Dodaj do ulubionych

chrupki kukurydziane, wafle ryżowe... czy zdrowe?

08.06.14, 14:27
mam pytanie, czy przydatne zwłaszcza w terenie przekąski takie jak chrupki kukurydziane czy wafle ryżowe są zdrowe dla dziecka?oczywiście bez soli czy ulepszaczy.
ze składu wynika, że tak, ale nie znam się na procesie obróbki- czy nie pozbawia je cennych składników?
proszę o odpowiedź.
Edytor zaawansowany
  • murwa.kac 08.06.14, 14:35
    to produkt przetworzony. wiec ze zdrowotnoscia niewiele ma wspolnego wink
    acz trujacy tez nie jest.
    nie lepiej warzywa i owoce?

--
    Siedzieć w domu na macierzyńskim big_grin Normalnie wstaje taka mama malucha, albo kilku maluchów, kiedy chce, siada i tak siedzi, czas płynie, a ona siedzi - aż do wieczora, bo potem znowu się kładzie. by lampka_witoszowska
  • aleksandra1357 08.06.14, 20:59
    Lepsze ryżowe niż kukurydziane, bo kukurydziane oblepiają zęby i powodują próchnicę - dentyści twierdzą, że to gorsze od lizaków. Poza tym ryżowe są mniej słodkie. Dużo wartości nie mają, ale szkody nie zrobią.
  • neffi79 08.06.14, 21:31
    zdrowe/niezdrowe bywało , że musiałam dać więc dawałam (daję). ALe nie jako codzienna przekąska. j.w pisałam - z musu, np w czasie jazdy samochodem, "trudnego" spaceru
    --
    http://lb2m.lilypie.com/xvwZp1.pnghttp://lbym.lilypie.com/zWtop1.png
  • madziulex75 08.06.14, 21:41
    Jak dla mnie niezbyt zdrowe,ale dawałam kukurydziane pałeczki jak mały miał okolo5-6 msc,żeby nauczył się rzuć i gryźć,teraz daje sporadycznie
  • beba77 08.06.14, 23:17
    W zeszłym roku w Niemczech było głośno ze wafle ryżowe są niezdrowe .
  • czeszka8 09.06.14, 08:30
    beba77 napisała:

> W zeszłym roku w Niemczech było głośno ze wafle ryżowe są niezdrowe .

Proszę o więcej konkretów.

Nie daję tych "przysmaków" na codzień, ale czasem przy dłuższej podróży komunikacją miejską na przykład. owoce i warzywa wyślizgują się, kapią, poza tym nie są tak ciekawe, bo jemy je na codzień, więc nie do końca spełniają swoją rolę.