Dodaj do ulubionych

wedrujące jąderko?

06.05.06, 11:38
mam pytanie, czy są jakieś skutki uboczne stosowania zastrzyków hormonalnych
na wedrujace jądro. Moje dziecko ma 4 latka. I czy polecalibyście maść
sterydowa na stulejkę. Słyszałam ze nawet jeśli skórka się odklei po tej
maści to trzeba codziennie natłuszczać żeby się na nowo nie przykleiła-czy to
prawda. Maść czy zabieg?
Edytor zaawansowany
  • arras-k 06.05.06, 13:17
    Mój synek ma wędrujące jąderko, ale będzie miał robiony zabieg.Jednak to nie z
    powodu jąderka tylko przepukliny, a jąderko umiejscowią na miejscu przy okazji.
    Mój kolega miał zastrzyki hormonalne na wędrujące jąderka i one spowodowały
    m.in. to, że troszkę urosły i nie mogły już wędrować.Miał te zastrzyki w wieku
    6 lat.Innych skutków ubocznych nie było.Chociaż ja pamietam, zę on jako dziecko
    był bardzo owłosiony, miał duzo włosów na nogach jak na swój wiek, ale nie wiem
    czy taka była jego uroda czy to wina tych hormonów. No ale myśle, że to nic
    takiego...
    Jeśli chodzi o maść sterydowa to dziecko mojej siostry w wieku 7 lat miało ją
    stosowaną i podobno wszystko super sie odkleiło, a lekarz peditra ją
    nastraszył, że tylko zabieg może tu pomóc.Obyło sie na szczęście bez
    zabiegu.Czy napletek sie znowu przykleja?Tego nie wiem, bo nie rozmawiałam z
    nią na ten temat.Jak ją spotkam to zapytam jak nie zapomne smile

    Maleństwo ma już...
  • wesolabuzia1 07.05.06, 09:38
    bardzo dziekuję

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka
Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.