• drzewko
  • od najstarszego
  • od najnowszego

Jaka margaryna bezmleczna - flora - zmienili skład Dodaj do ulubionych

  • 11.03.10, 09:23
    sad dzięki wam dowiedziałam się o tym i już wiem dlaczego nagle synek
    ma znów wysypkę!sad a już zachodziłam w głowę...
    więc jest jeszcze jakaś margaryna bezmleczna???
    a jakiej używaćie też do pieczenia?
    Edytor zaawansowany
    • 11.03.10, 10:21
      ja jak stosowałam dietę b/mleczną to jadłam delmę z witaminami, ale
      skończyłam dietę w październiku więc zanik kupisz to sprawdź czy w
      składzie czegoś nie zmienili.
      • 11.03.10, 10:30
        jeśli chodzi o delmę z witaminami dziś kupowałam córci i sprawdzałam w
        składzie nie ma mleka
    • 11.03.10, 23:30
      Ja zmieniłam na Miss Kromeczki z Bielmaru.
    • 12.03.10, 23:34
      ka_sinku, potwierdzam delme extra z witaminami i flore niebieska
      Light. Do pieczenia niestety wszystkie maja lecytyne, ktora tez nie
      jest wskazana, wiec za rada kolezanki z Listopadowek smile
      przerzucilam sie na smalec i olej. wlasnie upieklam ciasteczka
      cynamonowe i sa super wink

      --
      http://www.suwaczki.com/tickers/zrz63e5ecx97aw9x.png
      • 13.03.10, 21:30
        Beviva, Beviva z błonnikaiem, Flora Light. Podasz przepisz na
        ciasteczka cynamonowe?
        • 13.03.10, 21:30
          sorki przepis*
          • 13.03.10, 22:43
            benecol
            • 15.03.10, 11:04
              na benecolu jest napisane, że nie powinien byc spożywany przez
              kobiety w ciąży więc wnioskuję, że przez dzieci też nie, dlatego ja
              benecol odradzam.
              A smalec wieprzowy - hmm, chyba bym się nie zdecydowała (oczywiście
              do pieczenia).
              • 15.03.10, 12:11
                Rowniez mam ten sam problem,oblecialam wszystkie sklepy...ale tesciowa znalazla
                mi jeszcze flore z tej starej dostawy,jest wazna do konca maja wiec szukaj,ja
                kupilam kilka opak.,mam 2 alergikow.Kupowala na Pradze.
                Do pieczenia uzywam delmy extra,ma bardzo podobny sklad do starej flory.Co do
                nowego maselka,narazie nic nie znalazlam...mam czas do konca majasad,bo jak sie
                skoncza zapasy bede musiala cos pokabinowac.Jak narazie oblecialam polke w
                auchan i nic nie znalazlamsad...wszedzie albo serwatka albo konserwanty!!!
                Flora pro-activ ew.chyba by mogla byc,ale z tego co pamietam na opak.napisane,ze
                dla dzieci ponizej 5 r.z. tylko po porozumieniu z lekarzemsad
                No nic,bede szukac i obserwowac watek,moze ktos cos znajdzie.Kiedys dawalam rame
                olivio,ale zrobili z nia to samo co z flora.
                --
                DOMINIK 01.06.2004 BIANCA 03.04.2007
                MOJ ANIOLEK
                mój suwaczek
                • 15.03.10, 12:26
                  mi lekarz gastrolog benecol zamiast masła kazał stosować
                  • 15.03.10, 14:19
                    Skoro mieszkasz na Pradze to w wielu sklepach jest Beviva. Znajdziesz
                    ją również w Realu w King Crosie
    • 15.03.10, 22:02
      beviva - do smarowania
      maryna albo zwykła - do pieczenia
      smile
  • Powiadamiaj o nowych wpisach

Wysyłaj powiadomienia o nowych wpisach na forum na e-mail:

Aby uprościć zarządzanie powiadomieniami zaloguj się lub zarejestruj się.

lub anuluj

Zaloguj się

Nie pamiętasz hasła lub loginu ?

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka
Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.