• drzewko
  • od najstarszego
  • od najnowszego

czy ktoś stosował bactrim? Dodaj do ulubionych

  • 06.03.08, 09:23
    Lekarka przepisała mojemu dziecku(5,5m-ca)bactrim w związku z tym że w moczu
    pojawiły sie jakieś bakterie,nie wiadomo jednak jakie bo nie było robionego
    posiewu a kazała odrazu podawać ten lek.Po przeczytaniu ulotki jestem trochę
    przerażona tylke skutków ubocznych.Czy może ktoś juz miał stycznośc z tym
    lekiem, jak zachowywały się po nim wasze dzieciaczki?
    Edytor zaawansowany
    • 06.03.08, 09:29
      anybiotyk o szerokim spektum działania zapewne dawkowanie 2,5ml 2
      lub 3x dziennie....osłonowo podawaj lakcid...i spokojnie to
      powszechnie stosowany antybiotyk....ale po leczeniu wywal bo
      zawiesina ważna tylko 10 dni od rozmieszania...skutki uboczne to ma
      nawet polopiryna...
      --
      mamo miałam dzis potrójne deja vu....
      • 06.03.08, 15:11
        bactrim to jeszcze nie antybiotyk i z niczym się go nie rozcieńcza, właśnie
        skończyłam go podawać kilka dni temu swoim dzieciom.
    • 06.03.08, 10:03
      Moj 4 miesieczny synek mial przepisany ten lek przy biegunce. Skutkow ubocznych
      nie zauwazylam smile)))poza tym ze jest cholerstwo gorzkie w smaku i nie chcial
      tego pic.
      Pozdrawiam
    • 06.03.08, 10:21
      lekarka powinna zlecić ci zrobienie posiewu moczu z
      antybiogramem,niby bactrim ma szerokie zastosowanie ale nie wiadomo
      czy na tą bakterię akurat podziała
    • 06.03.08, 12:52
      Witaj
      mój synek 8,5 m-ca brał bactrim przez 3 dni, dostał wysypki na całym
      ciele i trzeba było odstawić, podobno to częste po bactrimie...
      pozdrawiam
    • 06.03.08, 13:28
      nie dalej jak dziś pediatra zapisała mojemu 3,5 latkowi Bactrim.
      ale wielokrotnie go bral równiez w młodszym wieku i nigdy nie miał
      żadnych objawów ubocznych.
    • 06.03.08, 15:44
      po baktrimie.Ale lekarka kazała mi nie przerywać kuracji bo ponoc to
      czesty skutek uboczny.
    • 06.03.08, 16:27
      Bactrim jest chemoterapeutykiem. Substancja czynną jest
      sulfametoksazol i trimetoprim, to samo co w Biseptolu.
      • 06.03.08, 16:44
        kurcze, brzmi niepokojąco...a co to znaczy? smile
      • 06.03.08, 16:45
        Mój maluszek miał biegunkę po bactrimie.
        Lekarka mówiła, że to nie antybiotyk.
    • 06.03.08, 17:48
      skutecznie zadziałał na bakterie w moczu i zapalenie gardła mojej
      córki,podawaj smiało. pozdrawiam.
      --
      [url=www.TickerFactory.com/]
      LUIZA" border="0" alt="LUIZA">
      [/url]
    • 06.03.08, 21:02
      Bactrim to nie jest antybiotyk chociaż rzeczywiście ma także
      właściwości bakteriobójcze. Ma działanie mniej więcej takie jak
      biseptol, ale lekarze przepisują go dzieciom, bo jest podobno lepiej
      niż biseptol tolerowany. Najczęściej stosuje się go wtedy gdy
      podejrzewa się infekcję bakteryjną (np. kaszel połączony z zielonym
      katarem) a organizm ma szansę poradzić sobie bez antybiotyku. Jeśli
      chodzi o powikłania, to w zasadzie nie ma leków bez powikłań sad
      Najczęstsze to biegunka i nie jest to powód do odstawienia leku.
      Moja córka brała go niedawno i nic jej nie było a lek pomógł i
      uniknęłyśmy antybiotyku.
      Mimo wszystko jednak dawaj probiotyki osłonowo (trilac, lakcid,
      dicoflor etc)
  • Powiadamiaj o nowych wpisach

Wysyłaj powiadomienia o nowych wpisach na forum na e-mail:

Aby uprościć zarządzanie powiadomieniami zaloguj się lub zarejestruj się.

lub anuluj

Zaloguj się

Nie pamiętasz hasła lub loginu ?

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka
Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.