Dodaj do ulubionych

Amazon-underiverable packages o co kaman?

04.01.13, 11:41
Spotkał się ktoś z takim cudem? o co chodzi?

Zamówiliśmy przed samą Wigilią hulajnogę, na drugi dzień od zamówienia czyli w Wigilię dostałam maila z potwierdzeniem ,że paczka wysłana, dotarła krótko po świętach bez problemu .
29 grudnia zamówiliśmy drugą identyczną hulajnogę. Nie przyszło na maila potwierdzenie z wysyłką towaru. Za to wczoraj przyszła informacja, że paczka "as undriveable" i zwracają nam na konto pieniądze. Nie wiem jaki jest powód niedostarczenia, dostałam tylko taki odnośnik bez żadnych wyjaśnień: www.amazon.co.uk/gp/help/customer/display.html?ie=UTF8&nodeId=13833761
Raczej nie ma szans na to aby przyszła do Polski i wróciła w tym czasie z powrotem, w każdym razie żaden kurier z nami się nie kontaktował. W historii rachunku jest, że paczka wysłana 30 grudnia, wiec chyba za króko aby przyszła do POlski, kurier prbował bezskutecznie doręczyć a potem wróciła do nich z z powrotem....
Ktoś się spotkał z czymś taki? wczoraj zamówiłam danchaira i mam jeszcze dwa zamówienia w toku realizacji i wolałabym aby dotarły, chociaż z jednego muszę zrezygnować jak nie dotrze ta hulajnoga jednak i nie wiem co robić...
--
Sygnaturka się zgubiła....
Edytor zaawansowany
  • dwellajna 04.01.13, 12:03
    po prostu do nich napisz i zapytaj, odpowiadaja na maile blyskawicznie
  • corrina_f1 04.01.13, 12:08
    Można też pisać na czacie, to już w ogóle błyskawiczna forma kontaktu.
    Jesli chodzi o samo słowo "undriveable" to ja na 1 rzut oka zrozumiałabym że nie da się jeździć na tej hulajnodze (w sensie zepsuta czy coś). Ale to oczywiście dosłowne tłumaczenie, a to słowo pojawilo się w odniesieniu do statusu paczki ?
  • corrina_f1 04.01.13, 12:09
    I jeszcze jedno, bo podajesz dwa różne słowa, z czego jedno z literówką (w tytule), ale teraz na chłopski rozum jeśli chodzi o samą paczkę, to chyba było napisane "undelieverable" ,czyli niedostarczona ?
  • slonko1335 04.01.13, 12:12
    zaraz z maila dokładnie przepiszę
    --
    Sygnaturka się zgubiła....
  • slonko1335 04.01.13, 12:16
    "We are writing to let you know that one of your packages (numer) has been returned to our fulfillment centre as undeliverable.

    The delivery address listed for the returned order is:
    (podany nasz adres, poprawnie tylko z nazwą ulicy z małej litery(to jedyne czego się dopatrzyłam) "

    a potem w odpowiedzi na maila:
    " Some common causes for undeliverable packages are listed here:
    www.amazon.co.uk/gp/help/customer/display.html?ie=UTF8&nodeId=13833761"

    no i bądź tu mądrym....
    --
    Sygnaturka się zgubiła....
  • slonko1335 04.01.13, 12:10
    napisałam, wysłali podany link, który neispecjalnie coś wyjaśnia, wiec napisałam znowu i czekam na odpowiedź ale myślałam, że ktoś się spotkał z taką sytuacją i zanim wyślą pozostałe przedmioty coś wywnioskuję ...tak czy owak krzesło już wyszło-dostałam potwierdzenie wysyłki, zobaczymy czy dotrze....nie wiem natomiast czy rezygnować z drugiej części zmaówieniai zamawianej do kompletu z hulajnogą jeżeli ta nie dotrze jednak z jakichś powodów....
    --
    Sygnaturka się zgubiła....
  • slonko1335 04.01.13, 21:06
    Niestety nie dostałam konkretnej odpowiedzi co się stało, tylko gdybanie pod tytułem mogło być uszkodzone opakowanie albo naklejka adresowa(uzgodniliśmy na czacie, że dotrzeć do Polski, być zaawizowne przez kuriera i odesłane z powodu nieodebrania i wrócić do nich nie miało szans fizycznie) i dlatego wróciło z powrotem, nie wiem tylko czemu nie wysłali drugi raz w dobrym opakowaniu jeżeli taki był rzeczywisty powód ....
    Kazali po prostu raz jeszcze zamówić...dobrze, że w międzyczasie cena się nie zmieniła bo jest spora promocja na te hulajnogi wiec mogło mi się nie opłacać zamówić kolejny raz jakby promocja się skończyła....
    Mam nadzieję że krzesło i kolejne hulajnogi dotrą....
    --
    Sygnaturka się zgubiła....
  • lanna1 05.01.13, 16:22
    Niestety taką mają plitykę, jedynym wyjściem jest ponowne zamówienie. Po prostu zgubili w magazynie naklejkę z adresem..
  • erty02 05.01.13, 16:48
    Miałam podobnie. Paczka nie dotarła wcale do Polski. Z jakiegoś powodu (uszkodzenie przesyłki albo nalepki adresowej) Deutche Post DHL cofnął ją do amazona. Zwracają kasę i proszą o ponowne złożenie zamówienia - taka polityka.
  • slonko1335 05.01.13, 19:59
    Na różnicy kursowej jestem w plecy, akurat zakup był niedrogi więc niewiele ale przy większym mogło kosztować a wkurza mnie, że nie ma w tym żadnej mojej winy a jestem kasę do tyłu...
    Dzisiaj podobno wysłali tą którą zamówiłam ponownie, mam nadzieję, że tym razem bez niespodzianek się uda...
    --
    Sygnaturka się zgubiła....

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka