Dodaj do ulubionych

dieta kopenhaska.....po raz setny

03.12.06, 09:47
Wiem, wiem, ze juz bylo setki pytan i odp nt tej diety.
Ale prosze Was o podanie mi przepisu gdyz te to znalazlam, roznia sie miedzy soba.
W nie ktorych przepisach jest drob, w innych wolowina, w niektorych salata
(chyba cala, a w nie ktorych 5 lisci.........
niby takie bzdety,ale............)
pozdr
Kasia
--
Aleksander
Alicja
Edytor zaawansowany
  • basik25 05.12.06, 08:20
    a nie lepiej na Diete Plaż Południa, ja jestem od piątku i juz mam trzy kilo mniej. I mozna się najeść do syta, a pierwsza faza trwa prawie tyle samo co kopenhaska.

    --
    forum.gazeta.pl/forum/72,2.html?f=621&w=30472633&a=30472633

    tickers.TickerFactory.com/ezt/d/3;10721;104;1;1/c/55/t/65/s/65/k/0edb/weight.png" border="0" alt="tickers.TickerFactory.com/ezt/d/3;10721;104;1;1/c/55/t/65/s/65/k/0edb/weight.png">
  • k.wita 05.12.06, 12:09
    napisz cos wiecej o tej dieciesmileprosze
    Kasia
    --
    Aleksander
    Alicja
  • 19maj 05.12.06, 12:51
    no właśnie basia napisz cos więcej
    --
    Iza i Natalka
  • komyszka 05.12.06, 15:22
    wiem ze nie na temat ale moze jednak troche ruchu lepeij? byłam na kopenhaskiej
    przez 10 dni, zeszczuplałam 4 kilo na trwałe tzn efekt jo-jo mnie ominal. lecz
    dieta ta jest fatalna i uwazam ze sa lepsze, bezwzglednie wiecej daje zaś ruch.
    --
    <a
    href="tickers.TickerFactory.com/ezt/d/2;10721;28/st/20060611/n/Igorek/k/b5fa/age.png"
    target="_blank">tickers.TickerFactory.com/ezt/d/2;10721;28/st/20060611/n/Igorek/k/b5fa/age.png</a>
  • justeat 07.08.19, 10:04
    Co do opinii na temat diety kopenhaskiej się zgodzę, ponieważ wszystkie diety eliminacyjne z reguły niosą za sobą ryzyko efektu jo-jo, o czym wspomiałaś. jednak sam ruch, bez ujemnego deficytu kalorycznego nam nie pomoże w utracie wagi. Jeśli już zaczynamy przygodę z ćwiczeniem dobrze jest odpowiednio się przygotować, bo brak doświadczenia może przyczynić się do kontuzji, dlatego polecam udać sie do doswiadczonego trenera który pomógłby nam w ustaleniu planu treningowego na podstawie diety. Zresztą, mi do myślenia dał kiedyś ten artykułfit-park.pl/cwiczenia-na-silowni-dla-poczatkujacego/ i od tego wszystko się zaczęło smile życzę Wam powodzenia
  • basik25 05.12.06, 17:35
    Dziewczyny, dieta podzielona jest na trzy fazy, pierwsza trwa 14 dni i nie jemy węglowodanów, owocy, chleba i jeszcze innych produktów:
    Opis fazy:
    Trwa 2 tygodnie. Można przez ten czas schudnąć 5 - 6,5 kg (w zależności od wagi wyjściowej)!
    W jadłospisie powinno się znaleść 6 posiłków. Powinny one zaspokajać głód, muszą więc być normalnej wielkości.
    Produktów nie wazymy, a takze liczenie kalorii jest zbędne.

    Produkty przyjazne diecie (zalecane):
    Wołowina: chude części, jak polędwica lub górna część udźca.
    Drób (bez skóry): mięso z piersi kurczaka lub indyka, szynka z indyka.
    Ryby i owoce morza: wszystkie gatunki ryb oraz skorupiaków.
    Wieprzowina: tylko chuda - gotowana szynka, polędwica.
    Cielęcina: zraz, kotlet cielęcy z kością (np. z combra), górna część udźca.
    Sery: (bez tłuszczu lub z obniżoną jego zawartością) cheddar, twaróg (1-2 procentowy albo odtłuszczony), feta, mozzarella, parmezan.
    Produkty mleczne: mleko (0 - 1%), chude mleko sojowe (do 4 gramów tłuszczu na porcję), maślankę (0 - 1%), jogurt naturalny ( 0 -1%) -
    nalezy ograniczyć do 2 porcji dziennie.
    Orzechy: orzeszki ziemne (20 szt.), pekanowe (15), pistacjowe (30), masło orzechowe (łyżeczka).
    Jaja: całe jaja bez ograniczeń (chyba, że są przeciwwskazania lekarskie).
    Tofu: miękkie, niskokaloryczne gatunki o obniżonej zawartości tłuszczu.
    Warzywa: karczochy, szparagi, brokuły, kapusta, kalafior, seler, jarmuż, ogórki, oberżyna, cukinia, sałata, grzyby (wszystkie gatunki), szpinak, kiełki lucerny, papryka, cebula, pomidory.
    Rośliny strączkowe: różne rodzaje fasoli (również szparagowa), groch, soczewica, soja.
    Tłuszcze: olej rzepakowy oraz oliwa z oliwek.
    Słodycze: (do 75 kalorii dziennie!) sorbety, dropsy, kakao.

    Produkty zakazane:
    Warzywa: buraki, marchew, kukurydza, ziemniaki.
    Owoce: wszelkie owoce i soki.
    Produkty bogate w skrobię: wszystkie gatunki pieczywa, maca, płatki wszelakiego rodzaju , owsianka, ryż, makarony, ciastka.
    Inne: wszelkie alkohole, w tym także piwo i wino, nawet w małych ilościach.
    [ i mleko, maslanka, jogurt, mleko sojowe według zmiany kilku zasad.


    --
    forum.gazeta.pl/forum/72,2.html?f=621&w=30472633&a=30472633

    tickers.TickerFactory.com/ezt/d/3;10721;104;1;1/c/55/t/65/s/65/k/0edb/weight.png" border="0" alt="tickers.TickerFactory.com/ezt/d/3;10721;104;1;1/c/55/t/65/s/65/k/0edb/weight.png">
  • justeat 07.08.19, 11:15
    sd
  • basik25 05.12.06, 17:35
    Faza II:
    Opis fazy:
    W tej fazie diety chudnie się nieco wolniej. Należy jednak stosować się do zaleceń. Jak długo? Aż do osiągnięcia pożądanej wagi. Zaczynając trzeci tydzień diety, można już pozwolić sobie na trochę niektórych węglowodanów: jakiś owoc, nieco płatków, kromkę chleba. Trzeba jednak zwracać baczną uwagę na to, jak wpływają one na organizm. Celem tego etapu jest stopniowy powrót do zwiększonego spożycia węglowodanów przy dalszej utracie wagi. Jeśli zatem uda ci się dorzucać to i owo do jadłospisu i wciąż chudnąć, cel zostanie osiągnięty.


    Stopniowo do diety wprowadzamy:


    Owoce: jabłka, morele (suszone i świeże), borówki, melon (najlepiej kantalupa), wiśnie, grejpfruty, winogrona, kiwi, mango, pomarańcze,brzoskwinie, gruszki, śliwki, truskawki.
    Produkty mleczne: chude mleko sojowe, jogurt owocowy albo naturalny(odtłuszczony lub o obniżonej zawartości tłuszczu).
    Produkty zawierające skrobię: chleb (wieloziarnisty, z otrębami,owsiany, żytni, razowy), chleb pita z mąki razowej, babeczki zotrębami (bez cukru i rodzynek), płatki owsiane (ale niebłyskawiczne), dania z mąki razowej (np. makarony, pierogi), kukurydzę prażoną bez tłuszczu, ryż niełuskany i dziki, kaszę jęczmienną.
    Warzywa i rośliny strączkowe: takie same jak w pierwszym etapie diety.
    Inne: czekolada z małą ilością cukru (ale tylko od czasu do czasu),budyń bez tłuszczu, trochę czerwonego wina.

    Czego unikamy lub jemy bardzo rzadko:


    Produkty zawierające skrobię: chleb (pszenny, biały), bułki, wszelkie ciasta i ciastka, płatki kukurydziane, makarony, biały (łuskany) ryż.
    Warzywa: buraki, marchew, kukurydza w kolbach, ziemniaki (gotowane,smażone, błyskawiczne purée itp.).
    Owoce: banany, owoce z puszki, soki, ananasy, rodzynki, arbuzy, daktyle, figi.

    Inne: miód, lody, dżemy.
    --
    forum.gazeta.pl/forum/72,2.html?f=621&w=30472633&a=30472633

    tickers.TickerFactory.com/ezt/d/3;10721;104;1;1/c/55/t/65/s/65/k/0edb/weight.png" border="0" alt="tickers.TickerFactory.com/ezt/d/3;10721;104;1;1/c/55/t/65/s/65/k/0edb/weight.png">
  • basik25 05.12.06, 17:36

    Faza III:
    Opis fazy:

    Jest to etap dopuszczający największą swobodę. Ile powinien trwać? Tak naprawdę, jeśli nie chcesz przytyć, a zależy ci na zdrowym odżywianiu, stosuj się do tych zaleceń już do końca życia! Spokojnie, to wcale nie jest takie trudne. Jak wynika z dotychczasowych doświadczeń, okazuje się, że już na początku trzeciej fazy diety większość osób wcale nie czuje głodu, niedosytu ani nieposkromionego apetytu na coś tłustego, słodkiego i bardzo niezdrowego. Doskonale obywa się także bez drugiego śniadania i podwieczorku. Oczywiście zdarza się, i to wcale nierzadko, że ktoś, nawet po wielu latach stosowania podobnej diety przez dłuższy czas, drastycznie narusza jej zalecenia i zaczyna tyć. Co wtedy robić? To proste. Wystarczy wrócić na tydzień, dwa do jadłospisu z etapu pierwszego, a po odzyskaniu dawnej wagi - znów łagodnie przejść do etapu trzeciego.

    A oto dwie praktyczne wskazówki:

    Staraj się możliwie precyzyjnie dopasować codzienny jadłospis doswoich indywidualnych potrzeb i upodobań, a także do reakcjiorganizmu. Każdy, kto ma problemy z sylwetką, musi sam ułożyćoptymalne dla siebie menu!
    Dodawaj do jadłospisu różne produkty i uważnie obserwuj, które znich zwiększają twój apetyt (i wagę!). Jeżeli zauważysz, że np. pobananach, ziemniakach lub makaronie masz ochotę na kolejną porcję izaczynasz tyć, zrezygnuj z nich lub jedz tylko od święta. Na co dzień zastąp je innymi produktami węglowodanowymi.
    Rady na co dzień:

    Codziennie pij co najmniej osiem szklanek wody lub napojów (może być bezkofeinowa kawa) bez cukru.
    Ogranicz napoje zawierające kofeinę do 1 filiżanki dziennie.

    Zażywaj preparaty mineralne i multiwitaminowe.
    Regularnie sięgaj po produkty zawierające wapń (mężczyźni w każdym wieku i kobiety młodsze - po 500 mg, kobiety powyżej 50. roku życia1000 mg).
    --
    forum.gazeta.pl/forum/72,2.html?f=621&w=30472633&a=30472633

    tickers.TickerFactory.com/ezt/d/3;10721;104;1;1/c/55/t/65/s/65/k/0edb/weight.png" border="0" alt="tickers.TickerFactory.com/ezt/d/3;10721;104;1;1/c/55/t/65/s/65/k/0edb/weight.png">
  • basik25 05.12.06, 17:40
    Wszystkie informacje znajdziecie na tych stronach, zarówno jadłospisy jak i również inne rzeczy:
    dietaplazpoludnia.ilonka.org/index.php
    www.vita.pl/index.php?option=com_content&task=view&id=21&Itemid=43
    www.befit.pl/dieta_south_beach.html
    forum.gazeta.pl/forum/71,1.html?f=20960
    Na prawde super sie na niej chudnie, duzo osób pzredłuża sobie ta pierwsza faze, ale same zobaczycie co i jak.

    --
    forum.gazeta.pl/forum/72,2.html?f=621&w=30472633&a=30472633

    tickers.TickerFactory.com/ezt/d/3;10721;104;1;1/c/55/t/65/s/65/k/0edb/weight.png" border="0" alt="tickers.TickerFactory.com/ezt/d/3;10721;104;1;1/c/55/t/65/s/65/k/0edb/weight.png">
  • k.wita 05.12.06, 20:28
    Kochana podaj mi swoj nr gg, mozesz na kasia@warp10.pl
    kasia
    --
    Aleksander
    Alicja

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka