Bądź świadoma i bezpieczna w ciąży! Moja Ciąża z eDziecko.pl

     

Chrapanie i ciezkie oddychanie dziecka 2 lata Dodaj do ulubionych

  • drzewko
  • od najstarszego
  • od najnowszego
  • drzewko odwrotne
  • Witam

    Mam problem z dzieckiem 2 letnim, tzn. w nocy czesto chrapie, w dzien
    przewaznie oddycha tylko otwarta buzia i ciezko czasami dycha. Bylismy u
    Laryngologa ale ten przepisal jakies leki chomeopatyczne (bodajze Zyrtec) ale
    to nie pomaga i nie ustepuje. Co powinno sie w takiej sytuacji zrobic aby
    pomoc dziecku malemu ?

    Za wszlka odpowiedz serdecznie dziekuje.

    Z powazaniem
    Anna
    • Witam! Takie objawy mogą świdczyć o powiększonym trzecim migdale moi dwaj
      synowie tak mieli i w wieku 5-6 lat zostały wycięte - tak późno bo dopiero
      któryś z kolei lekarz laryngolog to stwierdził. Poza tym chciałam zauważyć że
      Zyrtec nie jest lekiem homeopatycznym tylko na alergie i to dość silnym lekiem.
      Radze zmienić lekarza smile (po trójce dzieci wiem coś o tym - niestety).
      -
      Pozdrawiam Bacha i MMM
    • Tez bym optowała za 3-cim migdałem, warto by to sprawdzić.
      Jeśli nie, to sprawdzić budowę noso-gardzieli i ewentualnie wykluczyć alergię.
      --
      Przychodzi ksiądz na kolędę. Daje Mimkowi obrazek na pamiątkę. "-A z kretem to
      nie masz???" - pyta oburzony (Mimko, lat 4,5)
    • Tez bym stawiala na 3-ci migdal. Jesgo przerost moze byc powiazany z alergia i
      czestymi infekcjami - takie kolko zamkniete. Moje starsze dziecko mialo wyciety
      3-ci migdal w wieku niespelna 4.5 lat, dluzej juz nie mozna bylo czekac - do
      nieustannych infekcji leczonych antybiotykami i chrapania doszly bezdechy.
      Chrapanie i bezdechy przeszly "jak reka odjal" w noc po zabiegu, infekcje
      praktycznie tez. Z wycieciem migdala powinno sie czekac do 6-tego roku zycia, bo
      wtedy jest juz male prawdopodobienstwo, ze odrosnie.
      Poszukaj w wyszukiwarce o 3-cim migdale na edziecko zdrowie - bylo sporo i
      dziewczny pisaly tam o jakims leku na "L", ktory powoduje (przynajmniej u
      niektoych) zmniejszenie migdala.

Wysyłaj powiadomienia o nowych wpisach na forum na e-mail:

Aby uprościć zarządzanie powiadomieniami zaloguj się lub zarejestruj się.

lub anuluj

Zaloguj się

Nie pamiętasz hasła lub loginu ?

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.