• drzewko
  • od najstarszego
  • od najnowszego
Dodaj do ulubionych

czy czopki paracetamol mogą wywołać biegunke?

  • 05.02.08, 11:52
    od 3 dni podaje te czopki małemu i ma bardzo żadką kupke czy to winna
    czopków?jak temu zapobiec-czopki są przeciwbólowe gdyz mój mały jest po zabiegu.
    Edytor zaawansowany
    • 05.02.08, 13:34
      moga
      czasem z czopkiem zawędruje jakas bakteria i juz klopot gotowy
      jesli kupki beda bardzo rzadkie i czeste to idz do lekarza - po co
      sie dziecko ma meczyc
    • 05.02.08, 16:01
      U mojego siostrzeńca tak właśnie kończyło się włożenie czopka(ale nie wiem czy
      Paracetamol), od razu kupka, nawet czopek się nie zdążył rozpuścić.
      --
      Albumy moich dzieci na Imbu.pl
  • Powiadamiaj o nowych wpisach

Wysyłaj powiadomienia o nowych wpisach na forum na e-mail:

Aby uprościć zarządzanie powiadomieniami zaloguj się lub zarejestruj się.

lub anuluj

Zaloguj się

Nie pamiętasz hasła lub loginu ?

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka
Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.