Dodaj do ulubionych

Multimwdia ... raz jeszcze

27.06.08, 21:27
W grudniu "wziąłem sobie" prezent i dałem namówić się na cyfrówkę w
Multimediach, pół roku wg obniżonej stwaki(może dlatego?jak nizej?)
Radosć przeogromna, obraz faktycznie jakościowo lepszy, co prawda
nie kazdy program ale ...radosć trwała krótko, jedna awaria
(niedostępność programów oferowanych a korzystanie z wypozyczalni to
jeden pic: nie daje się ogladać jakosc przekazu do d...yczeste
blkowanie, nawet palna blokada iprogramów nie można obejrzeć, ba
wyłączyć nie mżna,...porada uzyskana telefonicznie: wyłączyć całość
z sieci po kilku minutach włączyć i powinno być dobrze.
Notak ale ja dzwonię z komórki(zrezygnowalem ze stacjonarnego)i moje
koszta z winy usługodawcy ...Cholera...
Dziś tylko 1 i 2 TV do oglądania było koło godz 17..teraz nie wiem
nie włączam cyfrowki bo nie chce się wkurzać.
Czy u was te tak jest(?) a moż eto tylko na Os.Staszica coś
jest "porąbane"?
Skazany jestem ( nie zrezygnowalem w okresie proby, mój błąd!) na
cały rok płacenia za usługe, ktora jest fikcją, ciekawe ... gdyby
zerwać umowę z winy takiego "usługodawcy"?
Edytor zaawansowany
  • Gość: hiro IP: *.gorzow.mm.pl 27.06.08, 21:30
    na staszica jest coś porąbane
    wszystko jest okej!!
    i nie kłam bo zrezygnować możesz w każdej chwili z zachowaniem
    frazy o końcu miesiąca
  • g_chochlik 27.06.08, 21:40
    Gość portalu: hiro napisał(a):

    > na staszica jest coś porąbane
    > wszystko jest okej!!
    > i nie kłam bo zrezygnować możesz w każdej chwili z zachowaniem
    > frazy o końcu miesiąca

    Nie wiem dlaczego zarzucasz mi kłamstwo, coś z czytaniem u ciebie
    nietęgo.
    Nie znasz warunków umowy promocyjnej, a pouczasz, Poza tym co innego
    wypowiedzenie miesięczne a co innego ze skutkiem natychmiastowym z
    winy usługodawcy.
  • Gość: hiro IP: *.gorzow.mm.pl 27.06.08, 21:50
    &(;))2 zasady promocji
    pkt3-nie będę cytował przeczytaj
    ale jak będziesz mnie dalej uczył czytać to zacytuję
  • g_chochlik 28.06.08, 16:32
    Gość portalu: hiro napisał(a):

    > &(;))2 zasady promocji
    > pkt3-nie będę cytował przeczytaj
    > ale jak będziesz mnie dalej uczył czytać to zacytuję
    Dalej twierdzę, ze nie czytasz tylko oglądz litery, przeczytaj
    csonbie o skutkach (finansowych) zerwania umowy po tzw. okresie 6-m-
    cy i ...
    przestań filozofować, a najlepiej dowiedz się w poniedziałek w
    Multimediach, ...a potem udzielaj takich "porad". OK?
  • Gość: hiro IP: *.gorzow.mm.pl 28.06.08, 16:41
    nie dość ,że głupi to jeszcze prostacki!
    jak dla mnie to wypie..ten modem hd przez balkon!!!!!!!!!!!
    oki!!!!!!!!!!!?jełop analfabeta!
  • Gość: hiro IP: *.gorzow.mm.pl 28.06.08, 16:50
    ale nie masz racji!
  • ant777 28.06.08, 17:12
    A mi MM przysłały popcorn do podgrzania w mikrofali. Widać kiepsko im idzie
    sprzedaż cyfrówki.

    --
    Wiadomość od Toli:
    Bolek współpracował z Lolkiem.
  • Gość: hiro IP: *.gorzow.mm.pl 28.06.08, 17:22
    Widać kiepsko im idzie
    > sprzedaż cyfrówki.


    i bardzo dobrze-będą jakies promocje
  • Gość: jasiu IP: 82.160.210.* 28.06.08, 22:26
    Masz prawo do zerwania umowy z MM poniewaz nie wywiazuja sie dobrze
    z swiadczonych uslug ja takze zle odbierałem cyfre kazali mi kupic
    nowy telewizor zaznaczam ze mam plazmę wkurzyłem sie spakowałem ich
    sprzęt odałem do MM napisałem odpowiednie pismo i sprawa
    załatwiona,ostrzegam ta cyfrówka to wielki nie wypal!!

  • e_werty 28.06.08, 22:34
    "...wkurzyłem sie spakowałem ..."

    ... razem z plazmą i wysłałem do Mongolii - tam zaczynnaja ogladać
    TV...

    --
    Ostrzezenie! Czytanie mych postów i stosowanie ich w zyciu może być
    powodem strat finansowych oraz uszczerbku na ciele i umysle! Wybór
    należy do Ciebie!PRECZ Z TV!!!
  • Gość: guciu123 IP: *.gorzow.mm.pl 28.06.08, 23:46
    Przede wszystkim zgłoś do MM ,że cyfrówka ci nie działa i nie rób nic sam,tylko umów sie na wizytę montera.W umowie masz określony czas w jakim MM musi usunąć usterkę.Jeśli tego nie zrobią rozwiąż umowę-PISEMNIE.złóż rezygnację w MM ,napisz 2 egzemplarze i niech na twoim potwierdzą datę wpływu,a potem NA PEWNO będziesz miał spokój.A jeśli zdołają usunąć usterkę to będziesz się cieszył dobrą jakością TV i będziesz wiedział co robić w takich przypadkach.Nic nigdy sam nie rób,tylko żądaj wizyty montera.
  • Gość: jasiu IP: 82.160.210.* 29.06.08, 13:55
    Guciu ja tak robiłem kilka razy po wizycie montera wszystko grało
    pare godzin a potem klapa tak jak mowiłem cos maja nie dograne a
    wciskaja nam ze jest ok.
  • e_werty 29.06.08, 15:33
    Wyrzućcie TV!!! - ja to zrobiłem 8 lat temu.... i mam świety
    spokój!!!
    --
    Ostrzezenie! Czytanie mych postów i stosowanie ich w zyciu może być
    powodem strat finansowych oraz uszczerbku na ciele i umysle! Wybór
    należy do Ciebie!PRECZ Z TV!!!
  • Gość: guciu123 IP: *.gorzow.mm.pl 30.06.08, 18:19
    To zgłaszając kolejny raz zaznacz,że to reklamacja naprawy.Dla potwierdzenia zgłaszaj to też e-mailem i nie kasuj ich lub nagrywaj rozmowę -uprzedż przed rozpoczęciem rozmowy ,że będziesz nagrywał.MM też nagrywa więc i ty możesz tylko musisz o tym poinformować.jak nadal będziesz miał problemy z MM to zwróć się z tymi meilami lub nagraniami do PIH-u w Gorzowie-pewnie ci pomogą prawnie
  • Gość: hiro IP: *.gorzow.mm.pl 30.06.08, 19:13
    aty gupi jesteś;')))))
    nie czytasz postów a odpisujesz ,że ho ho............;)))))))))
  • Gość: xxx IP: *.gorzow.mm.pl 06.07.08, 10:36
    Facet perfidnie reklamuje inne portale, podnosi pod byle pretekstem swoje tematy
    a admini nic nie robią. Skoro admini nic nie robią to ja zrobię. Wieczorek
    spadaj w dół.

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka