Dodaj do ulubionych

C&A -70% 3-4-start! ;)

12.11.12, 09:05
Znowu na wybrane artykuły i znowu pewnie za chwilę wszystkiego zabraknie:
wyprzedaż
a tu kod -10% jeszcze - może ktoś wykorzysta: 6RXMGX4CRX
Edytor zaawansowany
  • myszka2312 12.11.12, 09:14
    "Chodzi" Wam ta strona? Mi zupełnie nie.
  • julka-4 12.11.12, 09:15
    Wczoraj dostałam maila i od wczoraj nie da się wejść.
  • ju_mi 12.11.12, 09:19
    U mnie działa.
    --
    http://www.suwaczek.pl/cache/cc15d89e3d.png http://www.suwaczek.pl/cache/d776dd1b19.png
  • katka761 17.11.12, 22:35
    szukam spodni do tej marynarki - mcie może link?

    www.c-and-a.com/pl/pl/shop/product.html#!/Przecena%20pojedy%C5%84czych%20artyku%C5%82%C3%B3w/Kobiety/Kolekcja/%C5%BBakiety%20&%20kostiumy/61538/2
  • tuya 12.11.12, 09:19
    U mnie chodzi
  • merci77 12.11.12, 09:22
    ja tez wczoraj maila dostalam,ale nie wiem czy zauwazylyscie dlaczego nie dziala? w mailu jest odnosnik ze przeceny od 12.11 do 13.11 a jak sie w niego kliknie to przenosi na przeceny a tam juz data o przecenach 22.10 do 23.10 tych starych co byly, ja tak przynajmniej mialam

    a juz dziala i prawidlowo przenosi na przeceny.
  • julka-4 12.11.12, 09:29
    Teraz dostałam drugiego maila i nadal nic nie wchodzisad
  • aurinko 12.11.12, 09:20
    U mnie strona normalnie się wyświetla, zakupy da się zrobić bez problemu. Na szczęście w ostatniej chwili zrezygnowałam z płacenia i wywaliłam wszystko z koszyka, bo znów parę stówek by poszło a w sumie szału nie ma na tej przecenie.
    --
    pomoz-amelce.pl
  • ireland1 12.11.12, 09:31
    a od jakiej kwoty wchodzi bon -10%?
  • malinkowa81 12.11.12, 09:52
    Nie podawali, ale za to minimalna wartość zamówienia na pewno powinna być 59zł..
  • slonko1335 12.11.12, 09:31
    Kod:
    RB8C6AXHKM
    --
    Sygnaturka się zgubiła....
  • jagodasoft2 12.11.12, 09:32
    Mam zamówiłam.
    Złapałam dzinsy ocieplane dla 5 latki za 30zł (polowałam na nie od 3 przecen )
    Koszulę dla 8 latki za 14,90
    komplecik top i majteczki dla 8 latki za 14,90
    I koszule z podkoszulkiem z komplecie dla mojego m za całe 17,90 smile
    --
    Asia mama Sandry (10.03.2005) i Emilki (12.08.2007)
  • natalek79 12.11.12, 09:40
    To i ja tym razem zdążyłam zrobić zakupy, szkoda że wcześniej nie weszłam na forum żeby z kodu skorzystać...Uciekło mi kilka sztuk zanim skończyłam, ale i tak z reszty jestem zadowolona, nawet ze dwie pozycje po 7,90 mi sie udały smile
  • kroliczyca80 12.11.12, 09:46
    A mnie się przestała wgrywać część obrazków... Do bani. I nie widzę niczego za 7,90 złwink
  • natalek79 12.11.12, 09:52
    po 7,90 trafiłam stopki bawełniane na dzieciach 5 szt, dzianinową sukienkę na dziewczynkach
  • natalek79 12.11.12, 09:53
    i zestaw bliźniak, też dla córy
  • ana.bella87 12.11.12, 10:00
    www.c-and-a.com/pl/pl/shop/product.html#!/Przecena%20pojedy%C5%84czych%20artyku%C5%82%C3%B3w/Niemowl%C4%99ta/Kolekcja/Bluzki%20i%20koszule/84898/1
    Fajne i jakoś nie wierze ze z az tak to przeceniki. Ale jak widac rozmiarów juz nie ma!
  • natalek79 12.11.12, 10:11
    Dlaczego nie wierzysz? Często udaje mi sie kupić za 7,90 ostatnie sztuki w stacjonarnym. Hitem był końcem lata sweter dla małża za całe 4,90 zł...Ostatnia sztuka, a on nosi od nich "aż" M, więc często udają się takie sztuki smile
  • hugo43 12.11.12, 10:17
    ja dla siebie wzielam kardigan,a dla dziecia bluze i czapke z pomponem.rzeczywiscie juz poprzebierane rozmiary,moze i lepiejsmile
  • kora711 12.11.12, 10:20
    a ja z ulgą stwierdzam ..odpadam z tego wariatkowa!!
    ost.tylko się denerwowałam bo nic nie udało mi się kupić
    teraz wyobrazam sobie ze bazylion formek szaleńczo klika, to gdzie ja mam szanse ;d

    z tego co wiem to 15-tego ma byc 25 % na wszystko stacjonarnie i z tego sobie skorzystam

    ale Wam życzę powodzenia w zakupach smile
  • lusia69 12.11.12, 10:17
    Czy może ktoś z was zamawiał płaszcz puchowy za 109 zł czarny , chciałabym sie dowiedzieć o krój czy to bardzo dopasowany czy luźniejszy i jak wypada rozmiarówka. Będę bardzo wdzieczna za informację.
    Tekst linka
  • myszka2312 12.11.12, 10:20
    J6AMZC2Z82
  • a-e-p 12.11.12, 10:28
    Przy płatnosci juz połowy legginsów nie mam, wiec wyrzuciłam wszystko z koszyka. Wole czasem sie przejsc stacjonarnie i poszukac okazji, głownie własnie legginsów i jegginsów. Ostatnio tez korzystałam z -25% i legginsy wyszły mi w podobnej cenie, dodatkowo nie muisałam płacic za przesyłke. W sumie C&A jest na samym koncu mojej i dzieci listy ze wzgledu na słaby design dla dziewczyn/kobiet, szmatławe materiały i dziwna rozmiarówke.
  • kara_gitara 12.11.12, 10:53
    u mnie te strony sie w ogole nie ładują sad Próbowałam po raz pierwszy po północy, mail przekierowuje mnie do strony przecen z października, dalej nie mogę wejść - od kilkunastu minut komunikat: "produkty się ładują" sad
  • atena12345 12.11.12, 11:06
    Kupiłam.
    W prawdzie części rzeczy przy podejściu do kasy już nie było, ale i tak mam prezenty gwiazdkowe dla mamy, taty, polar dla męża i 2 pary spodni dla córki.
    Fakt - 3 stówy poszły....ale ja z tych, co nie mają czasu po klepach biegać
  • rooms 12.11.12, 11:08
    ja też skorzystałam, dżinsy dla siebie, prezent dla teściowej i siostry męża (spędzamy razem święta), dla chrześnicy i córki - yupi!
  • julka-4 12.11.12, 11:10
    Ja wyczyściłam przeglądarkę i wkońcu mi załapałosmile
  • salma75 12.11.12, 11:17
    Wpienia mnie niemożebnie to znikanie towarów z koszyka, wrrr... A już wkur..a totalnie jak dopiero po wysyłce przysyłają info czego jeszcze zabrakło. Kiedyś zamówiłam 4 rzeczy, 2 nie było, wysyłka staje się wtedy średnio opłacalna uncertain. Nie jest to w porządku, dziwna praktyka, raczej nie stosowana w sklepach internetowych. Ale nic to, kupuję nadal...

    Dzisiaj zamówiłam:
    softshel dla męża (a właśnie, jaka jest jakoś tych softsheli Rodeo, wie ktoś?)
    polar dla siebie
    bojówki dla męża
    2 pary ocieplanych spodni dla 9latki - jeansy i zwykłe
    2 bluzki kotem dla 9latki wink
    polar/kardigan dla 13latka
    bluzę z kapturem dla 13latka
    koszulkę z dł. rękawem dla 13latka

    Ciekawa jestem ile z tego dojdzie...

    Aaa, kody nie zadziałały uncertain.


    --
    http://s15.rimg.info/ac17e13fd6054bd94b077423545b98ac.gif
    Pomóż Amelce wygrać z białaczką...
  • malinkowa81 12.11.12, 14:20
    Pewnie już ktoś wcześniej podane kody łapsnął a to jednorazowe... :]
  • salma75 12.11.12, 11:19
    ...spodnie męskie r. 56, na jaki to mniej więcej wzrost, wymiary?



    --
    http://s15.rimg.info/ac17e13fd6054bd94b077423545b98ac.gif
    Pomóż Amelce wygrać z białaczką...
  • aleksandra1977 12.11.12, 11:27
    tu masz tabele z rozmiarami:
    www.c-and-a.com/pl/pl/shop/product.html#!/Mężczyźni//Kolekcja/Spodnie/88611/2
    --
    http://lbym.lilypie.com/E8Tzp2.pnghttp://lb4m.lilypie.com/ML5Zp1.png
  • salma75 12.11.12, 11:37
    Dobra, nie kumam tej tabeli... Rozmiar 56 jest przy koszulach i kurtkach, przy spodniach nie ma takiego rozmiaru... uncertain.



    --
    http://s15.rimg.info/ac17e13fd6054bd94b077423545b98ac.gif
    Pomóż Amelce wygrać z białaczką...
  • aleksandra1977 12.11.12, 11:49
    rozmiar 56 dla spodni ma wymiary:
    obwod pasa 100-105cm
    obwod bioder: 114-118cm
    dlugosc wewn. nogawki: 85-86cm
    pozostale rozmiary znajdziesz tu:
    www.c-and-a.com/pl/pl/shop/product.html#!/Mężczyźni//Duże rozmiary XL/Spodnie i dżinsy/83907/1
    --
    http://lbym.lilypie.com/E8Tzp2.pnghttp://lb4m.lilypie.com/ML5Zp1.png
  • aleksandra1977 12.11.12, 11:53
    np. w tym linku bedziesz miala pozostale rozmiary z wymiarami:
    www.c-and-a.com/pl/pl/shop/product.html#!/Mężczyźni//Duże rozmiary XL/Spodnie i dżinsy/83907/1
    kliknij pod rozmiarami "tabele rozmiarow" i dalej "mezczyzni moda biznesowa".
    --
    http://lbym.lilypie.com/E8Tzp2.pnghttp://lb4m.lilypie.com/ML5Zp1.png
  • salma75 12.11.12, 13:13
    Dziękuję big_grin.
    Trafiłam z rozmiarem kierując się intuicją z tym 56 wink.


    --
    http://s15.rimg.info/ac17e13fd6054bd94b077423545b98ac.gif
    Pomóż Amelce wygrać z białaczką...
  • kasiekm84 12.11.12, 11:22
    Napiszcie proszę, czy płaciłyście koszty wysyłki przy płatności kartą kredytową. Ja miałam informację, że wysyłka jest darmowa, a kartę obciążyło mi kosztami przesyłki. sad
  • sdec 12.11.12, 11:30
    Szkoda, że za późno weszłam, są jedynie w rozmiarze 122/128 potrzebnym dla synka tylko jedne spodenki, a kwota niecałe 30 zł i nie można zamówić, bo za mała kwota sad Szczerze, to ani razu nie udało mi się nic kupić z wyprzedaży on-line, bo NIGDY nie ma rozmiarów!
  • andre20 12.11.12, 11:49
    Przed chwilą mi wyskoczył ZXVG2MYMVM, więc niech któraś z Was wyskorzystasmile

    Co do dzisiejszej wyprzedaży to jednak wybór (zarówno ilość jaki i rozmiarówka) był spory. Weszłam na tę stronę zupełnie przypadkiem zaraz po ósmej rano, z głupia frant klikajac na link zachowany w ulubionych i udało mi się znaleźć sporo ciekawych rzeczy. Maile z info pojawiły się o 8.50 i 9.39 i mniej więcej w tym czasie wymiotło z oferty mnóstwo ciuszków, zwłaszcza dla młodszych chłopców.
  • aleksandra1977 12.11.12, 11:56
    Andre, dziekuje za kod kiss
    --
    http://lbym.lilypie.com/E8Tzp2.pnghttp://lb4m.lilypie.com/ML5Zp1.png
  • e-olenka 12.11.12, 13:08
    gdzie sie ten kod wpisuje, bo chyba ślepa jestem smile
  • aleksandra1977 12.11.12, 13:50
    po kliknieciu w "przejdz do kasy" wyswietli Ci sie zawartosc calego koszyka.
    Pod zamowieniem jest pole "realizacja bonu zakupowego" i tam ten kod wpisujesz wraz z adresem e-mail.
    --
    http://lbym.lilypie.com/E8Tzp2.pnghttp://lb4m.lilypie.com/ML5Zp1.png
  • katka761 12.11.12, 14:15
    ja znowu nic nie kupiłam, bo rozmiarów brak.
  • salma75 12.11.12, 14:17
    Tak naprawdę to dostać coś sensownego można tylko w ciągu pierwszych 30 minut od rozesłania newslettera, potem kiszka uncertain.


    --
    http://s15.rimg.info/ac17e13fd6054bd94b077423545b98ac.gif
    Pomóż Amelce wygrać z białaczką...
  • salma75 12.11.12, 14:54
    Dziewczyny, czy jest jakaś regularność pojawiania się tych przecen -70%?



    --
    http://s15.rimg.info/ac17e13fd6054bd94b077423545b98ac.gif
    Pomóż Amelce wygrać z białaczką...
  • anick5791 12.11.12, 15:01
    Tak, mniej więcej raz w miesiącu, bliżej końca miesiąca kalendarzowego.
    --
    Be kind whenever possible. It is always possible. (Dalai Lama)
    Any fool can criticize, condemn, and complain - and most fools do. (Dale Carnegie)
  • aleksandra1977 12.11.12, 15:02
    nie ma. Choc jest to jeden z nielicznych sklepow, ktory nawet 2 razy w tygodniu organizuje jakies promocje, obnizki, darmowe dostawy. Pod tym wzgledem sa bardzo aktywni. Zapisz sie na newsletter, to bedziesz dostawala info wczesniej, nim cala akcja sie rozpocznie.
    --
    http://lbym.lilypie.com/E8Tzp2.pnghttp://lb4m.lilypie.com/ML5Zp1.png
  • salma75 13.11.12, 06:59
    Jestem zapisana na newsletter, ale wątpię czy wiem szybciej niż inni o promocjach. O ostatniej dowiedziałam się koło 9:00 - wtedy przyszedł mail, ale z tego co się orientuję, w sklepie już też dla wszystkich widoczna była obniżka.



    --
    http://s15.rimg.info/ac17e13fd6054bd94b077423545b98ac.gif
    Pomóż Amelce wygrać z białaczką...
  • ula_19 13.11.12, 09:09
    Ja też dostaję późno maila z informacją o wyprzedażach, jak wchodzę na stronę to już wszystko wykupionesad
  • merci77 13.11.12, 10:11
    Oni to powinni to co wykupione usuwać z widoku juz, bo wkurza jak się wlazi,ze nie ma juz zadnego z rozmiarów, patrzalam przed momentem nie bylo jakiejs bluzy, po 15 sekunach pojawila sie inna i nie ma rozmiaru zadnego.
  • aleksandra1977 13.11.12, 11:14
    no to jeszcze Facebook zostaje.
    --
    http://lbym.lilypie.com/E8Tzp2.pnghttp://lb4m.lilypie.com/ML5Zp1.png
  • salma75 13.11.12, 07:00
    Przynajmniej kurtki narciarskie dla starszych dzieci smile.
    To czego wczoraj mi zabrakło, a tak na to polowałam, pojawiło się dzisiaj rano - mam big_grin.


    --
    http://s15.rimg.info/ac17e13fd6054bd94b077423545b98ac.gif
    Pomóż Amelce wygrać z białaczką...
  • merci77 13.11.12, 10:20
    dzieki z górysmile
  • magdalenka50cz 13.11.12, 11:52
    Dla mnie ta przecene to porażka. Do koszyka włożyłam 8 rzeczy ktore w miedzy czasie zaczeły znikać, w koncu zostala tylko 1 sukienka za 29 zł a to za mało do wysłania. Ale maila przyslali że wysyłka bedzie w ciągu tygodnia i wypisane wszystkie 8 sztuk. Zadzwoniłam na infolinie a pani powiedziała, że nie wiadomo tak naprawde mimo tego że sie kupi i zapłaci co przyjdzie. I wtedy najwyżej oddaja pieniądze. Troche to nie wporządku że towaru sie nie dostanie a kasą moją obracają.
    Czy w innych sklepach internetowych na wyprzedaży też tak jest, za nie wiadomo co nam przyjdzi?
    . Bo były to moje pierwsze zakupy w sieciówce przez internet i puki co ostatnie.
    --
    magdalenka50cz
  • salma75 13.11.12, 11:57
    Nie, w innych sklepach tak nie ma. Przyznam, że to nietypowa praktyka i duży minus tego sklepu. Co za problem zarezerwować klientowi towar po wrzuceniu do koszyka na 20-30 minut? Czas minie, towar wraca do sklepu.


    --
    http://s15.rimg.info/ac17e13fd6054bd94b077423545b98ac.gif
    Pomóż Amelce wygrać z białaczką...
  • merci77 13.11.12, 12:09
    u mnie bylo tak,ze mialam w koszu wszytsko co wlozylam, nawet jak odswiezalam strone ,zaplacilam i zobaczymy, bo juz po zaplaceniu wlazlam i nie bylo niektorych rzeczy...
  • ania.rene 13.11.12, 12:22
    udalo mi sie jeszcze zamowic pare fajnych rzeczy.

    dla siebie czapke, szal i rekawice i dla dzieciakow kilka
    --
    Moje allegro
    allegro.pl/listing/user.php?us_id=15620172
  • merci77 13.11.12, 12:41
    ja juz dostalam potwierdzenie wysylki,ale dwoch pozycji nie ma, majteczek za 14,90 5 pak oraz kardiganu szarego za 29,90... no nic trudno.
  • froobek 13.11.12, 12:38
    Czy są przewidywalne?
    Można porównać do jakiejś innej sieciówki?
    Co chwilę coś dorzucają i nawet bym kupiła, ale słabo znam C&A i nie chce się pomylić z rozmiarem...
  • agni71 13.11.12, 13:07
    Z rozmiarówką moim zdaniem cięzko trafić. Bluzki dziewczęce (rozmiarówka pow. 128, nie wiem jak mniejsze) z reguły sa wąskie (nawet bardzo), za to mają bardzo długie rękawy. Spodnie za to bywają szerokie w pasie. Kiedys kupowałam u nich kurtki wiatrówki (tu z kolei z rozmiarówki do 128) - niektóre na 104 były większe (szersze, przede wszystkim) od tych na 116... Czapki często sa bardzo małe, przy poprzedniej wyprzedazy zastanawiałam się nad czapką one size, nie wzięłam, a póżniej widziałam na zywo - rozmiar tak na 3 lata może, a on-line była w dziale dla starszych dzieci...
    Dla dorosłyh zreszta tez loteria - kupiłam sobie w poprzedniej wyprzedaży on-line 3 pary spodni w rozm. 38 i o dziwo wszystkie pasują bardzo dobrze. Ale to byl chyba fuks, bo niedawno kupowałam spodnie stacjonarnie i nawet 36 w tym fasonie są lużnawe w pasie.
  • merci77 13.11.12, 13:19
    ja tego nie kumam, odswiezam stronke sobie od 10 minut, nie ma pewnych rzeczy,a po chwili sa i juz wykupione, no jak to mozliwe w ogole??
  • mamaanet 13.11.12, 13:28
    to nie na moje słabe zdrowie smile
  • gaga-sie 13.11.12, 13:38
    Ja też odpadam z takich zawodów...
  • andre20 13.11.12, 14:16
    znowu mi wpadł przy zamykaniu przeglądarkismile smile
    PR6AC2C2MG
  • aleksandra1977 13.11.12, 13:35
    No to ja mam akurat odwrotne spostrzezenia niz Agni7, bo u nas nie zdazylo sie, by jakas rzecz, kupiona zgodnie z wzrostem, czy rozmiarem (niezaleznie od tego, czy dla dzieci, czy dla doroslych) nie pasowala. Za to nie mialabym odwagi kupic na odleglosc ubran H&M, bo tu, w naszym przypadku, wlasnie jest loteria.
    --
    http://lbym.lilypie.com/E8Tzp2.pnghttp://lb4m.lilypie.com/ML5Zp1.png
  • aleksandra1977 13.11.12, 13:10
    sa przewidywalne.
    Mamy bardzo duzo rzeczy z C&A.
    Spodnie maja regulacje w talii, kurtki nie sa workami.
    Rozmiary, jak to przy niemieckich bywa, uwzgledniaja to, ze w spodniach ma byc miejsce na pupe, biodra, ze nie kazdy ma linie "osy".
    Rozmiar z metki odpowiada realnemu rozmiarowi.
    Wg mnie sa to bardzo wygodne rzeczy, za rozsadne pieniadze.
    --
    http://lbym.lilypie.com/E8Tzp2.pnghttp://lb4m.lilypie.com/ML5Zp1.png
  • salma75 13.11.12, 12:38
    Może komuś się przyda smile.


    --
    http://s15.rimg.info/ac17e13fd6054bd94b077423545b98ac.gif
    Pomóż Amelce wygrać z białaczką...
  • s_mag_s 13.11.12, 13:34
    a właściwie to dwa zamówieniawink, poza jedną rzeczą, która, jak się okazało, i tak byłaby prawdopodobnie do zwrotu.
    --
    Najtrudniej nauczyć się tego, że nawet głupcy mają czasami rację. (Churchill)
  • anulka-am 13.11.12, 14:37
    Ja też właśnie dostałam maila, że paczka została wysłana. I o dziwo wszystko co zamówiłam zostało wysłane. To prawdziwa niespodzianka dla mnie, bo poprzednio z 4 rzeczy wysłali mi tylko 1.
    --
    http://www.suwaczki.com/tickers/f2wl3e5e0di1rid9.png
  • mamaanet 13.11.12, 14:38
    a kiedy zamawiałyście?
  • anulka-am 13.11.12, 15:56
    Zamawiałam wczoraj około godziny 13.
    --
    http://www.suwaczki.com/tickers/f2wl3e5e0di1rid9.png
  • s_mag_s 13.11.12, 16:18
    składałam zamówienia wczoraj ok 10.30 -11.30
    --
    Najtrudniej nauczyć się tego, że nawet głupcy mają czasami rację. (Churchill)
  • topcia27 14.11.12, 08:35
    Moje zamówienia z 12.11 też już wysłane i o ile jeszcze mogę przełknąć, że wyprzedają się produkty będące w koszyku to tym razem jestem mega wk.........
    Otóż kupiłam m.in. 5-pak skarpet za 7,90 - w koszyku było że dostępne, potem dostałam potwierdzenie zamówienia i wtedy też było wszystko OK- dostępne a w mailu co zostało wysłane przy skarpetach pisze WYPRZEDANE!!!! Ogarnia to ktoś???
    Eh......
  • ula_19 14.11.12, 08:49
    Powinno być tak, ze to co już włożę do koszyka to jest moje. Nie zdążę przejrzeć wszystkich rzeczy, a już to co włożyłam jako pierwsze jest wyprzedane..
  • topcia27 14.11.12, 08:53
    Dokładnie!! Nie wiem, że w innych sklepach internetowych potrafili rozwiązać ten problem!!! Wygląda na to że tutaj jedną rzecz sprzedają kilku osobomsmile)))
  • kora711 14.11.12, 09:10
    a ja ma pytanie
    zauwazyłam ze rzuty nowego towaru są np.co pare godz(przy wyprzedaży)
    czyli jak sie kupi raz a potem drugi i trzeci w tym samym dniu to za kazdym razem trzeba płacic przesyłke??
    pytam teoretycznie bo mi sie ani razu nie udało nic kupic;d
  • topcia27 14.11.12, 09:19
    niestety nie łącza przesyłek i za każdym razem trzeba płacićsad(
  • miwusia1977 14.11.12, 09:18
    pewnie to kolejny chwyt marketningowy z tymi znikajacymi rzeczami. Zeby cos kupic i nie zniklo trzeba szybko isc do kasy i nie ma czasu na zastanowienie sie czy ta rzecz nam jest potrzebna. Kupuje sie wtedy bardziej impulsywnie. Ja wczoraj mialam "ubaw" JAK LEDWO COS LOZYLAM DO KOSZYKA I M ZNIKALOsmile
  • monikaj21 14.11.12, 09:26
    A co było najśmieszniejsze, to, że artykuł, który mi znikał w koszyku (informacja, że wyprzedany) był nadal dostępny w swojej kategorii i mogłam go włożyć do koszyka ponownie i zabawa zaczynała się od początku smile
  • ula_19 14.11.12, 09:35
    Wczoraj jedna z bluz chłopięcych pojawiała się chyba z 5 razy. Raz była informacja ze wyprzedana, a następnie za jakiś czas znowu była w sprzedaży, to samo było ze spodniami. Ja również nic nie kupiłam, co włożyłam do koszyka, to po chwili już było wyprzedanesmile
  • anick5791 14.11.12, 09:44
    Złapałam szybko sukienkę z Minnie. Właściwie zestaw za 35 zł. Ciekawe, czy mi nie wyparuje z zamówienia przy wysyłaniu big_grin
    Ja traktuję to z przymrużeniem oka, uda się - dobrze, nie - też dobrze.

    I faktycznie, liczą chyba na to, że spiesząc się ludzie kupią więcej. Mnie się zdarzało już tak właśnie zamówić rzeczy, z których po przemyśleniu bym zrezygnowała. Wtedy nie odbieram przesyłki (a zamawiam za pobraniem). Wiem, że to dodatkowe komplikacje dla nich, jak mają więcej zwrotów, ale co mnie to obchodzi. Wg mnie też dziwnie się zachowują z tymi akcjami na wyprzedaży. Sami się proszą wink

    --
    Be kind whenever possible. It is always possible. (Dalai Lama)
    Any fool can criticize, condemn, and complain - and most fools do. (Dale Carnegie)
  • bogatka02 14.11.12, 09:55
    Ja wczoraj kupiłam parę rzeczy, zapłaciłam, były dostępne jak weszłam na stronę po kilku minutach. Dziś dostałam maila o wysyłce, przy 2 pozycjach widnieje wyprzedane i tę kwotę mają mi zwrócić. Ciekawe jak długo im to zajmie.
    Moim zdaniem, do zakupów takich trzeba podchodzić na luzie, to forma hazardu smile W sumie cieszę się z rzeczy, które dostanę, ale trochę szkoda tych wyprzedanych... Może jeszcze "pobawię się" następnym razem w polowanie, no chyba że C&A jakoś przegnie z tym zwrotem kasy... Bo w sumie - jak się na coś jednak trafi - to zakupy się opłacają.
    Choć powinni to ulepszyć - masz zakupy, płacisz, to już twoje. No ale może chodzi im o tę kasę, co będą nią obracać. Następnym razem biorę za pobraniem smile
  • miwusia1977 14.11.12, 10:42
    ja wlasnie na spokojnie przed chwilka kupilam spodnie synowi z wyprzedazy ktore wczoraj byly juz niedostepne. Mialam je od wczoraj w koszyku i dzis sobie zamowilam..I wiem ze przyjda bo juz wczesniej tak dzoen po zamawialam
  • szmytka1 14.11.12, 10:47
    Miałam ten sam plan co Ty, niestety te rzeczy które ja mam w koszyku nie pojawiły się, poczekam jeszcze trochę, może coś będzie.
  • gaga-sie 14.11.12, 13:18
    Ale jak ci się udało dziś kupić, skoro akcja jest 12-13.11 (48 godz)? U mnie strona nie ładuje się (tzn towary).
  • szmytka1 14.11.12, 13:36
    trzeba było wczoraj włożyć do koszyka, nawet inny rozmiar jak nie było tego, który potrzebowalaś. W koszyku jest wszystko do dziś, ale akurat to co chialam dla dziecka, nadal wszystko niedostępne, pojawił się sweter dla mnie, ale 1 rzeczy nie opłaca mi się zamawiać, trochę jeszcze poczekam, moze coś będzie z tych co chiałabym kupić.
  • gaga-sie 14.11.12, 13:47
    Moja głowa chyba za mała do takich zakupówsmile
  • s_mag_s 14.11.12, 12:27
    bogatka02 napisał(a):
    Moim zdaniem, do zakupów takich trzeba podchodzić na luzie, to forma hazardu smile

    taaa, ten dreszczyk emocji przy sprawdzaniu maila z potwierdzeniem wysyłki, będzie wszystko czy tylko ciuch za 7,90 i koszt przesyłki 9,90... bezcenne wink
    Co do luzu przy zakupach - mocno emocjonalne podejście niektórych do wyprzedaży/okazji zastanawiało mnie już przy pamiętnej akcji weltbildu, ale po zastanowieniu, gdyby wyprzedawali w bardzo okazyjnych cenach pożądaną przeze mnie bieliznę, może reagowałabym tak samo?

    Skiepściłam tym razem z jednym - ciągle zapominam , że w C&A też można zbierać punkty payback - 2 p za 1 zł i sporo punkcików przeszło mi kolo nosasad.
    --
    Najtrudniej nauczyć się tego, że nawet głupcy mają czasami rację. (Churchill)
  • aleksandra1977 14.11.12, 12:40
    > bogatka02 napisał(a):

    Skiepściłam tym razem z jednym - ciągle zapominam , że w C&A też można zbierać punkty payback - 2 p za 1 zł i sporo punkcików przeszło mi kolo nosa

    moglabys napisac, gdzie trzeba to zaznaczyc, zeby punkty sie naliczaly?


    --
    http://lbym.lilypie.com/E8Tzp2.pnghttp://lb4m.lilypie.com/ML5Zp1.png
  • merci77 14.11.12, 13:18
    to trzeba wejsc przez strone paybacka do sklepu C&A aby pkt sie naliczaly,ja przynajmniej tak robię
  • aleksandra1977 14.11.12, 13:36
    Merci77, dziekuje.
    --
    http://lbym.lilypie.com/E8Tzp2.pnghttp://lb4m.lilypie.com/ML5Zp1.png
  • syka7 16.11.12, 19:42
    topcia27 napisała:

    > Moje zamówienia z 12.11 też już wysłane i o ile jeszcze mogę przełknąć, że wypr
    > zedają się produkty będące w koszyku to tym razem jestem mega wk.........
    > Otóż kupiłam m.in. 5-pak skarpet za 7,90 - w koszyku było że dostępne, potem do
    > stałam potwierdzenie zamówienia i wtedy też było wszystko OK- dostępne a w mail
    > u co zostało wysłane przy skarpetach pisze WYPRZEDANE!!!! Ogarnia to ktoś???
    > Eh......

    Też tak miałam przy otwarciu paczki patrze inna kwota na rachunku zerkam dalej a ty bluzka ktorą kupiłam i mialam na potwerdzeniu zamówienia wysprzedana
    --
    syka7 Zabrze
  • aleksandra1977 14.11.12, 10:47
    zamawialam 12.11. - nie mam jeszcze info o wysylce.
    --
    http://lbym.lilypie.com/E8Tzp2.pnghttp://lb4m.lilypie.com/ML5Zp1.png
  • sloneczko04 14.11.12, 11:06
    Ja tak samo nie mam jeszcze maila,zamawialam cos kolo 11.30
    --
    Martyna-13.10.2004
    Nikola-17.03.2009
  • sloneczko04 14.11.12, 11:06

    --
    Martyna-13.10.2004
    Nikola-17.03.2009
  • merci77 14.11.12, 11:49
    moje dwa wyslane,jedno jeszcze nie,
    1 zamawialam 12.11 o godzinie 9.18 to jest wyslane i niby wszystko co zamowione
    2 zamawialam 13.11 o godzinie 10.37 to nie wyslane jeszcze,sprawdzaja stan magazynowy
    3 zamawialam 13.11 o godz 13.50 juz wyslane tez i tez niby wszystko w nim ma byc.
  • salma75 14.11.12, 11:51
    12.11 - ok 9:30 - cisza...
    12.11 - ok 12:00 - wysłane, kompletne
    13.11 - ok. 7:00 - cisza...



    --
    http://s15.rimg.info/ac17e13fd6054bd94b077423545b98ac.gif
    Pomóż Amelce wygrać z białaczką...
  • salma75 14.11.12, 12:31
    Czy jak zamawiam za pobraniem to płacę faktycznie za to co w paczce czy nawet jak czegoś brakuje to płacę całość, a potem oni zwracają różnicę? Trochę to byłoby bez sensu, ale wolę zapytać wink.



    --
    http://s15.rimg.info/ac17e13fd6054bd94b077423545b98ac.gif
    Pomóż Amelce wygrać z białaczką...
  • aleksandra1977 14.11.12, 12:38
    placisz tylko za to, co jest w paczce.
    --
    http://lbym.lilypie.com/E8Tzp2.pnghttp://lb4m.lilypie.com/ML5Zp1.png
  • olga78 14.11.12, 13:28
    Hej,
    ja złożyłam 2 zamówienia;
    pierwsze - 12.11, a drugie - 13.11, oba za pobraniem. W obu zamówieniach w koszyku miałam sporo rzeczy, a co przyjdzie - zobaczymy. Nadal nie mam potwierdzeń wysyłek, ale nie spodziewam się wielu pozycji, ponieważ nawet przy zwykłych zamówieniach (niepromocyjnych) zawsze miałam jakieś braki, a zamawiam zawsze rzeczy oznaczone kolorem zielonym. Raz pokusiłam zadzwonić na infolinię, bardzo miła pani trochę łamaną polszczyzną wyjaśniła mi wszystko jak to jest z realizacją zamówień, przeprosiła, że tak się dzieje i kazała sprawdzić konto, bo ich przelewy PayU idą b. szybko. Potwierdzam, że tak jest, pieniądze były zwracane max. do 2 dni.
    Napisałam meila z prośbą o połączenie wysyłek, ale ktoś wcześniej pisał, że nie chcą tego robić, trudno, najwyżej nie odbiorę paczek jeśli zamówienia będę b. uszczuplone...
    --
    Lena 02.08.2006, g. 11 35
  • natalek79 14.11.12, 14:38
    kupiłam w poniedziałek i póki co nie mam info, że cokolwiek z tym robią...Kupowałam niegdyś i jakoś szybciej to szło...
  • ewelina266 14.11.12, 14:49
    Ja bardzo chciałam spódniczke habrową dla córki tiulową. Niestety na stronie dostępna, a juz w koszyku nie sad To samo z ocieplanymi dżinsami. Grr
  • szmytka1 14.11.12, 22:13
    a co myślicie o ich dziecięcych kurtkach puchowych? Dobre?
  • salma75 15.11.12, 07:10
    Nie wykorzystam, może ktoś chętny?
    Nie łączy się z innymi promocjami.
    Ważny do 18.11.2012r
    kod: PREZENT40



    --
    http://s15.rimg.info/ac17e13fd6054bd94b077423545b98ac.gif
    Pomóż Amelce wygrać z białaczką...
  • gocha_74 15.11.12, 08:12
    ja też dostałam ten kod, jednak nie wchodzi mi po zrobieniu zakupów. Może tam są jakieś obwarowania odnośnie np. kwoty minimalnej. Jak to sprawdzić? Chciałam zrobić zakupy za ok. 80zł.
  • salma75 15.11.12, 08:16
    Po odjęciu wartości bonu musi zostać Ci w koszyku zamówienie za min. 59 zł.


    --
    http://s15.rimg.info/ac17e13fd6054bd94b077423545b98ac.gif
    Pomóż Amelce wygrać z białaczką...

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka