Amatorski film porno z 14-latką w internecie Dodaj do ulubionych

  • drzewko
  • od najstarszego
  • od najnowszego
  • drzewko odwrotne
        • całkowicie ciebie popieram. większość tu kobiet uznaje, ze dziewczyna była
          zgwałcona, a tak naprawdę nie wiemy tego bo nie widziałyśmy filmu. Nie wiemy w
          jakim stanie upojenia alkoholowego była dziewczyna,nie wiemy czy była świadoma
          czy nie, mamy tylko szczątkowe informacje
    • wrzucili gowniarze cos do drinka - co do tej pory nei zorientowala sie ze z
      kims uprawiala seks, to dziwne, dla mnei to prawdopodobnie byl gwalt - sa tak
      zwane pigulki gwaltu w posce tez coraz bardziejpopularne...
      druga rzecz - co gowniara robila na imprezie z alkoho;lem

      --
      BASKA
      i MICHAL
    • wkurzaja mnie niektore opinie,
      fajnie wypila piwo jedno drugie i to juz upowaznia jakiegos oblesnego typka
      do tego aby laske zgwalcic bo "glowa pijana dupa sprzedana"
      dla mnie nie wazne czy dziewczyna byla pijana czy trzezwa, nawet jesli pila
      to co z tego koles naklonil ja do czegos czego na pewno nie zrobilaby na
      trzezwo (bo chyba jedynie debil dal by sie nagrac na kamere w aparacie
      prawda??) a taka jest wlasnie definicja gwaltu
      a wszystkie "madralinskie" z watku tylko przywoluje do porzadku bo tez czasem
      zdarza im sie wypic w pubie piwko, moze ktos dorzuci kiedys do niego jakas
      niespodzianke ktora sprawi ze kolezanki beda bardziej rozwiazle a wtedy
      coz.. "glowa pijana dupa sprzedana"
      jak my mamy w sadach wygrywac skoro baby same takie glupoty pieprza za
      przeproszeniem!!!!!!
      czemu nikt nie pisze o tym kolesiu - juz dawno za kraty p[owinien gnoj pojsc
      siedziec....
      • bo nie wszystkie kobiety są święte, są też takie które same włażą do łóżek, a
        później jak sprawa się sypnie to udają niewiniątka pokrzywdzone przez życie
        • makurokurosek napisała:

          > bo nie wszystkie kobiety są święte, są też takie które same włażą do łóżek, a
          > później jak sprawa się sypnie to udają niewiniątka pokrzywdzone przez życie
          Tu jest mowa o dziecku, a nie o dorosłej kobiecie
          która świadomie wepchnęła się komuś do łóżka. Zatłukłabym gn.... którzy
          zrobiliby coś takiego mojej córce.
          --
          Partner Leń i Egoista
        • To klasyczne tłumaczenie wszystkich gwałcicieli i molestujących "sama chciała,
          dobrze jej było a teraz świętą udaje".
          Przypominam, że mowa jest o 14-latce. Nie dorosłej kobiecie tylko nastolatce.
          Może już wyglądać jak kobieta ale psychicznie jest dojrzewającym dzieckiem.
        • i tu sie z Toba zgadzam, nie wszystkie są świete,
          nie wiem czy któraś wiedziała film, bo ja nie,
          bardzo szkoda mi tej dziewczyny, bo spotkało ją dużo złego i wszyscy z jej
          otoczenia o tym wiedza,
          nie wiem na ile była ona świadoma i na ile i czego chciała, ale są takie,
          że są świadome, chcą a jak są mieszani dyrektorzy, rodzice - to gwałt,
          nie seksząca nastolatka nie chodzi na alkoholowe imprezy z dorosłymi dla niej
          facetami, bo nie ma takich potrzeb,
          a to, że w tym przypadku gnoje przegieli jest bezsprzeczne, i z pewnością
          zostana ukarani,
          ( na świątecznej orkiestrze tuż po pokazie sztucznych ogni widziałam masę
          nastolatek pijących i zachowujących się skandalicznie - jedna krzyczała dam
          du..py za miskę zupy, reszta zaśmiewała się, zaczepiała dorosłych facetów, a że
          była dość atrakcyjna nikt z dorosłych facetów-ojców nie zwrócił uwagi tylko z
          uśmiechem odchodził, czy matka, ojciec jak juz taka wraca do domu upita,
          obrzygana, napalona petów nie widzą????)
          • aguskin napisała:

            >
            > nie seksząca nastolatka nie chodzi na alkoholowe imprezy z dorosłymi dla niej
            > facetami, bo nie ma takich potrzeb


            otoz bzdura
            dla czternastolatki koles 17-18-19 letni moze byc obiektem westchnien
            czteranstolatki rzadko kochają sie w rowiesniakach
            czternastolatki chodza na imprezy, a na to czy bedzie alkohol czy nie nie maja
            wpływu najczescsiej
            sama w tym wieku spotykalam sie ze starszymi ludzmi rowniez, a sekszaca sie nie
            bylam
            moje szczescie, ze mialam zawsze fajnych znajomych
            latwo obwiniac dziewczyne i wytykac jej, ze wszytsko jej wina
            zadna jej wina - jej pech, ze takie gnidy jej na drodze stanely

            --
            _
            • moofka może i masz rację, ale wiesz w moich czasach choć jak chodziłam na
              imprezy byłam dużo starsza, nie było takich ludzi, dlatego wyobrażam sobie,
              że ci gnoje byli gnojami i ona idąc tam o tym wiedziała, bo wśród moich
              znajomych wiadomo było która jest łatwa, który by chętnie, i ci którzy nie byli
              tym zainteresowani omijali te osoby, trudno mi wyobrazić sobie, że ide ze
              znajomymi do znajomych i tam mnie gwałcą, bo co to za znajomi to kryminaliści,
              nawet jak się 2 obcych zdarzyło to gdzie ci z którymi przyszła, i do których
              przyszła?? przecież to nie było w dyskotece w tłumie obcych,
              no może ja jestem z innych czasów,
              • tylko niestety, tak jest, że w grupie, to nawet tym najbardziej ułożonym,
                najkulturalniejszym, z najlepszych domów, zdawałoby się, najporządniejszym -
                odbija czasami.





                --
                Paweł

                Moje dziecko powiedziało wink
                • Nie, nie czasami odbija.
                  Tak można powiedzieć o porządnej osobie, której zdarzyło się śpiewać w knajpie
                  pierwszą brygadę i zarzygać stolik.
                  Nie o bandytach.

                  Bo bandytą (np. gwałcicielem) się po prostu jest - a nie się bywa.
          • aguskin napisała:
            > nie seksząca nastolatka nie chodzi na alkoholowe imprezy z dorosłymi dla niej
            > facetami, bo nie ma takich potrzeb,

            Powiem więcej. Nie seksząca nastolatka to nawet nie ma jeszcze pochwy, ani
            macicy.
            --
            Ma
        • makurokurosek napisała:

          > bo nie wszystkie kobiety są święte, są też takie które same włażą do łóżek, a
          > później jak sprawa się sypnie to udają niewiniątka pokrzywdzone przez życie

          A o tym, że same się pchały, wiesz od tych kobiet czy od pokrzywdzonych
          mężczyzn?
          --
          Ma
          • czasami wystarczy popatrzyć na to co robią , czasami posłuchać , a czasami
            człowiek sam znajdzie sie w chwili gdy panienka włazi na faceta. Większość
            czternastolatek to dzieci ale jest wśród nich grupa dziewczyn, która już nie
            jest małymi dziewczynkami, i które same prowokują i zachęcają do stosunku.
            Jeszcze raz mówię nie tłumaczę tych chłopaków, jednak nie wiemy co tam do końca
            zaszło, nie wiemy w jakim stanie upojenia alkoholowego była panienka.
    • Jak w przypadku Ani z Gdanska- oj tam od razu molestowanie- przeciez chlopaki
      poklepaki, podszczypali i juz.

      A tu? oj tam od razu gwalt- sama na impreze przyszla przeciez i sama pila i sama
      sie nawalila jak meserszmit.

      Mam 14 letnia corke- czy wiem w 100% gdzie jest? NIE.
      Chodzi na imprezy? TAK
      czy mam 100% pewnosci ze nie bedzie tam alkoholu? NIE

      z perspektywy 2 latka naprawde pewne rzeczy sa zupelnie inne.
      --
      opsesyjna.blox.pl/html

      gosklec@poczta.onet.pl
      • No, proszsz Cię.wink Nie zawsze z perspektywy dwulatka świat wygląda inaczej.
        Pamiętam nastoletnie czasy bardzo dobrze i mogłabym podać parę przykładów
        sytuacji, które mogły skończyć się źle. O, takie wyjście przez balkon na
        koloniach - kilka dziewczyn + paru chłopaków (wiek 14-16) poszliśmy sobie nad
        ranem wschód słońca oglądać na plaży, oczywiście bez wiedzy opiekunów.
      • sama nie byłam święta, obracam się wśród dwóch zupełnie skrajnych środowisk, mam
        18 letniego brata i od kilku lat obserwuję zachowanie jego co niektórych
        koleżanek. Po za tym w ciąże nie zachodzą tylko 16 i starsze ale również
        czternastolatki, a przyciesz nie wszystkie zostały zmuszone do stosunku. Miałam
        możliwość poznania punktu widzenia różnych osób od skrajnie wierzących, do
        przysłowiowych kurewek.
        Może wygaśnie dlaczego tak ufnie jak wy nie podchodzę do tego tematu.
        Po pierwsze uważam, że czternastolatka nie powinna znaleźć sie w takim miejscu
        Po drugie dziwi mnie, że nikt z jej znajomych nie zareagował
        po trzecie brak reakcji nauczycieli.Dyrektorka owszę zabrała ją do gabinetu, ale
        właściwie oprócz oddania pod opiekę rodziców nic nie zrobiono. żaden z
        nauczycieli nie przeprowadził z jej rówieśnikami rozmowy, a przyciesz przy
        gwałcie to powinno być normalne wytłumaczenie, ze dla dziewczyny jest to ogromny
        szok i że ich zachowanie jest naganne
        Po czwarte dziewczyna po 10 miesiącach stwierdziła, ze została zgawłcona w
        chwili gdy cała sytuacja wyszła na jaw

        Jak dla mnie trochę za dużo niejasności aby bezgranicznie wierzyć
        czternastolatce. Uważam, ze żaden z nich nie miał prawa jej wykorzystać nawet
        przy jej zezwoleniu bo jest nieletnia, jednak nie znam na tyl sytuacji by tak
        jak wy wybielić dziewczynę.
        • > Po pierwsze uważam, że czternastolatka nie powinna znaleźć sie w takim miejscu
          Nastolatki, jak wynika z przykładu Ani z Gdańska, nie są bezpieczne od gwałtu i
          molestowania nawet w szkole.

          > Po drugie dziwi mnie, że nikt z jej znajomych nie zareagował
          To chyba nie jej wina?

          > po trzecie brak reakcji nauczycieli.Dyrektorka owszę zabrała ją do gabinetu, al
          > e
          > właściwie oprócz oddania pod opiekę rodziców nic nie zrobiono. żaden z
          > nauczycieli nie przeprowadził z jej rówieśnikami rozmowy, a przyciesz przy
          > gwałcie to powinno być normalne wytłumaczenie, ze dla dziewczyny jest to ogromn
          > y
          > szok i że ich zachowanie jest naganne
          Nauczyciele nie mogą przeprowadzać w takich sytuacjach rozmów na własną rękę.

          > Po czwarte dziewczyna po 10 miesiącach stwierdziła, ze została zgawłcona w
          > chwili gdy cała sytuacja wyszła na jaw
          Zdarzają się gwałty, które wychodzą na jaw po 10 latach. Albo wcale.
          --
          Z tablicy ogłoszeń: "Dzisiejszy temat: Czy wiesz jak jest w piekle? Przyjdź i
          posłuchaj naszego organisty".
        • makurokurosek napisała:
          > Po drugie dziwi mnie, że nikt z jej znajomych nie zareagował
          > po trzecie brak reakcji nauczycieli.Dyrektorka owszę zabrała ją do gabinetu,
          al
          > e
          > właściwie oprócz oddania pod opiekę rodziców nic nie zrobiono. żaden z
          > nauczycieli nie przeprowadził z jej rówieśnikami rozmowy, a przyciesz przy
          > gwałcie to powinno być normalne wytłumaczenie, ze dla dziewczyny jest to
          ogromn
          > y
          > szok i że ich zachowanie jest naganne

          Naprawdę to Cię dziwi? W kraju, w którym molestowana jest dziewczynka na oczach
          całej klasy i żadna z tych osób nie zawiadamia nauczyciela? W którym tolerowani
          są nauczyciele molestujący dzieci, a zwalniani z jednej szkoły znajdują
          zatrudnienie w innej? W którym powszechne jest hasło "Jak ktoś nie chce być
          zgwałcony, to nie będzie", do czego zresztą sama się przyczyniasz twierdząc, że
          czternastolatka nie powinna się znaleźć w jednym miejscu z osiemnastolatkiem,
          który częstuje alkoholem? W którym ludzie stają po stronie księdza pedofila?
          Naprawdę to Cię dziwi? Bo mnie wcale.
          --
          Ma
        • > Po czwarte dziewczyna po 10 miesiącach stwierdziła, ze została zgawłcona w
          > chwili gdy cała sytuacja wyszła na jaw
          >

          jesli dziewczyna byla nieprzytomna- to chyba nie dziwota ze nie wiedziala ze ja
          gwalca?
          Ale nawet jesli przytomna byla- naprawde tak trudn sobie wyobrazic ze nie poszla
          z tym do nikogo? Bo mi wcale nie jest trudno, szczegolnie przy powszechnym
          przekonaniu ze skoro cos takiego sie stalo to ona przeciez MUSIALA jakos ich
          zachecic, sprowokiowac, no przeciez porzadnym dziewczynom sie to nie zdarza.
          --
          opsesyjna.blox.pl/html

          gosklec@poczta.onet.pl
        • lafiryndeczką???

          Miałam
          > możliwość poznania punktu widzenia różnych osób od skrajnie wierzących, do
          > przysłowiowych k

    • byl taki film z michele pfeiffer, podobna sytuacja prawnicy tez tak na filmie
      bronili ziomkow - bo ona sama chciala
      niektorym madrym glowom widac wytlumaczyc nie mozna tego ze gwalt to gwalt
      niezaleznie czy ofiara byla pijana ubrana jak dziwka czy nie
      wazne ze nie miala swiadomosci tego co sie z nia dzieje a na trzezwo na pewno
      by do tego nie dopuscila

      najpierw krzyk jest na slowa leppera "jak mozna zgwalcic prostytutke" a tu ktos
      zgwalcij pijana nastolatke to sama chciala wezcie sie zastanowcie
      czy zgwalcic mozna tylko babcie w moherowym berecie wracajaca z kosciola, albo
      uczestniczke jakiegos ruchu oazowego??

      --
      BASKA
      i MICHAL
      • NAJCZESCIEJ do gwaltow dochodzi na takich wlasnie pannach, bo glupie sa i
        pchaja sie same tam gdzie ich nei trzeba ale to nie znaczy ze nie zostaja
        zgwalcone
        mam kolezanke ktora w bardzo podobny sposob zaczela swoje zycie seksualne tez
        na imprezie tyle ze bez kamery
        na policje nie poszla wiecie czemu?
        bo bala sie ze powiedza ze "SAMA CHCIALA"
        do takich sytuacji wlasnie dochodzi jesli mysli sie tak jak wy

        --
        BASKA
        i MICHAL
        • nawet zakładając, ze "chciała" i nawet na film się zgodziła
          to ona ma/miała 14 lat. Więc mogła sobie chcieć jak kotka w marcu -NIKT DOROSŁY
          a takim jest 18 latek nie powinien jej tknąc. Żeby nawet wyskocyła ubrana w
          pióra, pończochy i z gołą broszką i wołała "chcę, chcę". Takie mamy prawo. i
          jeśli bzyka się kogoś poniżej 15 roku zycia to się je łamie.
          --
          moje młode: Paweł 03.2001 i Karolina 01.2005
(1-100)
przejdź do: 1-100 101-130

Wysyłaj powiadomienia o nowych wpisach na forum na e-mail:

Aby uprościć zarządzanie powiadomieniami zaloguj się lub zarejestruj się.

lub anuluj

Zaloguj się

Nie pamiętasz hasła lub loginu ?

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka
Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.