Dodaj do ulubionych

Westwing - znacie - polecacie?

28.03.12, 13:57
jak w temacie... smile
Edytor zaawansowany
  • tagliatele 28.03.12, 15:24
    Korzystam od kilku miesięcy, czyli od początków ich działalności w Polsce. Wszystko zależy od kampanii - niektóre ciekawe, bo produkty niedostępne w Polsce lub sprowadzenie ich na własną rękę kosztowałoby podobnie. Zamawiałam już ok 4-5 rzeczy (m.in. puszki, ściereczki, szklanki). Wysyłka kurierem, dobrze zapakowane w wielkie pudła wypełnione styropianem. Trzeba tylko mieć świadomość kiedy produkt będzie wysłany - zwykle wysyłka w ciągu miesiąca. W przypadku 1 produkty wysyłka była opóźniona, o czym zostałam poinformowana mailem dwukrotnie, i w ramach rekompensaty dostałam rabat 50 zł. Można otrzymać rabaty za polecenie znajomym - za ich pierwszy zakup. Jeden produkt odsyłałam, bo kupiłam go na początku działalności kiedy jeszcze nie podawali wymiarów przedmiotu na stronie produktu i zamiast oczekiwanej przeze mnie wazy dostałam jednoosobowy serwis do zupy wink Zwróciłam produkt - kurier odebrał ode mnie pudło i zwrot otrzymałam w dość krótkim czasie na konto (koszt produktu plus koszt wysyłki).
    Generalnie obsługa klienta bardzo dobra, jako usługę polecam. Co do oferty, to często ceny są minimalnie tylko niższe niż rynkowe, ale zaletą jest to, że prowadzą kampanię również mniej znanych marek i niektóre rzeczy są piękne.
  • westwing 14.05.12, 18:41
    Ja niestety mocno się zawiodłam - złożyłam kilka zamówień bez przeestowania ich rzetelności - nie doczekałam się wysyłek które miały przyjść pod koniec marca (płatność była na początku lutego!) a mamy połowę maja. Na moje maile i pytania co się dzieje nikt nie odpisuje - mają mnie w nosie.
    Zamówiony serwis obiadowy krążył po Polsce przez 2 tygodnie surprised.
    Szkoda że firma tak bardzo rozjeżdża się z deklaracjami dbałości o klientów i jakość.... dziś takie podejście do klienta to biznesowe harakiri...
  • ania.westwing 04.07.12, 14:37
    Witam wszystkich! Pracuję w Westwing, przykro mi, że zakupy nie przebiegły bezproblemowo.
    Jesteśmy już na rynku od pół roku, więc nasze procesy są coraz bardziej efektywne a nasza obsługa klienta jest coraz lepsza. Zachecam do przetestowania nas!
    Zawsze w przypadku problemów zapraszam do bezpośredniego kontaktu – 797 997 711 lub pomoc@westwing.pl
  • lodzianka37 23.12.13, 17:11
    Parę razy dokonałam zakupu na westwing. Rzeczywiście mają fajne rzeczy, których nigdzie indziej nie można dostać. Ale... . Śledząc kolejne kampanie sprzedażowe parę razy znalazłam produkty z innych sklepów (np. kare design) które rzekomo były przecenione a w rzeczywistości cena była wyższa od normalnej ceny w tych sklepach. Nadmienie, ze część tych artykułów miała zmienione nazwy. Także polecam ostrożność w zakupach.
  • newyorkerka 20.01.14, 21:08
    Kupilam sporo rzeczy na tej stronie , oszczedzam w ten sposob czas zamiast tracic go na zakupy.Przyjezdzam w Polski na pare dni ,kilka razy w roku .Ceny sprzedawanych artykulow nie naleza do niskich.
    Dwukrotnie zamawialam stolik kawowy ,niestety go nie dostarczono, zamiast stolika dostalam bon zakupowy na 150 zlotych ,ktory moge wykorzystac gdy dokonam zakupu za 300 zl.Nie dostalam zadnej informacji ,ze sprzedaz nie zostanie zrealizowana .
    Dzisiaj ponownie w ofercie niskich cen jest oferta sprzedazy'' mojego stolika kawowego"i zastanawiam sie czy to tylko chwyt reklamowy czy rzeczywiscie jest on do sprzedazy.???
  • westwing.pl 23.01.14, 15:54
    Witam,
    w imieniu firmy Westwing chciałabym wyjaśnić, że za każdym razem, gdy jesteśmy zmuszeni anulować zamówienie, wysyłamy informację mailową z podaniem przyczyny anulacji oraz propozycją rekompensaty. Przykro mi, że nie otrzymała Pani od nas takiej informacji – jeżeli zechce Pani napisać do nas na adres pomoc@westwing.pl postaramy się wyjaśnić, dlaczego do tego doszło. Jednocześnie chciałabym zapewnić Panią, że wszystkie produkty prezentowane w kampaniach Westwing są dostępne.

    Pozdrawiam
    Monika, Dział Obsługi Klienta Westwing
  • newyorkerka 24.01.14, 03:20
    Droga Pani ,moje zamowienie bylo anulowane dwa razy ,dotyczylo stolika kawowego ,nigdy nie dostalam od Panstawa maila z informacja,ze zamowienie nie zostanie zrealizowene ,zaniepokojna dlugim oczekiwaniem i wpisem ,ze zamowienie zostalo zrealizowane zadzwonilam do panskiej firmy i wtedy sie dowiedzialam ,ze nie otrzymam przesylki a w zamian za to dostalam kazdorazowo bon na 150 zl ,ktory moge wykorzystac przy zakupie powzyzej 300 zl.
    Gdy kolejny raz w Panstawa ofercie stolik ,ktory zamawialam nasunely mi sie watpliwosci,ktore opisalam ,pozdrawiam
  • pla2ma 28.05.12, 10:07
    Serdecznie odradzam - 1000 za rower wpłaciłam 26 kwietnia. Miał być dostarczony maksymalnie 26 maja, dlatego też planowałam go jako prezent na Dzień Dziecka.
    Nikt z Westwing nie pofatygował się, by mnie ostrzec o ewentualnym opóźnieniu. Kiedy nieśmiało zapytałam, co z rowerem, okazało się, że wyjdzie z "niewielkim" tygodniowym opóźnienie - czyli będzie u mnie pewnie około 4 czerwca. Chyba, że i to się uda...
    Także zmarnowałam mojej córce cały Dzień Dziecka i weekend, i to za kwotę 1000 zł. Porażka.
  • mpmp1 30.05.12, 14:31
    Zdecydowanie odradzam. Zamawialam pare produktów tylko jeden dotarł w terminie. Co do pozostałych, nikt nie raczy odpowiadac na moje maile.
    Nie wroze im swietlanej przyszlosci jesli nadal bedą podobnie traktować swoich klientów.
    Szczerze odradzam korzystanie z ich usług.
  • ktosiowa.waw 31.08.12, 10:04
    Również odradzam.

    Produkty mają rewelacyjne, wiele spośród nich niedostępnych w Polsce. Wiele spośród nich bardzo chętnei bym zakupiła, pasują do mojego stylu mieszkania.

    I tak też zrobiłam.
    Zamówiłam przedmioty z dwóch różnych kampanii.
    Dostaję info, iż dostawa nr 1 ze względów logistycznych się opóźniła. Myślę - ok, czasem tak się zdarza, sezon wakacyjny, pewnie na południu mają w nosie dostawy. Ale później kolejny mejl, że dostawa nr 2 też się opóźni, bo "blablabla". Zajrzałam na to forum i widzę, że nie jestem sama.
    Anulowałam zamówienie nr 2, nie pozwolę się tak traktować, pieniądze z karty oczywiście zajęli, a towaru nie ma. Czekam na zwrot pieniędzy. Dość wirtualne to przedsiębiorstwo.

    Jeśli ktoś ma cierpliwość i może sobie czekać w nieskończoność, nie przejmuje się błędami logistycznymi to proszę bardzo, może kupować.
  • ania.westwing 31.08.12, 13:21
    Witam,.
    Pracuję w Westwing i przyznam, że, tak jak Pani napisała, zdarzają nam się opóźnienia dostaw.
    Termin dostawy jest ściśle związany z faktem, iż sprowadzamy produkty z różnych zakątków świata, dzięki czemu są to wyjątkowe rzeczy i po prostu fajne okazje. Natomiast klient w razie takiego opóźnienia informowany jest na bieżąco o jego powodzie oraz o nowym terminie realizacji. Dodatkowo każdy Klient ma zawsze prawo do rezygnacji z zamówienia bez podania powodu, wtedy niezwłocznie zwracamy pieniądze
    Każde opóźnienie traktujemy bardzo poważnie. Staramy się skrócić czas dostawy udoskonalając nasze systemy logistyczne, tak, żeby klienci mogli szybciej cieszyć się rzeczami kupionymi na Westwing.

    Mam nadzieję, że choć trochę pomogłam, ale razie jakichkolwiek wątpliwości, jesteśmy dostępni pod numerem 797 997 711 (lub pomoc@westwing.pl)
  • felina0 13.12.12, 08:21
    Bardzo lubię westwing, maja tam ładne i rzeczy i polowe bym wykupiła smile Do tej pory kupiłam tylko kilka i obie niestety opóźnione. Co trochę zraża mnie do tego sklepu i przestaję już wchodzić nawet żeby nie robić sobie smaka. Jedna rzeczą kupiłam prawie 2 miesiące temu, zdaje się pod koniec października a teraz jest grudzień... połowa. sad Z tego co widzę sporo jest opóźnionych.
    Proponowałabym prowadzącym sklep brać zapłatę za produkt przed jego faktycznym dostarczeniem. np. tydzień przed. Tak to nasze pieniądze nie wiadomo gdzie są... przez dwa miesiące. Rozumiem opóźnienia, ale przy tego typu działalności jest to spory problem dla klienta, nawet kosztem pięknych rzeczy...
  • muszka_dodomu 28.12.12, 00:36
    mnie natomiast nie dziala od dluzszego czasu ich strona, permanentnie sie zawiesza. Wkurza mnie to, bo nie moge przegladac kampanii, a co dopiero kupowac. Dodam, ze zawiesza sie na wszystkich komputerach.
  • wybrane 11.01.13, 10:10
    Zgadzam sie z tym ze to nie w porzadku pobierac zaplate za produkty miesiac lub dwa wczesniej, ja tez zamowilam juz kilka produktow na westwing.pl i jeden dotarl w terminie, drugi po miesiacu czekania nie dojechal i otrzymalam emaila od westwing ze przepraszaja ale produku nie maja na stanie i jest w brakach, trzecie zamowienie jest w realizacji, zamowione w listopadzie, mamy juz styczen, a ja tylko otrzymalam odpowiedz na emaila ze maja problem w logistyce, wiec nie wiem czy tez w koncu dotrze, bo zadnych konkretow o terminie dostawy, Zenada.
  • marzena2000 13.02.13, 10:29
    Rzeczy piękne, ale opóźnienia duże. zamówiłam towar w połowie grudnia - dostawa miała być do końca stycznia. Pod koniec stycznia dostałam informację - że do 8.02, następnie że do 22.02, a następnie do końca marca i tak naprawdę nie wiem - czy się doczekam na zamówiony towar... sad
  • housedr 26.02.13, 10:03
    Szanowna Pani, nie wiem na jakiej zasadzie działacie ale dla mnie jest to robienie ludzi w balona.Przykład zestaw 3 walizek Ines de la Fressange cena detal.4520,00 , wasza super cena
    to 1299,00zł . We Francji zestaw kosztuje 179,10 Euro czyli 739,00zł np. www.lemondedubagage.com . Poza tym walizki te są strasznie ciężkie 12kg (3szt) o czym nie informujecie , a kabinówka nie pasuje do większości linii lotniczych bo ma 23cm a nie 20cm. Cena wyjściową 4520,00zł za walizki nie wiadomo przez kogo wyprodukowane z dodanym logo projektantki to wielka przesada. Proszę sprawdzić oferty renomowanych firm bagażowych jak Rimowa,Tumi czy obecny w Polsce Samsonite. Najlepsza i najdroższa oferta tej ostatniej Firelite to detal 4247,00zł przy wadze 7,55kg(3szt) i dużo lepszym materiale.
    Pozdrawiam


  • kateg 18.10.13, 15:41
    Oczywiście występują problemy przy zakupach internetowych. Ponieważ jestem osobą pracującą nagminnie korzystam ze sklepów internetowych. Rzadko mi się zdarzają problemy z reklamacjami, czy zwrotami. Ja osobiście polecam nasz rodzimy klub zakupowy GOLD ROOM, ponieważ on powstał w Polsce i można tam nabyć fajne, dobre markowe produkty naprawdę w atrakcyjnych cenach. Nie ma problemu ze zwrotami oraz z zamówieniami. Gorąco polecam www.goldroom.pl
  • monroma 26.01.14, 01:59
    Z ciekawości weszłam na stronę Goldroom i co się okazało? Nie sprawdzałam wielu produktów, bo nie chciało mi się szukać, weszłam w ofertę biżuterii. Są podane dane autora, więc bez problemu odnalazłam i np. bransoletka na stronie artystki jest w cenie przed zniżką 118zł, po zniżce 90 zł a na stronie Goldroom 174! A cena detaliczna 204 zł! Rozumiem, że ceny mogą się trochę różnić, ale żeby aż tak! Podobnie jak na Westwing. Lepiej sprawdzać ceny, no chyba, że komuś wszystko jedno ile zapłaci wink
  • eleanor_leon 27.02.13, 09:21
    Stolik z kampanii Westwing We Love Tables!: cena detaliczna podana przez Westwing 1120 PLN; cena promocyjna tylko 749 PLN - w 2 wiodących sklepach internetowych ten sam stolik w tym samym rozmiarze itp 398 PLN.
    no comments...
    niech szukają durniejszych od siebie...
  • westwing.pl 28.02.13, 18:22
    Witam serdecznie,
    nazywam się Ewa i pracuję w Westwing. Zawsze staramy się oferować produkty w korzystnych dla klientów cenach. W tym przypadku wygląda na to, że mamy produkt od innego dostawcy. Bardzo dziękujemy za zwrócenie uwagi na problem. W przypadku wątpliwości, co do specyfikacji produktu, zapraszam do kontaktu z naszym Działem Obsługi Klienta: pomoc@westwing.pl lub pod numerem telefonu: 22 290 3000

    Pozdrawiam,
    Ewa, Westwing
  • housedr 28.02.13, 22:50
    Witam Panią, dziękuję za odpowiedź. W ostatnim czasie można zaobserwować wysyp pseudo importerów czy dystrybutorów . Taka sama sytuacja miała miejsce na początku lat 90-tych.
    Wtedy jednak weryfikacja takich firm była bardzo trudna. Teraz w dobie internetu nie powinno to być problemem , a leży to w interesie zarówno klientów jak i Państwa Firmy.
    Pozdrawiam
  • maria.natara 01.03.13, 11:36
    Ten "klub zakupowy" to jakiś absurdalny żart. Próbowałam kupić lampę na stronie www i wyskoczył mi błąd techniczny, zaraz przed płatnością. Zadzownilam na infolinie.
    Konsultantka przesłała mi mail z numerem mojego zamówienia i informacja że do godz. 20:00 powinnam dokonać przelewu i prześlac potwierdzenie,zeby zamówienie zostało zrealizowane.
    Zgodnie z instrukcja zrobiłam od razu przelew(ekspresowy!!) i przesłałam potwierdzenie. Brak jakiejkolwiek reakcji następnego dnia mnie zastanowił. Wiec znowu dobiłam się do infolinii .Tym razem tylko po to żeby się dowiedzieć, ze Westwing tak na prawde po zlozeniu zamówienia nie blokuje przedmiotu sprzedaży, wiec dowiedziałam się ze lampa została już wyprzedana, ponieważ komus udało się ja zakupić przez strone !!!
    Ostatecznie nie otrzymałam zakupionego przedmiotu. A zwrot pieniążków zajal westwing tydzień (i udało się po dwóch mailach i telefonie).
    Nie polecam, nie wróże przyszłości. Jak na sklep internetowy maja taki chaos w systemie, ze ew. zakupy w westwing to rozrywka dla masochistów smile
  • westwing.pl 01.03.13, 15:27
    Pani Mario,
    Przykro mi, że nie udało się Pani nabyć wybranego modelu lampy. Postaramy się, aby takie sytuacje jak ta, która przydarzyła się Pani, nie powtórzyły się w przyszłości. Jeżeli nadal szuka Pani lampy, serdecznie zapraszamy na Westwing. Jutro na naszej stronie ukaże się kampania z włoskim oświetleniem marki – NOVITÀ HOME, a 3 marca startuje kampania z równie pięknymi lampami marki LUCENTE.
    Oczywiście, w razie jakichkolwiek pytań czy wątpliwości zachęcam do kontaktu z nami pod numerem telefonu (22) 290 3000, zawsze chętnie udzielimy niezbędnych informacji i poznamy Pani opinię!

    Ewa- Westwing.pl
  • serbinka5 23.05.13, 14:08
    Właśnie dziś weszłam i co? Talerz ćmielów, Rococo, zmieniony na Rococco co by zmylić kupującego , cena 9,9 u producenta , za 6 szt 59,4 a na Westwing 79zł w promocji, niby cena normalna to 119zł- żart jakiś! Zalecam sprawdzanie cen
  • westwing.pl 23.05.13, 16:16
    Witam serdecznie,

    Staramy się by ceny podawane w Westwing były jak najkorzystniejsze dla klientów. Nie możemy jednak przewidzieć, że od dnia w którym zawarliśmy umowę z danym producentem, ceny u konkurencyjnych sklepów nie zostaną poddane promocjom. Proszę zauważyć, że producent na swojej oficjalnej stronie internetowej porcelana-cmielow.pl, podaje właśnie taką cenę dla talerzy „Rococo”. Ponad to rzeczywiście, bardzo często nadajemy produktom nasze własne nazwy, gdyż chcemy by opisywały ich piękno oraz wyjątkowość, choć w tym konkretnym przypadku jesteśmy zgodni co do terminologii.
    Mam ogromną nadzieję, że znajdzie Pani na Westwing swoje wymarzone artykuły w jak najlepszej ofercie cenowej. Dołożymy w tej kwestii wszelkich starań . W razie jakichkolwiek pytań, sugestii, zachęcam do kontaktu z nami pod numerem 22 290 3000 ( nasze Biuro Obsługi Klienta jest czynne od pon.- piąt. w godz.: 8-10 oraz w sob : 10-14).
    Pozdrawiam serdecznie,
    Ewa
  • westwing.pl 24.05.13, 13:52
    Witam serdecznie,
    staramy się by ceny podawane w Westwing były jak najkorzystniejsze dla klientów. Nie możemy jednak przewidzieć, że od dnia w którym zawarliśmy umowę z danym producentem, ceny u konkurencyjnych sklepów nie zostaną poddane promocjom. Proszę zauważyć, że producent na swojej oficjalnej stronie internetowej ( w celu jej otrzymania, proszę o bezpośredni kontakt z nami) , podaje właśnie taką cenę dla talerzy „Rococo”. Ponad to rzeczywiście, bardzo często nadajemy produktom nasze własne nazwy, gdyż chcemy by opisywały ich piękno oraz wyjątkowość, choć w tym konkretnym przypadku jesteśmy zgodni co do terminologii.
    Mam ogromną nadzieję, że znajdzie Pani na Westwing swoje wymarzone artykuły w jak najlepszej ofercie cenowej. Dołożymy w tej kwestii wszelkich starań . W razie jakichkolwiek pytań, sugestii, zachęcam do kontaktu z nami pod numerem 22 290 3000 ( nasze Biuro Obsługi Klienta jest czynne od pon.- piąt. w godz.: 8-10 oraz w sob : 10-14).
    Pozdrawiam serdecznie,
    Ewa
  • monczi13 12.06.13, 11:40
    Witam wszystkich. postanowiłam zabrać głos, gdyż czesto kupowałam na weswing... ale juz przestałam. Mają tam fakt świetne, ciekawe produkty firm, których design zachwyca, że aż chce się je mieć... Póki mieli darmowe zwroty i przy zwrotach wracali kwotę za przesyłkę było ok - wiadomo, przez internet to nie to samo co na żywo. Teraz już regulamin zmienili i trzeba zwracać na własny koszt co przy wejściu zalando na rynek z darmowymi przesyłkami w obie strony jest trochę dziwnym posunięciem. Moja przygoda z westwng zaczęła się od cudnych pucharów, na które czekałam ponad czas (to nie problem), jednak część przyszła potłuczona - wsadzili szkło bez żadnego dodatkowego opakowania w pudło wypełnione styropianowymi kulkami (ktoś wyjątkowo bezmyślny - przecież parę pucharów włożonych luźno na pewno się pomiędzy styropianem potłucze) - zwrot. Potem były przeboje z porcelanową zastawą. opóźnienie już ogromne a ja potrzebowałam tego na uroczystość, mail o opóźnieniu przyszedł zbyt późno. Dostałam bon - trudno postanowiłam że czekam. Czekałam, przyszły z wadami fabrycznymi- obdrapane. Kolejny więc zwrot i wymiany - czyli problemy. Zaproponowano mi bon. Potem było masę drobnych rzeczy - częśc zwracałam bo nie odpowiadały temu co na zdjęciu, część nie doszła z winy niby producenta (maile po miesiącu czekania) - znowu bony. Potem przyszedł czas na pufę - po opóźnieniu przyszła brudna - przesyłka była od producenta a chciałam żeby przysłali czystą - nie ma, kampania się skonczyła - byłam zła jak cholera bo duża kwota się kisiła u nich, ja bez wymarzonej pufy - znowu bon. Myślę , że dużo rzeczy ma tak fajne ceny, gdyż sa one wybrakowane o czym westwing nie wspomina tylko przychodzi rozczarowanie podczas rozpakowywania. No i ceny - niektóre dobre, niektóre baaaardzo zawyżone - ja zawsze sprawdzam na międzynarodowych stronach. Można się naciąć faktycznie. jeśli cena jest niższa warto było kupić dla designu. Ale przy płatnych zwrotach i wysyłkach to się już nie opłaca... A większość firm ma darmowe dostwy lub są darmowe powyżej jakiejś kwoty zakupu, a westwing nie... smile No i te bony - przy zakupach powyżej 200 lub 300 zł plus przesyłka 19, 29 lub wyżej - kompletnie bez sensu jak marchewka dla osła smile Rację mają ci , którzy mówią - nigdzie za darmo nikt ci nic nie da smile.
    Pozdrawiam,
  • westwing.pl 12.06.13, 17:04
    Witam serdecznie,
    jest nam ogromnie przykro z powodu opisywanych problemów, jakie napotkała Pani podczas zakupów w naszym klubie.
    Proszę mi wierzyć, że staramy się dokładnie dobierać i sprawdzać nasz asortyment.
    Z uwagi na to, że system logistyczny jest dość skomplikowany, gdyż nasz klub działa na arenie międzynarodowej, artykuły mogą ulec zniszczeniu w trakcie transportu. Nie mają jednak prawa być słabej jakości, czy też towarem wybrakowanym- w takich sytuacjach odbieramy zamówienia bezproblemowo i podnosimy kwestię na forum międzynarodowym, by podobne sytuacje zdarzały się możliwie jak najrzadziej.

    Odnośnie zmian dotyczących opłat za kuriera.
    Proszę zauważyć, że jesteśmy klubem oferującym towar znacznie większych gabarytów niż pozostałe kluby zakupowe w Polsce. Przesyłka szafy, nie może być cenowo porównywana do przesyłki małych przedmiotów. Zmiana dotycząca opłat za zwrot dotyczy jedynie przypadków, gdy towar jest wartościowy, ale nie spełnia oczekiwań klienta- nie podoba się. W przypadku, gdy klient otrzymuje przedmiot uszkodzony, wadliwy lub w innym kolorze niż zamawiał- opłata za zwrot nadal leży po naszej stronie.
    Bardzo się cieszę , że mogłam wyjaśnić te niejasności, zachęcam do bezpośredniego kontaktu ze mną oraz moimi kolegami z Działu Obsługi Klienta. Jesteśmy do dyspozycji od pon. do pt. w godzinach od 8-20 oraz w sob. 10-14 pod numerem telefonu (22) 290 3000.  W przypadku rozmowy telefonicznej będziemy mogli przyjrzeć się Pani zamówieniom oraz z chęcią wysłuchać Pani sugestii  jak i uwag. Jestem pewna, że uda się odbudować stracone zaufanie!

    Pozdrawiam serdecznie,
    Ewa
  • femalespirit 04.07.13, 18:47
    Nie polecam!!! Mialam tylko dwa udane zakupy. Reszta - porażka. Mijal termin dostawy, zero kontaktu ze strony sklepu i informacji o opoznieniu/przewidywanym terminie realizacji. Zamówienie zapłacone z góry. To ja sie musialam dobijac i pytac, co z moim zamowieniem. Potem okazalo sie (dwukrotnie), ze choc oferowano dwie sztuki, bedzie tylko jedna. Zdecydowalam, ze jednej nie chce (to mial byc komplet), przyjeto to do wiadomosci, ale i tak mi przyslano jedna sztuke. Obiecano mi zwrot za jedną sztuke i kuriera, ktory zabierze te paczke i wtedy zwrot za druga sztuke. Zaoferowano mi jako rekompensate bony towarowe, obawiam sie, ze i tak nigdy tych towarow, ktore za nie moglabym kupic nie zobacze. Zwrot za pierwsza sztuke otrzymalam z duzym opoznieniem, po kilku ponagleniach. Przypominam: zwrot za towar zamowiony i oplacony dwa miesiace wczesniej, i nigdy nie dostarczony. W miedzyczasie dostalam tez paczke z jakas rzecza, ktorej nie zamawialam (zapewne zamawial ktos inny i nie ujrzal ani pieniedzy ani towaru). Totalny chaos tam maja. W koncu niepotrzebna druga sztuka i niezamawiana paczka zostaly przez kuriera zabrane, mija prawie tydzien od obiecanego zwrotu za druga sztuke i pieniedzy nadal na koncie nie ma. Uczciwa firma zwrocilaby pieniadze w dniu, w ktorym mialo dojsc do realizacji zamowienia, a ten minal blisko miesiac temu! Reasumujac: sprzedaja towary, ktorych wiekszosci nie posiadaja i nigdy nie beda posiadac. Przetrzymuja miesiacami pieniadze klientow. Swietny sposob na pozyczanie pieniedzy od klientow bez procentow. Zero szacunku dla klienta, ktory kupil juz towarow za ponad 10 tysiecy zlotych.
  • westwing.pl 08.07.13, 09:58
    Szanowna Pani,
    jest nam bardzo przykro z powodu zaistniałej sytuacji. Niestety takie przypadki zdarzają się, choć robimy wszystko, co w naszej mocy, by im przeciwdziałać.
    Serdecznie dziękuję za wiadomość – każde zgłoszenie rejestrujemy i analizujemy. Wszystko po to, by zapewniać coraz wyższą jakość towarów, usług i obsługi. Dlatego też opinie klientów są dla nas szczególnie cenne i pomocne.
    Proszę o bezpośredni kontakt. Myślę, że uda nam się znaleźć pomyślne rozwiązanie. Dzwoniąc do naszego biura pod numer (22) 29 3000, proszę zapytać o mnie lub podać mi kontakt do siebie – zadzwonię najszybciej jak to będzie możliwe.

    Pozdrawiam serdecznie,
    Ewa
  • liily 10.07.13, 11:32
    Szczerze ODRADZAM i przestrzegam.
    Z 4 zamówień złożonych w ciągu miesiąca żadne nie zostało zrealizowane poprawnie. Wszystkie oczywiście opłacone z góry. I tak:
    1) Stolik - po upływie terminu dostawy (6 tygodni) na moje zapytanie o przesyłkę - informacja, że towar nie zostanie dostarczony. Bon 100 zł na zakupy za min. 300 zł.
    2) Lampa stojąca - dostarczona inna lampa niż prezentowana w kampanii. Propozycja zwrotu lub rabatu + bon 100 zł na zakupy za min. 300 zł. Lampę zostawiłam.
    3) Sztućce Laguiole - wybrakowany komplet, brak 1 łyżeczki, uszkodzony nóż; patelnia ze stali nierdzewnej z odpryskami w powłoce stalowej. Towar zwrócony, na zwrot pieniędzy oczekuję (wg informacji - przelew w drodze).
    4) 2 komplety obrazów - nadruki na płótnie - po trzykrotnym przekładaniu terminu dostawy informacja, że producent nie dostarczy towaru. Przyznano bon 50 zł na zakupy za nim 200 zł.

    Z wiadomych względów przyznanych bonów nie wykorzystam - po takich doświadczeniach na pewno nie dokonam już ani jednego zakupu na Westwing, gdyż jak widać, "zakupy" polegają na tym, że dobrowolnie przekazuje się Westwingowi swoje pieniądze na dwumiesięczne bezprocentowe obracanie nimi. Jednorazową sytuację można by uznać za pomyłkę, przypadek. Ale po moich doświadczeniach mam prawo uznać, że jest to styl działania i praktyka nagminna firmy Westwing, szumnie zwanej "klubem zakupowym". Najłagodniej mówiąc, firma jest zupełnie nieprofesjonalna i nierzetelna. Podejrzewam jednak, że praktyki te nie są przypadkowe i moim zdaniem Westwing Home & Living funkcjonuje jak piramida finansowa - zapłata z góry za gruszki na wierzbie, po dwóch miesiącach zwrot pieniędzy (z pieniędzy uzyskanych w tym czasie od innych klientów, czekających na realizację swojego zamówienia). Jedynym "plusem" są miłe panie z obsługi klienta, ale to nie wystarczy. Jestem totalnie rozczarowana, sama na pewno nic nie kupię (a raczej: nie będę już pożyczać pieniędzy Westwingowi), a innym będę odradzać.
  • westwing.pl 10.07.13, 16:14
    Witam serdecznie,

    Jest mi naprawdę bardzo przykro, że miała Pani tak nieprzyjemne doświadczenia w realizacji Pani ostatnich zamówień. Staramy się dokładnie dobierać i sprawdzać nasz asortyment, jednak jak widać przy obecnej liczbie Klubowiczów i zamówień, zdarzają się sytuacje, gdzie nie wszystko idzie po naszej myśli– ale bardzo dziękujemy za wszystkie sugestie!
    Jestem pewna, że uda się naprawić nasze relację i odbudować zaufanie do naszego Klubu.
    Jako zespół jesteśmy do pełnej dyspozycji na wszelkie dodatkowe pytania, sugestie, uwagi ( również te nieprzyjemne) pod numerem 22 290 3000 od pon- pt w godz. 08-20 oraz w sob.10-14.
    Pozdrawiam,

    Ewa
  • malgosiek2 10.07.13, 16:22
    Widzę, że sklep tylko najmocniej przeprasza i jest bardzo przykro, a działanie i tak pozostawia wiele do życzenia.
    Samym przepraszaniem nie uratuje się wizerunku firmy/sklepu.
    Zamiast notorycznie pięknie przepraszać, wziąć się solidnie do roboty.
    Pisać można zawsze ładnie tylko z tego nic nie wynika.
    --
    Zmęczyłam się czytaniem
    Zielono mi
  • m.ar.ta.m 18.01.14, 14:31
    Od dłuższego czasu obserwuje produkty sprzedawane na Westwing i zalecam dużą ostrożność w zakupie produktów,ponieważ serwis bardzo często zmienia im nazwy, ceny i opisy w zależności od swoich potrzeb. Dzisiejszy przykład poduszka: www.westwing.pl/Poduszka-Mosaic-fioletowo-ro-owa-24584.html?c=odcienie-miekkosci&c=odcienie-miekkosci .
    Jest to poduszka z kolekcji firmy RED POPPY, mozaiki warszawskie i inspirowana jest jak sama nazwa wskazuje starymi, warszawskimi mozaikami. Według Westwing jest to poduszka: „Mosaic” w stylu orientalnym. Nie dowiadujemy się jakiej firmy, pewnie dlatego, że cena po zniżce jest nadal większa niż cena poduszki np na Dawandzie, gdzie można znaleźć produkty projektanta.
    Westwing przedstawia nam cenę początkową 180 zł, po zniżce 99 zł. Cena na Dawandzie podobnej poduszki (inny kolor,ale ten sam wzór i i wymiary) - 90 zł pl.dawanda.com/product/40277390-PODUSZKA-RED-POPPY-MOZAIKI-WARSZAWSKIE

    To nie pierwsza sytuacja, którą udało mi się zauważyć. Przykre to.
    Polecam kupować tylko te produkty,których ceny i pochodzenie znacie.
  • gazetowa_mysz 09.02.14, 10:39
    Powiem tak - jestem zaskoczona tak negatywnymi opiniami. Korzystam z westwing prawie od początku ich działalności w Polsce, kupiłam mnóstwo rzeczy - naczynia, sztućce, meble, dekoracje etc. Kocham design skandynawski,a oni właśnie czesto - szczególnie na początku działalności - sprowadzali marki skandynawskie, które trudno było kupic w Polsce, m.in. Skagerak, Hardanger bestikk, Marimekko, Rorstrand itp. Raz miałam sytuacje, cze cześć zamówienia mi wycofali, bo cos nie dojechalam, trochę byłam zła, ale biorąc pod uwagę, ze to był jeden przypadek na ponad 20 innych zakupów, uznałam, ze każdemu moze sie zdarzyć. Co do pozostałych zamówień - bez zarzutu. Ok, czeka sie na dostawę po zaplacenieu, ale przecież informują o tym przy zakupie. Dostawa ok, wszystko supe zapakowane, obsługa klienta ok.

    Jednak ostatnio kupuje tam znacznie mniej. Są dwa powody. Po pierwsze - moze to kwestia gustu - liczba kampanii jest coraz większa, ale są one coraz mniej ciekawe, same lofty, shabby i styl prowansalski. Po drugie - i to chyba najważniejszy powód rezygnacji z zakupów - coraz częstsze zjawisko wyprzedzania rzeczy w momencie startu kampanii (dosłownie 1 min od początku nie ma juz części rzeczy, nawet takich, których zakup raczej wymagałby przemyślenia, sprawdzenia opisu, lub w końcu po prostu wyrzucenia produktu do torby i realizacji płatności, co fizycznie nie jest możliwe w ciagu kilkunastu sekund). Więc mam wrażenie, ze albo pracownicy kupują wypatrzeni produkty dla siebie, albo "sprzedają" informacje o niektórych rzeczach np stylistów celebrytow. To zaczyna być naprawde bardzo irytujące, i właściwie w ostatnim okresie zrezygnowałem tam z zakupów. Ale generalnie jeśli cos upatrzycie i uda wam sie to zamówić, to nie obawialabym sie dostawy, bezpieczeństwa transakcji itp, pod tym katem polecam ten serwis.
  • monczi13 09.02.14, 14:00
    Cos w tym jest co piszesz, bo ja tez zauwazylam ze niektore produkty znikaja szybciej niz sie pojawia. osobiscie mialam tez przypadki usuwania z koszyka obleganych ostatnich sztuk mimo iz nie minal czas rezerwacji. Bardzo mnie to dziwilo i zniesmaczylo, zgadzam sie tez z toba iz teraz kampanie sa bardzo nieciekawe. To tez jest powod dlaczego tam juz nie zagladam, po prostu jest to strata czasu zwazywszy na fakt, ze niejednokrotnie te same rzeczy mozna juz znalezc na innych stronach w lepszych cenach (szczegolnie na miedzynarodowych, ktore czesto robia przeceny).
    Pozdrawiam wszytskie zakupoholiczki wink
  • westwing.pl 10.02.14, 18:56
    Witam,
    bardzo dziękujemy za dobre słowa na nasz temat, tym bardziej jest nam przykro, że nie spełniamy Pani oczekiwań w 100%. Chciałabym wyjaśnić skąd mogą brać się problemy z zakupem, o których Pani wspomina.
    W pierwszej kolejności muszę podkreślić, że czasami jedna oferta jest prezentowana w kilku krajach równocześnie, a asortyment jest ten sam i w określonej z góry ilości. Dlatego najbardziej atrakcyjne produkty rozchodzą się w bardzo krótkim czasie od momentu publikacji kampanii.
    Często na naszej stronie goszczą też kampanie, w których asortyment jest naprawdę w okazyjnych cenach. W takich kampaniach posiadamy zazwyczaj jedną sztuką prezentowanego produktu. Część z osób dodaje do koszyka bardzo dużą liczbę produktów, a dopiero później podejmuję finalną decyzję o zakupie. Produkty w koszyku są zarezerwowane przez 20 minut, jeśli ktoś się rozmyśli to produkty wracają na naszą stronę. Dodatkowo, zawsze przed publikacją kampanii w stylu „strefa najniższych cen” jest rozsyłany mailing do wszystkich naszych klientów, więc proszę mi wierzyć, że klientów czekających na pojawienie się kampanii na stronie jest bardzo bardzo wielu.
    Bardzo dziękujemy za wszystkie sugestie i mamy nadzieję, że pozostanie Pani naszą klientką.

    Serdecznie pozdrawiam
    Monika –dział obsługi klienta
  • newyorkerka 10.02.14, 21:30
    Pani Moniko ,
    Podliczylam ilosc moich zakupow na stronie Westwing.pl, 17 zamowien i chyba powinnam czuc sie urazona bo nigdy nie dostalam maila z powiadomieniem o sprzedazy w ,,Stefie najnizszych cen ,,.
    Pozdrawiam. ...
  • westwing.pl 11.02.14, 16:56
    Dzień dobry!
    Powiadomienia o naszej aktualnej ofercie są rozsyłane do wszystkich osób, które wyraziły chęć otrzymywania newslettera. Proszę pamiętać, że liczba powiadomień zależy od wybranej opcji - każdy nasz użytkownik sam decyduje ile razy w tygodniu chce otrzymywać od nas wiadomości. Mogę sprawdzić ustawienia Pani konta i udzielić więcej informacji na ten temat. Jeśli jest Pani zainteresowana, proszę o telefon do naszego dziełu obsługi klienta (22) 290 3000 – proszę poprosić o rozmowę ze mną.
    Pozdrawiam serdecznie
    Monika, dział obsługi klienta
  • newyorkerka 13.02.14, 00:02
    Pani Moniko ,dziekuje za odpowiedz,sprawdze w swoich ustawieniach.Pozdrawiam
  • lodzianka37 01.03.14, 11:10
    No niestety, ale muszę ich obsmarować. Rzeczy może mają i ładne, też tam stale zaglądam, ale jak widzę ceny lamp to mnie trafia. Parę razy przyłapałam ich że mają lampy droższe niż gdzie indziej (dużo ... droższe) albo w takich samych cenach, (rzekomo już obniżone). Tak więc na pewno nie są to ceny outletowe tak jak się reklamują. To podważa zaufanie do ich sklepu w stosunku do innych produktów.
  • westwing.pl 03.03.14, 14:42
    Dzień dobry,

    ceny produktów, które wystawiamy na naszej stronie są zależne od wielu czynników, m.in. od kosztów logistycznych związanych z ich sprowadzeniem do Polski czy też wynegocjowanych warunków z dostawcami. Nie dajemy gwarancji najniższych cen na rynku, a jedynie niższych niż u oryginalnego producenta lub czołowego dystrybutora, bo to z nimi podpisujemy umowy. Oczywiście możliwe jest, że inne sklepy internetowe negocjują niższe ceny.
    Nie prowadzimy jednak sprzedaży produktów z outletu.

    Dość często organizujemy kampanie wyprzedażowe, gdzie ceny spadają nawet do -70%, więc może warto kupować wtedy? smile

    Pozdrawiam,
    Kasia,
    Dział Obsługi Klienta
  • mona1976 05.03.14, 20:10
    Ja myślałam że to tylko ja mam takiego pecha, że mi rzeczy z westing nie przychodzą na czas. Zamówiłam pare drobiazgów, które zostały dostarczone na czas. Niestety na rzeczy typu zegar, kinkiety nie doczekałam się, a tak na nie liczyłam. Bardzo oryginalne i ciekawe.
    Napisałam do westing zażalenie i oczywiście tak jak większość opisujących tu osób, również otrzymałam bony, które mogłam wykorzystać w dość krótkim czasie i przy zakupie powyżej 200zł. Po kilku wymiennych e-mailach w tej sprawie, jedna z Pań tam pracujących, zaproponowała mi UWAGA! odsetki za przetrzymywane pieniądze, w kwocie wink 1,3zł!!!! Czyż to nie piękny gest???
    Co innego piszą o sobie i co innego w rzeczywistości.
  • telemasca2012 15.04.14, 08:40
    Niestety nie polecam tego sklepu. Często wygląda to tak, że sklep sprzedaje artykuły z drugiej ręki. W większości miałem z nimi same problemy:
    - stołki barowe - zamówione beżowe, dostarczone szare,
    - biurko - dostarczono same nogi bez blatu; blat już nigdy nie dojechał, na zwrot pieniędzy czekałem 3 tygodnie,
    - komoda - pęknięte drewno na boku,
    - witryna - nie stoi stabilnie, chybocze się, półki wykonane z marnej jakości materiału, który wygina się pod najmniejszym naciskiem,
    - lampa stołowa - porwany klosz, źle przykręcona podstawa,
    - plafon - jeden ze szklanych abażurów rozbity.
  • m.ar.ta.m 15.04.14, 10:04
    Najbardziej mnie wkurza że nie podają prawdziwych nazw przedmiotów (bo nie wiem czy wiecie, ale prawie wszystkie nazwy są wymysłem ludzi z westwing, ten sam produkt pojawia się pod rożnymi nazwami) oraz zazwyczaj nie można poznać marki przedmiotu. Mam wrażenie że to po to, aby nie można było sprawdzić prawdziwej ceny oraz jakości sprzedawanych przedmiotów.
  • mona1976 15.04.14, 12:21
    Nie można również doczytać się nigdzie w regulaminie, że produkt który zamawiasz możesz nie otrzymać z powodu tego że dostawca go nie dośle. Czekasz 3 tygodnie, później otrzymujesz informację że przykro ale termin dostawy się opóźnia i znów czekasz kolejne 2 tygodnie, na koniec informują Cię że w ogóle go nie otrzymasz bo producent nie dostarczy. Jawne prowadzanie klienta w błąd. A największym błędem to jest płacenie z góry. Pieniądze im dajesz, a nie masz pewności że produkt otrzymasz. Później Ci oczywiście zwrócą ale i tak będziesz musiał na nie poczekać.
  • westwing.pl 15.04.14, 17:14
    Drogi Telemasca2012,

    Bardzo nam przykro, że otrzymał Pan wadliwe produkty i żałujemy, że nie skorzystał Pan z 30 dniowego prawa do zwrotu. Staramy się zawsze pozytywnie rozwiązać takie sytuacje - proponujemy zwrot części lub całości środków za produkt, a jeśli wymiana jest możliwa, to ją również organizujemy. Nigdy nie zostawiamy naszych klientów z produktami uszkodzonymi lub niskiej jakości, jeżeli tylko zgłoszą nam problem. Dodatkowo, informacja zwrotna od klientów pozwala nam unikać w przyszłości współpracy z dostawcą, który nie wywiązuje się ze swoich zobowiązań.


    Droga M.ar.ta.m,

    Zdecydowana większość nazw naszych produktów pozostaje oryginalna. Zdarza się, że decydujemy się na zmianę nazwy jeżeli uważamy, że lepiej oddaje istotę produktu i wpasowuje się w styl publikowanej kampanii.


    Droga Mona1976,

    Dokładamy wszelkich starań, aby realizować zamówienia w wyznaczonym terminie, ale współpraca z ciągle nowymi dostawcami rodzi ryzyko opóźnień czy anulacji. Nie możemy jednak ograniczać się tylko do już sprawdzonych dostawców, bo nasza oferta byłaby znacznie uboższa – obecnie wprowadzamy na stronę kilka tysięcy nowych produktów w tygodniu. Odnośnie płatności , to proszę pamiętać, że przy większości kampanii może Pani wybrać płatność przy odbiorze.

    Z pozdrowieniami
    Kasia z Działu Obsługi Klienta
  • monczi13 15.04.14, 17:35
    Pie- prze -nie kotka przy pomocy młotka!!! Klientów macie za idiotów. Wiadomo, niemiecka firma.... Ciekawe czy Niemcy dają się tak doić i oszukiwać... Jak można tak nawijać makaron na uszy? Acha no tak, płacą Wam za to...
  • telemasca2012 15.04.14, 17:40
    Pani Kasiu, doceniam obsługę klienta w Westwing i faktycznie część przedmiotów dotarła w dobrym stanie. Jednak z ok 50% były problemy i niestety bardzo trudno jest ten fakt wytłumaczyć nierzetelnością dostawcy. Przede wszystkim te przedmioty trafiają do Państwa magazynu więc są Państwo w stanie sprawdzić co dokładnie z niego wychodzi. Orientując się, że przedmiot jest uszkodzony lub wątpliwej jakości, nie powinni Państwo go wysyłać do klienta. Tak samo, jeśli okazuje się, że przedmiot kompletnie odbiega od tego co zostało zaprezentowane na stronie, powinni Państwo anulować przesyłkę. Nie można przerzucać odpowiedzialności na swoim dostawców ponieważ to Państwo oferują te przedmioty u siebie na stronie i w ostatecznym rozrachunku to Westwing bierze za nie pełną odpowiedzialność. W niektórych przypadkach nie skorzystałem z możliwości zwrotu, ponieważ dość długo czeka się na zwrot należności, jest problem z zamówieniem kuriera zwrotnego i skoro czekałem ok miesiąca na pewne przedmioty, to czasami (chociaż z bólem) byłem w stanie pogodzić się z ich jakością bądź faktem iż odbiegają zasadniczo od tego co zamówiłem. Niestety najwyraźniej kupowanie w Westwingu to trochę ruletka.
  • mona1976 15.04.14, 21:35
    Pani Kasiu, przyłączam się do wypowiedzi poprzednika. Zasłanianie się nierzetelnymi dostawcami nie usprawiedliwia Państwa. Takie informacje o możliwości nie otrzymania produktu powinna być zawarta w regulaminie! Wtedy klient ma świadomość że produktu może nie otrzymać lub dostawa może się opóźnić.
  • quelquechose 28.04.14, 09:42
    Zaluje, ze sobie wczesniej nie wyszukalam tego watku, bo moze uniknelabym obecnych klopotow. Zamowilam kanape i lampe i OBIE rzeczy dotarly uszkodzone. Z poczatku obsluga klienta byla bardzo pomocna - zalatwili zwrot kanapy w celu naprawy, ale potem ucichlo. Po dlugim czekaniu i obietnicach jakiegos prezentu w ramach rekompensaty (nigdy nie dostalam), dotarla kanapa, ale w sprawie lampy jestem ciagle ignorowana! A ze kosztowala prawie cztery stowy to nie mam ochoty odpuscic tematu (zreszta z jakiej racji). Podobno nie moga wymienic, wiec chce ja zwyczajnie zwrocic, ale nie moge doczekac sie reakcji na jaki adres. Jestem bardzo rozczarowana! Czy ktos zna jakis inny adres email niz pomoc@westwing.pl?
  • giinger 29.04.14, 11:53
    Ja tam westwing lubie...

    Ogladam sobie ich propozycje, podpatruje pomysly, a potem w sklepach stacjonarnych lub on line wyszukuje podobne rzeczy a czasem nawet ladniejsze i "niestety" bywa, ze ze 4 razy tansze... big_grin
  • westwing.pl 29.04.14, 13:36
    Witam,

    reprezentuję Dział Obsługi Klienta i jestem bardzo zdziwiona, że nie otrzymała Pani od nas odpowiedzi, ponieważ zawsze odpowiadamy na wszystkie zapytania naszych klientów. Bardzo chętnie zajmę tą sprawą, dlatego proszę o kontakt telefoniczny pod nr 22 290 3000 i poproszenie mnie do telefonu. Myślę, że uda nam się to pomyślnie i szybko załatwić.

    Pozdrawiam,
    Kasia
    Westwing
  • ktosiowa.waw 29.04.14, 14:46
    I znowu ta sama formułkę z "kopiuj+wklej"...
  • kat_ja1 03.06.14, 18:50
    Zamowilam poduszke firmy PiP Studio, pod koniec marca, to mial byc moj prezent na marcowe urodziny. Do 17 kwietnia dostawa miala byc zrealizowana. Po jakims czasie przyszedl mail, ze zamowienie dotrze z opoznieniem, a wiec nie pozniej, niz do 17 maja.....Dzis mamy 3 czerwca, a realizacji zamowienia, jak nie bylo, tak nie ma. Osobiscie bardzo zaluje, bo mieszkajac 6 lat w Londynie, zamawialam ze strony angielskiego Westwing wiele rzeczy, podobnie jak z angielskiej Achica. Realizacja owszem trwala tam tez jakies 3 tygodnie, niektore rzeczy zamowione razem, przychodzily w oddzielnych, oddalonych terminach, ale takiej sytuacji jak w Polsce, to nie widzialam. Szkoda, bo wracajac na stale do Polski, myslalam, ze oto wlasnie bedzie moj sklep, chociaz oferta kampanii i tak jest skrocona o 60%, w porownaniu z angielska firma. Nie wiem tylko co zrobic z ta glupia poduszka, bo mam sporo rzeczy marki PiP lacznie z ceramika i szkoda mi tej poduszki, ale chyba bede musiala zrezygnowac z dostawy, bo jak rozumiem moze to sie odbyc w niewiadomo jakim terminie?
  • westwing.pl 04.06.14, 20:22
    Pani Kat_jo,

    bardzo mi przykro, że nie udało nam się dostarczyć na czas Pani prezentu urodzinowego. Niestety, nasz dostawca ma pewne problemy ze sprowadzeniem towaru z Holandii i do tej pory poduszki nie trafiły do naszego magazynu. Robimy wszystko, co w naszej mocy, aby przyspieszyć ten proces. Tak jak informowaliśmy mailowo naszych klientów – nowy termin dostawy został wyznaczony na 11 czerwca. Zapewniamy, że takie sytuacje nie są standardem w naszej firmie, realizujemy miesięcznie kilka tysięcy zamówień i wielu naszych klientów jest bardzo zadowolonych z naszych usług.

    Z pozdrowieniami - Kasia z Działu Obsługi Klienta
  • eed567 08.06.14, 10:31
    Znam ten sklep od samego poczatku, dodatkowo znam tez ten sklep z kilku krajow europejskich.
    Moje obserwacje/doswiadczenia sa nastepujace:
    -zdjecia sa bardzo, bardzo czesto podkrecone, przez co produkt wydaje sie atrakcyjniejszy niz jest w rzeczywistosci;
    -zdarza sie, ze produkt jest uszkodzony, wrecz zdewstowany a mimo to sklep po przepakowaniu od producenta wysyla taki szajs klientowi;
    -ceny czesto sa wyzsze niz w innych sklepach a najdziwniejsza jest "strefa nizszych cen", ktora polega w wiekszosci na sprzedazy produktow zwroconych przez klientow i to w cenie czesto wyzszej niz byla na poczatku…;
    -oferta sklepu w Polsce jest bardzo uboga w porownaniu do tego co jest oferowane w innych krajach (w tej samej kampanii w Polsce jest 16 produktow podczas gdy na innym rynku 40)-mnie osobiscie bardzo irytuje takie pokazywanie nam, ze jestesmy krajem trzeciego swiata;
    -juz w pierwszej sekundzie kampanii czesc produktow jest sprzedana (nie zarezerwowana)- co jest moim zdanie skandalicznym lekcewazenie klientow na zasadzie najpierw pracownicy jako klienci pierwszej kategorii a potem klienci jako plebs, ktory moze laskawie kupowac resztki z panskiego stolu.
    Ciekawe co by powiedzieli w Niemczech jakby sie dowiedzieli o takich praktykach poskiego oddzialu.
  • westwing.pl 10.06.14, 13:41
    Witam,

    pracuję w Westwing i pozwolę sobie odnieść się do przedstawionych tu zarzutów.
    - zdjęcia. Chcemy, aby przeglądanie naszej strony sprawiało naszym użytkownikom przyjemność. Dlatego wiele uwagi poświęcamy oprawie kampanii, ale staramy się, aby zdjęcia jak najlepiej oddawały rzeczywisty wygląd produktu. Często nasi klienci piszą do nas, że otrzymany produkt jest… dużo ładniejszy niż na zdjęciu.
    - uszkodzony produkt. Nie wysyłamy uszkodzonych produktów do klientów. Jeżeli podczas przepakowywania zauważymy wadę, to zwracamy towar do producenta. Nie wszystkie wady jesteśmy w stanie dostrzec, jeżeli więc zdarzy się, że klient otrzyma uszkodzony produkt, to prosimy o kontakt z Działem Obsługi Klienta. Szybko i na nasz koszt organizujemy odbiór towaru i zwrot pieniędzy, proponujemy też rekompensatę.
    - ceny. Każdorazowo negocjujemy najkorzystniejsze ceny z dostawcą i zawsze są niższe niż u producenta. Na negocjacje innych sklepów nie mamy wpływu. W „Strefie niższych cen” produkty zawsze są niższe niż w pierwotnych kampaniach. Jeśli zdarzyło się inaczej, prosimy o informację, aby wyeliminować błąd.
    - oferta sklepu w Polsce. Każdy oddział Westwing ma dostęp do wszystkich kampanii i każdy z oddziałów dobiera ofertę najlepiej pasującą do upodobań mieszkańców danego kraju. My również. Po przeprowadzeniu kilku tysięcy kampanii wiemy które produkty podobają się Polakom i które kampanie nie budzą u nas zainteresowania (choć cieszą się popularnością w innych krajach).
    - wyprzedane produkty. Zapewniam, że pracownicy Westwing nie wykupują wszystkich produktów. Tygodniowo wprowadzamy ok. 7 tysięcy różnych produktów na stronę, więc byłoby to po prostu niemożliwe. Powód jest inny, o czym staramy się informować przy różnych okazjach. Otóż wiele kampanii pojawia się równocześnie na stronach kilku oddziałów Westwing, więc ze względu na różne strefy czasowe, może się zdarzyć, że klienci innych oddziałów, wykupią wybrane produkty wcześniej (czasami mamy kilkadziesiąt sztuk danego produktu, innym razem jeden lub kilka). Nawet jeśli kampania jest wprowadzana tylko w Polsce, też jest duże ryzyko, że ktoś nas ubiegnie – bo mamy kilkaset tysięcy użytkowników.

    Mam nadzieję, że udało mi się rozwiać choć część wątpliwości. W razie dodatkowych pytań, zachęcam do kontaktu z Działem Obsługi Klienta na numer 22 290 3000 lub na adres e-mail: pomoc@westwing.pl

    Pozdrawiam - Kasia z Działu Obsługi Klienta
  • zawszeagnesja 24.06.14, 11:21
    Nie polecam! Już ponad dwa miesiące czekam na zamówienie! Nawet poinformowali, że będzie opóźnione, ale to nie jest warte tych nerwów, bo nadal nie wiem czy w ogóle dotrze.
  • westwing.pl 25.06.14, 14:00
    Witam serdecznie,
    bardzo mi przykro, że tak długo czeka Pani na zamówienie. Terminy dostaw są odległe, ponieważ towary sprowadzamy z różnych zakątków świata i czasami dostawcy napotykają po drodze przeszkody – stąd te opóźnienia. Jeśli zdarzy się, że jednak nie otrzymamy zamówionych produktów od dostawcy, niezwłocznie zwrócimy środki naszym Klientom, jak również podarujemy bon rabatowy w ramach rekompensaty.
    Mam nadzieję, że mimo utrudnień otrzyma Pani swoje zamówienie i sprawi ono wiele radości!

    Pozdrawiam
    Kasia z Działu Obsługi Klienta
  • agntrz 09.07.14, 14:49
    Witam,
    szczerze mówiąc jestem zdziwiona takimi nieprzychylnymi recenzjami. Zamówiłam już dziesiątki rzeczy i żadnej nie musiałam zwracać a wręcz przeciwnie bardzo często otrzymane produkty były o wiele ładniejsze niż na zdjęciach. Szkoda, że na forach z reguły wypowiadają sie niezadowoleni i narzekający. Na tyle złożonych przeze mnie zamówień raptem raz dostałam po terminie i to zaledwie kilka dni później. Owszem trzeba czekać na towar ale w końcu jest opcja za pobraniem jeżeli ktoś nie chce sobie zamrażać pieniędzy. Ale co najważniejsze można u nich znaleźć rzeczy, których nigdzie nie kupisz. A mówiąc już o cenach to większość rzeczy jest sporo tańszych niż w innych sklepach internetowych (zawsze spradzam cenę chyba, że dana firma jest w ogóle niedostępna w Polsce albo nie mogę znaleźć tej konkretnej rzeczy). Pewnie, że są rzeczy, które mi się nie podobają np. łączenie kilku przedmiotów w pakiet (nie można kupić 1 rzeczy), brak możliwości zmiany formy płatności z pobrania na przedpłatę, dzielenie zamówień i często bardzo zbliżone do siebie kampanie (obecnie na okrągło prowansja, która kompletnie nie jest w moim guście) ale to są niuanse. Duży plus jest też taki, że zawsze bardzo szybko i rzetelnie odpowiadają na maile np. w przeciwieństwie do Achici.
  • picabo1 15.10.14, 14:03
    Szkoda, że nie trafiłam na ten wątek przed zrobieniem zakupów na stronie Westwing. Wiele rzeczy mi się tam bardzo podobało i na zakup jednej się zdecydowałam latem. Po półtora miesiąca od zakupu i wpłaty pieniędzy dostałam mail, że realizacja zamówienia będzie opóźniona być może nawet o kolejne 3 tygodnie... Ale nawet z opóźnieniem nie udało mi się dostać zakupionego towaru. Zamiast niego dostałam telefon z informacją, że niestety nie mają tych rzeczy i mieć nie będą więc nie wyślą swoim klientom. Ciekawi mnie teraz jak szybko odzyskam swoje pieniądze. Podobno w ciągu 10 dni roboczych. Więcej zamówień nie będę tam składać. Widać, że niewywiązywanie się z zamówień zdarza im się nagminnie i lepiej nie topić u nich pieniędzy na kilka miesięcy (oby nie na zawsze uncertain ).
  • carla_1 31.01.18, 12:30
    ODRADZAM indifferent
    Dostałam produkt w złym stanie. Wysłano drugi na wymianę, z tym że w stanie karygodnym... Szkoda czasu i pieniędzy. Czekam na drugie zamówienie, aż się boję, co dostanę.. Zamówienie złożyłam 5 tygodni temu, więc to sklep raczej dla ludzi, którym się nie spieszy z otrzymaniem zamówienia. Nie planuje kolejnych zakupów i będę je też odradzać innym.
  • gazetamg 07.03.18, 18:40
    BARDZO ODRADZAM zakupy na Westwing. Jakość produktów fatalna!!! Na zdjęciach wszystko wygląda ładnie i elegancko, niestety wykonanie beznadziejne. Największa porażka to zakupiony WYSOKIEJ KLASY materac w odpowiednio wysokiej cenie. Po niecałym roku użytkowania materac nie nadaje się do spania ponieważ zamiast dostosowywać się do ciała on po prostu się zapada. Reklamacja oczywiście nie została uwzględniona pomimo, ze produkt posiada 5letnią gwarancje
  • ewelajna_pe 11.09.19, 09:21
    jakiej marki był materac?

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka