Dodaj do ulubionych

Antybiotyk, wysypka, wymioty

07.11.13, 11:45
Witam,
Mój synek był 7 dni na antybiotyku (amotaks). Równocześnie podawaliśmy Mu osłonowo Dicoflor 30 . Ostatnią dawkę podaliśmy małemu w piątek wieczorem. Wszystko było dobrze i jedyne co mnie zaniepokoiło to lekka wysypka na podbrzuszu, ale uznałam że to od pieluszki. W sobotę ta właśnie wysypka rozprzestrzeniła się na klatkę piersiową, brzuszek i plecy i wyglądała jak typowa pokrzywka. W niedzielę poszliśmy na dyżur, bo synek był już cały wysypany (nóżki też) i lekarz powiedziała, że to alergia na pochodne penicyliny i od tej pory trzeba uważać na podobne leki. Mały nie gorączkował i nie maiła, żadnych innych objawów. Przepisała nam syrop i kazała pić wapno. W poniedziałek wysypka zaczęła znikać z tułowia, ale w nocy pojawiły się wymioty. We wtorek rano mały jeszcze kilka razy wymiotował, ale przez resztę dnia był spokój. Potem wymioty pojawiły się w nocy, W środę było ok, ale znowu w czwartek mały zwymiotował rano mleko. Proszę o pomoc, może inni rodzice mieli podobny przypadek..... Jak pomóc dziecku???
Edytor zaawansowany
  • ella_nl 07.11.13, 22:11
    agun44 napisał(a):

    Jak pomóc dziecku???

    Iść z dzieckiem do lekarza zanim odwodnicie dziecko?
  • agun44 08.11.13, 07:12
    Maly nie jest odwodniony, bo pije po troszku i tez nie jest tak ze wymiotuje co 5 min. Chodzi o to ze zwraca mleko w nocy i zaraz po wypiciu rano. Nie ma biegunki wiec sie nie odwodni. Prosze czytac ze zrozumieniem. Potrzebuje porady a nie krytyki kolezanko!
  • ella_nl 08.11.13, 20:16
    Ależ koleżanko czytam ze zrozumieniem!
    Przy wymiotach też można się koncertowo odwodnić.
    Ja Ci dałam radę - zabierz dziecko w końcu do lekarza!!!

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka