Dodaj do ulubionych

Czy jeszcze bede karmic piersia?

04.12.08, 19:00
od poczatku maly dostaje butelke bo mialam cesarke i w szpitalu podano butelke,piersi nigdy nie chcial ciagnac,probowalam z nakladkami ale tez slabo,wiec zostalo mi odciaganie...ale tak bardzo chce karmic piersia,tylko ze przy piersi synek bardzo placzesadma juz 3miesiace i czuje ze juzm nigdy nie bedzie chcial.boje sie ze więż miedzy nam bedzie mniejsza dlatego ze pije z butelki,moze to glupie ale martwi mnie to....co robic?
Edytor zaawansowany
  • 2122joan 05.12.08, 21:05
    A dlaczego niby wiez z dzieckiem bedziesz miala mniejsza...bez
    przesady....Nie rob sobie niepotrzebnie wyrzutow sumienia.A jak tak
    bardzo ci zalezy na prosto z cycusia to moze przeglodzenie pomoze
    zeby dziecko zaczelo znow cyckac sie.U niektorych to dziala,u nas nie
    (zejdz nizej na moj watek)bo maly to cho...rny niejadek.Moze ze trzy
    dni wytrzymaj tak tylko wtedy zero butelki bo inaczej ci sie nie
    uda.Przed podaniem piersi mozesz tez troszke ze strzykawki i
    niedenerwuj sie,musisz miec naprawde duzo cierpliwosci.Powodzenia.
  • bognisia1 07.12.08, 20:58
    Pewnie, że możesz jeszcze karmic piersią! potrzeba niestety czasu, czasu,
    cierpliwości, cierpliwości i uporu, oslego uporu. mi się udało, a odciagałam 4
    miesiące, od ok. 2 karmię piersią, na poczatku mieszanie, a teraz mleko juz
    tylko z piersi bo butli nie toleruje młoda. kto by pomyslał big_grin
    jak masz pytania to pisz, pomogę
    --
    http://b3.lilypie.com/HS5Ap1.png
    http://b1.lilypie.com/1U8Tp1.png
  • michalina2005 08.12.08, 09:53
    droga kaarolinka,
    ja tez sie tak martwilam jak karmilam pierwsze dziecko odciagnietym
    mlekiem (tez mialam cesarke i przy piersi byl cyrk). Dzis synek ma 3
    lata i mam z nim swietny kontaktsmile. Karmienie piersia nie jest
    przeciez jedynym sposobem okazania milosci- jest przytulanie,
    wspolna zabawa, przebieranie i przewijanie, mowienie do malenstwa
    itd.
    Jesli chcesz karmic piersia- jest to tez mozliwe, choc moze byc
    nielatwe. Sukces bedzie zalezalo i od ciebie i od dziecka (a wiec
    nie tylko od ciebie). Ja sie bardzo staralam z pierwszym dzieckiem,
    ale nie udalo sie- mniej wiedzialam na temat karmienia niz teraz,
    popelnilam wiec rozne bledy, ale poza tym moj synek byl bardzo
    niespokojnym dzieckiem, a jak plakal wnieboglosie ja nie bylam w
    stanie go zmuszac do piersi.
    Drugie dziecko karmilam piersia+ odciagnietym pokarmem przez 3
    miesiace...az w koncu zaskoczyl i teraz tak polubil piers, ze az za
    bardzowink. Fakt ze dokarmialam juz tylko z butelki Habermanna, ze
    dawalam piers przed karmieniem butelka(choc nie zawsze)- ale i
    dzieczko inne, spokojniejsze. Jak mial 3- 3, 5 miesiacu zaskoczyl, a
    teraz mam inny problem- nie chce pic nic innego niz moje mleko
    prosto z piersi- juz nie umie pic z butelki, a kubka niekapka nie
    lubismile
    Jesli chcesz, to napisz na mail gazetowy, chetnie pomoge. I jesli
    masz mozliwosc, to umow sie na wizyte u doradcy laktacjnego- pomoze
    Ci.
    Zycze duzo mleka, powodzenia, spokoju i radosci z dzieckasmile
  • kaarolinka 13.12.08, 23:51
    Dziekuje Dziewczyny za wszystkie radysmilecaly czas probuje,ale maly sie drze i pluje przy piersi...ostatnio tez mam kryzys laktacyjny i musialam mu podac mieszanke.Mial podejrzenie skazy bialkowej,ale nim zdazylismy sie udac do alergologa to wysypka minela,a ja normalnie pije mleko i juz go nie wysypuje.najpierw podalam mu bebilon pepti ale nie chce tego jesc,wiec kupilam normalny bebilon,troche sie zmusil,ale w srodku nocy zwymoitowal,mimo ze odbilo mu sie przy jedzeniu.wiec teraz walcze o kazda krople mleka,ale juz nie wiem co robic jak sie taki kryzys pojawia...ktora mieszanka jest najlepsza?

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka