Dodaj do ulubionych

widzenie po wpuszczeniu atropiny

28.11.13, 23:10
Witam. Szukam informacji na temat tego, jak dziecko będzie widzieć po wpuszczeniu atropiny (2 krople dziennie przez 4 dni) - chodzi mi o to, czy widzenie jest bardzo zaburzone?
Edytor zaawansowany
  • solaris31 29.11.13, 10:50
    widzenie może być nieostre, do tego wzrok bardzo się męczy, bo zaburzone jest działanie źrenicy - w końcu o to chodzi przy kroplach atropinowych.

    moja córka słabo widziała, do tego miała kłopoty z widzeniem przestrzennym, potykała się o zabawki, bo chyba jej się wydawało , że są dalej niż w rzeczywistości. ale najgorsze było zmęczenie oczu - trzeba uważac bardzo na światło, bo rozszerzona źrenica wpuszcza go za dużo.
  • ayfi 03.12.13, 08:29
    Dużym problemem przy atropinie jest nadwrażliwość na światło, słońce - teraz jest dobry na to okres, bo słońca mało, ale takie uczucie daje też śnieg. Pamiętam jak moja córka po atropinie na sanki poszła w okularach przeciwsłonecznych - dziwnie się na nas patrzyli wink
    Widzenie z daleka nie jest tak bardzo zaburzone, ale literki się zlewają i z czytaniem i pisaniem jest spory kłopot.
  • ska_kanka 06.12.13, 07:47
    A po jakim czasie od wpuszczenia ostatniej dawki wzrok wraca do normy?

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka