Dodaj do ulubionych

A ja chudnę i polecam wam super sposób!!!

03.06.07, 21:56
A więc w końcu po wielu moich nieudanych próbach schudnięcia mam 4 kg w dół
po dwóch tygodniachsmile Piję sobie codziennie ziółka Ispagul, są to zmielone
łupiny babki jajowatej. Kupuję je w aptece za niecałe 10zł. Ziółka poprawiają
przemianę materii ale przede wszystkim nie jestem po nich wogóle głodna, bo
pęcznieją w żołądku i nawet najlepsze smakołyki nie korcą. Nie wiem, czy już
poprostu jestem taka zdesperowana i tak się zawzięłam, że muszę schudnąć, ale
ja naprawdę nie czuję po nich wcale głodu. Piję je 3 razy dziennie, 2 czubate
łyżeczki zalewam wodą i mieszam, trzeba to od razu wypić, bo inaczej zrobi
się taka nieapetyczna galareta. Polecam, naprawdę super uczucie wcisnąć się w
dawno nie noszone spodniesmile !!! Aż mam od tego lepszy humor od kilku dni.
Acha, no i przede wszystkim nie jest to żadna chemia, więc piję sobie z
czystym sumieniem.
Edytor zaawansowany
  • 03.06.07, 22:03
    witam ,to znaczy ,ze te fusy trzeba wypic?? czy zle zrozumialamsmile
    ja po ciazy musze z 10kg zrzucic i to co piszesz brzmi zachecajaco wiec moze i
    ja sprobuje tylko ciekaw czy mozna to pic karmiac piersia
    pozdrawiam agnieszka
  • 03.06.07, 22:23
    O ile sie orientuje to nie sa ziolka, ale jak zwal tak zwal. Zawiera toto duzo
    blonnika i bardzo dobrze robi na przemiane materii, trawienie i przeciwdziala
    zatwardzeniom. To wszystko razem daje efekt odchudzajacy. I masz racje, blonnik
    pecznieje w zoladku i nie czuje sie glodusmile
  • 03.06.07, 22:24
    Acha i jestem prawie na 100% pewna, ze mozna to pic przy karmieniu.
  • 04.06.07, 10:19
    Pisza, ze to jest po to, aby przywrocic normalny rytm wyproznien. Trzeba pic
    duzo wody przy tym. Nie jest to srodek przeczyszczajacy , to rodzaj naturalnego
    blonnika.
    Co do karmienia piersia, to na moim opakowaniu jest napisane , ze ten "lek"
    jest w grupie nieszkodliwych przy ciazy i karmieniu. Ale zawsze kaza powiedziec
    lekarzowi lub farmaceucie, ze jestes w ciazy lub karmisz. Firmy farmaceutyczne
    zawsze beda sie tak zastrzegac.
  • 04.06.07, 09:11
    Na opakowaniu jest napisane, że mogą to pić kobiety w ciąży, nic nie pisze o
    karmiących. Te fusy oczywiście trzeba wypić. Całą mieszankę od razu po zalaniu
    wodą niegazowaną lub jakimś sokiem. W necie znalazłam na temat Ispgaulu mi.in.
    to: www.ispagul.pl/ispagul.htm
  • 04.06.07, 12:31
    Fruzia, serdeczne dzięki za info!!
    zaraz lecę do apteki i będę pić i pić i chudnąć..smile)))))
    --
    Lenka: www.szipszop.pl/tickers/6288.gif
  • 04.06.07, 21:42
    No właśnie, ja też biore pigułki antykoncepcyjne. Dziś na kolacje zafundowałam sobie ową herbatkę - tfu ochydztwo, ale da się wypićsmileNajlepiej z sokiem, bo jak zrobiłam z wodą i chwile postało, to zrobiła sie taka galareta, ze przez gardło mi to przejść nie mogło, brrr. Cały czas czuje syto w brzuchu, więc podoba mi sięsmile Tylko czy to właśnie nie zakłuci wchłanianie sie tabl. horm.????
  • 05.06.07, 18:30
    jutro lece do apteki po te ziółka
    oj jakby było super jak by tak działały
    też biore tabl anty i dowiem sie czy można razem stosować
    napisze jutro
  • 08.06.07, 16:01
    wiesz co aniula niebyłam jeszcze w aptece bo mi z głowy wyleciało
    ale jutro ide napewno to Ci napisze
  • 08.06.07, 13:43
    Zamiast tego polecam kawę z cykorii, na pewno o wiele smaczniejsza a efekt
    podobny, smakuje podobnie jak inka, zawiera płynny błonnik inuline, reguluje
    przemiane materii i wspomaga odchudzanie - tak informuje producent na
    opakowaniu, trzeba pić ze 3-4 razy dziennie, mi to odpowiada bo jest smaczne i
    też widzę efekty, z 6 kg nadwagi po ciąży zostało mi jeszcze 2 do zrzucenia. Po
  • 08.06.07, 14:12
    a jak nazywa się ta kawa /dokładnie/ ile kosztuje i gdzie można ją kupić?
  • 11.06.07, 22:33
    Kawa nazywa się po prostu CYKORIA i można ją kupić w spożywczym ale nie w
    każdym, trzeba pytać. Kiedyś była w Tesco.
  • 12.06.07, 08:46
    dzięki,lecę na zakupy do tesco
  • 13.06.07, 13:53
    nigdzie nie mogę kupić tej CYKORII,szukałam już w tesco, carefurze,realu NIE MA!
    Może tego już nie produkują?
  • 29.06.07, 13:00
    kupiłam ostatnio Cykorię instant w auchan za 2,99
  • 08.06.07, 18:42
    Kupiłam i już od środy piję 2 razy dziennie. Mam nadzieję, że i ja zobaczę efekty.
  • 09.06.07, 11:10
    kupiłam, wypiłam ale to było takie ochydne
  • 11.06.07, 10:49
    ja to biorę na łyżeczkę i jem na sucho popijam szklanką wody i jest ok,
    wymieszane z płynem u mnie nie przejdzie, zrobiłam tak tylko raz i wypiłam od
    razu, ale miałam odruch wymiotny
    --
    mój suwaczek
  • 11.06.07, 11:15
    Ja dodałam do jogurtu i popiłam szklanką wody. Pychasmile)
  • 11.06.07, 19:49
    Ja też je dziś kupiłam i od jutra zaczynam. Mam do zrzucenia 13 kg po ciąży ale
    karmię cyckiem więc możliwośći są ograniczone- mam nadzieję że Ispagul zadziała.
    Dziewczyny piszcie na bieżąco o efektach!!!
  • 11.06.07, 21:46
    Ile te ziółka kosztują?
  • 11.06.07, 21:53
    torebka 100g niecałe 10 zł.
    I nie są takie tragiczne w smaku . Wsypałam je do ice tea o smaku brzoskwiniowym
    i byłu znośne. Dobre będą z jogurtem.
    Mam tylko pytanie czy będzie różnica w ich działaniu jeśli zamiast je zalać
    płynem i pić zjemy je same albo z jogurtem?
  • 12.06.07, 12:48
    He, he. Ale powodzenie mają!! Ja też od wczoraj jem/piję. Póki co z jogurtem i
    kefirem - da się zjeść, choć nie ma rewelacji.
    Ciekawe, czy będą efekty???
    --
    Maksio
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    Moje szczęście
  • 16.06.07, 10:26
    No dziewczyny piszcie o efektach lub spostrzerzeniach!!!!!!!!!!
    Ja ispagul jem od wtorku i jak na razie widzę lekką poprawę tzn spadł mi brzuch
    bo wydaliłam złogi z jelit.
    Rano i wieczorem jem 2 łyżeczki ispagulu i 2 lyżeczki otrębów zmieszane z
    jogurtem naturalnym a w południe wypijam ispagul z płynem.
    Jeszcze się nie ważyłam bo chcę poczekać na lepszy efekt wtedy będzie większa
    motywacja do walki z tym paskudnym tłuszczem oblepiającym moje ciało. (muszę
    sobie kupić dobrą wagę elektroniczną bo moja stara jest do bani)
  • 16.06.07, 12:56
    kupiłam i wypiłam nie jest takie złesmile
    teraz czekam na efekty
    pozdrawiam wszystkie odchudzające się
    --
    Justynka(09.2001),Martynka(02.2004), Michał(12.2005)
    to mój facecik Michałek
  • 16.06.07, 13:02
    brałam kilka razy, a brzuch miałam jak w 7 miesiącu ciąży (moja mama której tez
    to kupiłam miała to samo) teraz od dwóch dni nie biorę i jest ok, brzuch dużo
    mniejszy, a już się wystraszylam, że tak mi zostanie
    --
    mój suwaczek
  • 23.06.07, 15:40
    po poltorej tygodniu stosowania Ispagulu spadlo mi 2 kg. I to bez wyrzeczeń smile)))
  • 24.06.07, 22:07
    a jak karmiące, bo ja kupiłam wypiłam, nawet zjadliwe, ale po 3 wypitych razach
    mój młąy płakał w nocy okropnie a w zasadzie mu sie to nie zdarza. Nie wiem
    wiec teraz czy przez te ziółka, czy tak sobie, ale na wszelki wypadek
    odstawiłam. a już sie kurcze cieszyłam, że sie choć troche pozbędę tych zwałów
    tłuszczu bo rzeczwyiscie nie chce się po nich jeść! Czy macie coś jeszcze dla
    karmiących?
  • 24.06.07, 22:56
    Stosowałam 1-2 razy dziennie przez 2 tyg.- nie zrzuciłam ani gramasad(
    Coś ze mną nie tak, tym bardziej, że piłam to zamiast kolacji i nic!!
    Dodam, że jem mało i nietłusto, a ruchu mam sporo. Załamałam się, bo co jeszcze
    mogę zrobić?
  • 25.06.07, 10:48
    ja mam to samo, moze potrzebujemy więcej czasu??
  • 06.07.07, 14:39
    Chetnie sprobowalabym tych cudownych ziolek, bo samopoczucie z tymi dodatkowymi
    kilogramami jest paskudnesad ale karmie piersia i boje sie, ze malutka bedzie
    miala kolki
  • 06.07.07, 15:55
    nie mają negatywnego wpływu na brzuszek niemowlaka a nawet u nas kolki sie
    zmniejszyły a kupki są bardziej regularne.
  • 13.07.07, 09:13
    Chciałabym spróbować tego cundego specyfiku a biorę tabletki antykoncepcyjne.
    Ale na tej stronce wyczytałam:
    www.ispagul.pl/ispagul.htm
    - Przy jednoczesnym doustnym podawaniu leków ich resorpcja może być opóźniona
    - Należy zachować odstęp czasu (30-60 minut) po zażyciu innych leków

    Więc?? Hmm...



    --
    Martuśka ma już ponad roczek
  • 13.07.07, 21:14
    a na mnie nie dziala zupelnie. Pije to od 3 tygodni, 3 razy 3 i od miesiaca
    ponad dieta plus basem 4 razy tyg. I NIC na razie przynajmniej.

    Aha, na pewno na tluszcz to to nie pomaga - jedynie usprawnia trawienie i
    perlistyke jelit (tak gwoli scisloscismile).
  • 14.07.07, 17:13
    JA dziś zjadłam z jogurtem. 2 łyżeczki. Czuję straszny ciężar na żołądku,
    jakbym zjadła coś strasznie zapychającego. Zobaczymy...
  • 14.07.07, 18:28
    w składzie przypomina colon c, i ma podobne działanie, a kosztuje o jakieś 20 zł
    mniej...warto spróbować, !!!!pomaga!!!ale pić regularnie perzez okrtes opisany
    na plakietce tego produktu
  • 16.07.07, 13:47
    a to się bieże przed w trakcie jedzenia ?
  • 17.07.07, 14:59
    też zaczęłam pić i mam pytanie - pijecie to przed jedzeniem czy po?
    piję dopiero drugi dzień ale już odczuwam zmniejszone łaknieniesmile))
    pozdrawiam wszystkie mamy!
  • 18.07.07, 11:08
    Matko, myślalam że pawia puszczę!!! Kupilam ze 3 tygodnie temu, ale wczoraj
    pierwszy raz sprobowałam. Matko, jak takie biale robaczki na zepsutym mięsie,
    smacznego. Ale chyba bedę pić.
    --
    Kocham Antosia syneczka mojego
  • 19.07.07, 13:37
    Czy możecie pochwalic się juz jakimiś efektami. Bo ja kupiłam ale przez gardło
    mi to nie chce przejść.
  • 01.08.07, 23:47
    Kupiłam to cudo. Od jutra zaczynam popijać.
  • 02.08.07, 07:18
    dzis kupuje to cudo smile
    --
    Dominik ma juz 3 lata i 9 miesięcy
  • 02.08.07, 21:33
    regulan tesz taki proszek a raczej wiurka wypilam 1 raz i wszystko mnie swedzi
    miala to kturas plis bo niewiem czy sie katowac czy poszukac tego co wy macie
  • 04.08.07, 09:18
    A ja mam taki sposób na to świnstwo (ispagul)- rano: szklanka maślanki+ 3
    śliwki suszone, ew. jakiegoś owocu+trochę słodzika+ 2 łyżeczki ispagulu,
    zmiksować i pić od razu. Koktajl pierwsza klasa. A wieczorem mieszam z sokiem
    warzywnym. I jedno i drugie da się spokojnie wypić.Mnie nawet smakuje. Co do
    efektów to trudno mi powiedzieć, bo chudłam zanim zaczęłam to pić ale
    faktycznie świetnie usuwa złogi z jelit i reguluje wypróżnienia. Ja zawsze
    miałam problemy z zaparciami a teraz jak ręką odjął.
  • 08.08.07, 13:57
    a powiedz na jak dlugo starcza ci opakowanie oraz czy jeszcze jakies
    cwiczenia i dieta byla???
    --
    Dominik ma juz 3 lata i 9 miesięcy
  • 14.08.07, 11:45
    Mi tylko brzuch po tym wzdęło i wygądałam jak w ciąży, aż musiałam figurę pić bo taki miałam cięzki, pełny i twardy brzuch. Już z tym skończyłam. O przeczyszczeniu nie było mowy, wręcz odwrotnie
  • 04.09.13, 00:25
    to może jak już kupujesz po 10zl za sztukę łupiny babki jajowatej to mogę ci polecić tańsze źródło: artmade.pl mają tam łupinę po 6zł bodajże

    Ale jak przez sieć to lepiej zamawiać większą ilość. ja zamawiam po 15 sztuk i mam na dłuższy okres. Bo tak po 2 sztuki to się nie opłaca trzeba za dostawy zapłaćić za każdą wysyłka. Więc lepiej kupić raz a na dłuższy czas
  • 03.04.14, 21:53
    Chciała bym schudnąć używając babkę jajowata,jednak mam niedoczynność tarczycy z guzkiem i przyjmuję euhtyrox 100.Czy ktoś ma ten sam problem i przyjmuje babkę i jakie są efekty?
  • 18.03.16, 19:17
    Stosowałam babkę jajowatą ale bez efektów. Udało mi się schudnąć dopiero po zastosowaniu diety Sandruni. Schudłam aż 7 kg w niecały miesiąc. O diecie można poczytać w google
  • Gość: hsu IP: *.jmdi.pl 18.04.14, 15:22
    Ja też go zażywam ale w ilościach 20%płesznik i 80% jajowatej

    allegro.pl/listing/user/listing.php?us_id=25070010&string=jajowatej&search_scope=userItems-25070010
    allegro.pl/listing/user/listing.php?us_id=25070010&string=p%C5%82esznik&search_scope=userItems-25070010
    z tych stron go biorę bo jest najtaniej po 6,90 za 100gram
    dość szybko wysyłają paczki bo na następny dzień kurier już stał pod blokiem. i płaciłam 13 zł za wysyłkę i to za kuriera.. Normalnie to za kuriera liczą sobie ponad 20zl.

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła lub ?

Zapamiętaj mnie

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka
Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.