• drzewko
  • od najstarszego
  • od najnowszego

Przeceny w Biedronce!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Dodaj do ulubionych

  • 17.12.10, 19:47
    labolatorium kolorów dr szkieletora-99 zł
    bobas-59 zł
    lego creator i duplo- 49 zł
    dywanik/mata- 49 zł
    przeceniony był jeszcze chodak ale nie wiem na ile i jakaś wyrzutnia na 29 zł
    --
    Pierożek 20.07.2005
    Truskaweczka 09.04.2008
    Edytor zaawansowany
    • 17.12.10, 19:56
      to chyba jakoś lokalnie
      bo byłam dziś, patrzyłam na lalkę i nadal niestety 75 zł kosztowała
      • 17.12.10, 20:39
        u mnie w biedronce parę dni temu było ich jeszcze sporo moze przecenia
        • 17.12.10, 20:48
          domki są po 129 zł
    • 17.12.10, 21:16
      kilka dni temu kupiłam bobasa za 75 a wczoraj mój tata za 59, dzisiaj udało mi się tego mojego oddac. w mojej biedronce domków nie ma.
      --
      Pierożek 20.07.2005
      Truskaweczka 09.04.2008
    • 18.12.10, 11:50
      Dzięki wielkie za info!
      Przed chwilą wróciłam z laboratorium z Hot Wheels za 99 zł. Spadek ze 160 - nieźlesmile
    • 18.12.10, 13:58
      A widział ktoś może po ile są takie zestawy lalka a"la barbie + 13 sukienek do przebierania.
      • 18.12.10, 14:10
        Ta lale z sukienkami wczoraj widzialam za 49 zl.
        --
        wink
      • 19.12.10, 00:48
        Kupiłam taki zestaw z sukienkami w Biedronce w zeszłym roku - nie warto! Te sukienki są tak sztywne, jakby były z papieru uszyte, niektóre tak odszyte, że nie da się ich lalce założyć (za mały otwór na głowę), inne są za szczupłe w biodrach, więc przy zakładaniu się prują... Słowem: straszny szajs. Tylko w pudełku fajnie wyglądają. Natomiast lalka dołączona do zestawu jakościowo całkiem OK.
        • 19.12.10, 13:25
          Dzięki za info. Więc sukieneczki sobie odpuszczam.
    • 18.12.10, 21:25
      U mnie było jeszcze bardzo dużo zabawek - kupiłam przed chwilą Warsztat Smoby z Zygzakiem za 99 zł. Dzięki za info
    • 18.12.10, 22:49
      chodak- 79
      domek dla lalek- 129
      lalka barbi (MATTEL)- 89
      --
      Pierożek 20.07.2005
      Truskaweczka 09.04.2008
      • 19.12.10, 09:29
        U nas na razie brak przecen w Biedronce. Cz w małych miastach też widzieliście te przeceny?
        • 19.12.10, 11:26
          u mnie tez przecen nie ma--jak maja byc jak u mnie ludzie jakby zarcia,promocji nie widzieli,wszystko schodzi jak swieze bułeczkismile
          --
          Daniel,Dawid,Patrycjasmile-moja Trójca świetasmile
          • 19.12.10, 13:41
            ja właśnie z małego maista jestem.
            --
            Pierożek 20.07.2005
            Truskaweczka 09.04.2008
            • 19.12.10, 16:55
              W Łodzi w mojej biedronce też sa te przeceny-co najlepsze-towaru sterta, zainteresowanie żadne....Jest i dr szkieletor, i warsztat Smoby i Lego nawet wink Ja kupiłam Młodemu autka metalowe pakowane po 6 szt za 22 zł bo już zabawek ma masę ale sie zastanawiam grubo nad kupnem warsztatu, bo cena mocno zachęcająca...
              • 19.12.10, 21:11
                warsztat naprawdę w dobrej cenie dzisiaj też go kupiłam. Mały pół niedzieli przy nim spędził.
                Wkładał i układał na nim też już swoje narzędzia które ma. A najbardziej przypadła mu do gustu wkrętarka bo się kręci. 99 złotych to dobra cena za ten warsztat
                • 19.12.10, 22:44
                  Moj syn tez dostanie ten warsztat smile skladkowy prezent od wielbicieli smile Poszlam ja kupic, bo oni sie nie znaja smile U nas zadnego zainteresowania tymi zabawkami. Lezalo i duplo, domki, lalki, koniki,kolejki,ukladanki. Troche mnie to dziwi, ale mysle sobie, ze jak ktos mial upatrzone to juz kupil, a teraz to glownie sie ludzie na jedzeniu koncentruja.
                  Cena swietna!!!! big_grin
                  • 19.12.10, 22:57
                    O jaki warsztat chodzi? Ten z zygzakiem?
                    • 20.12.10, 00:26
                      tak smile ten co wczesniej kosztowal 149 pln, teraz kosztuje 99 pln.
                      • 20.12.10, 14:34
                        U nas warsztatu wczoraj nie było,zostało tylko laboratorium.
  • Powiadamiaj o nowych wpisach

Wysyłaj powiadomienia o nowych wpisach na forum na e-mail:

Aby uprościć zarządzanie powiadomieniami zaloguj się lub zarejestruj się.

lub anuluj

Zaloguj się

Nie pamiętasz hasła lub loginu ?

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka
Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.