Dodaj do ulubionych

a co tam z nowym budynkiem tvp3 w gorzowie?

22.02.07, 22:06
to juz pewnie rok zlecial od czasu szumnych zapowiedzi,
nowego budynku tvp 3 w gorzowie!
miasto teren dalo, centrala w warszawie zapwiedziala
powstanie najnowoczesniejszego oddzialu tvp w polsce,

a tu slysze , jak marek_p pisze o zielonogorskich podkopach
pod gorzowska telewizja!!

a co na to gw oddzial gorzowski dyrektora baranskiego??
nie ma tematu panie baranski???
i dalej:
nie ma tematu wladze gorzowa???

jest telewizja , jest temat,
no chyba ze wladze gorzowa uwazaja inaczej,
i pan emigrujacy baranski tez!

to co jest z ta telewizja?
Edytor zaawansowany
  • obwodnica1 24.02.07, 17:59
    w tv gorzów nawet wozu transmisyjnego nie maja a ty o siedzibie. Jaka siedziba?
    To mżonki. trzeba sie starac zeby nie zlikwidowali tego co jewst. O
    inwestycjach nie ma mowy. Chociaz jakby zlikwiodowali to moze by sie zrobilo
    miejsce dla jakiejs normalnej prywatnej tv gorzowskiej.
  • budrys77 24.02.07, 19:21
    obwodnica1 napisał:

    > w tv gorzów nawet wozu transmisyjnego nie maja a ty o siedzibie.

    a co tu transmitować z Gorzowa czy ZG???? Romane Dyvesa czy Festiwal Piosenki
    Euroradzieckiej???? No może jeszcze Woodstock z Kostrzyna lub też cykliczne
    materiały o korkach na granicy do czasu wejścia do Strefy z Schgengen:)
    Pseudowojewodztwo lubuskieto nic innego jak pas ziemi tranzytowej między
    Poznaniem a Berlinem. Nic więcej.

    > Chociaz jakby zlikwiodowali to moze by sie zrobilo
    > miejsce dla jakiejs normalnej prywatnej tv gorzowskiej.

    Na gorzowskim rynku NIE MA MIEJSCA na więcej TV niż TeleTop i TVP.
  • Gość: telewidz IP: *.gorzow.mm.pl 04.03.07, 13:46
    A dlaczego akurat TeleTop?
  • marek_p 24.02.07, 20:00
    andrzejusa napisał:

    > to juz pewnie rok zlecial od czasu szumnych zapowiedzi,
    > nowego budynku tvp 3 w gorzowie!

    Ileż to w kraju tym ustaw sejmowych przegięto ?
    Większość sejmowo-rządowa prawo ustanowione przez parlament poprzedniej
    kadencji ma w głębokim braku poważania, mimo, że "Prawo" ma w nazwie.

    Konkret chcecie ?

    GDZIE JEST, K-WA, ŚMIGŁOWIEC RATOWNICTWA MEDYCZNEGO ?
    Ustawa była ? Była.
    Śmigłowiec w Gorzowie jest ? Nie ma.

    Jesteśmy miejscem na mapie, gdzie ofiary wypadków drogowych mogą sobie
    spokojnie umierać, w końcu rządowi tu od jakiegoś czasu się nie pokazują.
    Zresztą śmigłowiec musiałby daleko lecieć, bo szpital tu się właśnie wygasza.

    Rządzący ustanowili, że standard życia nam się należy niższy, ale podatki
    płacimy takie same jak w Warszawce.
  • Gość: nicelus IP: *.dip.t-dialin.net 24.02.07, 20:18
    > Rządzący ustanowili, że standard życia nam się należy niższy, ale podatki
    > płacimy takie same jak w Warszawce.

    nie jest to prawda. religa wam kardiologii nie zlikwidował, tylko zrobili to
    lekarze na własne życzenie. jak nie ma kardiologii, to po co śmigłowiec?
    :)
  • Gość: antyświrom IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 24.02.07, 20:29
    Tak tak . Poprzednie wspaniałe ustawy to między innymi te umozliwiające za
    wysłanie listu z zajęciem wierzytelności do NFZ przez komornika, jego zarobek
    rzędu kilku mercedesów. Bardzo dobrze, że PiS tych ustaw niechetnie podejmuje
    się realizować.
  • andrzejusa 04.03.07, 21:00
    ja juz nie wiem , jak mam wam to ludzie tlumaczyc!
    nie ma kardiologii , nie ma potrzeby smiglowca,
    nie ma potrzeby niczego!

    bo szpital jest bankrutem!!!

    kto ten szpital do bankructwa ku-wa mac doprowdzil???

    dlaczego nie ma dyskusji o marszalku woj. lubuskiego,
    i o pani przewodniczacej NFZ z zielonej gory????

    winnych sytuacji szpitala w gorzowie?

    i tak ogolnie,
    dlaczego sie boimy powiedziec ,
    ze to zielona gora , dzialaniami urzednikow zielonogorskich,
    (w nawiasie panstwowych)
    doprowadzila do tej katastrofalnej sytuacji gorzowskiego szpitala??

    DLACZEGO????

    powiedzmy to spokojnie i otwarcie:
    wine za dlugi gorzowskiego szpitala ponosza urzednicy z
    ZIELONEJ GORY!

    i to swiadoma wine!
    BO SWIADOMIE DOPROWADZILI DO KATASTROFY GORZOWSKI SZPITAL!!!

    a wy teraz o komornikach!
  • marek_p 04.03.07, 21:22
    andrzejusa napisał:

    > BO SWIADOMIE DOPROWADZILI DO KATASTROFY GORZOWSKI SZPITAL!!!

    Ja też uważam, że te działania były świadome. Przynajmniej do momentu,
    aż zrobiło się bardzo źle.

    Prokurator podjął temat, obawiam się, że skończy się na "braku nadzoru",
    chociaż to też poważny zarzut.
    Problem jest jednak głębszy, dotyczy wysokich urzędników z NFZ (wtedy
    Lubuskiej Kasy Chorych) i innych urzędników sejmiku poza Bocheńskim.
  • Gość: xxx IP: *.gorzow.mm.pl 04.03.07, 21:27
    Czy czasami wtedy nie był,obecny prezes Hotelu Mieszko Ostrouch?
  • Gość: alek IP: *.ztpnet.pl 04.03.07, 21:30
    Mialem nadzieje ze w tym watku nie padnie nazwa Zielona Gora ale

    "a tu slysze , jak marek_p pisze o zielonogorskich podkopach
    pod gorzowska telewizja!!"

    Co z twoja osobowoscia marku??
    Czy to nie choroba juz ??
  • Gość: alek IP: *.ztpnet.pl 04.03.07, 21:31
    Ps to nie jest gorzowska telewizja ale lubuska wszystkich mieszkancow lubuskiego !

    Widze ze ktos tu powiedzial hop a jescze nie przeskoczyl.
  • marek_p 04.03.07, 21:34
    Gość portalu: alek napisał(a):

    > Widze ze ktos tu powiedzial hop a jescze nie przeskoczyl.

    Telewizja jest państwowa, a Oddział jest zgodnie z ustawą sejmową w Gorzowie.
  • Gość: alek IP: *.ztpnet.pl 04.03.07, 21:39
    > Telewizja jest państwowa, a Oddział jest zgodnie z ustawą sejmową w Gorzowie.

    Brawo !!
    Nikt tego nie kwestionuje
    Nikt w ZG nie mowi ze odzial nie jest w Gorzowie spokojnie, wez gleboki oddech marku

    Napewno nie mozna napisac ze to telewizja gorzowska prwawa ??
    Prawdda !! Wiec dlaczego tu takie teksty padaja ???
  • marek_p 04.03.07, 21:32
    Gość portalu: xxx napisał(a):

    > Czy czasami wtedy nie był,obecny prezes Hotelu Mieszko Ostrouch?

    Kim ? Szefem NFZ ?
    Pierożek, emerytowany oficer z Zielonej Góry, ten od afrykańskich szkoleń
    sponsorowanych w tow. asystentki.
  • Gość: xxx IP: *.gorzow.mm.pl 04.03.07, 21:37
    Ale Ostrouch też podobno pełnił jakąś funkcję? pozdrawiam
  • Gość: bazyli IP: *.gorzow.mm.pl 04.03.07, 21:45
    czlowieku, skoncz z tym ostrouchem.nie masz pojecia o rzeczy ,nie pisz bzdur bo
    sie osmieszasz.
  • Gość: xxx IP: *.gorzow.mm.pl 04.03.07, 21:47
    A co,nie pasuje? to nie czytaj,proste.
  • Gość: bazyli IP: *.gorzow.mm.pl 04.03.07, 21:52
    sorry,ponioslo mnie.....
  • Gość: xxx IP: *.gorzow.mm.pl 04.03.07, 21:54
    Ja również,ale w tamtych czasach jakąś funkcję pełnił,dlatego też zapytałam
    Marka.Pozdrawiam
  • andrzejusa 04.03.07, 22:15
    ja tam sobie juz pisalem marek,
    ze chcieli zgnoic szpital gorzowski zielonogorskie
    sk-rwiele , bo im tak wychodzilo,
    ze gorzowski szpital ograbia ,
    a dla zielonogorskiego dadza!

    ale zielonogorskie ludki nie przewidzialy,
    ze uj-bia szpital gorzowski az na 300 mln zl.!!!!

    mialo byc:
    wszystko dla szpitala zielonogorskiego,
    odpady dla gorzowskiego( z opcja, degradujemy szpital w gorzowie jak sie da)
    a o innych spitalach nie bylo ani slowa!!!!
    a i inne szpitale maja dlugi!

    i mamy problem!
    bo niby nie chcielismy gorzowskiego szpitala tak
    calkiem usmiercic(byle by gorszy od falubazkiego byl),
    ale go zaje-lismy na smierc!!!
    i co terrra?

    ja proponuje pana marszalka woj. i pania z nfz w zg,
    na pohybel!!!!

    lepiej nam gorzowianom z lysym ,slepym , gluchym
    i bez reki i nogi zgubic!
    niz z zielonogorzaninem marszalkiem , pania z nfz,
    i reszta zielonogorskiego politycznego talatajstwa,
    znalezsc!!!!

    ja wyjatkowo tolerancyjny jestem,
    ale brak mi tolerancji na zielonogorskosc!
    na kurduplowatosc!!
  • login_tymczasowy 04.03.07, 22:24
    andrzejusa napisał:

    > ja wyjatkowo tolerancyjny jestem,
    Tu zes, Andrjusza, troche przesadzil.

    Zgodze sie, wysadzic Zielona w powietrze i zaorac.
    Ze krzywdza nas kazdym swoim oddechem, to fakt.
    Ale ze Ty jestes tolerancyjny, to jeszcze nie slyszalem!


    --
    Zaglodzic trolla!
  • Gość: alek IP: *.ztpnet.pl 04.03.07, 22:58
    Znowu sie andrzej napil na wieczor hehehe

    Trzeba powyzywac sie na zielonce co :)
    Masz kompana dzis andrzej do rozmow.
    Marek jest w okresie atakow na zielonogorzan, on tak ma czasem (ty zawsze) wiec
    kozystaj przyjacielu :)

    Ps.obecnie we wladzach wojewodzkich jest wiecej gorzowian no ale....
  • andrzejusa 05.03.07, 22:02
    login ,
    jestem bardziej tolerancyjny niz 80% tu piszacych!

    a czy ja jakis zaborczy jestem, tyran nietolerancyjny?
    NIE!!!!

    zielonoa gore zaorac, przynajmniej dookola,
    zeby wszyscy wiedzieli , ze to wiocha i kurdupelstwo!

    ja nietolerancyjny jestem?
    zrobic porzadek z zielonogorskim zadufaniem
    i marnowaniem setek milionow zl.!

    ja chce tylko dobrze dla falubazu!
    inaczej sie samounicestwia!!!

    ale nie sie doluja , byle bez gorzowa!!

    alek z kazdym na zielona pojde!
    i z tymi co tylko okresowo falubaz atakuja
    i z takimi co nawet im sie nie snilo!!!!

    co z tego alek ze we wladzach woj. jest wiecej gorzowian?
    to co?
    maja te 300 milionow zl. dlugu splacic?

    nich placi bochenski z tym jego dyrektorem,
    z diabelskiej zielonogorskiej laski,
    i ta "przyjaciolka " gorzowa z nfz w zielonej gorze!!!!!

    pozdrowienia!
    choc palce sztywnieja przy klikaniu.
  • Gość: falubaz IP: *.gorzow.mm.pl 06.03.07, 21:18
    Dobrze napisane: teraz jest więcej gorzowian. Teraz tak, ale długi szpitala
    powstały dawno i powstawały dłuuuuuugooo, dłuuuuuugo, dłuuuuuugo. Co roku
    województwo wykłada ok. 2 mln. zl. rocznie na istnienie Osrodka w Drzonkowie.
    Ośrodka z którego tak naprawdę korzystają tylko sportowcy z Zielonej Góry.
    Dlaczego Urząd Marszałkowski nie utrzymuje np. stadionu piłkarskiego w Gorzowie?
  • andrzejusa 06.03.07, 21:38
    jak moze falubaz urzad marszalkowski gorzowskie cokolwiek
    utrzymywac?
    urzad marszalkowski jest w zielonej gorze,
    i jest dla zielonej gory!

    ja sie nie dziwie ze gorzowowi odbieraja co moga,
    lub nie daja tego co moga, bo to GORZOW !

    ale oni falubazkie zlodzieje nie daja na nikogo,
    pozy zielona gora!

    taki zagan, takie zary, takie krosno ,taka nowa sol,sulechow!
    niby z falubazem od 1950 roku na zle zwiazane sa,
    i wreszcie przyzwoitosc nakazywala by i o te miasta
    marszalkowi zadbac,
    ale gdzie tam , dupa blada,
    jak na zaganska starowke pare milionow marszalek przeznaczyl,
    jakas pozoracje musial robic,

    to zuzlowa zielonogorska holota urzad marszalkowski
    w powietrze wysadzic prawie chciala,
    o poniweieranych ksiazkach z dedykacjami dla gorzowa,
    nie wspomne!

    acha falubaz,
    um w falubazie nie moze utrzymywac stadionu pilkarskiego w gorzowie,
    bo juz utrzymuje stadion zuzlowy w zielonej gorze,
    a tem zre cala kase marszalkowska!!!
    czyli nasza lubuszan!

    pozdrowienia
  • tk_logowany 06.03.07, 21:52
    tralalala ZG i Gorzowa jest 250 tys. a w teorii telewizja powinna zainteresować
    się około milionem mieszkańców !

    czy ktoś ma tak jak ja? nie mogę patrzeć na Bukowską - żadna inna reporterka
    nie wkłada głowy w każdy materiał (miss to ona nie jest) i żadna inna
    reporterka nie śpiewa ! - lekcje dykcji by sie przydały oj przydały!


  • andrzejusa 06.03.07, 22:04
    i tu sie logowany _tk mylisz,
    bo wlasnie lubuskie ma ten milion mieszkancow!
    a tv3 gorzow , jest dla calego lubuskiego.

    ale co do "naszych" reporterek i reporterow,
    toz to sklad z falubazu jak sie patrzy!

    czas na zmiany!
    nic do pan reporterek nie mam , bo to mile osobki,
    tyle tylko ze z zielonej gory(to mam),
    w lubuskim na pewno mozna znalesc inne,
    np. z gorzowa i innych miast, miedzyrzecz, zary ,zagan,
    i w innych mastach tez sa!

    pozdrowienia
  • tk_logowany 06.03.07, 22:58
    oznajmiam wszem i wobec :] jestem z Żagania i z Żar - tak bywa - to w końcu 9
    km, a miłosci sie nie wybiera ;-)

    ale za poznańskiej PTV wiecej info z obu miast w Teleskopie było!
    ale we wrocławskich Faktach ciągle można trafić na ciekawostki z mojego regionu!

    "reporerka" (?) Bukowska obsługuje północną część województwa i wypada
    strasznie.

    co do zielonogórskich "dziennikarzy" mogę tylko stwierdzić, że megalomania
    szaleje szaleje szaleje!
    nic poza swoim miastem (przepraszam moze i jeszcze poza Sulechowem) nie chcą
    dostrzegać.
  • Gość: alek IP: *.ztpnet.pl 06.03.07, 23:38
    Gdyby nie dziennikarze zielonogorscy tej telewizji by nie bylo.
    Ty andrzej (na bank) pewnie nawet nie wiesz ktory jest skad !

    Ps. skoro telewizja jest dla lubuskiego to po cholerre piszesz ze to gorzowska Tv?
    Zadna gorzowksa zadna zielonogorska ale lubuska ot tak jak w nazwie :P
  • tk_logowany 06.03.07, 23:48
    si si si

    w logo na paseczku u góry po prawej stronie ekranu lubuska

    ale w innych grafikach - nie wiem fachowo jak na to się mówi - powiedzmy
    wypełniaczach czasu np, w trakcie łaczenia z ogólnopolskim pasmem widać jak
    krązy napis Gorzów Wlkp. :P

  • andrzejusa 06.03.07, 23:54
    nie przesadzaj alek!
    stoi jak byk:
    tvp3 gorzow wielkopolski!

    nie widzisz tego na ekranie alek?

    a co do biednego poludnia woj. lubiskiego,
    podkuliliscie ogon , to i macie,
    falubaz olal was juz dawno,
    a co ciekawe,
    dalej na was leje!

    a wy nic!

    sami zobaczcie;
    gorzow sie stawial i stawia falubazowi , lub odwrotnie,
    ale i mniejsze miasta maja szanse na rozwoj!

    ale musicie falubazom powiedziec:
    stop!
    my tez mamy potrzeby,
    tu tez zyja ludzie,
    tu nie jest jakis koniec swiata!!!!

    a wiadomo , ze na gorzowskie poparcie mozecie liczyc!!!!

    szczere to wyznanie?
    SZCZERE I PRAWDZIWE!!

    pozdrowienia
  • Gość: gorzowianin IP: *.internetdsl.tpnet.pl 08.03.07, 09:19
    A co? W ramach poparcia przyslesz dolary na budowę budynku TVP?
  • Gość: alek IP: *.ztpnet.pl 08.03.07, 10:06
    Przetlumacz mi to andrzej bo nic nie zrozumalem.

    Ost. zauwazylem ze zle z toba...serio.

    Ps. tak podnieta bo pojawia sie napis tvp gorzow :)
    Nazwa oficjalna to tvp lubuska i zrozumicie to ze nigdy nie przywlascicie sobie
    tej tv na wlasnosc, no a i krzysiu boskak moze zrobi nam (wam) niespodzianke :P
  • Gość: telewidz IP: *.gorzow.mm.pl 11.03.07, 11:07
    Budynku nie będzie bo pieniądze sa systematycznie wpłacane na konto niejakiego
    Frejmana, który od kilku miesięcy nie jest dyrektorem TVP w Gorzowie, ale
    trzeba mu płacic bo jest na zwolnieniu chorobowym. Kiedy wreszcie w gazecie
    pojawi sie lista takich chorych?

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka