śpiworka. Ale skoro małemu pod kołdrą jest za gorąco, to czy w śpiworku, z którego nie będzie się już w stanie sam ''wyswobodzić'' nie przegrzeje się?
  • 20.09.10, 09:05
    Ja mam zamiar kupić taki z rękawkami-ciepły,ale oprócz takich drogich na allegro sterntaler (choć strasznie mi się podobają) to nic nie ma niestety na mniejsze dzieci.Mój ma 62 cm i w tych 100 cm to sie utopi chyba... a śpiworek ciepły musi być, bo ma tu naprawde zimno w nocy i sama spię pod grubą kołdrą w piżamie z dł. rękawem-a mały choć ubrany i pod złozonym kocem polarowym jest zimny w nocy niestety.
  • 21.09.10, 23:10
    Jeśli się przegrzeje w śpiworku, w co raczej wątpię, na pewno da Ci znać płaczem. Na jesień i na zimę śpiworek będzie jak ulał. Moje dziecko jest ubierane w śpiworek nie tylko w domu do snu, ale także jak wychodzimy. W naszym przypadku wariant ze śpiworkiem się sprawdza.
  • 20.09.10, 11:09
    tak sie patrze na ten spiworek z raczkami..i sama sie nad nim zastanawiam ale co lepsze..
    ostatnio udalo mi sie kupic pizame z grubszega bardziej "polarowego" materialu i czy nie lepiej zalozyc cienka pizame a na ta to grubsza wieksza z polarka z nozkami i czy maluchowi nie jest wtedy swobodniej, czy lepiej taki spiworek???
  • 20.09.10, 11:33
    Mój młodszy dzieć ma skończone 3 tygodnie- śpi w pajacu bawełnianym( nic pod spodem) i przykryty jest kocykiem welurkowym. Starszaczka śpi w cieniutkiej piżamce przykryta cieniutkim kocem. W domu jeszcze nie grzejemy!!Dzieci są ciepłe. Wyrodna ze mnie matka.....
    --
    http://www.suwaczki.com/tickers/9f7jj44jhxw1ou1s.png
  • 20.09.10, 11:46
    Wg mnie zależy jak kto ma ciepło w domu-w domu moich rodziców gdzie teraz jestem jest naprawdę zimno-i mówi to każdy, kto do mnie przychodzi-stali bywalcy zabierają dodatkowy swetersmile
    Natomiast w bloku gdzie mieszkam jest ciepło i maluch spi w pajacyku bez przykrycia.
    Więc ubieranie zalezy od różnych czynników-niekoniecznie od "wyrodności" rodzicielkismile
  • 20.09.10, 14:36
    JAK BYL MALUTKI TO SPAL jak go polozylam, nie wiercil sie nie krecil, nie odkrywal, wiec spal pod kocykiem...
    teraz sie duzo kreci pod czas spania wiec sie odkrywa a poniewaz znalazlam go wychlodzonego to chce zeby mu bylo ciepla zwlaszcza ze nie mam pewnosci czy sie przez zimno czasem nie wybudzi
  • 20.09.10, 14:51
    Co za bzdura ze spiwor jest dla malo ruchliwych dzieci?????moja corka umiala nawet w tym chodzic smile
    Spiwory szylam na zamowienie- mam letnie i zimowe, na chlodne lato wiosne sa z bawelny a na zime z grubego polaru.Wszystkie bez rękawów bo zakladam po porstu grubego pajacyka(mam nawet pajacyka z polarku).
    Obecnie wlasnie zamieniam ten cienki na zimowy bo synek mial juz zimne rączki i musialam kocykiem jeszcze nakrywac
    Zarowno corka jak i teraz synek spali w spiworze od urodzenia stad tez moze brak klopotów i umiejętnosc przewracania sie, przekręcania, raczkowania(!!!) a poznije nawet chodzenia w spiworze.Corka spala do 3 roku życia.Mialam spokojny sen bo wiedzialam ze sie nie rozkopie.
    --
    "Mniej nerwów mnie kosztuje izolacja od ludzi niż akceptowalne
    społecznie funkcjonowanie z nimi"( by Triss)
  • 20.09.10, 15:29
    Moja córka nigdy nie spała w śpiworku, jest wybitnie zimnolubna.
    Jak była niemowlęciem w zimie przy 18*C w mieszkaniu spała w bawełnianym body z krótkim rękawem i ewentualnie w cienkich bawełnianych śpiochach, przykryta cienką kołdrą. Często spała odkryta całą noc mimo to ciało miała ciepłe.
    Teraz latem, albo w zimie przy włączonych kaloryferach sypia w bokserkach i koszulce na ramiączkach bez przykrycia, jak jest chłodniej sama się przykrywa.
    --
    "jesli polroczne raczkujace dziecko jest dla Lipcowej jak Yeti, to
    dla mnie roczniak spiacy z rodzicami jest jak potwor z Loch Ness,
    nie wiadomo z ktorej strony lozka sie dzis wyłoni " by an_ni smile
  • 20.09.10, 16:28
    Mam spiworek 4 sezonowy, to sa jakby dwa odrebne spiworki, jeden cienszy, wylozony mieciutka bawelna, mozna go wsadzic w drugi spiworek, ktory wyglada jakby z koldry zrobiony i ma odpinane na zamek grube rekawki. Tak wiec cienki spiworek na lato, grubszy na wiosne/jesien a oba razem plus rekawki na zime. Spiworek na dodatkowo otowry, ze mozna go dziecko w nim do fotelika przypiac.
    --
    http://www.suwaczki.com/tickers/uch5k6nlt1exqbp7.png
  • 20.09.10, 16:31
    o, a skąd masz taki śpiworek fajny?
    --
    http://www.suwaczki.com/tickers/zpbnanli3wrbm3fl.png
  • 25.09.10, 22:25
    Mieszkam w NL i tu go kupilam, to jest chyba holenderska firma, little company

    www.en.littlecompany.nl/sleepers/combi-sleeper/
    to jest seria bez otworow do fotelika, placilam ciut ponad 80 euro, wystarcza na rok
    --
    http://www.suwaczki.com/tickers/uch5k6nlt1exqbp7.png
  • 22.09.10, 09:54
    Całe ręce to chyba nie, nasz ładnie zasypiał z rekawiczkami (czytaj: skarpetkami) na dłoniach, ktore faktycznie miał czas chlodne. Ale z rekawiczkami było ok. Dodatkowo czasem przykrywałam lekkim kocykiem ramię, ale sie wysupływał
  • 22.09.10, 12:27
    Ja mieszkam w bloku, ale w sypialni mam 18 stopni (nie wiem jakim cudem, bo w pokoju obok jest 23). Zimno... Mały śpi pajacu i śpiworku - kark ma zimny, wybudza się, wierci. Jak przykryję kocykiem - śpi smacznie. Nie jest przegrzewany. raczej wszyscy mówią, że za lekko go ubieram. Ale w nocy lubi mieć ciepło, jak mama smile
    --
    http://www.suwaczki.com/tickers/ex2b73sbrqq404rh.png
  • 25.09.10, 22:03
    Jeśli kupisz ocieplany śpiworek z długimi rękawkami, Twoje maleństwo na pewno w nim nie zmarznie. Polecam przeszukać internet. Ja znalazłam śpiworki Feretti, w których można w zależności od potrzeb przypinać lub odczepiać długie rękawki smile
  • 25.09.10, 22:29
    Celinea, a możesz podesłać jakiegoś linka? zakup takiego śpiworka by mnie interesował. Z góry dziękujęsmile
  • 26.09.10, 16:46
    Ja miałem już dwa komplety i osobiście byliśmy z żoną zadowoleni z ich pościeli. Dawno nie kupowałem, wiec nie wiem jak cenowo, ale jeszcze parę miesięcy temu to były ceny przystępne.
  • 26.06.17, 16:59
    Ale to ze dzieci maja chłodne rączki to dobry znak. MOje córy od urodzenia maja zimne stópki i rączki. Jak juz pisałam w spiworku dostawały szału, spały raczej na kocyku niz pod, nie było szans na zadne sparpetki. Trzeba sie czasami zastanowic po co az tak bardzo okrywać dziecko.
  • 26.09.10, 18:45
    Mój Bartuś jak był mały to miał śpiworek z rękawkami - taki polarkowy, mięciutki i cieplutki smilesmile
    --
    http://www.suwaczek.pl/cache/e5048eb15b.png
  • 26.06.17, 16:56
    Ja miałam 5 spiwroków (rózne rozmiary) co z tego jak moje dziecko darło sie w tym, a z kocyka wykopywała. Od małego spała "na kocyku". Jak miała roczek sciagała sobie skarpetki. Teraz ma 5 i spi czesto w samych majteczkach, na kołderce. Dodam ze zimą w nocy mamy 19 stopni. Prawda jest taka ze jak dziecko ma np pajacyk zdługimi rekawkami to nie zmarznie i warto naprawde nie przegrzewać dziecka. Ja swoje spiworki oddałam kolezance.
  • 21.07.17, 10:50
    Generalnie, to mało które dziecko lubi śpiworki. Lepiej postawić na kocyk.

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła lub ?

Zapamiętaj mnie

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka
Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.