Dodaj do ulubionych

Nowoczesną bibliotekę zbuduje Skanska

26.07.06, 19:23
Polacy buduja muzea książki! Chwalebna inicjatywa! W czasach gdy cywilizowany
swiat przechodzi do archiwizacji książek na serwerach i dostepnych w sieci -
gorzowianie "inwestuja" w tradycyjne ksiegozbiory!! I chwala im za to -
bedzie co zwiedzac! No i budowlańcy zarobia!!!
--
"Nigdy nie podnoś rąk na swoje dzieci! To zostawia twoje genitalia bez
ochrony".
Edytor zaawansowany
  • e_werty 26.07.06, 23:51
    Budowa tej biblioteki to budowa XIX wiecznego młyna parowego w XXI wieku... i
    na dodatek w pełni chwaly z postepu technicznego!!!
    --
    Myślę, że mężczyzna, który nosi kolczyki, jest lepiej przystosowany do życia w
    małżeństwie. Doświadczył już bowiem bólu i kupował biżuterię.
  • Gość: piach IP: 5.2.* / *.server.ntli.net 27.07.06, 00:03
    Alez pieprzysz o tych książkach...
    Nie myślę, by dzieci moich dzieci mogły obyć się bez papierowych książek.
    Poligrafia kwitnie.
    Biblioteki tyz, o ile maja kasę na zakupy.
    Na świecie pojawia się tyle informacji, a tylko nieważne nie są drukowane.
  • e_werty 27.07.06, 00:27
    "...Nie myślę, by dzieci moich dzieci mogły obyć się bez papierowych książek..."

    .. też ma taka nadzieje!!! Podobnie jak z wielka estyma oglądam starodruki -
    więcej - zawodowo zajmuje sie ich produkcją! Czyli robieniem reprintów! jednak
    twierdze że era Gutenberga odchodzi do historii!!
    Co do "kwitnienia" poligrafii to bym podyskutowal - poligrafia opakowań i
    reklamówek. Malo kogo stac na wydawanie nie sprawdzonych tytułow! A jeżeli sie
    cos ukazuje - jest podparte takim PR i marketingiem że koszty druku książki to
    tylko ułamek kosztów!
    I dlatego idea bibliotek w dotychczsowej postaci to anachronizm! Propaguja go
    tylko osoby ktore z tego zyja!
    --
    Myślę, że mężczyzna, który nosi kolczyki, jest lepiej przystosowany do życia w
    małżeństwie. Doświadczył już bowiem bólu i kupował biżuterię.
  • login_tymczasowy 27.07.06, 00:39
    > .. też ma taka nadzieje!!! Podobnie jak z wielka estyma oglądam starodruki -
    > więcej - zawodowo zajmuje sie ich produkcją!

    Zrób mi Kodeks Behema! W półskórku!

    Niegdys tłuczono tytuły po 150 tys. nakładu, ale kilkadziesiat - kilkaset
    tytułów rocznie.
    Obecnie każdy może sobie wydać książke i to robi, a i tak nie ma
    najwazniejszych rzeczy.
    Nie mogę znależć w internecie ŻADNGO polskiego tłumaczenia dramatów Ibsena -
    oprócz Dzikiej Kaczki, oczywiscie. Chcialbym coś kupic, bo do polskich
    bibliotek nie mam dostępu.
    Podobnie Lope De Vega (Dziewczyny z dzbanem - nie chce).
    --
    Mmm...Doughnuts
  • e_werty 27.07.06, 00:50
    "... Zrób mi Kodeks Behema! W półskórku!..."

    ... bralem udzial w produkcji faksymile Pelplińskiego egzemplarza Biblii
    Gutenberga... (chcesz to ci wyśle wersje e-booka na ten temat)

    A to ze nie mozesz otrzymac pewnych tytułow - nie od razu Krakow zbudowano -
    poczekaj - nie buduj z tego powodu gmachu biblioteki!!!

    A co do Ibsena:

    www.pbi.edu.pl/site.php?s=YjIxN2U1YmEwOTY4&tyt=&aut=ibsen&x=50&y=15

    slabo szukasz!!! :)


    --
    Myślę, że mężczyzna, który nosi kolczyki, jest lepiej przystosowany do życia w
    małżeństwie. Doświadczył już bowiem bólu i kupował biżuterię.
  • login_tymczasowy 27.07.06, 01:15
    e_werty napisał:

    > A co do Ibsena:
    >
    > slabo szukasz!!! :)

    Chciałem go KUPIC!
    Ile w życiu przeczytałes książek z monitorka???
    Zapewniam Cię, nie da się tak cztać litewratury.
    Ps. za linka spasibo.

    --
    Mmm...Doughnuts
  • e_werty 27.07.06, 01:19
    "...Ile w życiu przeczytałes książek z monitorka???"

    ... ostatnio kilka kryminałów Agaty Christi i Chandlera...

    --
    Myślę, że mężczyzna, który nosi kolczyki, jest lepiej przystosowany do życia w
    małżeństwie. Doświadczył już bowiem bólu i kupował biżuterię.
  • login_tymczasowy 27.07.06, 01:23
    JAk sie zbiore w sobie, to Ci puszcze mejla za 2 dni. Uśmiejesz się po pachy.
    Na Gazetowy adres, nie mam innego.


    --
    Mmm...Doughnuts
  • Gość: Danny IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 29.07.06, 23:51
    >twierdze że era Gutenberga odchodzi do historii!!
    Tak się stanie dopiero w momencie jak e-booka będę mógł czytać w wannie lub
    łóżku. Na razie książki mają sie dobrze (tam gdzie ludzie mają czas i kasę,
    czyli nie w Polsce).
  • blic 27.07.06, 12:05
    "Będzie to najnowocześniejsza palcówka biblioteczna w Polsce."

    Najnowocześniejsze CO?!? :))
    Wstydu nie masz Bryki! :)

    --
    Nie karmić trolla!
  • blic 27.07.06, 16:01
    No, teraz już lepiej.
    Żeby mi to było przedostatni raz! :)

    --
    Nie karmić trolla!
  • Gość: janusz IP: *.cpe.net.cable.rogers.com 28.07.06, 04:39
    no nareszcie, cos braciszkowie gorzowscy wyplodzili. mamy kaczki, mamy braci...
    e-werty, ty juz jak mr. bean, sam piszszesz do siebie / odpowiadasz na swoje
    wypowiedzi na forum - palo, zaloz nowy dresik.
  • Gość: Andrzej IP: *.nll.se 28.07.06, 11:53
    Hehehe! Lapska ci juz porzyrosly do klwiatury! Koncept tez!

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka