Dodaj do ulubionych

Biegunka po zyrtecu ???

24.01.06, 17:49
Mam pytanie do mam niemowląt, które stosowały zyrtec - czy Wasze dzieci miały
jakieś skutki uboczne? Synek - 10,5 mies - dostał po lekach silnej wysypki w
pachwinach, na nóżkach i aż wysoko na brzuszku. Byliśmy u arelgologa, kazała
dawać na wieczór 8 kropli zyrtecu + robiona maść. Dziś mały ma biegunkę a
dostał trzy dawki zyrtecu i od wczoraj smarujemy go tą maścią. Już nie wiem
co o tym myśleć sad( niby dzięki tej maści przybladły krostki, jest jakby
wszystko mniej zaognione ale może to ona spowodowała biegunkę? W zyrtecu jest
napisane, że biegunka może być gdy 5 razy przekroczona dawka leku ale 8
kropli raz dziennie dla 10 miesięczniaka to chyba nie jest przekroczona dawka?
p.
--
uratuj kocie życie... www.kocie-zycie.prv.pl
Piotrusiowa strona... www.piotrusiowe-zycie.prv.pl
Pitoo is b1.lilypie.com/VgR2p2
Edytor zaawansowany
  • 24.01.06, 19:13
    Może być uczulony na Zyrtec ? A czy jego powadanie nie zbiegło się z jakimś
    nowym jedzeniem, które dałaś dziecku ?
    Jakie leki przedtem przyjmował ?
  • 26.01.06, 09:57
    poczekaj jeszcze kilka dni i podawaj zyrtec
    K.
  • 27.01.06, 12:29
    czesc to raczej nie mozliwe by po zyrtecu wystapiła biegunka. ja podaje mojej
    rocznej córce 10 kropli dziennie zyrtecu a 3 letniej pół tabletki.

    moze panuje u was jakis paskudny wirus,ja mam na wszelki wypadek po konsultacji
    z pediatra wykupiony NIFUROKSAZYT.
    POZDRAWIAM ANETA
  • 27.01.06, 13:25
    My także przechodzilismy grype żołądkową (albo Rota)..........

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła lub ?

Zapamiętaj mnie

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka
Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.