Biegunka po antybiotyku,co robić? Dodaj do ulubionych


Mała dostała biegunki po antybiotyku Augmentin.
Czy muszę z nią iść do lekarza?
Podaję jedna saszetkę dziennie Acidolac`u,ale widać nie pomaga.
Co mam zrobić oprócz częstego podawania picia?
--
Poleczka ♥ 23.02.07 ♥ Nasz ukochany maleńki CUD...
Przeczytaj całą dyskusję
  • drzewko
  • od najstarszego
  • od najnowszego
  • drzewko odwrotne

Wysyłaj powiadomienia o nowych wpisach na forum na e-mail:

Aby uprościć zarządzanie powiadomieniami zaloguj się lub zarejestruj się.

lub anuluj

Zaloguj się

Nie pamiętasz hasła lub loginu ?

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka
Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.