duomox dla 4latki stosowanie Dodaj do ulubionych

  • drzewko
  • od najstarszego
  • od najnowszego
  • drzewko odwrotne
  • Witam
    Byłam w poniedziałek z córka u lekarza z B.brzydkim kaszlem. Dzis w nocy pojawiła się gorączka. Dzisiaj lekarka przypisała nam antybiotyk,mam podawać po pol tabletki dwa razy dziennie. Nie spytałam lekarza przez ile ponieważ zazwyczaj antybiotyki bierzeme do końca, tylko problem w tym ze w op.jest 20 tabletek i wychodzi ze przez 20dni powinnam podawać. Czy ktoras z was miała ten antybiotyk i przez jaki czas podawała i na co?
    • dodam ze osluchowo dziecko czyste. Lekarka nie umiała jednoznacznie powiedzieć co dolega, gardło w porządku. Ale skoro gorączka to jakas bakteria.
      • Nie powinno się tak długo podawać antybiotyku... Lekarze są nieodpowiedzialni... Jeżeli pojawiła się gorączka to znaczy, że organizm walczy. Jeżeli podajesz antybiotyk to pozbawiasz organizm nauki walki z określonym drobnoustrojem, bo całą pracę wykona antybiotyk. To oznacza, że w przyszłości w kontakcie z tym zarazkiem Twoje dziecko zareaguje tak samo. Na moim blogu jest to dobrze opisane w artykule "Dlaczego powinnaś zwrócić uwagę, na układ odpornościowy swojego niejadka". W dodatku spożywanie antybiotyków może spowodować wystąpienie kandydozy. Wg mnie objawy, które przedstawiłaś są niewystarczające do podania antybiotyku.
        Pozdrawiam
        Aga
        ______________________
        dzieciniejadki.pl/
        • Nie narzekam aby moje dziecko było niejadkiem.
          przez 20 dni na pewno nie podawalabym dziecku antybiotyku.
          dzieci różnie goraczkuja. Ciekawi mnie co robisz jak twoje goraczkujr 39 i więcej. Bo ja wole podać antybiotyk niż zbijac przez kilka dni naprzemiennie nurofenem i paracetamolem. Czasami są sytyacje ze trzeba podac antybiotyk,a ludzie sie ich tak strasznie boja
          • Widzisz, tu nie chodzi o to czy Twoje dziecko jest niejadkiem, tylko o to, żebyś poznała pewne prawidłowości funkcjonowania organizmu w walce z drobnoustrojami. OK, masz takie zdanie i szanuję to. Ja ze swojego skromnego doświadczenia mogę powiedzieć, że najczęściej chorują dzieci, których lekarze rozdają antybiotyki lekką ręką na nie wiadomo jak długo. To osłabia organizm. Nawet jeśli są przy nich podawane probiotyki, to antybiotyk i tak powoduję zaburzenia mikroflory jelit. Dodatkowo, substancje przestają się dobrze wchłaniać, organizm dalej słabnie i zapada na kolejną infekcje, która wymusza podanie antybiotyku. Są sytuacje, w których warto podać antybiotyk, ale obecnie lekarze przepisują je na potęgę i mocno nad wyrost.
            Pozdrawiam
            Aga
            ____________________
            dzieciniejadki.pl/

Wysyłaj powiadomienia o nowych wpisach na forum na e-mail:

Aby uprościć zarządzanie powiadomieniami zaloguj się lub zarejestruj się.

lub anuluj

Zaloguj się

Nie pamiętasz hasła lub loginu ?

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka
Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.