Dodaj do ulubionych

Badania Przesiewowe Słuchu - Ankieta

29.10.10, 21:38
Witam.

Jestem studentką II roku studiów magisterskich uzupełniających na kierunku Zdrowie Publiczne Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego. W tym roku piszę pracę magisterską na temat Programu Powszechnych Przesiewowych Badań Słuchu u Noworodków i niezbędna mi jest Państwa pomoc.
Chciałabym prosić wszystkich rodziców o wypełnienie ankiety, skłądającej się z 28 pytań.
Ankieta skierowana jest do rodziców dzieci objętych Programem Powszechnych Przesiewowych Badań Słuchu u Noworodków, czyli urodzonych po 2002 roku.
Ankieta jest anonimowa, informacje z niej pochodzące zostaną wykorzystane jedynie do celów naukowych.
Jedna ankieta dotyczy jednego dziecka, dlatego jeżeli macie Państwo dwójkę lub więcej dzieci to proszę wypełnijcie odpowiednią ilość ankiet.
Im więcej ich zbiorę, tym lepiej smile

Z góry dziękuję za pomoc,
Katarzyna Bogucka

link do ankiety:
spreadsheets.google.com/embeddedform?formkey=dFl6ODI4SDhzWVZxNUhaeDA4aXlDc2c6MQ
Obserwuj wątek
    • noin20 Re: Badania Przesiewowe Słuchu - Ankieta 29.10.10, 22:09
      Wypełniłam.

Małe zastrzeżenie: do nazw badań powinno być małe wyjasnienie na czym to badanie polega.

A i jeszcze wczynnikach ryzyka powinno być dodana terapia antybiotykowa. U nas w szpitalu po takowej rówież wysyłają do badania kontrolnego.
      • studentka_wum Re: Badania Przesiewowe Słuchu - Ankieta 31.10.10, 11:33
        Witam.

Bardzo dziękuję za te uwagi, niestety nie mogę już zmienić ankiety, bo wiele osób już ją wypełniło. Ale informacje, jakie uzyskuję od Państwa również przydadzą mi się w pisaniu wniosków.

Jeśli chodzi o czynniki ryzyka, to te wymienione w ankiecie to są te, które pojawiają się w literaturze medycznej i są wymienione, jako decydujące o skierowaniu na badanie kontrolne.