• drzewko
  • od najstarszego
  • od najnowszego

Jak wygląda włokniak? Dodaj do ulubionych

  • IP: *.* 02.07.02, 19:43
    Dziewczyny od paru lat mam na biodrze taki guzek który najpierw był przezroczysty a teraz ma kolor czerwono-brunatny. Czasami mnie swędzi, nie powiększa się i wygląda to tak jakbym miała pod skóra małą kuleczke bo mogę to uchwycić palcami i odciagnąc od skóry.Powiedzcie jeśli wiecie co to jest?
    Zaawansowany formularz
    • Gość edziecko: Aluc IP: *.* 02.07.02, 19:51
      ten kolor trochę mi nie pasuje, reszta wyglądałaby jak tłuszczak, ale lekarzem nie jestem, więc się nie upieram. Z tego co wiem, włókniak jest uszypułowiony, znaczy :D coś jakby kulka na sznurku :D jedno i drugie podobno jest tylko defektem estetycznym i raczej nie ma tendencji do rakowacenia (tak mnie pouczył chirurg, który mi jedno takie paskudztwo usuwał), mogą, ale nie muszą, występować także przy okazji różnych chorób metabolicznych.
    • Gość edziecko: Alka IP: *.* 03.07.02, 07:36
      Ja miałam niedawno usuwane włókniaki. Na początku były malutkie jak ziarnko maku i przeźroczyste i nie przeszkadzały wogóle. W trakcie ciąży urosły do rozmiarów ziarnka grochu i były jak balonik na uwięzi i zmieniły kolor na różowy, różowo-brązowy - czy coś pośredniego. Acha, w trakcie ciąży pojawiło mi się jeszcze kilka takich malutkich, przeźroczystych, które jak podejrzewam przy następnym dzidziusiu znowu sie zmienią :-( Zaciekawiła mnie ta teoria o przyczynach ich powstawania, mnie lekarz nic o tym nie wspomniał, a może powinnam się na coś leczyć (w tej chwili takich "pypci" - jek je nazywam - mam kilkanaście!)Pozdrófka :hello:Alka
      • Gość edziecko: Vialle IP: *.* 03.07.02, 16:02
        ha, ja mam takie trzy, wszystkie na glowie, z czego jeden ma z 1,5 cm srednicy, pozostale sa mniejsze. Jak bylam u chirurga popatrzyl i powiedzial "albo wlokniak albo tluszczak, wytniemy" (zadnych badan nie robil). Ale nie wycielismy bo po pierwszym zastrzyku przeciwko WZW okazalo sie ze jestem w ciazy... i tak do tej pory mam te paskudztwa na glowie i przymierzam sie zeby wyciac. Ale po pierwsze boje sie ze bede miala lyse placki na glowie a po drugie boje sie strasznie ze to sie okaze jakims nowotworem. Troche mnie uspokoilyscie...
        • Gość edziecko: Vialle IP: *.* 03.07.02, 16:05
          a, jeszcze dodam ze moja mama ma takie cos na glowie (od lat hoduje, bala sie wyciac i to juz jest naprawde duze) i jej mama miala, na dloni. Czyzby dziedziczne?
          • Gość edziecko: viktoria IP: *.* 03.07.02, 19:37
            Dziękuje za odpowiedzi. Może to rzeczywiście włókniak albo tłuszczak ale aby mieć pewność będę musiała pójść do dermatologa.P.S. W encyklopedii przeczytałam że włókniak to rodzaj łagodnego nowotworu :ouch:
            • Gość edziecko: tomaszsz IP: *.* 03.07.02, 19:43
              mam 3 i robi mi sie 4 wlokniaksmile 1 na lydce, drugi na udzie i trzeci na przedramieniu, wszytskie na lewej stroniesmile ogladalo to kilku lekarzy i orzekli ze mozna wyciac ale nie trzeba. Wlokniaki nie stanowia zmian rakowych! Wlokniak wyglada jak grudka z ciemna otoczka gdzie czasami skora rogowacieje, zmiany tego typu sa dziedziczne posrednio - skolnnosc do nich jest dziedziczona. Moga swedziec jak sie rozwijaja w fazie dojrzalej nie powinny jesli tak jest lepiej isc do lekarza.PzdrTata SzymonaPS. na stronie www.onkolink.pl jest bardzo duzo informacji na temat rakow (nie tylko skory) zalecam ostrozne czytanie i ostrozne podejscie gdyz prawdopodobnie kazdy znajdzie sobie jakiegos rakasmile
              • Gość edziecko: Vialle IP: *.* 04.07.02, 15:35
                to ja tam nie zagladam - kiedys przejrzalam encyklopedie medyczna i o malo nie umarlam ze strachu bo znalazlam u siebie symptomy chyba z dziesieciu smiertelnych chorob... Najgorszym naszym wrogiem jest nasza wlasna wyobraznia :)
                • Gość edziecko: Aluc IP: *.* 04.07.02, 20:39
                  była taka książeczka przemiła Jerome K. Jerome "Trzech panów w łódce nie licząc psa", jeden z panów przed wycieczką rzeczoną łódką przeczytał taką encyklopedię i stwierdził u siebie symptomy wszystkich opisanych tam chorób, oprócz wodnej puchliny kolan, bo na to cierpią tylko służące, które za dużo klęczą :lol: :lol: :lol:
  • Powiadamiaj o nowych wpisach

Wysyłaj powiadomienia o nowych wpisach na forum na e-mail:

Aby uprościć zarządzanie powiadomieniami zaloguj się lub zarejestruj się.

lub anuluj

Zaloguj się

Nie pamiętasz hasła lub loginu ?

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka
Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.