• drzewko
  • od najstarszego
  • od najnowszego

goraczka po szczepieniu Dodaj do ulubionych

  • 27.04.07, 17:22

    no a tak sie cieszylam, ze dziecko zdrowe i to juz tak dlugo. wczoraj
    poszlysmy na kolejne szczepienie i w nocy dostala goarczki. nie, jak to pani
    doktor mowila: stanu podgoraczkowego(ktory moze podobno wystapic), tylko
    goraczki 38.6. dalam ibufen i spadla temperatura. no i teraz znowu rosnie.
    zadnych innych objawow nie ma, wiec czy to od szczepienia? ktos tak mial ze
    swoim dzieckiem? poltora roku ma moja. ile moze taka goaraczka sie
    utrzymywac? o ile to od tego szczepienia? no bo od czego?
    Zaawansowany formularz
    • 27.04.07, 17:25
      Od czegokolwiek.
      Ale może też być po szczepieniu. Ma jakiś odczyn w miejscu wkłucia?
      Jak sie ogólnie czuje?
    • 27.04.07, 17:27
      Najprawdopodobniej jest to efekt poszczepienny. Mój Mały aż z rąk leciał i
      dostał drgawek. Temperatura 40 stopni. Bałam się jak diabli, bo to pierwszy raz
      tak miał po szczepieniu. Sądząc z wieku Twojej pociechy szczepiłaś na
      tężec,ksztusiec i błonnicę?Jeśli tak, to musi być to. Ostatnia dawka tej
      szczepionki tak właśnie działa. Życze szybkiego powrotu do stanu sprzed
      szczepienia.
      Pozdawiam.
      --
      wyrazić niewyrażalane...
      • 27.04.07, 17:36
        no wlasnie na to. Czuje sie mala ogolnie fajnie, tylko jak juz ta goraczka
        urosnie to zaczyna marudzic, no jak kazdy. nie ma kataru, nie kaszle, wysypki
        tez nie. myslalam, ze moze tez od slonca, skoro tak nagle sie goraco zrobilo.
        njagorzej, ze jutro weekend i przychodnia zamknieta. ale pocieszylam sie
        poprzednim postem, dzieki!
        --
        Suwaczek Maniusi
        Ja i Mania
        www.fasolki.org.pl/harfa
    • 27.04.07, 20:28
      Niestety, zdarza się. Moja córa też tak miała, bywało tragicznie. Były kąpiele ,
      leki zbijające gorączkę, pomogła pyralgina w czopku. A na dłuższą metę - nasza
      doktor zmieniła szczepionkę, nie pamiętam już na jaką, ale pomogło. Schładzaj na
      mokro, może pomoże. Powodzenia.
      --
      Sygnaturka w renowacji.
  • Powiadamiaj o nowych wpisach

Wysyłaj powiadomienia o nowych wpisach na forum na e-mail:

Aby uprościć zarządzanie powiadomieniami zaloguj się lub zarejestruj się.

lub anuluj

Zaloguj się

Nie pamiętasz hasła lub loginu ?

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka
Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.