Dodaj do ulubionych

Ciąża bliźniacza - gdzie w Warszawie?

18.07.13, 16:38
Poradźcie mi , bo jestem w tym zielona, w którym z Warszawskich szpitali zapisac sie do lekarza zeby prowadzil moja ciaze i najlepiej zeby tam rodzic. Obecnie jestem w koncowce 7tc. Jest co ciaza z IVF.
--
davf.daisypath.com/YKmMp1.png
Obserwuj wątek
    • agnrek Re: Ciąża bliźniacza - gdzie w Warszawie? 19.07.13, 10:28
      Ja rodziłam 5 lat temu na Kasprzaka. Warunki lokalowe bardzo słabe, ale za to opieka na patologii ciąży na wysokim poziomie. Opieka na neonatologii - szóstka z plusem.
      Gdy leżałam na patologii, to karetki przywoziły tam pacjentki z całej Polski - trudne przypadki, więc to chyba musi być dobry szpital smile
    • tablut Re: Ciąża bliźniacza - gdzie w Warszawie? 30.07.13, 11:16
      A ja prowadzę na Karowej.
      Moim zdaniem plusy to:
      - oddzielna poradnia dla ciąż mnogich (pani doktór Grymowicz jest bardo sympatyczna)
      - szpital kliniczny więc w razie problemów typu cukrzyca zawsze można skonsultować na miejscu
      - z tego co słyszałam dobry oddział neonatologiczny
      - wszystkie badania można zrobić na miejscu
      - dobre warunki lokalowe
      są zapewne i minusy - ja pobytu na oddziale położniczym po poprzednim porodzie
      nie wspominam zbyt dobrze, ale nie wiem czy w innych szpitalach jest inaczej
      poza tym są studenci, co mi akurat nie przeszkadzało, ale niektórych denerwuje
      ale tak ogólnie to polecam ten szpital
    • vittoria.vetra Re: Ciąża bliźniacza - gdzie w Warszawie? 31.07.13, 12:15
      Cpt, moje gratulacje! Sama zaczynam dziś 12tc z bliźniakami po IVFsmile
      Córkę urodziłam 3 lata temu w Orłowskim - ciąża po IVF bezproblewowa; miałam stamtąd lekarza prowadzącego. Opieka w czasie porodu i sam poród super ( z wykupioną położną). Poporodowy do przejścia za wyjątkiem tłumów odwiedzających - masakra! Patologia ( w razie czego) w Orłowskim ma bardzo dobre opinie - nie korzystałam, ale wiem od pacjentek.