• drzewko
  • od najstarszego
  • od najnowszego

Skolioza Dodaj do ulubionych

• IP: *.* 16.01.02, 13:36
    Moja dobra kolezanka ma klopot - okazalo sie ze jej dziecko ma skolioze (pomiedzy 1 a 2 stopniem). CZy ktos z Was ma doswiadczenia zwiazane z WYLECZENIEM sie ze skoliozy? Znacie jakiegos fachowca, ktory sie w tym specjalizuje? Bede wdzieczna za kazda wiadomosc.
    Zaawansowany formularz
    • Gość edziecko: Olik IP: *.* 17.01.02, 00:09
      WitamNie wiem czy pomogę, ale w Reptach p.Prof. Dobosiewicz opracowała metodę leczenia skoliozy u dzieci. Jest dosyć dziwaczna - polega na wdychaniu powietrza do jednego z płuc a wypuszczaniu drugim :-), ale działa - niestety potrzeba systematyczności. Prof.już tam nie pracuje (emerytura), ale może ją stosują.Dobrze jest też , by rodzice jej się nauczyli (lepsza kontrola pociechy)pzw Olik
      • Gość edziecko: skwarek IP: *.* 17.01.02, 09:44
        Nie jestem lekarzem, więc mogę się mylić, ale wciąganie powietrza jednym płucem a wypuszczanie drugim brzmi trochę jak ....naciąganie.To jest CHYBA niemożliwe, podobnie jak niemożliwe jest decydowanie, która nerka ma pracować w danym momencie, albo którą półkulą mózgową myśleć.To jest po prostu nielogiczne, każdy kto widział choćby schematyczny rysunek płuc wie, jak wygląda oddychanie. W dużum uproszczeniu powietrze dostaje się do płuc przez krtań, później przechodzi przez tchawicę, dostaje się do oskrzeli i w końcu do płuc. Płuca nie są ze sobą połączone więc nie ma możliwości by powietrze wciągnięte do prawego przedostało się jakoś do lewego i zostało z niego wypuszczone. Chyba,że moi nauczyciele biologii cos przede mną ukryli ;) .Jeśli się mylę, to liczę,że ktoś mnie oświeci.Do tego momentu będę jednak uważał,że metoda o której piszesz to s-f.Ukłonyskwarek
        • Gość edziecko: Olik IP: *.* 17.01.02, 21:08