Dodaj do ulubionych

Dziecko ma zaparcia

01.05.17, 15:31
Mam problem i prosze o pomoc. Moja mała ma 4 miesiecy,miała od urodzenia problem z mlekiem modyfikowanym(piersia nie karmie bo bylam bardzo chora i pszyjmowalam antybiotyki) wiec tydzien temu za poleceniem pani w aptece kupilam Nanny care mleko modyfikowane kozie. Jestem w Irlandii a tu lekarze sa do bani sad coreczka bardzo lubi mleko ale od pierwszego dnia zaczela robic twarda kupke,na poczatku nie pszejmowalam sie bo nie byla ona placzliwa i ja nie bolalo,ale dzis po dwoch próbach robienia kupki w pieluszce raz znalazlo sie tylko male twarde ziarenko kupki a w drugiej troche sluzu. Niewiem czy szybko zmienic mleko czy poczekac jeszcze bo dzis minął tydzien.
Edytor zaawansowany
  • 03.05.17, 21:06
    ja zmieniła bym mleko

i podała bym coś na lepsza kupę - możeszwprowadzać "stałe pokarmy" zetrzyj kawałek miękkiego jabłka (typu cortland, papierówka) i podaj (jak zje 1-2 łyżeczki już bedzie dobrze). W Pl firma bobovita ma słoiczek ze śliwką (99% owoca)

aaa... i ja sluz wkupie mozesz podac krople biogaia (one też są chyba w UK) - bo ten sluz moze być wynikiem niewłaściwej flory w jelitach

• 03.05.17, 21:45
    ja sie na karmieniu mm nie znam, ale slyszalam, ze trzeba dziecko dopajac. Moze czesciej trzeba malutkiej dawac wode do picia?

--
    Dyplomata - człowiek, który potrafi powiedzieć spie...j w taki sposób, że poczujesz dreszczyk emocji na myśl o czekającej cię wyprawie.
  • 04.05.17, 10:27
    jeśli jest dziecko do tej pory tylko na piersi to dopajać nie trzeba
  • 04.05.17, 16:53
    w poscie startowym wyraznie napisane ze jest mm.

--
    Dyplomata - człowiek, który potrafi powiedzieć spie...j w taki sposób, że poczujesz dreszczyk emocji na myśl o czekającej cię wyprawie.
  • 04.05.17, 21:05
    mm które ewidentnie dziecku nie służy
  • 04.05.17, 21:54
    dlatego napisalam: moze dopajac, skoro dziecko ma zaparcie, dzizas.

--
  • 10.05.17, 22:08