• drzewko
  • od najstarszego
  • od najnowszego
Dodaj do ulubionych

Szczepić czy nie szczepić?

• 27.08.08, 16:21
      Niemieckie naukowe studia (Mainzer Studie) stwierdziły, ze systematyczna
      toksynacja ludności poprzez tzw. adjuwanty w szczepionkach, które to deklarowane
      przez przemysł farmaceutyczny bagatelizująco jako środki pomocnicze,
      odzwierciedlają się podwojeniem urodzeń dzieci z niedorozwojem. Z 2,9% w roku
      1992 do 6,9% w roku 2002. Dla informacji podam, ze w Niemczech nie ma
      przymusowych tzw. szczepień ochronnych tak jak to ma miejsce w Polsce!

Jeżeli przyjmiemy taki rozwój jako liniowy proces, to za dziesięć lat będzie
      takich upośledzonych urodzeń 14% w 2012 roku a za 20 lat będzie ich 28%
      Żadne społeczeństwo nie będzie w normalnym stanie skompensować skutków tego
      działania, jedyna droga wyjścia to eutanazja – rządowa kontrola urodzeń. A jak
      to jest w Polsce?. Czy są badania GUS?

Dla podkreślenia ważności tego tematu informuje, ze wszelki tzw. „szczepionki
      ochronne” czy to przeciw grypie, odrze, polio, wściekliźnie, WZW czy tez innych
      tzw. chorób zakaźnych zawierają to makabryczna truciznę jakim jest
      ALUMINIUMHYDROXID. (wcześniej także tlenki rtęci).

Ostatnia naukowa publikacja z dnia 23 marca 2006 roku na temat adjuwantu w
      postacie Aluminiumhydroxid przedstawił Prof. Christopher Shaw UBC (University of
      British Columbia) Vancouver Kanada.
      Wyniki badań Prof. C. Shaw na myszach są zastraszające. 35% komórek nerwowych w
      mózgu zostało zniszczonych już po 20 tygodniu życia!

Orginal (w języku angielskim) załączam poniżej.
      www.straight.com/article/vaccines-show-sinister-side

W świecie nauki nigdzie nie ma naukowej publikacji, ze takowy wirus HPV (human
      papilloma virus) został odkryty i metodami nowoczesnej mikrobiologii
      bezpośrednio wyizolowany (Gold Standad).
      Wirus ten jest fantomem – hipotezą. Na podstawie hipotezy nie można dopuścić na
      polski rynek genetycznie zmodyfikowanej „szczepionki” wyprodukowanej na
      podstawie hipotezy zawierającej udowodnione w medycynie szkolnej, trucizny! -
      ALUMINIUMHYDROXID
      Wynik badań Prof. C. Shaw dotyczące aplikacji myszą adjuwantu
      (który to znajduje się w wszystkich „szczepionkach ochronnych”wink
      w postaci ALUMINIUHYDROXID.
      Orginal w języku angielskim poniżej.

www.straight.com/article/vaccines-show-sinister-side
      Published on Straight.com Vancouver (www.straight.com)
      Vaccines show sinister side
      By Pieta Woolley
      Publish Date: March 23, 2006

If two dozen once-jittery mice at UBC (University of British Columbia) are
      telling the truth postmortem, the world's governments may soon be facing one
      hell of a lawsuit. New, so-far-unpublished research led by Vancouver
      neuroscientist Chris Shaw shows a link between the aluminum hydroxide used in
      vaccines, and symptoms associated with Parkinson's, amyotrophic lateral
      sclerosis (ALS, or Lou Gehrig's disease), and Alzheimer's.
      Shaw is most surprised that the research for his paper hadn't been done before.
      For 80 years, doctors have injected patients with aluminum hydroxide, he said,
      an adjuvant that stimulates immune response.
      "This is suspicious," he told the Georgia Straight in a phone interview from his
      lab near Heather Street and West 12th Avenue. "Either this [link] is known by
      industry and it was never made public, or industry was never made to do these
      studies by Health Canada. I'm not sure which is scarier."
      Similar adjuvants are used in the following vaccines, according to Shaw's paper:
      hepatitis A and B, and the Pentacel cocktail, which vaccinates against
      diphtheria, pertussis, tetanus, polio, and a type of meningitis.
      To test the link theory, Shaw and his four-scientist team from UBC and Louisiana
      State University injected mice with the anthrax vaccine developed for the first
      Gulf War. Because Gulf War Syndrome looks a lot like ALS, Shaw explained, the
      neuroscientists had a chance to isolate a possible cause. All deployed troops
      were vaccinated with an aluminum hydroxide compound. Vaccinated troops who were
      not deployed to the Gulf developed similar symptoms at a similar rate, according
      to Shaw.
      After 20 weeks studying the mice, the team found statistically significant
      increases in anxiety (38 percent); memory deficits (41 times the errors as in
      the sample group); and an allergic skin reaction (20 percent). Tissue samples
      after the mice were "sacrificed" showed neurological cells were dying. Inside
      the mice's brains, in a part that controls movement, 35 percent of the cells
      were destroying themselves.
      "No one in my lab wants to get vaccinated," he said. "This totally creeped us
      out. We weren't out there to poke holes in vaccines. But all of a sudden, oh my
      God-we've got neuron death!"
      At the end of the paper, Shaw warns that "whether the risk of protection from a
      dreaded disease outweighs the risk of toxicity is a question that demands our
      urgent attention."
      He's not the only one considering that.
      The charge that there's a sinister side to magic bullets isn't new. With his pen
      blazing, celebrity journalist Robert F. Kennedy Jr. popularized vaccine
      scepticism with his article arguing that mercury in vaccines causes autism,
      which ran in the June 2005 Rolling Stone and on-line at Salon.com. So did last
      year's vaccines-linked-to- autism bestseller, Evidence of Harm by David Kirby
      (St. Martin's Press). But there's a potential public-health cost to all the
      controversy, according to the B.C. Centre for Disease Control.
      "Vaccines have been a victim of their own success," spokesperson Ian Roe told
      the Straight in a telephone interview from Ottawa. Diseases such as polio, which
      killed his father-in-law, are almost eradicated and therefore no longer serve as
      a warning to parents. But the epidemic threat is still real. "If everyone
      decided to not get vaccinated, we'd live in a very different world."
      Canada's last national immunization conference, in December 2004, heard a report
      that vaccine coverage is sometimes low. For diphtheria, the Public Health Agency
      of Canada found that just 75 percent of two-year-olds are immunized; the target
      is 99 percent. For tetanus, just 66 percent of 17-year-olds are immunized,
      compared to a target of 97 percent.
      Dr. Ronald Gold, the former head of the infectious-disease division at Toronto's
      Hospital for Sick Children, told the conference that "we will never be without
      an anti-vaccine movement," but "in reality, there is no scientific evidence for
      these myths."
      Shaw acknowledges that there's a lot of pressure on parents to vaccinate their
      children. "You're considered to be a really bad parent if you don't vaccinate,"
      he said-and your child can't attend public school. "But I don't think the safety
      of vaccines is demarcated. How does a parent make a decision based on what's
      available? You can't make an intelligent decision."
      Conservatively, he said, if one percent of vaccinated humans develop ALS from
      vaccine adjuvants, it would still constitute a health emergency.
      It's possible, he said, that there are 10,000 studies that show aluminum
      hydroxide is safe for injections. But he hasn't been able to find any that look
      beyond the first few weeks of injection. If anyone has a study that shows
      something different, he said, please "put it on the table. That's how you do
      science."
      Neuroscience research is difficult, Shaw said, because symptoms can take years
      to manifest, so it's hard to prove what caused the symptoms.
      "To me, that calls for better testing, not blind faith."
      He pointed out that George W. Bush passed legislation that opens the door for
      the USA to order a nationwide anthrax immunization campaign, with the threat of
      bioterrorism.
      Shaw's paper is currently undergoing a peer review.
    • 27.08.08, 16:21
      Assoc. Prof. Christopher Shaw UBC (University of British Columbia)
      Ophthalmology Dept.
      Tel: 604.822.6612
      Hilary Thomson
      UBC Public Affairs
      Tel: 604.822.2644
      www.directory.ubc.ca/index.cfm?page=personDetail&row=725890006
      • 27.08.08, 23:01
        ALUMINIUHYDROXID jest dodatkiem powszechnie stosowanym w antyperspirantach i
        wszelkiej maści dezodorantach!Najwięcej chemii dostajemy nie w szczepionkach, a
        kosmetykach.Jest cała lista kancerogennych składników powszechnie stosowanych w
        kremach,balsamach,szamponach.Stosujesz je na co dzień, a nie od świętasmileCO też
        mamy spisek koncernów kosmetycznychsmile))
        Pozdrawiam
        Marta
        --
        b1.lilypie.com/doGEp1.png
        W dyskusji, nie zniżaj sie do poziomu idioty,bo cię pokona doświadczeniem.
        • 28.08.08, 00:01
          Neuromolecular Med. 2007;9(1):83-100.Links
          Aluminum adjuvant linked to Gulf War illness induces motor neuron death in mice.
          Petrik MS, Wong MC, Tabata RC, Garry RF, Shaw CA.

Department of Ophthalmology and Program in Neuroscience, University of
          British Columbia, Vancouver, British Columbia, Canada. mspetrik@interchange.ubc.ca

Gulf War illness (GWI) affects a significant percentage of veterans of the
          1991 conflict, but its origin remains unknown. Associated with some cases of GWI
          are increased incidences of amyotrophic lateral sclerosis and other neurological
          disorders. Whereas many environmental factors have been linked to GWI, the role
          of the anthrax vaccine has come under increasing scrutiny. Among the vaccine's
          potentially toxic components are the adjuvants aluminum hydroxide and squalene.
          To examine whether these compounds might contribute to neuronal deficits
          associated with GWI, an animal model for examining the potential neurological
          impact of aluminum hydroxide, squalene, or aluminum hydroxide combined with
          squalene was developed. Young, male colony CD-1 mice were injected with the
          adjuvants at doses equivalent to those given to US military service personnel.
          All mice were subjected to a battery of motor and cognitive-behavioral tests
          over a 6-mo period postinjections. Following sacrifice, central nervous system
          tissues were examined using immunohistochemistry for evidence of inflammation
          and cell death. Behavioral testing showed motor deficits in the aluminum
          treatment group that expressed as a progressive decrease in strength measured by
          the wire-mesh hang test (final deficit at 24 wk; about 50%). Significant
          cognitive deficits in water-maze learning were observed in the combined aluminum
          and squalene group (4.3 errors per trial) compared with the controls (0.2 errors
          per trial) after 20 wk. Apoptotic neurons were identified in aluminum-injected
          animals that showed significantly increased activated caspase-3 labeling in
          lumbar spinal cord (255%) and primary motor cortex (192%) compared with the
          controls. Aluminum-treated groups also showed significant motor neuron loss
          (35%) and increased numbers of astrocytes (350%) in the lumbar spinal cord. The
          findings suggest a possible role for the aluminum adjuvant in some neurological
          features associated with GWI and possibly an additional role for the combination
          of adjuvants.

facet mowi "suggest a possible role for the aluminum adjuvant in some
          neurological features associated with GWI " naciskam na suggest. W tytule jest
          o "mice" : myszkach smile artykuly naukowe trzeba umiec interpretowac smile

Nie czytalam calej pracy ale jak to mozliwe ze malym myszkom dal taka sama ilosc
          tego aluminiumhydroxide jak poteznym soldatom???? ale to juz moje wlasne
          przemyslenia.

Kto sie szczepil przeciwko waglikowi? smile
          • 28.08.08, 09:30
            > Nie czytalam calej pracy ale jak to mozliwe ze malym myszkom dal
            taka sama ilos
            > c
            > tego aluminiumhydroxide jak poteznym soldatom???? ale to juz moje
            wlasne
            > przemyslenia.

No właśnie też się zawsze zastanawiam, dlaczego noworodki dostają
            taką samą końską dawkę szczepionki co dorośli?
            --
            Wiadomo, że taki a taki pomysł jest nie do zrealizowania. Ale żyje
            sobie jakiś nieuk, który o tym nie wie. I on właśnie dokonuje tego
            wynalazku - Albert Einstein
            • 28.08.08, 15:30
              > No właśnie też się zawsze zastanawiam, dlaczego noworodki dostają
              > taką samą końską dawkę szczepionki co dorośli?

o przepraszam dla noworodkow sa najczesciej inne szczepionki niz dla doroslych
              lub inne dawki: patrz pneumokoki

pozatym jednak mozg myszyjest mniejszy nawet od mozgu noworodka
        • 28.08.08, 00:03
          Pan Shaw jest tez wspolautorem pracy ZACHECAJACEJ do szczepienia przeciko
          pneumokokom:

Bigham M, Patrick DM, Bryce E, Champagne S, Shaw C, Wu W, Ng H, Roscoe D, Roy J,
          Isaac-Renton J.
          Canadian Blood Services, British Columbia/Yukon Centre, Vancouver, British Columbia.
          Epidemiology, antibiotic susceptibility, and serotype distribution of
          Streptococcus pneumoniae associated with invasive pneumococcal disease in
          British Columbia - A call to strengthen public health pneumococcal immunization
          programs. Can J Infect Dis. 2003 Sep;14(5):261-6.
    • 27.08.08, 23:18
      agnitum napisał:

> Materiałów naukowych dot. szkodliwosci szczepionek jest od groma!

poprosze o jeden przyklad w Pubmedzie.
    • 28.08.08, 08:33
      Rzadko odzywam się na forum gazety ale temat szczepionek szczególnie jest mi bliski. Wkleje część tego co napisałam na innym forum, i dodam nowe spostrzeżenia.
      Może się przedstawie na tyle na ile jest to potrzebne. Urodziłam się w LA; gdzie mieszkałam przez 23 lata z małymi przerwami. Jestem lekarzem, od 2 lat 2 stopień, praktykowałam i uczyłam się w Nepal Medical College, wcześniej ŚlAM, mieszkałam 3 lata w Indiach wschodnich i ponad 5 w Nepalu (z przerwami kilkumiesięcznymi na praktykę w Kambodży).
      Rozpatrze to na początek od strony "szczepień zalecanych i obowiązkowych dla podróżników"
      W Nepalu nauczyłam się spoglądać na medycynę ze strony całościowego wpływu
      (leków) na organizm i pod tym kątem choć oficjalnie (wymagania WHO i tzw kodeks 11) rząd nepalu lub Indii zalecają szczepionki, to nieoficjalnie najbardziej renomowane uniwersytety medyczne zalecają bycie bardzo ostrożnym w przyjmowaniu tych medykamentów.
      Jestem lekarzem chorób wewn., praktykowałam w jednym z większych centrów onkologicznych w Sydney - gdzie obecnie jestem zatrudniona i wiem to nie tylko z autopsji ; szczepionki często upośledzają inne funkcje
      organizmu. Wybaczcie pominę tu szczegółową analizę - nie to forum - ewentualnie mogę podawać szczegóły na maila.
      Chciałabym jeszcze zwrócić uwagę na to, że prawdziwa wiedza i rzetelne wyniki
      badań co do szczepionek są blokowane i ośmieszane przez środowisko wspierane
      dosłownie i w przenośni pieniędzmi koncernów farmaceutycznych. Wiadomo klient
      zdrowy to nie jest dobry klient dla farmaceutów.
      Należy sobie odpowiedzieć na pytanie - co zrobić aby naturalnie wzmocnić
      organizm i nie zachorować na choroby przewijające się w wątku i tez inne rzecz jasna. A nie odpowiadać na pytanie, która szczepionka mi załatwi tą sprawę - bo żadna tego nie załatwi.
      W środowisku EU niestety powszechna ilość trucizn w pokarmach i niezdrowy styl życia prowadzi do takiego osłabienia ukł. immuno. że sama grypa może okazać się zabójcza...

Środowisko wybitnie naukowe od dawna jest już bardzo podzielone w sprawie szczepień i ten podział narasta i ugruntowuje się.
      Prosze Państwa, dzisiaj żyjemy w czasach powszechnego kłamstwa, niestety kłamstwa mediów, kłamstw koncernów i niestety zamieszani są to Ci sami ludzie którzy mieli nas chronić ;;szefowie wydziałów zdrowia, komisji leków,

Przykłąd podany przez agnitum Aspartamu doskonale to pokazuje.
      Ci sami co zatwierdzali Nutrasweet pracując w FDA, ci sami ludzie pracują obecnie we władzach/zarządach tej firmy i jej kooperantów.
      Radze prześledzić czym się zajmowali prof. i dr. z polskiego towarzystwa wakcynologicznego. Czy aby wcześniej nie pracowali w komisjach PAN opiniujących dla Ministerstwa Zdrowia wpływu... m.in. szczepionek?
      Czy aby towarzystwo (wzajemnej adoracji) nie jest sponsorowane przez producentów szczepionek? Należy odpowiedzieć sobie na pytanie KTO jest zainteresowany sponsorowaniem takiego towarzystwa i dla KOGO tylko byłoby to opłacalne?

Prosze znajdźcie w internecie film (moge przekręcić nazwę) The great global warming swindle (zrealizowany częściowo przez BBC i Channel 4).
      www.greatglobalwarmingswindle.com/
      peb.pl/filmy-dokumentalne/204682-rapidshare-bbc-great-global-warming-swindle.html
      30000 naukowców pozwało Ala Gore'a za oszustwa "cieplarniane"
      www.youtube.com/watch?v=XnQWqnw4VkM
      Tam się wypowiadają sami prof/dr i to bardzo znani w świecie nauki - że globalne ocieplenie spowodowane przez człowieka to mit. Że jest spowodowane przez energie pochodzące od słońca.
      Ale nie przeszkadza to wszystkim pchać przez m.in naszych "naukowców" prof i dr pewnika, że to my ocieplamy klimat!
      Czemu to służy?
      Spójrzcie do gazet. Wykaże tylko jeden związek. Ocieplenie --> limity dla elektrowni --> horrendalne podwyżki cen prądu co nas czeka
      Tzw. podatek węglowy.
      Nigdy nie wierzyłam w spiskowe teorie, ale coraz częściej myślę że to wszystko ma sens. Podatki węglowe, podburzanie religijne przeciwko Islamowi, szczepienia, chemia w żywności, GMO
      To wszystko służy czemu? ABy się nam żyło coraz gorzej. Służy depopulacji i robieniu kolejnych trylionów dolarów przez firmy farmaceutyczne.
      Polecam wszystkim film Korporacja (jest wydany w Polsce).
      Prosze Państwa. Mamy Korporacjokracje. I to rządzi naszym życiem.
      Prosze nie bronić szczepionek. Jesteśmy wszyscy już dawno po drugiej stronie barykady!

Dodatkowo:
      Już tysiace naukowców podważa oficjalną wersję 11.09.2001. Czy sądzicie naprawdę że żyjemy w świecie prawdy?

Katarzyna
      • 28.08.08, 08:59
        Spisek, afery, terroryzm,...

Szczepionki

Swiat prawdy ?

Bez urazy ale dla mnie prawdą jest to co mnie otacza , co ma na mnie
        wpływ i na co ja mam wpływ.
        Kilka razy już w tym wątku wracałam do przeszłosci i pytałam o
        wyjaśnienie fenomenu występowania epidemii i zaraz w przeszłosci na
        naszym kontynencie. I przyczyn w braku tych epidemii teraz. Teraz
        gdy (patrząć od strony radykalnych przeciwników szczepień ): ludzie
        mają osłabiony organizm i układ immunologiczny, powstają mutacje
        chorób i wirusów, koncerny nabijają kabzy itp
        Dlaczego teraz nie wsytępują epidemie usmiercające miliony ?

--
        Zmieniamy świat niepełnosprawnych
      • 28.08.08, 13:35
        Ja jestem lekarzem od 19 lat, mam II z chirurgii i doktorat i jak
        czytam tego rodzaju opinie, pisane w dodatku przez lekarza, nóz w
        kieszeni mi sie otwiera.
        Czy widziałaś ludzi umierających z powodu ciężkich chorób zakaxnych
        lub powikłaniach po nich? Watpie.
        P.S. Jakim cudem możesz byc lekarzem chorób wewnętrznych 2 lata po
        studiach? Ledwo ukończyłas staz podyplomowy. A gdzie specjalizacja?
        • 28.08.08, 14:13
          Chyba Pani źle doczytuje, bo ja inaczej zrozumiałem Charamed.
          "
          Jestem lekarzem, od 2 lat 2 stopień,
          "
          Jest lekarzem a dwójkę posiada od 2 lat.
          Przecinek w języku polskim jednak coś znaczy!

Czy Pani widziała ludzi umierających po powikłaniach poszczepionkowych?
        • 28.08.08, 14:21
          Z tego co zdążyłem zaoobserwować jeśli Pani Charamed jest tą samą osobą z
          jednego forum z Australii (a wiele na to wskazuje, albowiem pracuje w Sydney)
          to jest obecnie odpowiednikiem adiunkta na pewnej uczelni (w AU) i z Jej
          własnych wypowiedzi pracuje również w organizacji badającej powikłania
          poszczepionkowe, Jej nazwisko jest wiązane z Medical Journal of Australia
          (prace) oraz z School of Medicine (Sydn)
          Oczywiście może być też inną osobą.
      • 30.08.08, 22:27
        mogła by mi pani powiedzieć coś więcej o szczepieniach: Haemophilus
        Infuenzae type b (Hib), Meningitis C
        Diptheria, tenatus pertussis and polio
        Measles, mumps add rubella
        była bym wdzięczna za odp.
    • 28.08.08, 10:22
      nigdzi esi enie "wyklucalam" wink)) Wrecz nawet do glowy mi nic takiego nie
      przyszlo i obawiam sie, ze NIGDY nie przyjdzie.

Pozdrawiam i caluje w czolko. Napij si emelisssy wink
      I przeczytaj pl.wikipedia.org/wiki/Ironia oraz
      --
      Refluks, zum i wady układu moczowego
      Doceńi zagłosuj CODZIENNIE na Vortal zum.org.pl
    • 28.08.08, 14:50
      Ja nie glosze rewolucyjnych pogladow na temat szczepien, ktore nawoluja kobiety
      do nieszczepienia swoich dzieci.

W zwiazku z tym nie musze legitymowac sie zadna wiedza w tym zakresie.
      jesli jednak jakas osoba osmiela sie publikowac informacje o szkodliwosci
      szczepien byloby co najmniej milo (o ile wrecz nie napisac, ze konieczne), by
      podala:
      - oprlem te stwierzdenia na badaniach przeprowadzoncyh w klinice... w latach ...
      na populacji ...
      To wyjasnia sparwe calkowicie. I pozwala zweryfikowac rzeczywiscie, ze
      szczepienei jest szkodliwe.
      Ja nie wiem, czy szczepienei szkodliwe dla myszy jest szkodliwe dla czlowieka i
      odwrotnie. Po prostu nei wiem. I nawet nei wiem jak to sprawdzic, nie dysponuje
      bowiem odpowiednim laboratorium badawczym, gdzie moglabym przeprowadzic badania,
      ktore moglyby potwierdzic taka teze.

Tak wiec tak naprawde zalosc bierze, bo kazda z was, pzreciwniczek szczepien jak
      taka tepa krowa lezie i jak glupia meczy "bo pan dr XX powiedzial" i nawet nei
      sparwdza kto to jest.
      A ja moge jutro zalozyc w internecie strone, gdzi ezaczne wam umieszczac rownie
      dziwne stwierdzenia i lykniecie je niczym ges karmiona za pomoca rury. Smutne to.
      --
      • 28.08.08, 15:33
        madziulec napisała:

> Tak wiec tak naprawde zalosc bierze, bo kazda z was, pzreciwniczek
        szczepien ja
        > k
        > taka tepa krowa lezie i jak glupia meczy "bo pan dr XX powiedzial"
        i nawet nei
        > sparwdza kto to jest.

ja się na żadne źródła nie powoływałam, mam przykład powikłań
        poszczepiennych w postaci upośledzenia funkcji jelit i układu
        nerwowego u mojego dziecka - to jest dla mnie tępej krowy
        wystarczający powód, by ślepo nie wierzyć wielkim lekarskim
        autorytetom z tytułami, którzy sponsorowani przez firmy X i Y
        zakładają sobie Towarzystwa... by jako wiarygodne dla reszty tępych
        krów źródło głosić, że szczepionki to błogosławieństwo narodów, a w
        jedności społeczeństwa i nieprzerwalności łańcucha szczepień siła. W
        poważaniu mam wasze źródła i źródełka, sama potrafię znaleźć
        informacje, rozmawiać z ludźmi kompetentnymi, analizować i wyciągać
        wnioski na przyszłość. Mam prawo mieć swoje przekonania i zgodnie z
        nimi postępować, a także zgadzać się bądź nie na ofiarowanie mojemu
        dziecku wątpliwej odporności wstrzykiwanej wraz z innymi świństwami
        w imię walki z epidemią. Na to, że po zaprzestaniu masowych
        szczepień powrócą epidemie sprzed 100 lat nie masz żadnych dowodów
        tak samo jak przeciwnicy szczepień, że szczepionki mają wpływ na
        rozwój autyzmu - to są tylko przekonania podyktowane dostępną wiedzą
        i wiarą, że te informacje są zgodne z prawdą. A takiej pewności
        nigdy mieć nie będziesz, bo w laboratorium nie siedzisz mądra głowo
        od wszystkiego.
        --
        Jako rodzice zawsze musimy mieć skrzydła wystarczająco duże, aby
        otoczyć nimi dzieci i osłonić je przed krzywdą czy bólem. To
        figuruje w naszym kontrakcie z Bogiem, kiedy bierzemy na siebie
        odpowiedzialność za ich życie - Jonathan Carroll
        • 28.08.08, 15:42
          Przykro mi, że trafiło na Ciebie, na Twoje dziecko. Jesteś pewna że
          to wina szczepionki właśnie a nie braku przed zaszczepieniem
          dziecka :wywiadu, rzetelnego badania, badań ukł. odpornościowego?
          Czy nie przekonuje Cię-tak na prostą logikę- że stosunkowo niski
          procent dzieci ma powikłania zdrowotne w wyniku szczepień a
          znakomita większość nie ?

Na to, że po zaprzestaniu masowych
          > szczepień powrócą epidemie sprzed 100 lat nie masz żadnych dowodów
          > tak samo jak przeciwnicy szczepień, że szczepionki mają wpływ na
          > rozwój autyzmu - to są tylko przekonania podyktowane dostępną
          wiedzą
          > i wiarą, że te informacje są zgodne z prawdą. A takiej pewności
          > nigdy mieć nie będziesz, bo w laboratorium nie siedzisz mądra
          głowo
          > od wszystkiego.

Pewność może dać jedno :
          -Celowe szczepienia dzieci z obciązonym wywiadem i obserwowania czy
          będzie autyzm czy nie
          -Zaprzestanie calkowite szczepień i przekonanie się czy wrócą zarazy
          dzisiątkujące społeczeństwa

Pytanie-warto ryzykować ?
          --
          • 28.08.08, 15:58
            guderianka napisała:

> Przykro mi, że trafiło na Ciebie, na Twoje dziecko. Jesteś pewna
            że
            > to wina szczepionki właśnie a nie braku przed zaszczepieniem
            > dziecka :wywiadu, rzetelnego badania, badań ukł. odpornościowego?
            > Czy nie przekonuje Cię-tak na prostą logikę- że stosunkowo niski
            > procent dzieci ma powikłania zdrowotne w wyniku szczepień a
            > znakomita większość nie ?

Guderianko studiowałam chorobę mojego dziecka 1,5 roku, mam historię
            choroby i zdjęcia z datami pogorszeń stanu zdrowia pokrywaje się z
            datami szczepień - chyba (tak na logikę) nie sądzisz, że to
            przypadek, bo ja już nie od jednego lekarza to słyszałam. Masz
            rację, że winy mogę szukać w braku wywiadu itd., ale w końcu
            powiedzmy sobie szczerze, że w naszym kraju coś takiego jak
            *rzetelna* wiedza wśród lekarzy kierujących na szczepienie o
            możliwych komplikacjach, badania krwi przed, i informowanie rodziców
            o możliwych niepokojących skutkach ubocznych jest fikcją. Czy
            zjwisko badań ukł. odpornościowego przed szczepieniem czy badań
            miana przeciwciał po pierwszej serii wogóle istnieje??? Niestety nie.
            Mi nie chodzi o to, że szczepienia z gruntu są złe, chodzi mi o to,
            że nie są dobre dla wszystkich, a to wcale nikogo nie obchodzi. Ja
            chcę mieć tylko prawo decydowania o własnym dziecku.
            --
            Gdy uczyć będziemy ludzi, jak powinni myśleć, a nie co powinni
            myśleć, to unikniemy wielu nieporozumień.
            • 28.08.08, 20:31
              > Guderianko studiowałam chorobę mojego dziecka 1,5 roku, mam
              historię
              > choroby i zdjęcia z datami pogorszeń stanu zdrowia pokrywaje się z
              > datami szczepień - chyba (tak na logikę) nie sądzisz, że to
              > przypadek, bo ja już nie od jednego lekarza to słyszałam. Masz
              > rację, że winy mogę szukać w braku wywiadu itd., ale w końcu
              > powiedzmy sobie szczerze, że w naszym kraju coś takiego jak
              > *rzetelna* wiedza wśród lekarzy kierujących na szczepienie o
              > możliwych komplikacjach, badania krwi przed, i informowanie
              rodziców
              > o możliwych niepokojących skutkach ubocznych jest fikcją. Czy
              > zjwisko badań ukł. odpornościowego przed szczepieniem czy badań
              > miana przeciwciał po pierwszej serii wogóle istnieje??? Niestety
              nie.
              > Mi nie chodzi o to, że szczepienia z gruntu są złe, chodzi mi o
              to,
              > że nie są dobre dla wszystkich, a to wcale nikogo nie obchodzi. Ja
              > chcę mieć tylko prawo decydowania o własnym dziecku.

Mam takie samo podejście jak Ty.
              Każda matka zna swe dziecko najlepiej

A powiedz mi ile lat ma teraz twoje dziecko i co planujesz w
              przyszłości? Co lekarz mówi na temat związku między szczepieniami a
              pogorszeniem stanu zdrowia?

I tak na marginesie-po szczepionce ukł.odpornościowy jest osłabiony
              bo wytwarza przeciwciała do walki z wprowadzonym wirusem. Dlatego
              dzieci łatwiej łapią po szczepieniu inne wirusy , katar, kaszel itp
              Czy twoje dziecko miało właśnie takie naturalne pogorszenia stanu
              zdrowia czy też były to powazniejsze reakcje?
              --
              • 29.08.08, 11:38
                Mój mały ma rok i 8 miesięcy, ostatni raz szczepiony był w sierpniu
                zeszłego roku (DTP i HIB, wcześniejsze szczepienia wg kalendarza),
                kiedy to nasz świat już kompletnie się zawalił - prawdę mówiąc
                dopiero od niedawna jest względnie normalnie, ale mały nie trawi
                białka mleka krowiego, wołowiny, jajek, glutenu, nie toleruje także
                wszystkich kwaśnych produktów, nawet lekko kwaśnych jabłek. Do tej
                pory natrafiłam na jednego lekarza, który przyznaje, że szczepienia
                mogły tylko pogorszyć sprawę, a nawet być powodem problemów - mały
                od urodzenia cierpiał na kolki, potem wysypki, potem wzmożone
                napięcie mięśniowe, napady drgawek, bezdechów z utratą przytomności,
                AZS, zaburzenia gospodarki fosforowo-wapniowej, a ostatnie
                szczepienie spowodowało pieluszkowe zapalenie skóry, które mimo
                pielęgnacji rozprzestrzeniało się na całe ciało, wdał się
                gronkowiec, a także candida, pojawiły się te wszystkie
                nietolerancje, wcześniej tylko mleko było problemem. Typowych
                objawów poszczepiennych typu katar, gorączka nigdy nie było. Mam
                wielki żal do służby zdrowia po pierwsze za jakikolwiek brak
                zainteresowania dzieckiem z problemami i wstrzymaniem, lub choćby
                opóźnieniem szczepień w związku z pojawiającymi się kolejnymi
                problemami. Dlatego podjęłam decyzję, że przy takim stanie
                przygotowania lekarzy w kwestii szczepień moich dzieci szczepić nie
                będę, bo to trochę tak jakbym chciała powiększyć sobie piersi, a
                wiadomo, że operacja taka wiąże się z ryzykiem powikłań i poszła do
                byle kogo mieć większy biust. To niedorzeczne, szczególnie jeśli
                chodzi o zdrowie dzieci.
                --
                • 29.08.08, 11:44
                  . Mam
                  > wielki żal do służby zdrowia po pierwsze za jakikolwiek brak
                  > zainteresowania dzieckiem z problemami i wstrzymaniem, lub choćby
                  > opóźnieniem szczepień w związku z pojawiającymi się kolejnymi
                  > problemami.

Doskonale cię rozumiem sad

Moja młodsza córka również miała problemy z gospodarką Ca i P-to tak
                  na marginesie. Już jest u was ok ?

--
                  • 29.08.08, 12:18
                    > Moja młodsza córka również miała problemy z gospodarką Ca i P-to
                    tak
                    > na marginesie. Już jest u was ok ?

Tego jeszcze nie wiem, na kolejną wizytę czekamy już od grudnia
                    zeszłego roku, będzie w październiku sad
                    --
                    Gdy uczyć będziemy ludzi, jak powinni myśleć, a nie co powinni
                    myśleć, to unikniemy wielu nieporozumień.
                    • 29.08.08, 13:34
                      A robicie stałą kontrolę Ca i P ?
                      Leczycie się u Rowińskiej w CZD ?
                      --
                      • 29.08.08, 13:39
                        tak w CZD, zdaje się, że u Rowińskiej. No właśnie prócz pierwszej
                        wizyty z wywiadem, skierowała nas na badanie krwi i moczu, a potem
                        dostaliśmy tylko wyniki pocztą z zaleceniami i terminem kolejnej
                        wizyty za rok. To wszystko.
                        --
                        • 29.08.08, 14:02
                          My sami badaliśmy w laboratorium ca i p. To niedrogie badania-za oba
                          chyba 15zł ( z krwi ). Dzięki temu na bieżąco wiedzieliśmy jakie one
                          są i jaką stosować dietę
                          Jakie były u Was objawy ?
                          U mojej córki było to ciemiączko zarośniete w 3mcu, pierwsze zęby w
                          4mcu no i suche liszaje jakby skazowe. Pytam bo stosunkowo niewiele
                          dzieci ma zaburzenia ca i p. Gdy ja szukałam czegoś na forum 2 , 5
                          roku temu-nie mogłam natrafić na nikogo kto miał ten problem. Potem
                          byłam ta która pisze na priv co robić. Zauważam jednak,że problem
                          ten się nasila (na podstawie netu i rozmów ze znajomymi)
                          Dlatego przepraszam za natręctwo w tym temacie wink
                          --
                          • 29.08.08, 14:45
                            W rodzinie mój ojciec, mój brat i ja mieliśmy tzw. ptasią klatkę
                            piersiową, przy czym ojcu i bratu zanikła, a mi już nie. Mały
                            dostawał wg zaleceń wit.D, ale dodatkowo był od 3 miesiąca na
                            mieszance mlekozastępczej, w której także jest ta witamina. Pierwsze
                            objawy zauważyłam z początkiem słonecznych dni: mocno wydęty
                            brzuszek i odstające żeberka, dość często twarde, zbite stolce, tył
                            główki zrobił się płaski, a w miejscach zrostów czaszki zgrubienia -
                            główka w tych miejscach jest kańciasta jakby kwadratowa. (Ząbki
                            rosły w terminie, choć dość szybko, ale ciemiączko zarastało długo).
                            Instynktownie odstawiłam wit.D3, pediatra twierdziła, że powinnam
                            dalej podawać, ale całe szczęście późniejsze badania wykazały, że
                            postąpiłam słusznie. Zalecenia pani dr były takie, żeby nie podawać
                            wit.D3, a w diecie ograniczyć spożywanie kaszy gryczanej, ryżu i
                            wody Żywiec. Osobiście uważam, że podawanie wszystkim maluchom w
                            ciemno wit.D3 działa na niekorzyść wielu dzieci - tak naprawdę
                            większość objawów krzywicy wśród dzieci nie jest spowodowana
                            niedoborem tej witaminy tylko właśnie jej nadmiarem,ale to już temat
                            na oddzielną dyskusję smile
                            Pewnie czytałaś, ale podaję ciekawy artykuł:
                            sonia.low.pl/sonia/art/d3.htm
                            --
                            • 29.08.08, 15:14
                              Hm. Objawy o których piszesz wskazywałyby na niedobór wit.D3 i
                              krzywicę a nie na nadmiar..

Osobiście uważam, że podawanie wszystkim maluchom w
                              > ciemno wit.D3 działa na niekorzyść wielu dzieci - tak naprawdę
                              > większość objawów krzywicy wśród dzieci nie jest spowodowana
                              > niedoborem tej witaminy tylko właśnie jej nadmiarem,ale to już
                              temat
                              > na oddzielną dyskusję smile
                              Też tak uważam . Moja młodsza tylko kilka razy ją łyknęła
                              --
    • 28.08.08, 14:57
      żałosne

przecież chodzi o to aby czegoś się dowiedzieć i wybrać świadomie co
      jest najlepsze dla naszych dzieci- tego typu teksty powinny być
      wstydem na tym forum o tak ważnym temacie. Przecież każdemu
      rodzicowi powinno zależeć na wsłuchaniu tych co mają wiedze i
      doświadczenie, a nie wyśmiewać wszystkie autorytety w dziedzinie
      szczepień nawet jeśli nie prezentują one nam bliskich nam pogladów.
      Poza tym tego typu komentarze tworzą chaos i wydłuzają niepotrzebnie
      całą dyskusje nie wnosząc nic i utrudniając tym którzy chcą doczytać
      postów z wartościową treścią.
      A ten Twój post cytuję
      > A to rozowe bardzo dobre brales dzisiaj???? Przejdz sie do
      lekarza, moze Ci
      > pomoze. Bo te bajki to naciagane wink))) Nawet lepiej jak gumka w
      majtkach
      jest poziomie szkoły podstawowej i nie na temat.
    • 28.08.08, 18:13
      Staralam sie przeczytac caly watek ale nie daje rady. ja jestem z tych "
      glupszych" co popieraja szczepienia. Moje dwie corki sa szczepione wedlug
      kalendarz, starsz 3 rok zaczyna przedszkole i mimo operacji serca nie choruje
      czesciej niz inne dzieci. Obydwie sa zdrowymi, dobrze rozwijajacymi sie
      dziewczynkami.
      Przytaczane tu sa jakies dziwne statystyki z poprzedniego stulecia, artykuly
      amerykanskich " uczonych"( tam w USA to wszysko mozna udowodnic, tak jak ktos
      napisal ze ziemia jest plaska tez).Zdana nie zmienie. A wzrost zachorowan na te
      wszystkie choroby ja wiazy z tym , ze jest coraz wiecej madrych rodzicow ktorzy
      dzieci nie szczepia. Ale to ich sprawa, jak chca ryzykowac zdrowie a nawet zycie
      wlasnych dzieci.
      Lekarzem nie jestem, jestem " tylko" matka zmalej miesciny ktora troszczy sie o
      swoje dzieci.
      • 29.08.08, 07:55
        Jesteś nie z tych głupszych, a rozsądniejszych!!! I oby było takich
        więcej.
        Do "uczonych" przeciwników szczepień nie trafiaja najprostsze
        argumenty: była czarna ospa gdy nie było szczepień, zbierała zniwo
        tak wielkie, że wymierało pół świata, zaczęły się masowe
        szczepienia - nie ma ani jednego zachorowania. Polio - postrach
        matek nawet do 60 lat ubiegłego stulecia. Zaczęły sie masowe ( i w
        polskim przypadku na szczęście obowiązkowe) szczepienia - nie ma w
        naszym kraju tej choroby. Analogicznie z tężcem, praktycznie
        zniknęła odra, osoby szczepione nie choruja na wzw itd.
        Te argumenty nie sa ważne. Ważne jest to, że jakies dziecko miało
        odczyn poszczepienny ( nie neguję, bo każdy lek nawet z odręcznej
        sprzedazy może powodowac działania uboczne), albo, że stwierdzono u
        kogos autyzm óry zbiegł się ze szczepieniem przeciwko odrze.
        Nie ma żadnych dowodów, powtarzam Z A D N Y C H w 100%
        potwierdzających związek między szczepieniem a autyzmem.
        Jest natomiast spiskowa teoria - lekarzy i firm farmaceutycznych.
        Firmy farmaceutyczne zbiłyby majatek - znacznie większy- na
        paralekach i kosmetykach nie mówiac juz o lekach ratujących życie
        ludzi chorych ( choćby tych po przeszczepie watroby).
        Cóz jeste wśród nas na wszystkich kontynetach ciemna masa głupich
        ludzi. Otrząsna się gdy choroba przeciwko której mozna szczepic
        dotknie kogos z ich bliskich a nieszczpionych. Może wtedy zmienią
        zdanie, ale będzie juz zbyt późno na żale.
        • 29.08.08, 09:17
          "Nie ma żadnych dowodów, powtarzam ZADNYCH w 100%"
          Jak za Gierka wink
          Czysta uczciwość nakazuje nie wypowiadanie się "w 100%". To, że Pani o czymś nie słyszała, to nie znaczy, że coś nie może istnieć.
          Raczej przymiotów Boga Pani nie ma.

"Jest natomiast spiskowa teoria - lekarzy i firm farmaceutycznych. "
          Słabo Pani kojarzy tekst.
          Nie ma spiskowej teorii lekarzy i firm. Lekarze odwalają swoją pracę do czego zostali wyuczeni (do tego automatyzmu). Tym samym powielają powszechne metody ale nie oszukują! I nie spiskują wink
          To firmy farmaceutyczne ustalają reguły gry. Tak dzisiaj wygląda medycyna. Wszędzie wkroczył biznes i ekonomia. Firmy farmaceutyczne posiadają jedno z najpotężniejszych lobby na świecie. W Polsce jest już raczej "po ptokach" - nie dokonuje się tu żadnych odkryć (jeśli już to bardzo rzadko), a ponieważ Polska zawsze wchodziła w pewną część ciała USA czy obecnie dodatkowo UE, więc bardzo pomocne jest tego co się dzieje na rynku farmaceutycznym - Amerykańsko-UE(stara 15'tka) - później lub równocześnie będzie to i w naszym kraju.
          Jeśli Pani wczytałaby się w to co pisałem, napisałem wyraźnie, że dobre idee nie raz w okresie półtrwania ludzkości przeistaczały się w złe idee.
          Niestety człowiek to takie zwierze, że zawsze znajdzie się ktoś kto będzie chciał wykorzystać pewne pomysły do innych celów
          Chyba najlepszy przykład to energia atomowa.
          Reasumując, szczepienia miały swój cel i nie był to cel negatywny. Ale od wielu wielu lat ten cel się zmienił.
          Dla ludzi, którzy lubią poszerzać swoje horyzonty a nie myśleć zaściankowo polecam filmy o "działaniach" Elit:
          www.zeitgeistmovie.com - Oficjalna Strona
          85.15.244.19/Zeitgeist.DVDRip.XviD.avi
          prawda2.info/prawda/napisy/zeitgeist.zip - Polskie napisy
          video.google.com/videoplay?docid=-5870901554543719947 - Google Video

911 in Plane Site
          video.google.com/videoplay?docid=3803479213130455881
          Zamach na World Trade Center - największe kłamstwo XXI wieku
          wptv.wp.pl/wid,10218372,news.html?ticaid=16830
          Świat wg. Monsanto (firma, której udzialowcami są podobno potężne koncerny farmaceutyczne: Eli Lilly i Pfizer)
          youtube.com/watch?v=ePhDyDbbO-M
          Życie wymyka się spod kontroli (o tym czym się zajmuje firma Monsanto do spółki z firmą farmaceutyczną Servier)
          pl.youtube.com/view_play_list?p=F35348589C4F2B25
          youtube.com/watch?v=HEDPjAyOvfc
          Zdaje się że w Polsce "Uczeni" nawołują do fluoryzacji? Że to niby pomaga?
          Woda/pasty do zębów.
          video.google.pl/videoplay?docid=-2886269353175462948
          Aspartam - rakotwórcza słodycz
          pl.youtube.com/view_play_list?p=09499A989E3D01A9
          (Ps. Pani Doktor czy Pani wie, kto potwierdzał zdrowotność tego słodzika na Polski Rynek? Podpowiem: Czołowi polscy Profesorzy oczywiście z nauk medycznych)

Wielka firma farmaceutyczna "Bayer"produkuje srodek dla ludzi chorych na chemofilie.Jakims trafem do produkowanego lekarstwa dostaje sie wirus ...AIDS. Dopiero wtedy gdy chorzy na chemofilie zaczeli umierac w Stanach zrobiono badania.Pomimo protekcji"moznych tego swiata' lekarstwo otrzymuje "wilczy bilet' na sprzedaż. No,tak ale magazyny sa pelne juz wyprodukowanego swinstwa ,ktore warto by bylo sprzedac ,zeby sie forsa nie zmarnowala...
          Sprzedali.Do Francji,Hiszpanii,Japonii i paru innych panstw-ofiar.
          Etyka wielkiej "farmakologii"
          www.brasschecktv.com/page/377.html
          Filmów i dokumentów dotyczących działań Koncernów Farmaceutycznych są dziesiątki. Włos się jeży - strach się bać.

Natrafiłem w sieci na taki spis:
          prawda2.info/viewtopic.php?t=806
          Polecam filmy i książki z www.lepszyswiat.home.pl/index.php
          Zwłaszcza dotyczące sposobu i etyki działań Korporacji (książka i film KORPORACJA) - są tam również korporacje farmaceutyczne.

Jest rewelacyjna książka na polskim rynku wydawniczym - obowiązkowa lektura dla odpowiedzialnych rodziców:
          Ian Sinclair "Szczepienia - ukrywane fakty"

cytat z innego dokumentu:
          "Problemy dotknęły w równym stopniu żołnierzy amerykańskich, którzy narażeni byli na ten sam radioaktywny pył, a ponadto posłużyli jako króliki doświadczalne: zmuszano ich do przyjmowania bromku pirydostygiminy (ponad 250 tys. żołnierzy) oraz wstrzykiwano im eksperymentalne, niesprawdzone szczepionki (ok. 158 tys.), które wywoływały takie skutki uboczne jak łzawienie, alergie, rozwolnienie, utrata włosów, także paraliż .W wyniku choroby popromiennej i tzw. "Syndromu Zatoki Perskiej" w Stanach i Wielkiej Brytanii umierają tysiące weteranów, a defekty wynikłe z napromieniowania przekazali własnym potomkom. Pentagon do dzisiaj zaprzecza wszelkim oskarżeniom na temat eksperymentów na żołnierzach, chociaż takie przypadki są powszechnie znane już od czasów drugiej wojny światowej. Obecnie temat wraca jak bumerang - podobne schorzenia wykrytowśród żołnierzy w Kosowie, w związku z użyciem amunicji z tzw. "rozrzedzonego uranu". Oczywiście wg Amerykanów uran ten jest nieszkodliwy..."

Polecam dwumiesięcznik Nexus - tam się często pojawiają artykuły lekarzy i naukowców dot. szczepionek.
          Inne linki:
          www.newswithviews.com/Howenstine/james.htm
          www.newswithviews.com/Mary/starrett35.htm
          www.whale.to/vaccines.html
          www.vaclib.org/
          Jeszcze inna ciekawostka. Wiele szczepień jest w Polsce OBOWIĄZKOWE. Sprawdźcie jak jest to przykładowo w Niemczech, Francji czy GB.

WSZYSTKIM POLECAM NIENAJGORSZY WPIS NA FORUM ONET
          wiadomosci.onet.pl/1,15,11,30740255,83934320,3830092,0,forum.html
          Czy naprawdę sądzicie, że wszystko żyje oddzielnie?
          Że ludzie, którzy zatwierdzili Aspartam, fluoryzują pasty i wodę.
          Sam Bush Senior jest odpowiedzialny za powikłania poszczepienne setek osób (słynna sprawa z przymusowymi szczepieniami w USA w rezerwatach Indian)
          Czy sądzicie, że firmy farmaceutyczne posiadają jakąkolwiek etykę? Tak, posiadają - można ją kupić za $.
          Oglądnijcie te filmy, tam są również bezpośrednie informacje o szczepionkach.

Jeszcze raz podkreślam.
          Poznajcie zalety i wady, poznajcie informacje z obydwu stron.
          • 29.08.08, 09:21
            1. Hemofilia
            2. W tym wątku nie poruszamy kwestii tego, ile zarabiają koncerny
            farmaceutyczne. Poruszamy kwestię tego, czy szczepienia są potrzebne
            czy nie. Ty Agnitum- omijasz szerokim łukiem proste pytania. Więc po
            raz kolejny-z uporem maniaka zapytam : Czy jesteś przeciwnkiem
            szczepień ?
            --
            • 29.08.08, 09:30
              Ad.1
              ?
              Ad.2
              Wszystko jest częścią całości. W filmach, linkach których podałem są również
              informacje o szczepieniach. Dziś biznes - również medyczno-farmaceutyczny jest
              ściśle skorelowany z innymi biznesami. Ma tych samych właścicieli, często
              podobne w składach zarządy. Te same cele i trudno przypuszczać, że skoro w
              jednym aspekcie nie stosuje się etyki, czy po prostu zwykłej ludzkiej uczciwości
              - to w innym będzie inaczej.
              Nie omijam pytań. Nie jestem zwolennikiem szczepień - jest to chyba oczywiste z
              treści moich postów.
              • 29.08.08, 09:42
                1. Zwróciłam Ci uwagę na pisownię słowa "hemofilia". W tak naukowych
                tekstach razi tak prosty błąd
                2. Nie pytałam czy jesteś zwolennikiem. SPytałam czy jesteś
                przeciwnikiem
                3. Czekam na odpowiedzi na pytania zadane wcześniej w tym wątku
                dotyczące historii, występowania epidemii, podobieństw między
                homeopatią a szczepieniami itp
                --
                • 29.08.08, 10:15
                  1. Dziękuje pomyłki się zdarzają smile
                  2. A ja odpowiadam, że nie jestem zwolennikiem.
                  3. Nie twierdziłem, że są podobieństwa między homeopatią a
                  szczepieniami. Tylko pisałem w kontekście, że jest to również dosć
                  duży biznes choć oczywiście nie urasta do pięt
                  koncernom "tradycyjnej" farmacji.
                  Moja prywatna opinia jest taka: Homeopatia jest i będzie bo...
                  działa i jest słuszna od strony biochemicznej.
                  Co do historii i występowania epidemii nie będe tego komentował - bo
                  nie mam do tego zapału, to są setki stron, które pewnie już ktoś
                  napisał nie raz i to na pewno bardziej profesjonalnie.
        • 29.08.08, 15:48
          protozoa napisała:

Analogicznie z tężcem, praktycznie
          > zniknęła odra, osoby szczepione nie choruja na wzw itd.

Chory na tężec nie jest zagrożeniem dla zdrowego człowieka, jak
          wiemy, gdyż chorobą tą nie można się zarazić od drugiej osoby. A w
          praktyce wygląda to tak, że jeśli na izbę przyjęć trafia ranny z
          wypadku, wstrzykuje mu się anatoksynę p/tężcową rutynowo.
          Zaś co do zachorowań na wzw, w drugiej setce chyba, podałam link do
          strony PZH, gdzie badano przypadki nieskuteczności tej szczepionki.
          Proszę przeczytać co tam napisano. Wśród badanych osób, najwięcej
          zachorowań wykryto u zaszczepionych pracowników służby zdrowia.
          Proszę wobec tego o komentarz, dlaczego?
          • 29.08.08, 17:12
            Chorują dlatego, że mają większy kontakt z patogenami zmutowanymi do granic
            bólusmilePodobnie jest z bakterią MSRA!Poza tym nie każdy organizm po podaniu
            szczepionki wytworzy odpowiednią ilość przeciwciał.Dlatego warto po jakimś
            czasie od szczepienia zbadać ilość przeciwciał.

• 29.08.08, 20:49
            Bzdura. WZW C - tu sie zgodzę, bo na ten rodzaj wirusowego zapalenia
            watroby nie ma szczepionki. Natomiast szczepionka przeciwko wzwB
            prawie w 100% chroni przed tym wirusem.
            P.S. Od chwili obowiązkowych szczepień przeciwko wzwB NIKT z mojego
            oddziału nie zachorował na WZW B, a mamy na co dzień kontakt z
            krwią. Przedtem zdarzało się to i to całkiem całkiem często.
            • 31.08.08, 23:20
              Ja znam osoby których organizm nie wytworzył i nie wytworzy przeciwciał nawet po
              10 dawkach szczepionki!Znam też osobę(lekarza), który zachorował mimo
              zaszczepienia na wzw typu b.Po badaniu serotypu wirusa okazało się, że jest
              niezwykle zmutowany.To, że w twoim środowisku takich osób nie ma to nie znaczy,
              że takie przypadki nie istniejąsmileOczywiście są to niezwykle rzadkie przypadki,
              więc nie powinno to wykluczać szczepienia ale niemniej jednak są!I też to trzeba
              brać pod uwagęsmile
            • 16.09.08, 12:27
              co za bzdura, widzisz, mój hepatolog stwierdził, że to iż się zaszczepiłam nie
              znaczy, że nie zachoruję na wzwB - widocznie znał takie przypadki. Zresztą ŻADNA
              szczepionka nie daje 100 % ochrony.
    • 29.08.08, 13:01
      Agnitum że się tak zapytam czytałeś artykuł na temat szceień zamieszczone w
      Science,Nature Genetics,Proceeding of the child Birth,Lancet?
      Nexus nawet dla mojego lekarza-immunologa sceptyka wobec szczepień nie jest
      żadnym źródłem wiedzy.To tak jakbyś sobie poczytał "Trzeci wymiar"smile
      Proszę cię poczytaj fachową literaturę i tą na tak i tą na nie to ci dużo
      wyjaśnismileJa z przeciwnika chcąc nie chcąc stałam się zwolennikiem rozsądnego
      szczepieniasmileHistorie rodziców chorych dzieci też nie są do końca wiarygodne, bo
      często szuka się winnego choroby dziecka na siłę.Ja mam koleżankę której dziecko
      ma MIZS.Jeden lekarz orzekł, że po szczepieniach.Rodzice uwierzyli, bo przyczyna
      choroby wyjaśniona, więc i oni mieli czyste sumienie.Teraz okazało się, że
      symptomy choroby były widoczne już w pierwszych badaniach po
      porodzie.Szczepionka niczego nie przyspieszyła, a tym bardziej nie wywołała
      choroby...
      • 29.08.08, 13:21
        nikki30 już z wielu źródeł czytałem smile Wiele książek (wydaje mi się że już kilkadziesiąt ksiażek: francusko i angoljęzycznych leży w bibliotece mojego przyjaciela (adiunkt na WAM) - wszystkie dotyczą zagrożeń immunologicznych spowodowanych przez szczepionki).
        Nexus może nie być żadnym źródłem - to rozumiem. Ma wiele zbyt "sensacyjnych" artykułów, które niestety nadużywają wiarygodność prawdziwych wiadomości.
        Ale powyższe linki już powinny dać naukowe dowody niefrasobliwości szczepionek. Zaglądnijcie i wczytajcie się w witryny poświęcone szczepionkom.
        Wielu autorów opracowań z linków pisało/pisze dla NG czy Lanceta.
        A to, że te artykuły w tych gazetach się nie ukazują no cóż... to jest sprawa naszej Korporacjokracji.
        • 29.08.08, 18:20
          Wiadomość została usunięta ze względu na złamanie prawa lub regulaminu.
    • 29.08.08, 14:52
      To jest niewiarygodne, jak naukowcy mogą twierdzić, że choroba Heinego-Medina zniknęła po szczepionkach, skoro zniknęła również w innych częściach świata, gdzie szczepienia nie były rozpowszechnione.
      dr Robert Mendelsohn Profesor Pediatrii (wiele jego metod stosuje się na całym świecie) – studenci Uczelni Medycznych uczą się również z Jego podręczników (How To Raise A Healthy Child In Spite Of Your Doctor)

Większość szczepień BCG zastosowana w takich krajach jak Szwecja, nigdy nie chroniła przeciwko chorobie w okresie dzieciństwa. Jednym słowem szczepienia te były zbyteczne.
      Prof. Walgen Szwecja

W USA do tej pory nigdy nie szczepiono przeciwko gruźlicy, a mimo tego spadek zachorowań na tę chorobę jest dokładnie taki sam jak w Anglii czy innych krajach europejskich, w których masowo szczepionkę tę stosowano.
      Prof. Thomas McKeown

Szczepienia przeciwko gruźlicy przeprowadzone w Australii były przyczyną ponad 600 przypadków śmierci dzieci.
      dr Archie Kalokerinos i Glen Dettman

W przypadku dzieci ryzyko szczepień jest o wiele większe niż ewentualne korzyści z niego płynące.
      Dr Carlton Fredericks

W końcu zamieniliśmy coś, co zwykle jest relatywnie drobną chorobą, na istotnie poważną chorobę. Zamiast samemu wziąć odpowiedzialność za nasz system odpornościowy, próbujemy rozwiązać każdy problem, wstrzykując szczepionkę. Drażnimy przez to nasze ciało, czyniąc z siebie coraz bardziej chory i zagrożony gatunek. W ten sposób stajemy się chodzącymi "bombami zegarowymi".
      Dr Block

Nie istnieje żaden sposób, aby dowiedzieć się, kiedy ukryty wirus zacznie działać i kiedy otrzymana szczepionka wywoła prowokację choroby.
      Leon Chaitow w swej książce "Szczepienia i uodpornianie"

Jest olbrzymia ilość danych wskazujących, że szczepienia dzieci czynią więcej szkody niż pożytku.
      Dr J Anthony Morris, były szef Biura Kontroli Szczepień przy FDA w Stanach Zjednoczonych

Największym zagrożeniem dziecięcych chorób zakaźnych są kłamstwa, że niebezpieczne i nieefektywne masowe szczepienia mogą zabezpieczyć przed tymi chorobami.
      Dr R. Mendelsohn,

Według nas mamy wystarczająca ilość powikłań poszczepiennych systemu immunologicznego żeby poprzeć narastające publiczne żądania badań nad alternatywnymi metodami zabezpieczeń przed chorobami zakaźnymi.
      Dr H. Buttram, J. Hoffman (Szczepienia i powikłania systemu immunologicznego)

Każde szczepienie niesie za sobą pewne ryzyko i może produkować odwrotną reakcję u niektórych ludzi... generalnie jest więcej poszczepiennych komplikacji niż korzyści.
      Prof. George Dick, London University

Oficjalne dane pokazują, że w USA szczepienia zakrojone na szeroką skalę nie zdały egzaminu, żeby uzyskać zadawalający efekt poprawy zachorowalności chorób przeciwko którym szczepiono.
      Dr A. Sabin (WYNALAZCA doustnej szczepionki przeciwko polio)

Do wielu przypadków śmiertelnych spowodowanych praktyką szczepień dodać należy długoterminowe ryzyko, którego nie można określić...
      Sir Graham Wilson (Ryzyko szczepień)

Trzeba podkreślić, że bardzo realną możliwością jest, że szczepionki są zanieczyszczone zwierzęcymi wirusami mogącymi spowodować poważne choroby w późniejszym życiu (stwardnienie rozsiane, rak, białaczka itd). Musimy zdawać sobie z tego sprawę niezależnie od tego czy szczepienia działają czy nie.
      Dr W.C. Douglas (Cutting Edge, May 1990)

Jedyną bezpieczną szczepionką jest ta, która nigdy nie została użyta.
      Dr James A. Shannon, Narodowy Instytut Zdrowia, USA

Szczepienia są potwornym, nieślubnym dzieckiem błędu i ignorancji, które nigdy nie powinny mieć miejsca w higienie czy medycynie. Nie wierzcie w szczepienia - ogólnoświatową iluzję, tę nienaukową praktykę, zabobon z konsekwencjami mierzonymi łzami i cierpieniem bez końca...
      Prof Chas Rauta, Universytet Perguia, Italy , (New York Medical Journal)

Szczepienia nie zabezpieczają, a raczej powodują zwiększenie skłonności do zachorowań na ospę obniżając siłe witalną i naturalną odporność. Miliony ludzi zmarło na ospę, na którą zachorowali już po zaszczepieniu.
      Dr J.W. Hodge (The Vaccination Superstition)

Szczepienia przeciwko ospie są bardziej ryzykowne niż sama ospa...
      Prof Ari Zuckerman, WHO

Według mojego przekonania, które podziela ją inni zawodowcy, jest w USA blisko 10.000 przypadków rocznie syndromu nagłej śmierci (SIDS), które są powiązane z którymś ze szczepień rutynowo podawanym dzieciom.
      Dr R. Mendelsohn

Wiele jest głosów twierdzących, że szczepionki Salka I Sabina przeciwko polio, produkowane z małpich nerek, są bezpośrednio odpowiedzialne za główny wzrost białaczki w USA.
      Dr F. Klenner, Polio Researcher, USA
      • 29.08.08, 15:11
        Pisałam o gruźlicy poza Polską w pierwszych 100 chyba..
        --
      • 30.08.08, 10:25
        Powtorze jeszcze raz: poprosze o przyklady z pubmed (bazy danych na temat
        doniesien naukowych).
        Powielanie linkow nic nie znaczacych organizacji lub cytowanie dr Micki Mouse
        nie wnosi nic do dyskusji.
        Szczegolnie jak sie czyta cos takiego:

> Większość szczepień BCG zastosowana w takich krajach jak Szwecja, nigdy nie
        chroniła przeciwko chorobie w okresie dzieciństwa. Jednym słowem szczepienia te
        były zbyteczne.Prof. Walgen Szwecja"

1 zdanie mowi tylko ze szczepionka byla nieskuteczna (moze i byla). Drugie
        zdanie jest manipulacja bo nie wynika z pierwszego. To ze cos jest nieskuteczne
        nie oznacza ze jest szkodliwe.

Jak nic nie wnosi obrazanie protozea. Osmieszanie przeciwnika moze byc skuteczna
        bronia ale tylko jezeli za partnerow dyskusji masz glupcow.

> dr Archie Kalokerinos i Glen Dettman

a tych dwoch napisalo ok 30 prac w latach 80. Co oni moga wiedziec o
        szczepionkach aktualnie?

reszty nawet nie chce mi sie sprawdzac...
    • 29.08.08, 23:49
    • 30.08.08, 12:28
      Usunęłam wypowiedzi obraźliwe dla uczestników dyskusji oraz nie związane z
      tematem wątku.

Proszę o kulturę i przestrzeganie netykiety. Prośbę tę kieruję głównie do AGNITUM.

Pozdrawiam
      --
      To bzykanie coś oznacza. Takie bzyczące bzykanie nie bzyka bez powodu. Jeżeli
      słyszę bzykanie, to znaczy, że ktoś bzyka.
      A.A. Milne - Kubuś Puchatek
      • 30.08.08, 15:01
        Podczytuje ten wątek długo i przekazuje informacje od Agnitum (nie wiem czy to
        prawda czy nie):

<cytuje>
        Proszę o przekazanie Pani G_Kasi, że zapomniała dodać, że wycięła wszystkie
        linki cz I, i cz II, które zapodałem. W czym one przeszkadzały netykiecie i
        kulturze? No chyba, że były niezgodne z "linią" forum. Czy już dzisiaj nie ma
        miejsca na opinie nie idące z głównym nurtem. Również Pani G_Kasia zapomniała
        publicznie "wyjaśnić", że całkowicie zablokowała możliwość mojego pisania w tym
        wątku.
        </cytuje>

A ja ze swojej strony chciałbym zapytać. co się stało z tymi linkami?
        Cenzura? smile

Ufzes
        --
        Czy naprawdę nic Cie nie straszy??? smile)
        forum.gazeta.pl/forum/71,1.html?f=25670
        • 30.08.08, 17:46
          Linia forum jest taka, że zawsze kasuję wypowiedzi składające się wyłącznie z
          zapodanych linków, forum jest do dyskusji a nie rzucaniem się adresami.
          Nie ma to nic wspólnego z moimi przekonaniami.
          Co do zablokowania - nie miałam takiego zamiaru i już naprawiam swój błąd -
          przepraszając równocześnie za pomyłkę (jestem tylko człowiekiem).

--
          • 31.08.08, 00:01
            g_kasia oki wink tylko, że co innego linia forum nigdzie nie opisana, a co innego
            regulamin forów GW i Netykieta, dlatego też zapytałem się o te linki.

Dodam swoją może jednak opinię w sprawie szczepień.
            Jest to bardzo kontrowersyjna sprawa. Nie wykluczam, że jest jak opisał to
            agnitum, choć zbyt tematu dobrze chyba jeszcze nie poznał. Mnóstwo lekarzy,
            załóżmy te "jego" 90% powtarza wyuczone na studiach czy stażach zdania i dokłada
            do tego statystyki, jakby zapominali, że dzisiaj statystyki są często
            narzędziami manipulacji.
            Uważam, że rodzice w Polsce powinni szukać informacji na anglojęzycznych
            stronach, w naszym pięknym kraju;;;niestety jest mało świadomość antyszczepionkowa.

Zresztą nasz kraj jest pod tym względem ewenementem chyba nie tylko na skalę
            europejską. Premier np. w telewizji mówi "Nie organizowaliśmy referendum w
            sprawie Amerykańskiej Tarczy, bo wiem, że większość osób jest temu przeciwna"
            lub chociażby taki fakt, że jesteśmy tylko jedynym!!!!!! krajem europejskim obok
            Rumunii (cóż za zaszczytne grono), który nie przedstawił ani 1 minutowego
            programu w Telewizjach przeciwko wstąpieniu do UE. Pomijam już, że w wielu
            krajach lepiej rozwiniętych od Polski szczepienia są nieobowiązkowe!!! I co na
            to zwolennicy szczepień????????????
            To wystarczy jako przykład agnitowskiej niech to nazwę korporacjokracji w naszym
            kraju. Nie przedstawia się zdań obydwu stron. Liczne wypowiedzi około rok temu w
            dyskusji w TVN24 dot. szczepień były od razu ośmieszane przez środowisko naukowe.
            Ale jakże ma być rzetelnie skoro przykładowo Prof. dr hab. med. Jacek Wysocki z
            Polskiego Towarzystwa Wakcynologicznego (tajemnicą poliszynela jest kto fundował
            chociażby zeszłoroczne "wyjazdy wypoczynkowe" i "wyjazdy uświadamiające" tego
            Pana i jemu podobnych ze stowarzyszenia - zgadnijcie jakie koncerny
            farmaceutyczne);;; Ten sam Pan jest jednocześnie Głównym opiniującym jako
            kierownik Komisji ds Zdrowia przy Premierze oraz rektor Akademii Medycznej
            (zdaje się Poznań?)
            Czy nie jest to konflikt interesów?
            Jak uczelnie mogą kształcić bezstronnych lekarzy. Czyli Lekarzy, którzy nigdy
            nie przestaną być czujni, zwłaszcza w dzisiejszych czasach, gdzie koncerny
            farmaceutyczne stosują wszelkie możliwe metody aby sobie zapewnić stale rosnące
            zyski?
            Powinno się kategorycznie wyjaśnić i wyjawić publicznie skąd idą zapiski,
            subwencje, darowizny dla tego stowarzyszenia i innych podobnych
            Dlaczego nie ma organizacji lub przynajmniej rządowych informacji dotyczących
            powikłań poszczepionkowych?
            I jak może istnieć stowarzyszenie zachęcające do wydawania naszych Państwowych
            pieniędzy na prywatne produkty firm farmaceutycznych (szczepionki)?

ptwakc.org.pl/?aid=27432
            Punkt 1. paragraf 7
            Upowszechnianie wiedzy o szczepieniach ochronnych, profilaktyce i leczeniu
            chorób, ze szczególnym uwzględnieniem profilaktyki chorób zakaźnych oraz wiedzy
            o ochronie zdrowia.

Tak przy okazji trafiłem na konferencję:
            III Konferencja Polskiego Towarzystwa Wakcynologii
            pod hasłem "Szczepienia zmieniają świat"
            9-11 października 2008 r., Warszawa

Taaaak. Zmieniają Świat, Panowie i Panie Profesorzy wkrótce ten świat
            zobaczycie! smile Stoi tuż za progiem. Z gotowymi schematami szczepionek do
            ogłupiania i zatruwania układu nerwowego (otumanianie), z chipami na czole lub
            ramieniu (kłania się znajomość Apokalipsy). Chipy te są już w Polsce opiniowane
            przez Pana Prof. Wysockiego. Wstępnie wystąpiono o opinię ze strony Ministerstwa
            do kilku Prof. Zobaczymy wynik smile Ale ja już go przeczuwam.
            Dlaczego na takie konferencje (widziałem jej program) nie zaprasza się
            przeciwników szczepień? Odpowiedź prosta; ten sam schemat co w sprawach tarczy
            czy UE.

--
            • 31.08.08, 07:51
              ufzes napisał:

z chipami na czole lub
              > ramieniu (kłania się znajomość Apokalipsy). Chipy te są już w
              Polsce opiniowane
              > przez Pana Prof. Wysockiego.

Nie mogę w to uwierzyć!! Ufzes czy możesz podać źródło informacji,
              że to m.in. ten pan opiniuje ów "wynalazek"? Pan od szczepień?!?
              Nie przypuszczałam, że to jest już tak bliskie...I jak się przed
              tym ustrzec?

fragment Apokalipsy św. Jana:

" 16 I sprawia, że wszyscy:
              mali i wielcy,
              bogaci i biedni,
              wolni i niewolnicy
              otrzymują znamię na prawą rękę lub na czoło
              17 i że nikt nie może kupić ni sprzedać,
              kto nie ma znamienia -
              imienia Bestii
              lub liczby jej imienia.
              18 Tu jest [potrzebna] mądrość.
              Kto ma rozum, niech liczbę Bestii przeliczy:
              liczba to bowiem człowieka.
              A liczba jego: sześćset sześćdziesiąt sześć.

"(...)2 I poszedł pierwszy, i wylał swą czaszę na ziemię. A wrzód
              złośliwy, bolesny, wystąpił na ludziach, co mają znamię Bestii(...)
              • 31.08.08, 08:04
                Albo dyskutujemy tu merytorycznie, albo zaczynamy przywolywac jakies
                przepowiednie itp.

A wtedy sorki polecam forum: www.paranormalium.pl/ i tam zapraszam na
                temat wapierzy i innych, dyskutujcie do woli

--
                • 31.08.08, 08:16
                  Madziulec, może zatem zgłosisz się na ochotniczkę do testowania
                  czipa? To nic takiego przecież, prawie jak szczepionka...
                  Może to i było OT, lecz sprawa dotyczy specjalisty od szczepień
                  przecież...Czekam jednak na odpowiedź od Ufzesa, bo chciałabym to
                  sprawdzić.
                  • 31.08.08, 08:49
              • 31.08.08, 09:20
                Witam ponownie serdecznie,

Nie wiem skąd ufzes ma te informacje, ale ze strony jednej z podkomisji KE wiem, że wszystkie kraje starej piętnastki oraz nowych członków dostały polecenie zaopiniowania projektu "ułatwień w zakupach i w wyeleminowaniu papierowych pieniędzy"
                Informacje na ten temat podawało ponad rok temu BBC oraz amerykańska NBC.
                Tym samym Polska telewizja TVP nadała luźną informację o popularności tego typu płatności i wprost promowała ten sposób.
                pl.youtube.com/watch?v=ab8c8ckebTE
                "Tu jest potrzebna mądrość..."
                Również podzielam zdanie ufzesa. Tu jest większa całość - większy plan.
                Znajomość Biblii w niczym mi nie przeszkadza karierze medycznej.

Charamed
                • 31.08.08, 10:42
                  • 31.08.08, 16:27
                    Tak tylko nie napisano że wszczepiane odbywa się za ich zgodą i dla określonych
                    istotnych celówsmileA to już wiele zmieniasmile
                    W tej chwili każdy obywatel posiadający komórkę jest śledzony w każdym momencie
                    swojego życia.Nawet niewiele osób wie, że każdy operator zbiera i wykorzystuje
                    dane o lokalizacji!Chipy właśnie do tego są tam wykorzystywane...
                    • 31.08.08, 17:49
                      a jak sie te czipy i komorki maja do szczepien????

Wszczepiaja mi czip podczas szczepienia czy komorke???
                      Bo z elkka ktos zmienil temat, bo chyba juz tak z lekka chyba chcial wywolac
                      panike...
                      --
                    • 31.08.08, 21:56
                      Nikki Kochana smile
                      Wpisz biochiping w Google. Dowiesz się ze stron oficjalnych producentów, w jakim
                      celu są one produkowane.

Komórki nic do tego nie mają. Dlaczego? Proste. Komórkę możesz wyłączyć i
                      wyrzucić. Zgadnij czy uda Ci się to z biochipem.

Pozdrawiam wink
                      Ufzes
                      --
                      • 31.08.08, 23:10
                        ufzes napisał:

> Nikki Kochana smile
                        > Wpisz biochiping w Google. Dowiesz się ze stron oficjalnych producentów, w jaki
                        > m
                        > celu są one produkowane.
                        No i wpisałam dla monitorowania więźniów,osób z alzheimerem,kidnapping.W
                        przyszłości ma służyć np. do dawkowania leków.Czy to do, aż tak źle?Nie
                        pokusiłbyś się o to żeby mieć trochę swobody z dziadkiem chorym na zaniki
                        pamięci?W celu monitorowania dziecka, bo ktoś ci groził porwaniem?Dla mnie
                        wszystko ok. Jeśli dana osoba wyraża na to zgodę,czyli wie o tym oraz
                        informowana jest o negatywnych stronach tego posunięcia.
                        >
                        > Komórki nic do tego nie mają. Dlaczego? Proste. Komórkę możesz wyłączyć i
                        > wyrzucić. Zgadnij czy uda Ci się to z biochipem.
                        Biochip możesz pewnie usunąć.A uruchamiany może być przez urządzenie
                        monitorujące lub nosiciela.Przykład komórek podałam dlatego, że niewiele osób
                        zdaje sobie sprawę, że już jest non stop lokalizowanasmile
                        >
                        Pozdrawiamsmile
                        Nikki
                        • 01.09.08, 08:22
                          Jak biochipy mają się do szczepień ?
                          Bedą masowe i obowiazkowe dla wszystkich obywateli a za ich
                          niewszczepienie będą groziły sankcje karne ? wink
                          --
                        • 01.09.08, 14:00
                          Nikki i tu wkraczasz w moją wiedzę (jestem dr inż. informatyki) wink
                          Ad a)
                          Słabo poszukałaś, obecnie w USA i w Kanadzie nosi go kilka milionów osób. Trudno przypuszczać, że są to tylko więźniowie, osoby z alzheimerem czy dzieci. Zresztą nie musimy się spierać. Zakład że do 5 lat będzie w Polsce to rozwiązanie obowiązkowe? wink

Ad b)
                          (cytat)
                          Biochip możesz pewnie usunąć.A uruchamiany może być przez urządzenie
                          monitorujące lub nosiciela.
                          (/cytat)

Powtarzam z pełną odpowiedzialnością. NIE MOŻESZ USUNĄĆ.
                          Przepisy, które są obecnie w USA czy Kanadzie nie pozwalają usuwać już wszczepionych biochipów - grożą za to poważne sankcje.
                          Poza tym pokaż mi tych chętnych do wydłubywania (czym? łyżeczką?) spod skóry biochipu.

Biochipy są uruchamiane poprzez system telefonii GSM ale obecnie już od wielu lat najnowsza generacja - z satelitów. Dostęp do tego systemu może mieć każdy kto jest na liście Kooperantów wymienionych w rozporządzeniach Patriot Act. Tych Kooperantów to obecnie kilka tysięcy firm zarządzanych pośrednio przez Deps Part z NSA.

Dla czytających nie znających tej kontrowersyjnej ustawy z 26.10.2001 roku (zaraz po sfingowanych zamachach 11 września) tu jest trochę informacji:
                          en.wikipedia.org/wiki/USA_PATRIOT_Act
                          Pozdrawiam smile
                          Ufzes
                          --
                          • 01.09.08, 16:30
                            A zakład, że nie będą w pełni obowiązkowesmileI to ci mówię jako radca prawnytongue_out No
                            chyba,że będziemy mieli permanentny stan wyjątkowy wtedy wszystko jest
                            możliwe.Już nie takimi rzeczami nas straszonosmile
                            A chętni do wydłubywania na pewnie się znajdąbig_grin Polak potrafi!smile)
                            Pozdrawiam przeserdeczniesmile
                            Nikki
            • 31.08.08, 09:37
              ufzes podobny przypadek jest w przypadku Wi-Fi
              Polskie Komisje (w skład których na pewno wchodzą naukowcy, profesorzy medycyny) odrzuciły jakiekolwiek zagrożenia i zaaprobowały powszechność i zdrowotność wi-fi, nie przeprowadzając ani 1, słownie ani jednego badania. Wszystko oparli o opinie odpowiednich organów zdrowia przy Komisji Europejskiej.
              Dzięki temu prawo telekomunikacyjne dopuściło pelną dowolność sieci 2.4GHz w krajowym eterze bez żadnych ograniczeń

A tym czasem Niemieckie Ministerstwo Środowiska ostrzega przed intensywnym korzystaniem z technologii bezprzewodowego dostępu do internetu Wi-Fi. Niemcy zwracają uwagę na fakt, iż technologia Wi-Fi nie jest do końca przetestowana pod względem wpływu na zdrowie ludzkie.
              MŚ wzywa do ograniczania kontaktów z promieniowaniem Wi-Fi oraz korzystania z tradycyjnych łączy kablowych.
              kaznowski.blox.pl/2007/09/Niemieckie-MS-ostrzezenie-przed-Wi-Fi.html
              Charamed
            • 31.08.08, 09:39
              że jesteśmy tylko jedynym!!!!!! krajem europejskim obo
              > k
              > Rumunii (cóż za zaszczytne grono), który nie przedstawił ani 1
              minutowego
              > programu w Telewizjach przeciwko wstąpieniu do UE

To bzdura. Przeciwko wstąpieniu do UE było aż nadto programów i
              dyskusji. Przypomnij sobie proszę , które partie negację
              przystapienia Polski do UE uczyniły w swoim programie politycznym
              jako cel główny.

Pomijam już, że w wielu
              > krajach lepiej rozwiniętych od Polski szczepienia są
              nieobowiązkowe!!! I co na
              > to zwolennicy szczepień????????????

Napisz jakie to są kraje. I napisz kraje, w których tak jak w Polsce
              istnieje obowiązkowy kalendarz szczepień

Taaaak. Zmieniają Świat, Panowie i Panie Profesorzy wkrótce ten świat
              > zobaczycie! smile Stoi tuż za progiem. Z gotowymi schematami
              szczepionek do
              > ogłupiania i zatruwania układu nerwowego (otumanianie), z chipami
              na czole lub
              > ramieniu (kłania się znajomość Apokalipsy). Chipy te są już w
              Polsce opiniowane
              > przez Pana Prof. Wysockiego. Wstępnie wystąpiono o opinię ze
              strony Ministerstw
              > a

Jakie czipy ? Szczegóły proszę

A tak OFT to chipy na głowie i ramieniu kojarzą mi się póki co
              z..plastrami antykoncepcyjnymi wink

--
              • 31.08.08, 10:00
                guderianka napisała:
                > Napisz jakie to są kraje.

Ja wiem, że odgórnie nie przymuszają do szczepień w Anglii,
                Niemczech, w USA (tam należy się powołać na przekonania religijne,
                bądź filozoficzne)
                Na forum Polka mieszkająca we Włoszech pisała o zniesieniu
                obowiązku tamże od tego roku.
                W Szwajcarii ponoć w jednym kantonie tylko obowiązkowo (na polio)
                W Szwecji również brak przymusu.
                W krajach tych, kalendarz szczepień jak najbardziej występuje, bo
                większość która się szczepi musi to robić wg jakiegoś schematu
                oczywiście. Różnica jest jednak taka, że ustawowo nie zmusza się
                rodziców do szczepienia dzieci i ma się prawo odmówić bez żadnych
                konsekwencji.

• 31.08.08, 10:16
                  > W krajach tych, kalendarz szczepień jak najbardziej występuje, bo
                  > większość która się szczepi musi to robić wg jakiegoś schematu
                  > oczywiście. Różnica jest jednak taka, że ustawowo nie zmusza się
                  > rodziców do szczepienia dzieci i ma się prawo odmówić bez żadnych
                  > konsekwencji.

Wskaż punkt w ustawie mówiący o tym,że rodzice muszą zaszczepić bo
                  jeśli tego nie uczynią poniosą konsekwencje. Jakie to są
                  konsekwencje?
                  Mam koleżankę bioenergoterapeutkę, po studium z zakresu homeopatii,
                  która ani razu nie zaszczepiła swego dziecka, notorycznie olewając
                  wezwania. Syn ma dziś ok 10-12 lat, nie choruje a ona nie poniosła
                  żadnych konsekwencji
                  --
                  • 31.08.08, 10:46
                    Szczepienia obowiązkowe reguluje ustawa z dnia 6 września 2001 r.
                    o chorobach zakaźnych i zakażeniach i rozporządzenia wydane przez
                    ministerstwo zdrowia a w szczególności artykuł piąty tejże ustawy

"1. Osoby przebywające na obszarze Rzeczypospolitej Polskiej są
                    obowiązane na zasadach określonych w ustawie do:
                    1) poddawania się badaniom mającym na celu wykrywanie zakażeń i
                    chorób zakaźnych, w tym również poddawania się postępowaniu mającemu
                    na celu pobranie lub dostarczenie materiału do tych badań,
                    2) poddawania się obowiązkowym szczepieniom ochronnym,
                    3) poddawania się obowiązkowemu leczeniu, obowiązkowej
                    hospitalizacji,
                    izolacji, kwarantannie i nadzorowi epidemiologicznemu,
                    4) udzielania wyjaśnień istotnych dla zapobiegania chorobom
                    zakaźnym.
                    2. W przypadku osoby małoletniej lub nieposiadającej zdolności do
                    czynności prawnych odpowiedzialność za wypełnienie obowiązków, o
                    których mowa w ust. 1, spoczywa na osobie, która sprawuje nad nią
                    prawną lub faktyczną opiekę."

i dalej artykuł 35 rodziału 5

Przepisy karne
                    Art. 35.
                    1. Kto:
                    1) wbrew ciążącemu na nim obowiązkowi, o którym mowa w art. 20
                    ust. 36, oraz art. 21 ust. 13, nie zgłasza przypadków zakażenia,
                    zachorowania, podejrzenia o zakażenie, zachorowanie lub zgonu na chorobęzakaźną,
                    2) nie stosuje się do obowiązków wynikających z art. 5 i 13,
                    nakazów lub zakazów określonych w art. 25, podlega grzywnie.
                    2. Postępowanie w sprawach o czyny określone w ust. 1 jest
                    prowadzone na podstawie przepisów Kodeksu postępowania w sprawach o
                    wykroczenia.
                    całość tutaj
                    ks.sejm.gov.pl/proc3/ustawy/2967_u.htm
                    i ciekawy tekst na forum onetu o wadach szczepień
                    wiadomosci.onet.pl/1,15,11,30740255,83934320,3830092,0,forum.html

Czy Pani faktycznie zainteresowała się tematem obowiązkowości szczepień w
                    Polsce? Chyba nie

Charamed
                    • 31.08.08, 10:47
                      • 31.08.08, 16:16
                        Ustawa już w zasadzie nieistniejąca.Nowy projekt w sejmie-nie wiem czy uchwalony
                        już czy nie?Prawdopodobnie tak.Kary za szczepienie zniesiono.Nie ma, więc
                        prawnego obowiązku nakładania sankcji karnych za nie szczepienie!
                        • 31.08.08, 21:49
                          Proszę podać źródła z których będzie wiadomo, że "nie ma prawnego obowiązku
                          nakładania sankcji"
                          Dziękuję!

Pozdrawiam smile
                          Ufzes
                          --
                          • 31.08.08, 23:34
                            Ufsez ależ proszę bardzosmile
                            orka.sejm.gov.pl/proc6.nsf/opisy/324.htm
                            Sankcje ponoszą jedynie przychodnie nie rodzice!Przychodnie nie mają w zasadzie
                            prawnej możliwości zmuszenia do szczepień...
                            • 01.09.08, 08:16
                              Nikki witaj smile

A kliknęłaś i zapoznałaś się ze szczegółami tego linku?
                              Na podanej przez Ciebie stronie: orka.sejm.gov.pl/proc6.nsf/opisy/324.htm
                              Proszę kliknij: druk nr 324 a następnie: 324-uzasadnienie.doc

I proszę co tu od razu czytamy:
                              (cytat z: orka.sejm.gov.pl/Druki6ka.nsf/wgdruku/324)
                              Projektowana ustawa o zapobieganiu oraz zwalczaniu zakażeń i chorób zakaźnych u ludzi ma zastąpić obecnie obowiązującą ustawę z dnia 6 września 2001 r. o chorobach zakaźnych i zakażeniach (Dz. U. Nr 126, poz. 1384, z późn. zm.).
                              (/cytat)

Zdaje się że to ustawa z 6.09.2001 nakazuje obowiązkowe szczepienia (między innymi). Czy w takim razie ja inaczej zrozumiałem powyższy tekst? Według mnie pisze że jest to projekt mający zastąpić już istniejącą ustawę z 6 września 2001.

Dalej w tekście znowu mamy potwierdzenie tego:
                              (cytat)
                              Art. 17-21 nie przewiduje zmiany zakresu obowiązkowych szczepień oraz trybu ich przeprowadzania w stosunku do obecnie obowiązujących przepisów.
                              (/cytat)

W takim razie jak wytłumaczysz liczne kary finansowe nakładane w Polsce przez Sanepid? Niedawno podobną sprawę opisywała Rzeczpospolita jak i Gazeta Wyborcza.

Pozdrawiam wink
                              Ufzes
                              --
                              • 01.09.08, 09:16
                                ufzes napisał:

> Nikki witaj smile
                                >
                                > A kliknęłaś i zapoznałaś się ze szczegółami tego linku?
                                > Na podanej przez Ciebie stronie: orka.sejm.gov.pl/proc6.nsf/opisy/324.htm
                                > Proszę kliknij: druk nr 324 a następnie: 324-uzasadnienie.doc
                                >
                                > I proszę co tu od razu czytamy:
                                > (cytat z: orka.sejm.gov.pl/Druki6ka.nsf/wgdruku/324)
                                > Projektowana ustawa o zapobieganiu oraz zwalczaniu zakażeń i chorób zakaźnych u
                                > ludzi ma zastąpić obecnie obowiązującą ustawę z dnia 6 września 2001 r. o cho
                                > robach zakaźnych i zakażeniach (Dz. U. Nr 126, poz. 1384, z późn. zm.).
                                > (/cytat)
                                >
                                > Zdaje się że to ustawa z 6.09.2001 nakazuje obowiązkowe szczepienia (między inn
                                > ymi). Czy w takim razie ja inaczej zrozumiałem powyższy tekst? Według mnie pisz
                                > e że jest to projekt mający zastąpić już istniejącą ustawę z 6 września 2001.
                                To że są obowiązkowe to ja nie negowałamsmile TO nie znaczy, że są sankcje karne
                                dla rodziców.W nowelizacji nie ma mowy o karach finansowych dla rodziców.W
                                drafcie projektu próbowano je wprowadzić.Teraz wykreślono i wprowadzono zapis:
                                Art. 52. Kto:
                                1)wbrew obowiązkowi nie poucza pacjenta, osoby sprawującej prawną lub faktyczną
                                pieczę nad osobą małoletnią lub bezradną o środkach ostrożności zapobiegających
                                przeniesieniu zakażenia na inne osoby lub o ewentualnym obowiązku wynikającym z
                                art. 6 podlega karze grzywny!
                                • 01.09.08, 10:10
                                  nikki30 napisała:
                                  > To że są obowiązkowe to ja nie negowałamsmile TO nie znaczy, że są
                                  sankcje karne
                                  > dla rodziców.W nowelizacji nie ma mowy o karach finansowych dla
                                  rodziców.

Nikki napisz proszę, czy może wiesz jak w takim razie ma się to do
                                  tej "obowiązkowości", bo dobrowolne to one się jednak póki co nie
                                  stają. Rozumiem, że ma nie być kar finansowych, ale czy to jest
                                  równoznaczne z brakiem jakichkolwiek konsekwencji? Z tego co się
                                  orientuję, nieszczepienie podciągane jest to w naszym prawie pod
                                  zaniedbanie obowiązków względem dziecka a co za tym idzie grozi to
                                  nawet ograniczeniem praw rodzicielskich. Jak więc należy
                                  interpretować nową ustawę?
                                  • 01.09.08, 10:26
                                    Jakis czas temu na wlasna prosbe zabralam z przychodni rejonowej ksiazeczke
                                    szczepien.
                                    (szczepie sobei gdzies tam prywatnei dziecko, bo mi jakso nei po drodze do tej
                                    rejonowej).

Od 4 lat PIES Z KULAWA NOGA nie zainteresowal sie nami. Bylismy pare razy w tej
                                    przychodni, po skierowania, ostatnio nawet po skierowanie do sanatorium. I nic.
                                    Nikt sie nei pyta co i jak. a ksiazeczki szczepien nie maja...

Ciekawe? Bardzo. Czyli jesli chcesz to mozesz tak zrealizowac jak ja to robie.
                                    --
                                    • 01.09.08, 10:51
                                      madziulec napisała:
                                      > Jakis czas temu na wlasna prosbe zabralam z przychodni rejonowej
                                      ksiazeczke
                                      > szczepien.

Niestety, w większości przychodni, przy przenoszeniu się do innej,
                                      karty szczepień nie dają do ręki, lecz przesyłają listem poleconym,
                                      choć zdarzają się wyjątki (w mniejszości). To zresztą regulują
                                      załączniki do ustawy bodajże.
                                      Poza tym chodzi o to, aby nie trzeba było kombinować, ukrywać
                                      czegoś itp. Gdyby szczepienia stały się dobrowolne, problem byłby
                                      rozwiązany - tak jest np. w Anglii - tam podpisujesz się, że
                                      zostałaś pouczona i mimo to rezygnujesz i jest po sprawie. Nikt nie
                                      upomina, nie ściga, nie straszy, nie ma żadnych sądów...
                                  • 01.09.08, 16:45
                                    Mirra w teorii wszystko jest możliwe.W praktyce ilość osób ukaranych w
                                    jakikolwiek sposób jest bardzo, bardzo mała.Nie słyszałam,żeby z tego powodu
                                    dziecko zostało odebrane matcesmileSłyszałam natomiast o odebraniu dziecka w anglii
                                    z powodu jego nadmiernej otyłości!Wystarczy odraczać szczepienia z powodu stanu
                                    zdrowia dziecka i przez lata nie szczepić dziecka...
                                    • 02.09.08, 07:54
                                      nikki30 napisała:

> Mirra w teorii wszystko jest możliwe.W praktyce ilość osób
                                      ukaranych w
                                      > jakikolwiek sposób jest bardzo, bardzo mała.Nie słyszałam,żeby z
                                      tego powodu
                                      > dziecko zostało odebrane matcesmile

Ja też nie słyszałam, to zresztą byłby absurd. Zobaczymy jak to
                                      będzie wyglądało, gdy nowa ustawa wejdzie w życie.
                    • 31.08.08, 11:12
                      I?
                      To jest wykładnia prawa ok

A co z jego realizacją ?
                      --
                      • 31.08.08, 12:00
                        guderianka napisała:

> I?
                        > To jest wykładnia prawa ok
                        >
                        > A co z jego realizacją ?

Na forach spotkałam się z przypadkami podania rodziców do sądu
                        przez sanepid, za uchylanie się od szczepień. Są to aktualne
                        sprawy, nie wiadomo jak się zakończą. Nie wszędzie tak jest na
                        szczęście, więc może Twoja koleżanka nie szczepiącą swego syna
                        miała szczęście, że nie byli zanadto dociekliwi.
                        • 31.08.08, 20:39
                          >
                          > Na forach spotkałam się z przypadkami podania rodziców do sądu
                          > przez sanepid, za uchylanie się od szczepień. Są to aktualne
                          > sprawy, nie wiadomo jak się zakończą.

A możesz napisać coś wiecej ? Interesuje mnie zwłaszcza jakiego typu
                          rodziny tworzą tacy rodzice-czy dysfunkcyjne czy "normalne" i z
                          jakich powodów nie chcieli szczepić dzieci, tzn. czy kierowały nimi
                          względy medyczne np. choroby jelit u dzieci, ostre alergie, problemy
                          z wchłanianiem itp czy względy ideologiczne lub religijne
                          --
                          • 31.08.08, 22:16
                            Guderianka wpisz w google szczepienia obowiązkowe
                            Proszę od razu pierwsze linki

www.szczepienia.pl/mmw/51,Kalendarz_szczepie%C5%84_dziecka.html
                            Od razu widać wytłuszczony jaki tekst? "szczepienia obowiązkowe"

pl.wikipedia.org/wiki/Szczepionka#Program_obowi.C4.85zkowych_szczepie.C5.84_ochronnych
                            www.biomedical.pl/dziecko/kalendarz-szczepien-150.html
                            Dużo mieszkałem poza granicami kraju, ale czy naprawdę słowo "Obowiązkowe"
                            zmieniło znaczenie?
                            Nawet jeśli wiele stron twierdzi że nie ma rozporządzeń to jak wytłumaczyć wiele
                            nałożonych przez sądy kar rodzicom odmawiającym szczepienia dzieciom?

Ciekawy artykuł ze strony niepelnosprawni.pl
                            www.niepelnosprawni.pl/ledge/x/22205
                            Akurat dwa w jednym:
                            - powikłania poszczepionkowe
                            - groźby kary finansowej 5tys za niepoddanie dziecka szczepieniom

Dr n. med. pediatra Jacek Czelej pisał na łamach „Gazety Wyborczej”: „Nie można
                            bezkarnie faszerować dziecka wszystkimi możliwymi szczepionkami: przeciw
                            nawracającym infekcjom, grypie, zapaleniu
                            opon mózgowych itp. Nie jestem zwolennikiem skojarzonej szczepionki przeciw
                            śwince, odrze i różyczce. Ma ona potrójną siłę rażenia, jest podawana
                            pozajelitowo, może dawać doraźne i odległe powikłania, a przecież w naturalnych
                            warunkach dziecko nie zapada na wszystkie te choroby jednocześnie”.

"
                            - Sprawa straszenia rodziców karami najlepiej świadczy o pozamerytorycznym
                            nacisku koncernów farmaceutycznych - mówi dr Jerzy Jaśkowski. - Według
                            obowiązującego w Polsce prawa, każdy pacjent może wybrać metodę leczenia. Można
                            się spierać, czy szczepionka jest lekiem. Ale urzędnik nie ma prawa podejmować
                            tej decyzji za rodziców. Jak to się więc dzieje, że urzędnik niskiego stopnia
                            straszy lub karze rodziców dziecka za brak szczepień, a rodzice nie mają w tej
                            sprawie nic do powiedzenia? Ważniejsze jest pytanie, dlaczego podległe PZH
                            stacje sanitarno - epidemiologiczne zajmują się handlem szczepionkami przeciwko
                            wirusowemu zapaleniu wątroby? Tak jest w kwietniu od lat. Jak instytucja
                            kontrolna może zajmować się handlem szczepionkami? Odpowiedź nasuwa się sama.

Nie ma oficjalnych danych, wiadomo jednak, że część lekarzy nic szczepi własnych
                            dzieci albo odracza szczepienia do czasu, gdy dziecko idzie do przedszkola i
                            szkoły lub też ogranicza je do minimum. Oficjalnie nikt nie przyzna się do tego,
                            bo stanąłby w konflikcie z pracodawcą i największym dogmatem współczesnej
                            medycyny. Pediatrzy wiedzą jednak, że od początku lat 90. obserwuje się
                            stopniowy wzrost zachorowalności, spadek skuteczności szczepień i trwałości
                            uzyskanej odporności.
                            "

Pozdrawiam smile
                            Ufzes
                            --
                            • 01.09.08, 08:12
                              Ufzes-to martwe prawo. Straszak na luda i tyle. Nawet Ty
                              napisałeś,że lekarze nie szczepią nie dlatego,że obawiają się kar
                              ale dlatego, że : " Oficjalnie nikt nie przyzna się do tego,
                              bo stanąłby w konflikcie z pracodawcą i największym dogmatem
                              współczesnej
                              medycyny."

Wiesz dobrze,że wszystko trzeba udowodnić. Wystarczy,że w karcie
                              dziecka wpisane jest,że dziecko nie zostanie zaszczepione dopóki
                              stan jego np. jelit nie poprawi się i żaden sąd nie usankcjonuje
                              grzywny !
                              To kolejny przykład litery prawa. Tylko litery.A nie jego "ręki"
                              --
                          • 01.09.08, 09:36
                            guderianka napisała:
                            > A możesz napisać coś wiecej ?

Z tego co wiem, są to rodziny tzw. "normalne", a względy jakie nimi
                            kierują w tym wyborze są natury medycznej. I niekoniecznie ich
                            dzieci są już na coś chore - ci rodzice chcą ustrzec je przed
                            powikłaniami, alergiami, jednym słowem przed tym, o czym tutaj tyle
                            się pisze. Wzrasta świadomość społeczeństwa, niejednokrotnie z ust
                            lekarzy myślących "inaczej", można usłyszeć to i owo, do tego
                            lektura forów, gdzie matki opisują przejścia po szczepieniach u
                            swoich dzieci a niejednokrotnie i trwałe ślady, będące ich
                            pozostałością. Jeśli się dobrze poszuka, można natrafić na naukowe
                            opracowania dotyczące powikłań poszczepiennych, choć większość
                            portali medycznych nie dopuszcza do tych zasobów zwykłych
                            śmiertelników - aby móc korzystać ze 100% wiedzy tam zgromadzonej,
                            należy być lekarzem - formularz rejestracyjny ma gęste sito wink

• 01.09.08, 13:29
                              Nie neguję występowania powikłań poszczepiennych i tego,że niektóre
                              dzieci bardzo źle reagują na szczepionkę. To o czym piszesz to nie
                              są wg mnie wzgledy medyczne ale póki co ideologiczne, dlatego byłam
                              ciekawa w jaki sposób rodzice motywują swoje działania a raczej ich
                              brak wink
                              --
                • 31.08.08, 16:17
                  Odgórnie nie przymuszają ale wiadomo że dziecko nieszczepione nie zostanie
                  przyjęte do żłobka,przedszkola,szkoły.W Efekcie nie szczepi się od 20 % w ogólesmile
                • 01.09.08, 20:59
                  we Francji szczepienia sa obowiazkowe. Nie moglam chodzic do szkoly dopoki moja
                  nawiedzona mamusia nie wydebila lewego zaswiadczenia ze bylam szczepiona.
                  Nie szczepienie przezylam ale wlasnemu dziecku tego nie zrobie.
              • 31.08.08, 10:51
                Chyba chodziło o to że jesteśmy jedynym krajem w którym za PAŃSTWOWE pieniądze
                nie informowano o minusach wejścia do Unijnego Eurokołchozu (UE).

I nie chodzi o chipy na ramieniu czy czole. Tylko chipy wszczepiane metodą
                injekcyjną do organizmu w tych powyżej wymienionych miejscach.

Charamed
                • 31.08.08, 11:14
                  charamed napisała:

> Chyba chodziło o to że jesteśmy jedynym krajem w którym za
                  PAŃSTWOWE pieniądze
                  > nie informowano o minusach wejścia do Unijnego Eurokołchozu (UE).

Przyznam,że nie rozumiem

Czyli debaty w PANSTWOWEJ telewizji publicznej nie kwalifikują się
                  pod sformułowanie "państwowe pieniądze" ?
                  --
                  • 31.08.08, 21:54
                    Guderianka, tak właśnie było.
                    Obowiązkiem każdego Państwa wchodzącego do UE było zorganizowanie i sfinansowanie w 100% zarówno reklam, informacji, ulotek które by rozważały punkty za jak i przeciw
                    Proszę nie udawaj niewiedzącej! Doskonale wiesz, że wszystkie ulotki, informacje, reklamy telewizyjne (nawet w TVP była informacja że jest to "reklama sponsorowana przez Urząd ds integracji czy coś takiego") były za przyjęciem członkostwa.
                    Eurosceptyków nie wpuszczano nigdzie.

Guderianka zrozum, tu chodzi o informacje dotowane przez Rząd, Sejm.
                    Nie mają znaczenia prywatne inicjatywy bądź co bądź prywatnych stacji jak Polsat czy grupa ITI.
                    Zapoznaj się z tym jak było we Szwecji, Niemczech czy Francji.

Pozdrawiam smile
                    Ufzes
                    --
                    • 31.08.08, 22:06
                      www.epochtimes.de/articles/2006/06/23/32471.html
                      Jesli ktos nie zna niemieckiego to chetnie potlumacze...

Ale artykul dosc ciekawy.
                      Prawde mowiac za chwilke poszukam czegos podobnego po szwedzku.

I jesli znajde to tez pokusze sie o przetlumaczenie.

--
                      • 31.08.08, 22:47
                        ...??? Madziulec jeśli zrozumiałaś cały przytoczony przez siebie
                        tekst w j. niemieckim, to "czytając ze zrozumieniem" (uwielbiasz to
                        stwierdzenie - prawda wink) powinnaś zauważyć, że to nie wszyscy
                        lekarze niemieccy opowiadają się za wprowadzeniem obowiązku
                        szczepień w tym kraju, zdania są podzielone w zależności od regionu,
                        a poza tym artykuł ten nie wnosi nic do toczącej się tutaj dyskusji,
                        gdyż nie znajduję w nim żadnych wiążących konkretów smile
                        ... więc co ten link niby miał udowodnić???
                        ... nie, nie odpowiadaj proszę to było pytanie retoryczne wink

Korzystając z okazji pozdrawiam wszystkie osoby, które potrafią
                        prowadzić w tym wątku mądrą, inteligentną i kuturalną dyskusję smile m.
                        in. agnitum, charamed, ufzes oraz wielu innych smile

• 31.08.08, 22:55
                          Nie twierdze, ze wszyscy.

To byloby chore. I oznaczalo, ze pewnie maja juz te wszczepioen chipy, ktorymi
                          nas tu postraszono (cholera, zaczne ogladac Archiwum X, nie ogladalam zadnego
                          odcinka, woiec nie wiem o co chodzi).

Oznacza to jednak, ze lekarze opowiadaja sie za wprowadzeniem szczepein
                          obowiazkowych. A Niemcy racezj chyba jakims medycznie zacofanym krajem nie sa???
                          A moze sa??
                          Chyba nie. No coz.. Z tego co wiem, jezdza tam stada kobiet by rodzic, bo
                          podobno takie dobre warunki.. Czyli moze sa o niebo wyzej od nas???
                          --
                    • 31.08.08, 22:18
                      www.internetmedicin.se/dyn_main.asp?page=2663 opieram sie na tej stronie:
                      a tam wyraznie jest napisane, ze mimo tego, iz szczepienia sa dobrowolne, to i
                      tak okolo 90% dzieci szczepionych jest w przychodzniach takich jakby POZ zgodnie
                      z zaleceniami.

--
                    • 01.09.08, 08:19
                      Doskonale wiesz, że wszystkie ulotki, informacj
                      > e, reklamy telewizyjne (nawet w TVP była informacja że jest
                      to "reklama sponsor
                      > owana przez Urząd ds integracji czy coś takiego") były za
                      przyjęciem członkostw
                      > a.
                      > Eurosceptyków nie wpuszczano nigdzie.

Wybacz, ale nie mogę się z tym zgodzić. Do dziś pamiętam słowa
                      Giertycha, Korwina-Mikke,Czarnecki, Łopuszański, Macierewicz,
                      Janowski,-no proszę cię..

> Guderianka zrozum, tu chodzi o informacje dotowane przez Rząd,
                      Sejm.

Takowych nie pamiętam. Ale nie pamietam też akcji pro-europejskich
                      serwowanych przez te organy. Bo nie to jest ich celem
                      --
                      • 01.09.08, 09:00
                        >> Guderianka zrozum, tu chodzi o informacje dotowane przez Rząd,
                        >> Sejm.
                        > Takowych nie pamiętam. Ale nie pamietam też akcji pro-europejskich
                        > serwowanych przez te organy. Bo nie to jest ich celem

Płatne ogłoszenia rządowe, kilkanaście razy w ciągu dnia. Może mało Pani ogląda TVP. Proszę zapytać na odpowiednich forach.
                        Co do pierwszej części wypowiedzi "Takowych nie pamiętam" - prawda, bo ich nie było.

Pozdrawiam smile
                        Ufzes
                        --
          • 31.08.08, 08:50
            A ja bym z chęcią poczytała wiadomości z podawanych linków - zresztą bardzo
            często podaje się na tym i innych forach linki do jakiś informacji i jeszcze się
            nie spotkałam żeby były kasowane !!!
            --
            Gdy uczyć będziemy ludzi, jak powinni myśleć, a nie co powinni myśleć, to
            unikniemy wielu nieporozumień.
            • 31.08.08, 08:57
              No az sie zalamywac rece chce.
              Wisialy tak te linki ze dwa dni. Wisialy i wisialy...
              I nic, pies z kulawa noga sie nimi nie zainteresowal wink Pewnie dlatego, ze
              wiekszosc byla w obcym jezyku angielskim, co stanowi skuteczna zapore dla
              niektorych osob.

Znikly.. I dopiero staly sie interesujace wink Typowy marketing wink)))

--
              • 31.08.08, 09:11
                Weź człowieku skończ z tymi swoimi głupawymi docinkami, bo inteligencją wcale
                się nie wykazujesz i przestań obrażać innych, bo to naprawdę źle o tobie
                świadczy. A swoją drogą o jaki marketing ci chodzi, bo już naprawdę nie wiem -
                wiesz nie wszyscy mają tyle czasu co ty, żeby od razu wszystkie linki
                przetrzepać, choć ty pewnie nawet do nich nie zajrzałaś, bo przecież wklejone
                przez Agnitum.
                --
                Wiadomo, że taki a taki pomysł jest nie do zrealizowania. Ale żyje sobie jakiś
                nieuk, który o tym nie wie. I on właśnie dokonuje tego wynalazku - Albert Einstein
            • 01.09.08, 16:58
              Nie kasuję wypowiedzi, które mają coś oprócz tych linków, no i wisiały trochę...
              jeżeli zależy Ci na tych linkach, mogę Ci je przesłać na gazetowego maila
              --
              • 01.09.08, 17:01
                Obiecałam sobie, że będę kasować wypowiedzi, które nie będą dotyczyć szczepień,
                ale Wasze wypowiedzi o chipach były takie ciekawe, że szkoda by było je stracić...
                no chyba, że uważacie inaczej smile

Pozdrawiam serdecznie padnięta po pierwszym dniu pracy zawodowej.
                Kasia
                --
                • 02.09.08, 17:36
                  g_kasia mam pytanie (możesz za 24h od odpowiedzi wykasować go). Czy jak jeszcze raz zamieszczę linki razem z komentarzami czy tak może być? Jednak dostaję pare próśb o te linki i czyste lenistwo zachęca mnie do skomentowania szerzej tych stron wraz z ich ponownym zamieszczeniem.
                  Agnitum
                  • 04.09.08, 06:30
                    Nie ma sprawy smile
                    --
                • 03.09.08, 11:40
                  Opieram się często na wielu materiałach w moich wypowiedziach. Te dotyczące szczepionek. Większość raczej nie jest dostępna w internecie. Z tych co znalazłem w necie to kilka filmów, które posiadam (wersja DVD) zakupione przez Amazona. Szczególnie polecam ten wykaz:
                  www.amazon.com/s/qid=1220432990/ref=sr_nr_i_3?ie=UTF8&rs=&keywords=Vaccine&rh=i%3Aaps%2Ck%3AVaccine%2Ci%3Advd
                  Większość filmów jest „anty szczepionkowa”. Wiele filmów „obojętnych” pokazuje mechanizm pracy szczepionek na poziomie biochemicznych i też są warte uwagi.
                  Z ciekawszych serwisów, z którymi warto się zapoznać hmmm uznałbym:
                  Christopher Bryson to jeden z ciekawszych researcherów, którego miałem przyjemność słuchania w radiu internetowym V13. Popełnił ciekawe opracowania m.in. o fluoryzacji The Fluoride Deception
                  www.amazon.com/Fluoride-Deception-Interview-Christopher-Bryson/dp/B000FGX6LY/ref=cm_lmf_tit_10
                  Zresztą o fluoryzacji polecam również: Hidden Agenda: The Fluoride Deception, którego autorem jest Dr. Stanley "Stan" Monteith czy Fluoride: Drinking Ourselves to Death Barrego Grovesa
                  Ciekawy dokument DVD www.amazon.com/Vaccines-What-Documents-Science-Reveal/dp/B0007QQW5O/ref=cm_lmf_tit_24 Vaccines: What CDC Documents and Science Reveal. Jest to bardziej document “dla każdego”. Wyważony pod względem prostoty przekazu i naukowej dociekliwości.
                  Z portali najbardziej polecam kilka: www.whale.to/vaccines.html to już kultowe miejsce, wokół którego jest skupionych ponad stu naukowców
                  To taka wersja polska smile może niezbyt fortunne tłumaczenie ale zawsze coś. 66.102.9.104/translate_c?hl=pl&sl=en&tl=pl&u=http://www.whale.to/vaccines.html&usg=ALkJrhiJGUBvSQoY1mESmJFBaI5BeRWRrQ
                  Dla osób przywiązanych do stopni naukowych polecam przeanalizowanie listy naukowców, profesorów i lekarzy piszących na whale.to
                  www.whale.to/m/critics.html
                  Inne ciekawe strony zawarłem tu: forum.gazeta.pl/forum/72,2.html?f=25670&w=80770805

Agnitum
    • 02.09.08, 17:13
      g_kasia ale pousuwałaś! smile Nawet nie zdążyłem doczytać.

Dodam pare groszy:
      Paszporty biometryczne już na samym początku było traktowane jako przejściowy proces w kierunku masowych rozwiązań biochipowych
      Już zapewne wiele Pań podczytujących to forum pewno zna z autopsji lub z opowiadań problemy osób w różnych centrach handlowych podczas przekraczania bramek z produktami źle odbezpieczonymi (nawet rok temu zakupionymi)
      Chipy RFID obecne w większości produktach wszelkiego rodzaju, również w Polsce są produkowane przez już wspomnianą na forum firmę VeriChip www.verichipcorp.com/
      RFID jest przejściowy, paszporty biometryczne również.
      Jest kwestią niewielu lat naprawdę niewielu lat kiedy biochipy będą w Polsce obecne i obowiązkowe, ach pardon, nie będą obowiązkowe, tylko że przy tylko elektronicznych kontach bankowych, braku gotówki (jednocześnie wprowadzony plan całkowitego "unieważnienia" papieru zwanego banknotami) ; będzie to jedyny sposób płatności i identyfikacji.
      Dla ludzi, zaczytanych w Biblii dodam, (są to informacje tez na stronie m.in. verichipa) że najlepszymi miejscami wszczepienia biochipu u ludzi (tak samo się już praktykuje to u chorych na Alzheimera czy więźniach od samego początku (w USA) są dwa miejsca w organiźmie:
      o czoło
      o powierzchnia dłoni od strony zewnętrznej

Dlaczego te miejsca?
      Dlatego, że biochipy nie potrzebują baterii. Są napędzane poprzez organizm nosiciela. Brzmi to futurystycznie, ale wytłumaczę czym jest technologia, która działa już dziś!
      Otóż wg badan opublikowanych w New Scientifist jedynie te dwa miejsca u ludzi mają bardzo dużą zmienność potencjału jonów dodatnich/ujemnych, największe wahania temperatury. Tym samym biochip jest i będzie wszczepiany tylko w tych dwóch miejscach.

On też sprawia, że wszyscy mali i wielcy, bogaci i ubodzy, wolni i
      niewolnicy otrzymują znamię na swojej prawej ręce albo na swoim czole, że nikt nie może kupować ani sprzedawać jeżeli nie ma znamienia to jest imienia zwierzęcia lub liczby jego imienia.
      Apokalipsa Jana 13:16, 17

Co ma związek informacja ta z tym wątkiem i z tym forum?
      Bowiem przyjęto że pierwszą grupą ludzi ze wszczepionymi biochipami będą dzieci. W USA przyjęto że jest to rocznik wszystkich dzieci urodzonych po 1992 roku. Bardzo wiele szpitali położniczych w USA już teraz wszczepia narodzonym dzieciom biochipom motywując to licznymi zagrożeniami jak porwania, możliwość podmian dzieci itp
      W UE decyzje mają zapaść lada moment (mówi się, że do konca roku 2008)

Agnitum
      • 02.09.08, 19:51
        No i ?
        Zakładając że będzie tak jak Biblia prawi

No i co ?To nie ma żadnego związku z tym forum, które jest o zdrowiu
        dziecka a wątek, w którym teraz dyskutujemy jest o szczepieniach (a
        nie o Biblii, tarczy antyrakietowej, eurosceptykach, biochipach,
        porwaniach, itp )
        --
        • 02.09.08, 20:55
          Agnitum a co z ufoludkami??? uratuja nas???
          • 02.09.08, 21:04
            Jak porozmawiasz z tymi, których znasz to na pewno smile)
            Ja ufoludków nie znam suspicious
        • 02.09.08, 21:06
          Guderianka cały czas ten związek udawadniam.
          Te same firmy farmaceutyczne, o których tu "dobre imie" wprost się "szarpiecie" przewodzą globalistycznemu dążeniu do biochipa.
          Nigdy nie działały etycznie. Tak samo jak z biochipami tak samo z GMO tak samo z szczepionkami.

Czy naprawdę nie widzisz związku?
          • 03.09.08, 08:01
            agnitum napisał:

> Guderianka cały czas ten związek udawadniam.
            > Te same firmy farmaceutyczne, o których tu "dobre imie" wprost
            się "szarpiecie"
            > przewodzą globalistycznemu dążeniu do biochipa.
            > Nigdy nie działały etycznie. Tak samo jak z biochipami tak samo z
            GMO tak samo
            > z szczepionkami.
            >
            > Czy naprawdę nie widzisz związku?

Nie widzę związku przyczynowo-skutkowego

Bogacenie się firm farmaceutucznych, brak etyki itd to działania
            komercyjne i finansowe.
            Szczepienia i ich przeznaczenie-to sprawa inna

Sam napisałeś w jednym z postów-teraz już nie wiem czy został on
            usunięty czy nadal jest ale wierzę,że bedziesz pamietał swe słowa-
            że pierwotnie szczepienia miały inny charakter niż obecnie.
            Nieprawda
            Zarówno kiedyś jak i teraz celem szczepień było sprowokowanie
            przeciwciał w organizmie człowieka do obrony przed wprowadzoną
            niewielką dawką wirusa w celu uodpornienia organizmu na tegoż
            wirusa; celem było i jest uniknięcie epidemii.
            Zarabianie na tym-to efekt uboczny calego procesu i nie powinien on
            przesłaniać nikomu celu nadrzędnego jakim jest ochrona przed zarazą
            --
            • 03.09.08, 08:55
              guderianka napisała:

> agnitum napisał:
              >
              > > Guderianka cały czas ten związek udawadniam.
              > > Te same firmy farmaceutyczne, o których tu "dobre imie" wprost
              > się "szarpiecie"
              > > przewodzą globalistycznemu dążeniu do biochipa.
              > > Nigdy nie działały etycznie. Tak samo jak z biochipami tak samo z
              > GMO tak samo
              > > z szczepionkami.
              > >
              > > Czy naprawdę nie widzisz związku?
              >
              >
              > Nie widzę związku przyczynowo-skutkowego
              >
              > Bogacenie się firm farmaceutucznych, brak etyki itd to działania
              > komercyjne i finansowe.
              > Szczepienia i ich przeznaczenie-to sprawa inna

Wiecie kochani jakim wspaniałymi ojcami byli czołowi naziści? Jak wspaniałe i szczytne cele sponsorowali? Heinrich Himmler sponsorował kilka domów dziecka w Niemczech co nie przeszkadzało mu w popieraniu eksterminacji milionów ludzi, a Günther Tamaschke (komendant obozu koncentracyjnego) w Ravensbrück przekazywał z kasy obozu (tego co pokradziono więźniom) duże fundusze na dożywianie również dzieci. Tylko naiwność mogłaby być przyczyną wierzyć że korporacje farmaceutyczne mają rozdwojenie jaźni w sprawach etyki smile))) Chyba nikt z Państwa nigdy, nie pracował w prawdziwej korporacji poza granicami naszego kraju.

> Sam napisałeś w jednym z postów-teraz już nie wiem czy został on
              > usunięty czy nadal jest ale wierzę,że bedziesz pamietał swe słowa-
              > że pierwotnie szczepienia miały inny charakter niż obecnie.

Koledze chyba chodziło o to że szczepienia jak i wiele innych idei były słuszne. Wynalazcy wielu szczepionek byli uczciwymi ludźmi, humanistami pełną gębą; dziś wielu z nich protestuje (np. sprawa polio) przeciwko domieszkom, ktore dodatkowo wprowadzono na przelomie ostatnich 20-25 lat
              Wiele idei bylo wymyslanych jako "pokojowe" a zakonczyly sie eksterminacją i cierpieniem setek ludzi.

> Nieprawda
              > Zarówno kiedyś jak i teraz celem szczepień było sprowokowanie
              > przeciwciał w organizmie człowieka do obrony przed wprowadzoną
              > niewielką dawką wirusa w celu uodpornienia organizmu na tegoż
              > wirusa; celem było i jest uniknięcie epidemii.

Dokładnie! Taka była idea pierwotna

> Zarabianie na tym-to efekt uboczny calego procesu i nie powinien on
              > przesłaniać nikomu celu nadrzędnego jakim jest ochrona przed zarazą

Oj nie wiem gdzie pracujesz smile ale w każdej korporacji liczy się tylko zysk i jak obejść prawo. Już dawno nie widziałem tak naiwnego wpisu smile)) Przepraszam nie chciałem obrazić!
              Mam na myśli korporacje światowe a nie oczywiście polskie firemki, bądź oddziały tych korporacji. Te oddziały realizują zalecenia central i nie mają nic do gadania.

P.

--
              cat /proc/glupota|awk -F: '{ print $1}'|mail -s szef dzionek.nastal.pl
              Linux i Open Source to jest to!
              forum.gazeta.pl/forum/71,1.html?f=15430
              • 03.09.08, 09:50
                Porównanie do nazistów IMHO moim zdaniem nietrafne. Naziści
                wyznawali głównie idee "czystości rasy"i do niej dążyli. Jaką idee
                wyznają korporację finansowe poza chęcią zysku. Zarabiają na tym co
                zostało wynalezione dla dobra ludzkości.Podobnie jak firmy
                kosmetyczne, fabryki, zakłady usługowe

> > Nieprawda
                > > Zarówno kiedyś jak i teraz celem szczepień było sprowokowanie
                > > przeciwciał w organizmie człowieka do obrony przed wprowadzoną
                > > niewielką dawką wirusa w celu uodpornienia organizmu na tegoż
                > > wirusa; celem było i jest uniknięcie epidemii.
                >
                > Dokładnie! Taka była idea pierwotna. Rozumiem ,że teraz
                szczepionki spełniają inne funkcje niż kiedyś? Dawniej gdy na nich
                nie robiono mega biznesu pomagały teraz-gdy się robi na nich biznes-
                szkodzą ?

>
                > > Zarabianie na tym-to efekt uboczny calego procesu i nie powinien
                on
                > > przesłaniać nikomu celu nadrzędnego jakim jest ochrona przed
                zarazą
                >
                > Oj nie wiem gdzie pracujesz smile ale w każdej korporacji liczy się
                tylko zysk i j
                > ak obejść prawo. Już dawno nie widziałem tak naiwnego wpisu smile))
                Przepraszam ni
                > e chciałem obrazić!
                > Mam na myśli korporacje światowe a nie oczywiście polskie firemki,
                bądź oddział
                > y tych korporacji. Te oddziały realizują zalecenia central i nie
                mają nic do ga
                > dania.

Nie uraziłeś mnie. Miałam na myśli to,że mnie osobiście ekhm wali
                brzydko mówiąc kto i ile zarabia.Interesuje mnie działanie
                szczepionek na organizm człowieka a nie na portfel akcjonariuszy

--
                • 03.09.08, 10:28
                  guderianka napisała:
                  > Porównanie do nazistów IMHO moim zdaniem nietrafne. Naziści
                  > wyznawali głównie idee "czystości rasy"i do niej dążyli. Jaką idee
                  > wyznają korporację finansowe poza chęcią zysku. Zarabiają na tym co
                  > zostało wynalezione dla dobra ludzkości.Podobnie jak firmy
                  > kosmetyczne, fabryki, zakłady usługowe

A skądże Ty dokładnie wiesz jaką idee naziści głównie głosili?
                  A ja popieram to porównanie. Bo tu nie chodzi o to, czy naziści robili coś lepszego czy gorszego, tylko o porównanie. Że działalność "proludzka" nie zaprzecza temu aby robić coś zupełnie przeciwstawnie. Dla Ciebie czy dla nas jest to na pewno nienormalne, ale nie oznacza, że tacy ludzie dziś nie istnieją. Wiele osób i korporacji robi przeciwstawne rzeczy, jedne na pokaz publiczny a drugie dla swoich akcjonariuszy.
                  Dzisiaj kiedy korporacją rządzą akcjonariusze i kiedy zarząd jest odpowiedzialny za zyski
                  Proszę Cie, zanim zaczniesz dalej pisać oglądnij polecane już w wątku dokumenty np. o GMO "Życie wymyka się spod kontroli" czy "Świat wg Monsanto". Pokażą Ci jak działa jedna z dziesiątek największych korporacji świata i jak to przekłada się na zdrowie i akcjonariat (którym są m.in firmy farmaceutyczne - większościowy pakiet)

Naprawdę musisz więcej poczytać. Polecam film i książkę Joela Bakana “Korporacja" czy książkę John Perkins "Wyznania ekonomisty od brudnej roboty", którą to poleca Gazeta Prawna
                  Dowiesz się jaka jest etyka korporacji. Niedawno temu również w TV były filmy z polskim lektorem na temat etyki korporacji m.in farmaceutycznych
                  przykładowo "Orwell przewraca się w grobie" itd

Dzisiejsze korporacje to potężny problem i potężna władza
                  Jest to władza ponadnarodowa silniejsza niż jakikolwiek rząd na świecie.

> > > Nieprawda
                  > > > Zarówno kiedyś jak i teraz celem szczepień było sprowokowanie
                  > > > przeciwciał w organizmie człowieka do obrony przed wprowadzoną
                  > > > niewielką dawką wirusa w celu uodpornienia organizmu na tegoż
                  > > > wirusa; celem było i jest uniknięcie epidemii.
                  > >
                  > > Dokładnie! Taka była idea pierwotna. Rozumiem ,że teraz
                  > szczepionki spełniają inne funkcje niż kiedyś? Dawniej gdy na nich
                  > nie robiono mega biznesu pomagały teraz-gdy się robi na nich biznes-
                  > szkodzą ?

Korporacje kiedyś nie są tym samym co korporacje dziś!

> Nie uraziłeś mnie. Miałam na myśli to,że mnie osobiście ekhm wali
                  > brzydko mówiąc kto i ile zarabia.Interesuje mnie działanie
                  > szczepionek na organizm człowieka a nie na portfel akcjonariuszy

Jest stare powiedzenie "sprawdź kto z tego ma pieniądze a dowiesz się czym to jest".
                  Jeśli dalej będziemy jako społeczeństwo płytko myśleć, unikać odpowiedzi na wiele pytań, przyjmować wszystko jak leci z "wolnych" mediów, to pewnego dnia możemy się obudzić z ręką w nocniku.

Pozdrawiam smile
                  ufzes
                  --
                  • 03.09.08, 21:59
                    ufzes napisał:

> A skądże Ty dokładnie wiesz jaką idee naziści głównie głosili?
                    Właśnie idee czystości rasy i władzy ponad wszystko dla wybranychsmile
                    >Że działalność "proludzka"
                    No tak działania nazistów były "proludzkie" tak jak były polskie obozy
                    koncentracyjne!

Wiele osób i korporacji robi przeciwstawne rzeczy, jedne na pokaz publiczny a
                    drugie dla
                    > swoich akcjonariuszy.

To są normalne prawa rynku i nie ma się czemu dziwić.Nie musisz dla korporacji
                    pracowaćsmile

> Dzisiejsze korporacje to potężny problem i potężna władza
                    > Jest to władza ponadnarodowa silniejsza niż jakikolwiek rząd na świecie.
                    Nie jest to do końca prawda chociaż korporacje rzeczywiście są potężną machiną,
                    mająca ogromne wpływy.Pracowałam w dwóch największych doradczych firmach na
                    świecie (E&Y i Cameron McKenna).Potęga korporacji polega na uporządkowaniu i
                    świetnych specjalistach.A specjalistów się ceni i wykorzystuje do największych
                    przedsięwzięć.Stąd ta ułuda potęgi.Z największymi przekrętami spotkałam się nie
                    w korporacjach tylko instytucjach rządowychsmile

> > > Dokładnie! Taka była idea pierwotna. Rozumiem ,że teraz
                    > > szczepionki spełniają inne funkcje niż kiedyś? Dawniej gdy na nich
                    > > nie robiono mega biznesu pomagały teraz-gdy się robi na nich biznes-
                    > > szkodzą ?
                    Cel szczepionek jest dalej taki sam.Pojawiło się ich więcej, bo takie jest teraz
                    zapotrzebowanie.A zapotrzebowanie to szansa na zarobek.
                    Szczepienia to wycinek dochodów firm farmaceutycznych.Number one to generyki,
                    leki i kuracje nowotworowe.Leczenie chorób jest droższe niż niż
                    szczepienie.Zresztą sama to odczułam lecząc dziecko z pneumokoka.Przykładowo
                    szczepienie na żółtaczke to koszt za dwie dawki ok 100 zł a rok kuracji
                    interferonem to 30- 50 tys złotych!Ufzes co się więc bardziej opłaca?smile
                    >
                    > Korporacje kiedyś nie są tym samym co korporacje dziś!
                    Bo ludzie pracujący w korporacjach są bardziej zdesperowani i pazerni na
                    władzę.Ot tyle z moich obserwacjismile
                    Jeśli dalej będziemy jako społeczeństwo płytko myśleć, unikać odpowiedzi na wie
                    > le pytań, przyjmować wszystko jak leci z "wolnych" mediów, to pewnego dnia może
                    > my się obudzić z ręką w nocniku.
                    Widzisz sztuką jest przyjmować wiedzę z każdych mediów nie tylko tych według
                    ciebie jedynie wolnychsmile
                    Pozdrawiam smile

• 04.09.08, 09:10
                      ufzes, agnitum i inni Ta dyskusja nie ma sensu.

Ci ludzie z którymi dyskutujecie cytując niezbyt ładnie mają w "doopie" to co się dzieje, pod warunkiem, że nie dotyka ich to osobiście.
                      Ludzi z szerokimi horyzontami myślenia są rzadkością, zwłaszcza na tak specjalistycznych forach poświeconych jednemu zagadnieniu.
                      Wiadomo, że jeśli czerpie się wiedzę z gazet-telewizji to ma się małe wyobrażenie o tym co faktycznie się dzieje ale skąd ludzie mają brać te informacje??? Skoro media ogłupiają, usypiają i dążą do ograniczenia postrzegania przez zwykłych ludzi. Nawet tych świetnych filmów podawanych w wątku nie obejrzeli a dyskutują zawzięcie smile) Wiedzą wszystko najlepiej 8-)

Interferon coś o nim słyszałem smile) Po tym się prędzej czy później ląduje w psychiatryku (niszczy komórki mózgowe czy jakoś tak smile

> Widzisz sztuką jest przyjmować wiedzę z każdych mediów nie tylko tych
                      > według ciebie jedynie wolnychsmile

hahaha kiedy nawet nie znasz żadnych alternatywnych mediów smile) WYmień choć jedno źródło alternatywnych wiadomości! 8-)

Większych bzdur o korporacjach to nie słyszałem

P.

--
                      • 04.09.08, 09:28
                        NIGDY nie wypowiedziales sie w zadnym innym watku na ZADNYM innym forum GW.

Pozostali nie wypowiadaja sie na ZADNTYM innym forum dzieciecym, mimo, ze
                        podobno posiadaja tak rozlegla wiedze medyczna (patrz kolega agnitum, ktory
                        podobno strudiowal medycyne...)

Dlaczego????

--
                        • 04.09.08, 11:59
                          Konto używam do mailingu. nie piszę na fora, czy to obowiązek???? Będziesz mnie oceniać???

P.

--
                          • 04.09.08, 12:28
                            Nie.
                            Tylko fascynuje mnei, ze niby macie taka wiedze, takie rozlegle informacje i w
                            ogole, a nikomu nie chcecie pomagac, nawet nie chcecie sie podzielic tymi
                            wiadomosciami.
                            Takie zagarnianie pod siebie.

I dziwne, ze tu sie zlecieliscie jak hieny akurat we trzech do tego watku...
                            Hmmm....

Moze ja zaczne tworzyc jakies spiskowe teorie? Przeciez podobnie sie
                            wypowiadacie, podobne macie argumenty, podobne zrodla, o ile nie te same....
                            --
                      • 04.09.08, 09:46
                        prolokus napisał:

> Ci ludzie z którymi dyskutujecie cytując niezbyt ładnie mają w "doopie" to co s
                        > ię dzieje, pod warunkiem, że nie dotyka ich to osobiście.
                        No i widzisz skończyły się argumenty to się zaczęło obrażać!
                        > Ludzi z szerokimi horyzontami myślenia są rzadkością, zwłaszcza na tak specjali
                        > stycznych forach poświeconych jednemu zagadnieniu.
                        Nie sądzęsmileNo ale to jest moje zdanie.Na razie to wy reprezentujecie jeden
                        horyzont podejrzliwości i totalnej teorii spiskowej dziejów a to działanie wbrew
                        pozorom przeciwko ludziom, bo jak można pomagać
                        ludziom działając przeciwko nim?
                        Forum nie jest specjalistyczne...
                        > Wiadomo, że jeśli czerpie się wiedzę z gazet-telewizji to ma się małe wyobrażen
                        > ie o tym co faktycznie się dzieje ale skąd ludzie mają brać te informacje??? Sk
                        > oro media ogłupiają, usypiają i dążą do ograniczenia postrzegania przez zwykłyc
                        > h ludzi. Nawet tych świetnych filmów podawanych w wątku nie obejrzeli a dyskutu
                        > ją zawzięcie smile) Wiedzą wszystko najlepiej 8-)

A skąd wiesz, że nie obejrzeli nie przeczytali.Jasnowidz, czy co?Ja znam te
                        filmy od dawna...
                        >
                        > Interferon coś o nim słyszałem smile) Po tym się prędzej czy później ląduje w psyc
                        > hiatryku (niszczy komórki mózgowe czy jakoś tak smile
                        A jak myślisz jak się walczy z żółtaczką poza szczepieniami?Nie dotknęło cię to
                        więc nie wiesz i cię to nie obchodzi.Masz to w doopiesmile
                        >
                        > hahaha kiedy nawet nie znasz żadnych alternatywnych mediów smile) WYmień choć jedn
                        > o źródło alternatywnych wiadomości! 8-)
                        No i tu się znów myliszsmileNie obce mi są źródła typu eioba.pl, wolne
                        media,fronda, nexus,sianews.com, fronda.Czytam naprawdę wiele bo tego wymaga
                        moja praca i to lubięsmile
                        >
                        > Większych bzdur o korporacjach to nie słyszałem

Taa najlepsza wiedza o korporacjach to filmy przez ciebie podanesmile)Ja pracowałam
                        w korporacjach 4 lata i to na tych wyższych stanowiskach.Widziałam
                        wszystko.Próby przekrętów też!

• 04.09.08, 11:56
                          > > Interferon coś o nim słyszałem smile) Po tym się prędzej czy później ląduje
                          > w psyc
                          > > hiatryku (niszczy komórki mózgowe czy jakoś tak smile
                          > A jak myślisz jak się walczy z żółtaczką poza szczepieniami?Nie dotknęło cię to
                          > więc nie wiesz i cię to nie obchodzi.Masz to w doopiesmile

Przeholowałaś sad Mój starszy brat zmarł po właśnie takim "leczeniu" żóltaczki. Miał hbs dodatni wiele lat i nie chciał się zgodzić na biopsje bo przeczuwał że wspaniali lekarze mu zaoferują interferon [lamuwidyna jeszcze nie była przez polskich nieuków znana]. Efekt był taki, że wirus nie zniknął a on po męczarniach zmarł w 2 miesiące. Dopiero dzięki pomocy innych osób okazało się że interferon ma faktycznie same uboczne skutki i niewielką skuteczność, sprawa oparła się o sąd.
                          Od tego czasu interesuję się tymi "nieodzownymi" szczepionkami czy w ogóle lekami i cudami przemysłu farmaceutycznego

> Taa najlepsza wiedza o korporacjach to filmy przez ciebie podanesmile)Ja
                          > pracowałam w korporacjach 4 lata i to na tych wyższych stanowiskach.Widziałam
                          > wszystko.Próby przekrętów też!

Niczego to nie dowodzi i nie zmienia. Nie jesteś udziałowcem korporacji, wykonywałaś zalecenia, a jeśli nawet podejmowałaś coś samodzielnie to w ściśle ograniczonym zakresie. Moja droga, pracowałem w HP w stanach, gdzie dochrapałem się dość wysoko w LA (kierownik projektu) teraz pracuję gdzie indziej i widziałem twarz korporacji. szkoda pisać i gadać.

P.

--
                          • 04.09.08, 12:56
                            prolokus napisał
                            > Przeholowałaś sad Mój starszy brat zmarł po właśnie takim "leczeniu" żóltaczki.
                            A przepraszam ty nie przeholowałeś?Zacytowałam tylko ciebie z pierwszego
                            zdaniasmileSkąd wiesz, czy ktoś w mojej rodzinie nie leczy się interferonem.
                            > Miał hbs dodatni wiele lat i nie chciał się zgodzić na biopsje bo przeczuwał że
                            > wspaniali lekarze mu zaoferują interferon [lamuwidyna jeszcze nie była przez p
                            > olskich nieuków znana]. Efekt był taki, że wirus nie zniknął a on po męczarniac
                            > h zmarł w 2 miesiące. Dopiero dzięki pomocy innych osób okazało się że interfer
                            > on ma faktycznie same uboczne skutki i niewielką skuteczność, sprawa oparła się
                            > o sąd.
                            No widzisz sukces w leczeniu żółtaczki to rozpoczęcie leczenia jak najszybciej.A
                            Leczenie żółtaczki jest porównywalne niestety z chemią.Inaczej tego nie
                            wyleczysz.Przykro, że się nie udało.Ja wierzę,że u nas w rodzinie się uda
                            pomimo kosztownego i uciążliwego leczenia nie tylko interferonem.Można byłoby
                            tego uniknąć przez zaszczepienie(typ. B)
                            > Od tego czasu interesuję się tymi "nieodzownymi" szczepionkami czy w ogóle leka
                            > mi i cudami przemysłu farmaceutycznego

Na ja też od czasu walki z pneumokokiem!I zdecydowanie wolę zaszczepić niż
                            leczyć chorobę, a potem powikłania po zastosowaniu niektórych leków.
                            >
                            > widziałem twarz korporacji. szkoda pisać i gadać.
                            Ja też dlatego w korporacji już nie pracujęsmileALe wierz mi, że jest o niebo
                            lepiej niż w instytucjach państwowychsmilePoza tym ja pracowałam w korporacji która
                            zajmowała się głownie konsultingiem, a ty w korporacji, która stawia na sprzedaż
                            i nowe technologie i nie ma co tego porównywać!
                            • 04.09.08, 13:29
                              Słowo "doopie" użyłaś pierwsza Ty i je zacytowałem. Sprawdź sobie smile
                              Nie wiem czy ktoś w rodzinie Twojej leczy się interferonem, opisałem rodzinny przypadek i mi to wystarczy,,,, wiesz przez co moja rodzina przeszła???? wrogom bym tego nie życzyłł
                              Napisałem o mojej byłej korporacji mając na myśli źródło - większość korporacji ma siedzibę zarządów w stanach,,,

P.

--
                              • 04.09.08, 14:19
                                prolokus napisał:

> Słowo "doopie" użyłaś pierwsza Ty i je zacytowałem. Sprawdź sobie smile

No sprawdziłamsmileI chyba nie ja pierwszasmile)Odniosłam się do twojego cytatu z
                                04.09.2008 z godz. 9.10smile"Ci ludzie z którymi dyskutujecie cytując niezbyt
                                ładnie mają w "doopie" to co się dzieje, pod warunkiem, że nie dotyka ich to
                                osobiście."
                                > Nie wiem czy ktoś w rodzinie Twojej leczy się interferonem, opisałem rodzinny p
                                > rzypadek i mi to wystarczy,,,, wiesz przez co moja rodzina przeszła???? wrogom
                                > bym tego nie życzyłł
                                Ja też wrogom nie życzę żółtaczki, czy pneumokoka.Jakiejkolwiek choroby...
                                > Napisałem o mojej byłej korporacji mając na myśli źródło - większość korporacji
                                > ma siedzibę zarządów w stanach,,,
                                Moje dwie też.Miałam bardzo częsty z nimi kontakt osobiście.
                                >
                                • 04.09.08, 14:46
                                  Przyznaję sie do tej "doopy"-ja pierwsza uzyłam tego sformułowania w
                                  dniu wczorajszym o godzinie 22.10 bodajże
                                  cyt :
                                  "Jako matka szczepiąca dzieci mam w doopie jakie były korporacje
                                  kiedyś a jakie są dziś. Interesuje mnie to co jest w strzykawce i to
                                  w jaki sposób to magiczne coś chroni moje dziecko (sorki za doopę
                                  ale ja ci o chlebie a ty mi o niebie, totalny brak zrozumienia )"

--
                  • 03.09.08, 22:01
                    > A skądże Ty dokładnie wiesz jaką idee naziści głównie głosili?

Bo się uczyłam w szkole tongue_out

A ja nie popieram. BO " Że działalność "proludzka" nie zaprzecza
                    > temu aby robić coś zupełnie przeciwstawnie" nie oznacdza w
                    omawianym przypadku że koncerny farmaceutyczne pod płaszczykiem
                    ważnych szczepień przemycają zamiast szczepów wirusa np.środek
                    uzależniający

> Naprawdę musisz więcej poczytać.

Z literatury polecanej przez Ciebie tongue_out

Więc Ty musisz poczytać więcej. Kilka lektur napisałam już mniej
                    więcej w połowie tego wątku

> Korporacje kiedyś nie są tym samym co korporacje dziś!

Jako matka szczepiąca dzieci mam w doopie jakie były korporacje
                    kiedyś a jakie są dziś. Interesuje mnie to co jest w strzykawce i to
                    w jaki sposób to magiczne coś chroni moje dziecko (sorki za doopę
                    ale ja ci o chlebie a ty mi o niebie, totalny brak zrozumienia )

> Jest stare powiedzenie "sprawdź kto z tego ma pieniądze a dowiesz
                    się czym to j
                    > est".
                    > Jeśli dalej będziemy jako społeczeństwo płytko myśleć, unikać
                    odpowiedzi na wie
                    > le pytań, przyjmować wszystko jak leci z "wolnych" mediów, to
                    pewnego dnia może
                    > my się obudzić z ręką w nocniku.

I ty dalej to samo
                    Byłam szczepiona, znajomi byli szczepieni - i nie chorujemy na to,
                    na co nas zaszczepiono
                    Podobnie ma się sprawa z dziećmi , które znam
                    Co ty chcesz wmówić?Nie pisz o pieniadzach, nie pisz o etyce, nie
                    pisz o korporacjach, ani o Bibli itp etc. Pisz o tym jak zawartość
                    strzykawki, która jest wstrzykiwana w organizm człowieka działa,
                    jakie spełnia funkcje, w jaki sposób chroni (lub szkodzi)

--
      • 02.09.08, 21:12
        agnitum napisał:

> W UE decyzje mają zapaść lada moment (mówi się, że do konca roku 2008)
        >
        TO chyba ktoś tu czegoś nie doczytał i szerzy wiedzę zaczerpniętą wprost z
        publikacji typu prawica. pl i tygodników katolickich.Nikt w KE a wgląd w to co
        tu się dzieje mam na co dzień nie planuje wprowadzić biochipów powszechnie dla
        wszystkich,obowiązkowo!Mija się to bowiem z przyjętą przez większość państw
        członkowskich naczelną zasadą ochrony prywatności jednostki!Jedyna dyskusja jaka
        na temat chipów (RFID) miała miejsce w 2006 roku wtedy to ówczesna komisarz d/s
        społeczeństwa informacyjnego Viviane Reding wystąpiła z propozycją
        ustandaryzowania przechowywanych w tagach informacji.Tak aby jak najmniej
        ingerowały właśnie w prywatność obywateli.
        I bardzo Pana proszę żeby Pan nie porównywał Europy do USA.W Stanach można
        wprowadzić każde ograniczenie wystarczy to tylko uzasadnić kwestiami związanymi
        z ochroną przed terroryzmem.W UE jest na szczęście inaczej!
        Paszporty biometryczne wprowadzono dlatego, że mnóstwo było tzw. kradzieży
        tożsamości.Paszport stał się narzędziem przestępstwa.W dobie społeczeństwa
        globalnego stało to się po prostu niebezpieczne.Karty kredytowe chipowe
        stosowane już są w większości krajów UE.Nie ma przypadków wykorzystywania
        skopiowanej karty do okradania kont właścicieli co w polsce jest niestety nagminne!
        • 02.09.08, 21:55
          Nie wiem czym Pani się zajmuje ale jest wiele nieścisłości w tym co Pani mówi.

Pierwsza nieścisłość)
          Nie w 2006 roku tylko w 2005 a dokładnie wrzesień/październik.
          W 2006 roku dotyczyło jedynie projektu z tzw. podkomisji Scharzera. Który to Reding chciała poprzeć.

Druga nieścisłość)
          Na spotkaniach Komisji Trójstronnej z KE w latach 2001-2003 (pierwsze posiedzenie odbyło się w Genewie w grudniu 2001 roku), na których to brały udział również jako kraje dodatkowo zaproszone: Australia, Japonia, Chiny oraz Rosja ustalono standaryzacje przyszłościowych chipów i omówiono problemy: kompatybilności i oprogramowania. W spotkaniu brali udział również przedstawicie świata Bankowości m.in. przedstawiciele rodzin Rothschild i Warburg a także Krups.
          Szerzej odsyłam do portalu BBC1 oraz gazet francuskich.
          W Polsce - wiedzy brak, do mediów tylko przestała się licha informacja o spotkaniu bez informacji, co było jej treścią

Trzecia nieścisłość)
          W UE jest na szczęście inaczej!
          A nieprawda. UE również po zamachach Londyńskich i wydarzeniach w Madrycie przyjęła założenia najbliższej polityki zagranicznej i wewnętrznej (posiedzenie w Brukseli w 2006 lub 2007 roku), zakładającej ograniczanie swobód obywatelskich na wypadek "zamachów".

Czwarta nieścisłość)
          Paszporty biometryczne wprowadzono dlatego, że mnóstwo było tzw. kradzieży tożsamośc
          Niestety nie. Główny powód to żądania USA i Kanady oraz przygotowań do zapisu na biochipie

Piąta nieścisłość)
          Pisze Pani że: Karty kredytowe chipowe stosowane już są w większości krajów UE.Nie ma przypadków wykorzystywania skopiowanej karty do okradania kont właścicieli co w polsce jest niestety nagminne!

Niestety nie jest to prawda.
          Jestem informatykiem i akurat ten temat jest mi bliski. Karty chipowe złamano już w Chinach ponad rok temu smile Obecnie już na Ebay'u wiedząc oczywiście co trzeba kupić, można zakupić programatory oraz schematy do reprogrammingu kart chipowych.
          Nie jest to oczywiście tak łatwa rzecz jak tylko "wczytanie" odpowiednich informacji do starych kart magnetycznych.
          Ale gęsto mija się Pani z prawdą pisząc że takich przypadków nie ma.
          Również w Polsce Policja kilka miesięcy temu wyłapała taki sprzęt z nalotu w Łodzi.
          Banki oficjalnie nie podają ile osób i jakie sumy już ukradziono z "rewelacyjnie bezpiecznych" kart chipowych. Wg. serwisu Hack Zone szacuje się, że mogło już parenaście milionów Euro już ulec niezapowiedzianym migracjom wink
          Słabości kart chipowych to np. wbrew pozorom nienajmocniejszy algorytm

Pozdrawiam serdecznie smile
          Ufzes
          --
          • 02.09.08, 22:07
            Karty chipowe zostały pomyślane i stworzone jako przede wszystkim narzędzie walki ze skimmingiem, który polega na kopiowaniu zawartości paska magnetycznego karty ofiary i wykorzystania go do zakupów na jej koszt. Zachętą dla skimmerów jest niezwykła łatwość, z jaką można dokonywać tego rodzaju oszustw oraz niewielki, i ciągle malejący, koszt urządzeń niezbędnych do prowadzenie tego procederu. Klient i bank są niestety wobec skimmerów prawie bezbronni. Skimming jest obecnie ogromna plagą w USA i Europie Zachodniej, także w Polsce zdarzają się jego przypadki. Karty chipowe są odporne na skimming
            ale niestety ich kradzież może się przyczynić do małych manipulacyjek.
            Karty te wprowadzono już w Polsce w 2004 roku ale zostały niezbyt chętnie przez Banki przyjęte. główne powody to brak dostatecznego bezpieczenstwa w stosunku do wysokich kosztow wymiany juz istniejacych rozwiazan magnetycznych. z tego co mi wiadomo ma je zaledwie w ofercie kilka bankow w Polsce. na pewno WBK czy Nordea.

P.

--
            • 03.09.08, 15:56
              chcialabym jeszcze powrócić ścisle do tematu szczepień zwłaszcza
              tych obecnych ich składników możliwoch zalet i powikłań jeśli ktoś
              posiada jakies dane o tych szczepieniach była bym wdzięczna...

Diptheria, tenatus, pertussis(whooping cough), polio and Haemophilus
              type b(hib), czyli DTap/IPV/HIb (podawane w tej kombinacji 3 razy)

pneumococcal infection czyli Pneumoccocal conjugate vaccine(PCV)
              (podawane 3 razy)

Meningitis C(meningococcal group C) czyli Men C ( pojedynczo
              podawane 2razy i jeszcze trzeci w zestawie z Hib poniżej)

haemophilus influenzae type b (hib), Meningitis C czyli (razem) Hib/
              MenC

Measles,mumps and rubella czyli MMR ( podawane 2 razy drugi raz po 3
              roku)

Po 3 roku życia
              Dipteria, tenatus,pertussis and polio (bez haemophilus Influenzae
              type b) czyli Dtap/IpV (po raz 4 tylko bez Hib)
              Measles, mumps and rubella MMR ( podawana po raz 2)

Po 13 roku
              Diptheria ,tenatus and Polio czyli Td/IPV (podawana po raz 5 ale bez
              pertussis i Hib)
              • 03.09.08, 21:37
                Justcam nie napiszę ci o wszystkich szczepionkach, bo dobrą wiedzę w tym temacie
                mam jedynie co do kilku szczepioneksmile
                Pneumokoki:zaszczepiłam, bo to był element terapii w leczeniu pneumokoka.Udało
                się szczepionka zniosła nosicielstwo, a tym samym uporaliśmy się z
                paskudztwemsmileLepiej wybrać prevenar, bo praktycznie znosi nosicielstwo i u
                małych dzieci jest skuteczniejsza (lepiej chroni)
                Meningokoki:nie będę szczepić z kilku powodów.W Polsce popularny jest typ B na,
                który szczepionki nie ma!Możesz zaszczepić na typ c lub c+a.Szczepienie nie jest
                wcale zalecane u małych dzieci tylko u tych trochę starszych 12+ a nawet 16+.W
                tej grupie wiekowej jest najwięcej zachorowań.
                Ospa nie zaszczepię do 16 roku życia.DO tego momentu ospę przechodzi się
                najłagodniej.Zaszczepiłam małżonka, bo nie chorowałsmilePodobno plusem szczepionki
                jest to że delikwent w przyszłości raczej nie zachoruje na półpaśca!
                MMr dzieciaki dostały.Było ok.Plusy i minusy już znaszsmile
                Nie zaszczepię też na rota.Wirusów rota podobnych jest ogromna ilość.Szczepienie
                dla mnie mija sie z celem.
                Kiedyś nie zamierzałam szczepić w ogóle.Jednak walka z pneumokokiem
                zweryfikowała te plany.DO szczepień podchodzę z rozsądkiem.Nie unoszę się emocjamismile

• 04.09.08, 07:55
          marla_m napisała:
          > TO chyba ktoś tu czegoś nie doczytał i szerzy wiedzę zaczerpniętą
          wprost z
          > publikacji typu prawica. pl i tygodników katolickich.Nikt w KE a
          wgląd w to co
          > tu się dzieje mam na co dzień nie planuje wprowadzić biochipów
          powszechnie dla
          > wszystkich,obowiązkowo!

Czyli mam rozumieć, że w artykule poniżej, to co napisano o
          kolejnych, nowych dowodach osobistych z chipem to nieprawda?
          wiadomosci.onet.pl/1477719,2677,kioskart.html
          • 04.09.08, 09:51
            Mirra ale ta dziewczyna w tym wątku napisała o biochipach wszczepianych pod
            skórę.Tych nie będzie!
            Czym innym jest chip na karcie kredytowej, paszporcie, dowodzie osobistymsmile
            • 04.09.08, 12:01
              Ta dziewczyna zdaje się minęła się z prawdą smile Nie zauważyłaś tego?
              Takie pieprz* że kart chipowych nie da się złamać smile)))

Co do chipów będą, dlaczego???? bo to nie zależy od paru osób na tym forum

P.

--
              • 04.09.08, 12:33
                Jednak przyznasz,że karty chipowej tak łatwo już nie skopiujesz tak jak karty z
                paskiem magnetycznym?I o to pewnie tej kobiecie chodziło...
                Chipy pewnie na dowodach wprowadzą o to tylko zwiększy autentyczność tego
                dokumentu.Może się skończy wyłudzanie kredytów na kradziony dowód na którym
                jedynym dowodem wiarygodności klienta jest jego zdjęciesmile
                Biochipów na masową skalę,obowiązkowo nie wprowadzi się w Polsce nigdy.Nawet
                osobie z cukrzycą odmówiono niedawno finansowania tego typu wynalazku...
                • 04.09.08, 13:35
                  Nikki na przełomie października i listopada będę w Polsce, zainwestujesz jakieś mniej niż 700USD? Pokaże Ci jak się to robi smile Potrzebuję tylko jakieś 3 tygodnie na przygotowania i zapłacić pewnej osobie zresztą pracującej w zabezpieczeniach IT pewnego banku w Polsce smile)

Mi chodziło o to, że jeśli ktoś pisze banialuki, że czegoś nie da się złamać i pisze tak kategorycznie, że nie było takich przypadków to znaczy, że częściej mija się z prawdą i nie tylko pewno w tym zakresie smile Ta Pani pisała że nigdy nie złamano a nie że trudno złamać suspicious czujesz różnice???

> Biochipów na masową skalę,obowiązkowo nie wprowadzi się w Polsce nigdy.

Nigdy nie mów nigdy! znasz to? smile
                  Czy ludzie w latach 60tych myśleli o tym, że kiedyś beda mogli z małego pudełeczka pogadać z osobą na drugiej półkuli? Podejrzewam, że też tak mówili smile
                  Biochipy będą szybciej niż myślisz, zresztą nie ma sensu się licytować, czas pokaże kto z nas miał racje, będzie najlepszym sędzią 8-)

P.

--
                  • 04.09.08, 13:50
                    > Nikki na przełomie października i listopada będę w Polsce, zainwestujesz jakieś
                    > mniej niż 700USD? Pokaże Ci jak się to robi smile Potrzebuję tylko jakieś 3 tygod
                    > nie na przygotowania i zapłacić pewnej osobie zresztą pracującej w zabezpieczen
                    > iach IT pewnego banku w Polsce smile

Chętnie się spotkam ale etyka zawodowa na łamanie mi nie pozwolismile
                    Wszystko da się złamaćsmile
                    Czas pokaże a jak będę mieć racje zapraszam na piwosmile)
            • 04.09.08, 12:27
              nikki30 napisała:

> Mirra ale ta dziewczyna w tym wątku napisała o biochipach
              wszczepianych pod
              > skórę.Tych nie będzie!
              > Czym innym jest chip na karcie kredytowej, paszporcie, dowodzie
              osobistymsmile

Tak, tylko obawiam się, że w niedalekiej przyszłości, już tylko
              krok będzie nas dzielił od wszycia tego cholerstwa pod skórę.
              Najpierw będą to oczywiście tak jak napisałaś - chipy na
              plastikowej dyskietce lecz cóż stoi na przeszkodzie aby wszystkie
              te dane "nosić" (niby ku wygodzie) w sobie? Myślę, że to tylko
              kwestia czasu...Mnie zresztą już nie podoba się nawet pomysł z tą
              biometrycznością. To moje osobiste cechy, dlaczego mają być w
              jakimś rejestrze? Po co to komu tak naprawdę? Chyba rzeczywiście do
              przejęcia pełnej kontroli...
              • 04.09.08, 12:31
                Mirra, powiedz szczerze: JAKIEJ kontroli???

Jak dla mnei to czysta wygoda, ze moge miec np na dowodzie osobistym zakodowany
                swoj podpis elektroniczny i moge na przyklad zlozyc w internecie PIT (czego
                teraz bez zaplaty za to) nie moge zrobic. Umozliwi mi to tez podpisywanie
                petycji obywatelskich, takich np. jak wnioski o zmiane ustaw itp.

Jak dla mnei to ulatwienie.

Wiec powiedz mi tak szczerze, procz oczywisci epaniki i doszukiwania sie
                problemow: co maja konrolowac i inwigilowac???
                --
                • 04.09.08, 12:41
                  Ja pieprze takie ułatwieniesmileChodzi o wiarygodność dokumentu.Niedawno
                  prowadziłam sprawę faceta na którego skradziony dowód oszuści wzieli szybką
                  pożyczkę na kwotę 50 tys złotych.Osoba, która brała kredyt była tak
                  ucharakteryzowana, że pracownik banku nie zauważył różnicy miedzy stanem
                  rzeczywistym, a zdjęciem!Sprawa trawa już ponad rok.Odsetki rosną.Gdyby na
                  dowodzie był odcisk linii papilarnych posiadacza problem w zasadzie by nie
                  istniał.Musieliby gościa zaciągnąć siłąsmile
                • 04.09.08, 12:42
                  madziulec napisała:

> Mirra, powiedz szczerze: JAKIEJ kontroli???

Cytat:"(...)Identyfikatory biometryczne są cyfrowymi
                  reprezentacjami cech biologicznych osoby, takich jak struktura kodu
                  DNA, geometria twarzy, linie papilarne, tęczówka oka,
                  charakteryzującymi się dużym stopniem lub absolutną
                  niepowtarzalnością(...)"

W tym artykule znajdziesz wytłumaczenie moich (i nie tylko) obaw:
                  wiadomosci.onet.pl/1496784,2677,kioskart.html
                  Jeszcze jeden cytat stamtąd:
                  "(...)Jeden z brytyjskich przeciwników dowodów biometrycznych
                  opisał, jak mógłby wyglądać świat, w którym państwo posiada dane
                  biometryczne obywateli: "Jest rok 2014. Wracasz rozbawiony
                  samochodem od znajomych i nieświadomie przekraczasz dozwoloną
                  prędkość. Ale jesteś spokojny - jakoś ostatnio nie widać policji
                  drogowej. Tymczasem specjalna kamera radarowa ustawiona na poboczu
                  robi ci zdjęcie. Dzięki możliwości zbliżenia, odczytywana jest
                  Twoja tęczówka oka. Obraz ten wędruje następnie do cyfrowej bazy
                  danych biometrycznych obywateli, gdzie w ciągu kilku sekund
                  komputer porównuje go z milionami innych. Zostałeś zidentyfikowany
                  i nawet o tym nie wiesz. Przekonujesz się o tym po tygodniu, kiedy
                  w swej skrzynce pocztowej odnajdujesz mandat z dokładną datą i
                  godziną popełnienia wykroczenia".
                • 04.09.08, 12:50
                  www.tvn24.pl/-1,1563581,0,1,nowe-dowody-juz-do-wymiany,wiadomosc.html
                  W Finlandii elektronicznego podpisu używa zaledwie 2% obywateli i
                  wcale się nie zapowiada by coś w tym temacie się zmieniło, więc czy
                  z takimi statystykami jest to cel przewodni? Nie wydaje mi się.

--
                  Jako rodzice zawsze musimy mieć skrzydła wystarczająco duże, aby
                  otoczyć nimi dzieci i osłonić je przed krzywdą czy bólem. To
                  figuruje w naszym kontrakcie z Bogiem, kiedy bierzemy na siebie
                  odpowiedzialność za ich życie - Jonathan Carroll
                  • 04.09.08, 13:03
                    W Polsce podpisu elektronicznego używa na razie garstka osób.Teraz będzie używać
                    więcej firm, bo rozliczenia z zus-em mają być prowadzone w formie
                    elektronicznej. Drogi jest certyfikat i stosunkowo długi proces certyfikacji.
    • 23.08.09, 21:14
      www.autyzm-szczepienia.eu/uploads/List_do_wakcynologow_poprawiony%5B3%5D%
      20adobe.pdf

dla dzieci wrodzoną wrażliwością już pierwsze szczepienie wzw i
      gruźlica są niebezpieczne
      • 27.09.09, 22:49
        Nie zycze, by Twoje dziecko zachorowalo na polio.. albo na gruzlice, nie
        wspominajac o tezcu lub WZW typu B.

Poszukaj co to za choroby.
        Potem porozmawiamy ok????
        --
        http://zum.org.pl/img/banners/zum-234x60.jpg
        Forum dla Rodziców dzieci z
        wadami dróg moczowych

Ocen przedszkole Twojej pociechy
    • 11.11.09, 11:21
      Witam! Poniżej link do dającego do myślenia tekstu odnośnie szczepień
      obowiązkowych.

wolnemedia.net/?p=16442
      a tu jego fragment:
      "INSTYTUT PSYCHIATRII I NEUROLOGII
      Katedra Marii Curie Komisji Europejskiej
      Zakład Farmakologii
      Profesor Maria Dorota Majewska

2008-11-28
      Do: Zarządu Polskiego Towarzystwa Wakcynologii
      Zarządu Głównego Polskiego Towarzystwa Pediatrycznego i do
      Zarządu Stowarzyszenia Higieny Lecznictwa
      Katedra Profilaktyki Zdrowotnej
      Ul. Smoluchowskiego 11
      60-179 Poznań

Szanowni Państwo, W odpowiedzi na nadesłany do mnie protest Państwa odnośnie
      mojej wypowiedzi z dnia 14 października 2008 r. o „szkodliwości dużej liczby
      szczepień”, pragnę wyjaśnić moje stanowisko w tej sprawie.

Najpierw się przedstawię. Jestem neurobiologiem. Przez 25 lat pracowałam w USA
      w czołowych instytucjach naukowych tego kraju (w Uniwersytecie Missouri,
      Uniwersytecie Harvarda oraz w Narodowym Instytucie Zdrowia pod Waszyngtonem).
      W 2006 r. wróciłam do Polski w celu realizacji projektu badawczego Komisji
      Europejskiej, w 2007 uzyskałam tytuł profesora nauk medycznych. Moje
      publikacje o neurosterydach doczekały się tysięcy cytowań w literaturze
      naukowej. Jako jedyna osoba w Polsce wygrałam w drodze konkursu prestiżowy
      grant Komisji Europejskiej (Marie Curie Chair) na prowadzenie badań nad
      biologią autyzmu i potencjalną rolą thimerosalu w patogenezie tej choroby.
      Realizuję ten projekt we współpracy w Instytucie Psychiatrii i Neurologii,
      bowiem tu znajduje się Klinika Psychiatrii Dzieci i Młodzieży, która opiekuje
      się dziećmi autystycznymi. Projekt składa się z części klinicznej i
      przedklinicznej. Badamy potencjalny związek autyzmu z liczbą, rodzajem i
      natężeniem szczepień, z powikłaniami poszczepiennymi, zawartością rtęci w
      przydatkach skóry i z poziomem hormonów sterydowych.

Jak Państwu wiadomo, rtęć w postaci thimerosalu była i nadal jest dodawana do
      wielu szczepionek niemowlęcych w Polsce (ich szczegółowa lista jest
      przytoczona dalej w tekście). Rtęć w każdej postaci jest bardzo toksyczna, o
      czym świadczy ponad 4100 publikacji w PubMed na ten temat i wieloletnie
      doświadczenia ludzkości. Organiczny związek rtęci, thimerosal (sodium
      ethylmercurithiosalicylate), zawierający wagowo ok. 49% rtęci, wyprodukowany w
      latach 1930. przez firmę Eli Lilly przez kilkadziesiąt lat był dodawany jako
      środek bakteriobójczy i konserwujący do szczepionek oraz innych medykamentów
      bez rygorystycznych badań świadczących o jego bezpieczeństwie. Jest to
      niezgodne z dzisiejszą praktyką dopuszczania preparatów chemicznych do użycia
      w medycynie. Rtęć jest neurotoksyczna, kardiotoksyczna, hepatoksyczna,
      nefrotoksyczna, immunotoksyczna, kancerogenna. Powoduje zaburzenia rozwojowe u
      dzieci, choroby neurodegeneracyjne u dorosłych (Parkinsona i Alzheimera) oraz
      degeneracyjne zmiany w systemach reprodukcyjnych kobiet i mężczyzn,
      upośledzając ich zdolności rozrodcze oraz uszkadzając potomstwo (przegląd:
      www.epa.gov/iris/subst/0073.htm).
      Dlatego kraje skandynawskie wprowadziły u siebie zakaz używania rtęci
      (www.reuters.com/article/pressRelease/idUS108558+03-Jan-2008+PRN20080103)
      i UE proponuje drastyczne ograniczenie używania rtęci na skalę globalną
      (ec.europa.eu/environment/chemicals/mercury;
      www.euractiv.com/en/environment/eu-seeks-global-mercury-ban/ar…wink.
      W USA na autyzm cierpi obecnie ponad 1,5 miliona dzieci. Dla Polski nie ma
      wiarygodnych danych, ale ekstrapolacja tych liczb na liczę ludności w Polsce
      sugeruje, że może być ich ponad 150 000. Jeśli dodać do tego dzieci z innymi
      uszkodzeniami mózgu, liczby te będą większe. Najbardziej niepokojącym
      zjawiskiem jest obserwowany prawie na całym świecie kilkunastokrotny wzrost
      zachorowań na choroby psychoneurologiczne (autyzm, ADHD, upośledzenie
      umysłowe, padaczka i inne) w ciągu ostatnich dwóch dziesięcioleci. Znamiennym
      jest to, że w latach 1990, w których nastąpił najbardziej dramatyczny wzrost
      tych zachorowań, amerykańskie agencje federalne FDA (Food and Drug
      Administration) i CDC (Centers for Disease Control and Prevention) zaleciły
      stosowanie kilku nowych szczepionek niemowlęcych (Wzw B dla noworodków, HiB,
      Varicella, Hep A, Rota), z których co najmniej dwie zawierały thimerosal, co
      znacząco zwiększyło ilość wstrzykiwanej niemowlętom rtęci.

W związku z tym pojawiła się hipoteza, że odpowiedzialny za wzrost tych chorób
      może być thimerosal ze szczepionek. Ilość organicznej rtęci, na którą
      eksponowany jest człowiek, uważana za bezpieczną przez EPA (Environmental
      Protection Agency), wynosi 0,1 μg/kg/dzień
      (www.epa.gov/iris/subst/0073.htm), podobne są normy europejskie.
      Natomiast łączna jej ilość, którą jednorazowo wstrzykiwano niemowlętom w 3
      szczepionkach - DTP, Hib i Hep B - wynosiła 62,5 μg, co dla 5-kilogramowego
      niemowlęcia 125 razy przekraczało bezpieczne dawki.

DOTYCHCZASOWE BADANIA NAD THIMEROSALEM W USA I W EUROPIE

W odpowiedzi na rosnący niepokój rodziców i pediatrów w końcu lat 1990 FDA i
      CDC zleciły epidemiologowi dr Thomasowi Verstraetenowi (ówcześnie z CDC)
      wykonanie analizy na podstawie wewnętrznej bazy danych dotyczącej dokumentacji
      szczepień ponad 100 000 dzieci. Pierwotne wyniki jego analizy wskazywały na
      silny związek autyzmu oraz innych chorób neurologicznych dzieci z thimerosalem
      i stały się podstawą listu wystosowanego przez FDA do producentów szczepionek,
      który zalecał usunięcie thimerosalu ze szczepionek dziecięcych, ale bez nakazu
      i sankcji prawnych. W rezultacie czego nadal był i jest on stosowany w wielu
      szczepionkach dla dzieci i dorosłych (www.fda.gov/CbER/ltr/thim053100.htm).

Wyniki analizy Verstraetena zostały zaprezentowane w czerwcu 2000 r. w
      odizolowanym leśnym ośrodku Simpsonwood w Norcross, GA, USA, na tajnej
      konferencji, w której uczestniczyły 52 osoby: wysocy urzędnicy z FDA, CDC i
      WHO (World Health Organisation) , reprezentanci producentów szczepionek oraz
      kilku konsultantów pediatrycznych. Kulisy przebiegu tej konferencji, na
      podstawie jej stenogramów, opisał Robert F. Kennedy Jr., prawnik i obecny
      kandydat na Ministra Ochrony Środowiska w rządzie Prezydenta Baraka Obamy, w
      artykule „Deadly Immunity” , (CommonDreams.org News Center, June 16, 2005;
      www.commondreams.org/views05/0616-31.htm). Dowiadujemy się z niego, że
      prezentując swe wyniki Verstraeten powiedział „Byłem przerażony tym, co
      odkryłem” i cytował wcześniejsze badania wskazujące na związek thimerosalu z
      opóźnieniem mowy, ADHD i autyzmem. „Zamiast natychmiastowego podjęcia kroków w
      celu zawiadomienia o tym społeczeństwa i pozbycia się szczepionek z
      thimerosalem, przedstawiciele rządu i korporacji dyskutowali głównie nad tym,
      jak ukryć przed społeczeństwem te dane i jak uchronić korporacje i FDA od
      pozwów sądowych wnoszonych przez rodziców okaleczonych dzieci. Uczestnicy
      konferencji najbardziej przejmowali się tym, jak to odkrycie wpłynie na zyski
      producentów szczepionek” – pisze Kennedy."
      Dalszy ciąg tekstu pod podanym adresem. Nie jestem fachowce, ale podane tu
      dane dają do myślenia.
    • 12.11.09, 22:11

http://www.fotka.sex.pl/profil/nimfetka/

zapraszam do oglądania i komentowania moich gorących foteczek
    • 08.02.10, 16:04
      Chcialbym zaszczepic moja corke przeciwko rakowi penisa, a mojego syna przeciwko rakowi waginy. Chcialbym zaszczepic takze moim dziecia gre na pianinie. Mam pieniadze. Czy sa takie szczepionki. Prosze o informacje.

--------------------------------------------------------------------

Samuel Hahnemann: „Ähnliches werde durch Ähnliches geheilt“
    • 31.03.10, 21:24
      Szczepienia – dobrodziejstwo, czy przekleństwo?

www.redakcja.newsweek.pl/Tekst/Polityka-Polska/530765,Szczepienia--dobrodziejstwo-czy-przeklenstwo.html
    • 26.11.15, 19:10
      ja szczepiłam obowiązkowymi szczepionkami, poza tym dwie dawki pneumokoków i to uważam że dużo, choć z drugiej strony... właśnie i ciągle takie dylematy, ale ponieważ pojawiały się po szczepieniach gorączki, senność czy nadpobudliwość, raz nawet jakieś wybroczyny na nóżce to nie decydowałam się na więcej, poza tym zawsze staram się mieć apteczkę zaopatrzoną w syropek milifen by w razie pojawienia się gorączki go podać, i już nie raz się przydał, czas po szczepieniu jest dla mnie dużym stresem
      • 27.11.15, 10:20
        A ja w ogóle nie szczepię mojego dziecka. I nie ma ani wybroczyn, ani gorączki, senności czy nadpobudliwości. Moja 3,5 latka nigdy nie chorowała poza 3 dniowym przeziębieniem. Gorączka 38 trwała kilka godzin. W przedszkolu dzieciaki chorują, był nawet krztusiec, ciotki się pochorowały, a córa nie złapała. Jedyna nieszczepiona, całe reszta - jak najbardziej, w tym na krztusiec.
  • Powiadamiaj o nowych wpisach

Wysyłaj powiadomienia o nowych wpisach na forum na e-mail:

Aby uprościć zarządzanie powiadomieniami zaloguj się lub zarejestruj się.

lub anuluj

Zaloguj się

Nie pamiętasz hasła lub loginu ?

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka
Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.