Zalando - wasze opinie? Dodaj do ulubionych

  • drzewko
  • od najstarszego
  • od najnowszego
  • drzewko odwrotne
  • Mozna znalezc sporo zlych opinii o tym sklepie - ze wysylaja towar wygladajacy jak uzywany, ze dlugo czeka sie na zwrot pieniedzy w razie zwrotu. Czy zamawialyscie/zwracalyscie tam cos i mozecie sie podzielic opinia?

    I tak sie zastanawiam, jesli przesylka jest za pobraniem to czy mozna otworzyc paczke przed zaplaceniem i w razie czego nie zaplacic kurierowi?
    • Ja mam dobre doświadczenia - chyba ze trzy razy coś zamawiałam.

      Raz buty były w różnym rozmiarze (na stronie było, ze to ostatnia para). Zgodnie z procedura ze strony zapakowałam byty w to samo pudło - bardzo się do tego nadaje - i wezwałam kuriera. Był następnego dnia, dwa dni potem dostałam meila o tym, ze buty do nich dotarły, za 2 tygodnie (wtedy sprawdziłam) pieniądze były na koncie.

      Dostawa bardzo szybka, następnego dni mi się zdarzyło.
      --
      Jak można taką podłą być i mieć tak ładny biust
    • Kupowałam raz - buty zimowe. Spanikowałam nieco czytając opinie o tym sklepie, niestety już po zleceniu przelewuwink
      Z przesyłką wszystko ok, buty dotarły względnie szybko, nowiutkie, w tym samym numerze, lewy i prawysmile). Myślę, że jeszcze kiedyś się skuszę.
    • Kupowałam sandałki Campera - wszystko było OK, ja bym poleciła. Na pewno tam jeszcze kupie jeśli znowu będzie taka okazja wink
    • I nie, nie można najpierw odpakować, a potem płacićsmile
    • No i zaryzykowalam. Zamowilam we wtorek wieczorem, przesylka byla dzis u mnie. Buty nowiutkie, rozmiar ok, wszystko porzadnie spakowane. Wykorzystalam rabat i w cenie 180 zl mam dla siebie Geoxy Piuma i 2 bluzki Benettona dla corki. Jestem bardzo zadowolona!
    • Też się nieśmiało przymierzam do zakupów u nich, ale poczekam na więcej opinii. Stare przysłowie przecież mówi, że jak coś wygląda za dobrze (tu: ceny i marki), to nie może być prawda. Ach...
      • Zakupiłam buty s'oliver na koturnie (szt.2 198zł) rozmiary się zgadzają, kolor taki jak wystawiony na zdjęciu czyli pomarańcz, chociaż pisało czerwony. Stan idealny, szybka obsługa , przesyłka za pobraniem. Ja ogólnie polecam
        --
        syka7 Zabrze
      • prosumentka napisała:

        > Też się nieśmiało przymierzam do zakupów u nich, ale poczekam na więcej opinii.
        > Stare przysłowie przecież mówi, że jak coś wygląda za dobrze (tu: ceny i marki
        > ), to nie może być prawda. Ach..

        dla mnie przekonujace jest to, ze ten sklep zostal nagrodzony w 2012 zlotym medalem za najlepszy transgraniczny sklep internetowy w Europie (European E-commers Awards)
        --
        http://lbym.lilypie.com/E8Tzp2.pnghttp://lb4m.lilypie.com/ML5Zp1.png
    • zamawialam kilka razy i za kazdym razem bylam bardzo zadowolona. przesylka gratis i bardzo szybko. zawsze mam zamowiony towar w domu w przeciagu 3-4 dni. paczke przynosi listonosz, rachunek jest w srodku. raz oddawalam kurtke. wszystko z nia bylo ok, ale po prostu na zdjeciu mi sie podobala, ale ja w niej sobie juz nie. odeslalam i nie bylo problemow. pewnie w najblizszych dniach znow cos od nich zamowie, bo jestem na etapie przegladania wyprzedarzy w roznych sklepach.
    • Zamawiałam 3 razy, 2 razy zwracałam, bo mi rzeczy nie podpasowały, ale ze strony sklepu wszystko było jak najbardziej ok: szybka wysyłka, towar taki jak zamawiałam i szybkie zwroty pieniędzy.
      Za to BARDZO zraziłam się do Sarenzy, na 3 zamówienia 2 razy byli nie w porządku: wysłali mi megaśmierdzące Naturino (śmierdzą do dziś, nie odesłałam bo potrzebowałam sandałki "na wczoraj" a liczyłam na to, że wywietrzeją...), ze zwrotem ok. 1000 zł za kurtkę czekali 6 tygodni od dnia otrzymania przesyłki i oddali po wielkich korowodach... Więcej tam nie zamawiam...
    • W ubiegłym tygodniu kupiłam japonki T.Hilfigera.
      Buty są jak najbardziej ok. a jeśli chodzi o dostawę towaru to też wszystko było bez zastrzeżeń. Od momentu zamówienia do dostarczenia przesyłki czekałam nie dłużej niż 4 dni.
    • wczortaj przyszło pierwsze zamówienie z zalando, dwie pary butów - dla mnie i młodego; obsługa sprawna i bez zastrzeżeń, ceny przyjemne bo do sporej przeceny jeszcze -40 zł za newsteller smile
      buty na syna super, bralam superfity przejściowe, za kostkę; dla mnie - botki Pier One takie www.zalando.pl/pier-one-botki-sznurowane-zielony-pi911c08m-602.html
      niestety dziwna rozmiarówka, normalnie noszę 37 - 38 a te 38 będę odsyłać bo niestety trochę ciasne sad
    • Zamawiałam raz dwie pary ecco dla córki. Wszystko super.
      • To ja miałam chyba pecha.
        Zamówiłam płaszcz zimowy st. oliver a przyszedł zupełnie inny. Zadzwoniłam kazali odesłać, oczywiście przez ich kuriera. Ale od strony finansowej już nie wygląda to tak wesoło. Za ten który odsyłałam pieniadze zwrócą (nie wiadomo kiedy) a na nowy (ten który chciałam) mam zapłacić jeszcze raz. Ty sposobem, żeby nie czekać za zwrotem kasy by zrobić nowe zamówienie wydalam jeszcze raz 600 zł. Podpadli mi bo to ich wina a mam zaangażowaną niepotrzebnie niemałą kwotę pieniędzy. I przy drugim zamówieniu nie obowiązuje mnie już bon za 40 zł. Trochę ich opieprzyłam i dali 20% rabatu, ale co mnie zdenerwowali to mnie zdenerwowali
        • ja też będę narzekała...oni nie zamieszczają niepochlebnej opinii o towarze, mianowicie chodziło o buty tamaris, hmmm
          • Może dasz już sobie spokój? Od 2 tygodni wyciągasz stare wątki na gazecie i wszędzie wciskasz tam historię o nieudanych zakupach butów Tamaris.

            Wydaje mi się, że już wszyscy zostali poinformowani.

            Ze swojej strony tylko dodam, że mam dwie pary butów Tamaris i bardzo je lubię.

            --
            "Wypowiadaj swoją prawdę jasno i spokojnie, wysłuchaj innych, nawet tępych i nieświadomych, oni też mają swoją opowieść."
    • Ja już 5 dzień czekam, podobno wysłane, ale w systemie śledzenia przesyłek Opec nie ma mojej paczki jeszcze.
    • Ja ostatnio kupowałam 2 pary butów, w dwóch różnych zamówieniach. Pierwsze zmieniałam zaraz na drugi dzień, miła pani w biurze obsługi anulowała zamówienie, ja złożyłam drugie, przyszły potwierdzenia zamówień, wszystko pięknie. Wpłaciłam pieniądze na podane konto, bo nie chciałam za pobraniem i czekałam. Czekałam ok. 4 dni, po czym wobec braku jakiegokolwiek sygnału zadzwoniłam z pytaniem gdzie moje buty, a tam miła pani mi mówi, żebym przysłała potwierdzenie wpłaty, bo zmieniali system, mają jakieś kłopoty i nie odnotowali moich wpłat. No tu już się troszkę zdenerwowałam, ale grzecznie wysłałam potwierdzenia, poczekałam 2 dni i znowu dzwonię do miłej pani, a ta mi mówi, że pracują nad tym, że wie i że wkrótce. No to się już mocniej zdenerwowałam. Po 2 dniach przysłali potwierdzenie wpłaty do jednego zamówienia, po 3 do drugiego, po czym przyszło potwierdzenie wysyłki z numerem wysyłki, pod którym na stronie OPEK pisało mi, że taka paczka nie istnieje big_grin. Ale dostałam smsa, że jutro otrzymam paczkę, no i paczka przyszła, z drugą ta sama procedura. Buty ok., dobrze zapakowane, nie wyglądają na noszone czy brudne, jak najbardziej nóweczki. Więc ok., ulga, ale zła byłam dalej, więc jak przysłali mi ankietę doo wypełnienia, co myślę o sklepie, to wypełniłam. Co myślę big_grin
      No to dzisiaj przysłali mi bardzo grzecznego maila z przeprosinami i zapewnieniami o dobrych intencjach i z kodem rabatowym 10% na kolejny zakup, ważnym przez miesiąc.
      Więc w sumie to dobrze się skończyło, chociaż hmmm...10% ? wink
      • sprawdziłam przed chwilą maile dot mojego zamówienia: złożyłam zamówienie w środę tuż przed północą, w piątek dostałam info o wysyłce, w sobotę smsa od kuriera, w poniedziałek paczkę smile
        ciekawe jak będzie ze zwrotem, bo jutro zamawiam kuriera po jedne buty niestety;
    • BARDZO DROGO
    • Ja zamawiałam już trzy razy i za każdym byłam zadowolona. Nic nie wymieniałam, trzy pary butów były w porządku, oryginalne opakowania i zdecydowanie nówki sztuki. A ceny też jak najbardziej korzystne, za każdym razem korzystałam z kodu rabatowego, który łączył się z ceną przecenioną. Teraz nawet tam nie zaglądam, żeby mnie nie kusiło smile
    • Przesyłka ekspresowa 1-2 dni od złożenia zamówienia, bezpłatna dostawa i zwrot przesyłek,
      teraz czekam tylko na zwrot pieniędzy, ciekawe ile potrwa procedura, bo w C&A sprawnie
      a ceny?..bez promocji , kodów , to chyba niezbyt przychylne portfelowiwink
      mnie intersowały tylko dwie rzeczy, softshell i bluza polarowa, skusiłam się, bo jednak wyszyły taniej ze zniżkami za newsletterywink niż rekomendowane mi tu na forum, rzeczy z Decathlonu
    • sporo czekałam na wysyłkę, ale i sama późno opłaciłam zamówienie.
      nie wysłano jednej pary, ale kasę za nią dostałam dość szybko.
      pozostałe buty są ok.
      no i dla mnie ważny jest zwrot za darmo, bo ja jestem wymagająca co do butów i jak są kiepsko wykonane (co zdarza się 98% firm), to nie powinno być problemu - przynajmniej teoretycznie, bo jeszcze nie zwracałam.
      • wysyłka bez zarzutu. Gorzej z komentarzami napisałem dziś tu :

        www.zalando.pl/british-knights-uto-tenisowki-i-trampki-brazowy-b2412a018-702.html
        parę godzin temu, nie ma. Są za to same pozytywne 5-gwiazdkowe.

        Moja recenzja była krytyczna, butów nie zamierzam reklamować , bo szkoda mi zachodu (nawet nie wiem czy mam paragon , bo kupiłem wiosna ) ale chciałem PRZESTRZEC przed kupowaniem tego modelu. Fotki moich butów, które dołączyłem do recenzji:

        imageshack.us/a/img31/2595/vd6k.jpg
        imageshack.us/a/img29/3826/aue1.jpg
    • ZALANDO SYF!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      WYSYŁAJĄ NIE TO CO ZAMAWIASZ, BRAK POROZUMIENIA NA INFOLINII, NIE WYSYŁAJĄ POTWIERDZENIA DOSTARCZENIA WIADOMOŚCI, NIE ODPOWIADAJĄ, NIE MA Z NIMI KONTAKTU, KURIER NIE PRZYJEŻDŻA PO ODBIOR WYSYŁKI ZWROTNEJ, ITD ITP......

      ZALANDO TO PORAŻKA!
      • Polecam, kilka razy kupowała i zawsze byłam zadowolona - z jakości obsługi i terminu dostawy, szybko i bezproblemowo.
        --
        http://emots.yetihehe.com/1/chatownik.gif
        • także polecam, towar zgodny z opisem, wszystko OK, przesyłka błyskawiczna.
        • ja uwielbiam zalando, zrobiłam już u nich kilkanaście zamówień, kurier który mi paczki przywozi i odbiera, jak zwracam towar, to już jest prawie moim dobrym znajomym; kasę mam na koncie po 2 dniach, z towaru jestem zadowolona, tylko tej zimy kupiłam u nich 4 pary butów i 5 swetrów, a ostatnio na wyprzedaży 2 żakiety i spódnicę jeansową, jak dla mnie wszystko OK
      • beatzet...
        Chyba z choinki się urwałaś, albo sklepy ci się pomyliły......
        W Zalando zamawiam coś średnio 2-3 razy w miesiącu (czasami nawet częściej), jeszcze nie zdarzyło mi się dostać czegoś brudnego, innego niż zamawiałam, czegoś bez metek czy bez oryginalnego opakowania. Nigdy nie miałam problemów ze zwrotem, a zwracam niemal równie często jak zamawiam. Dla mnie jedyny minus, jest taki,że np. nie wiadomo jaki rozmiar butów zamówić, bo nie ma faktycznych długości dla danego rozmiaru. Dlatego też zazwyczaj zamawiam 2 sąsiadujące rozmiary i po zmierzeniu jeden odsyłam. Całe szczęście,że za przesyłkę zwrotną się nie płaci smile Pieniądze ze zwrotów są w ekspresowym tempie przelewane na konto, ja nie miałam jak do tej pory zastrzeżeń z tego powodu.
    • Moje są SUPER!!!!!
      Polecam - zawsze wszystko OK.
      Jedyne do czego mogę się przyczepić to Pan kurier - bardzo niesympatyczny - ale to nie ich wina.
      Mango to dopiero MASAKRA!!!!
    • Kupilam fajne buty dla córki, kurier oki, polecam
    • Jestem zadowolona, chociaz pierwsze wrazenie bylo niestety negatywne. Przy tej ilosci towaru nie sa w stanie dopasowac tabeli rozmiarówki do kazdej pary butów czy ciucha i rzeczywiscie - buty w moim rozmiarze mogłabym traktowac jak kajaki. Zrobiłam sobie zwrot niemałej kwoty na saldo i pozniej z tego zakupiłam kilka rzeczy - czesc zwrociłam i wybrałam jeszcze inne. Juz bylo wszystko ok. Kurier zawsze na czas, bardzo miły swoja drogą. Z infolinia tez nie mialam nigdy problemu, panie miłe i chetne do pomocy. tak wiec polecam.
    • Cześć.
      niedawno kupiłam na ZOLANDO półbuty ocieplane ze skóry( w cenie 300,00 zł), które po przejściu 100m w deszczu buty całkiem mi przemokły , a Ci z Zolando odpisali, "Z przykrością informujemy, że nie możemy pozytywnie rozpatrzyć zgłoszonej reklamacji.
      Reklamowana wada artykułu nie powstała w wyniku zastosowania nieodpowiedniego materiału czy błędu produkcji.
      Reklamacji nie podlega przemakanie obuwia (o ile w opisie nie ujęto, że towar jest wodoodporny)." a nadmieniam, że nie wszystkie kalosze mają z taki opis. Także uważajcie bo to kolejni niesolidni sprzedawcy. STANOWCZO ODRADZAM ZAKUPÓW NA ZOLANDO.
    • ODRADZAM ZAKUP W TYM SKLEPIE!!! NACIĄGANIE LUDZI , PO ZAKUPACH Z RABATEM A NIEFORTUNNEJ POTRZEBIE WYMIANY BUTÓW NA WIĘKSZE ZWRACAJĄ KOSZT PO POTRĄCENIU RABATU!! CZYLI RABAT JEST TYLKO I WYŁĄCZNIE ZŁUDZENIEM !!! NACIĄGANIE LUDZI - ODRADZAM!! JA JUŻ NA PEWNO NIE KUPIĘ W TYM SKLEPIE!!!!
      • ODRADZAM ZAKUP W TYM SKLEPIE!!! ZWYKŁE NACIĄGANIE LUDZI! , TOWAR SŁABEJ JAKOŚCI , A JAK SIĘ KUPI Z RABATEM I NIE FORTUNNIE TRZEBA WYMIENIĆ NA WIĘKSZY , ZWRACAJĄ KWOTĘ POMNIEJSZONĄ O RABAT! TZW. RABAT TO TYLKO ZŁUDZENIE! OSZUSTWO I NACIĄGANIE LUDZI! ODRADZAM - NIGDY SAMA TEŻ JUŻ NIE SKORZYSTAM Z WĄTPLIWYCH USŁUG TEGO SERWISU!
        • Hmm, nie bardzo rozumiem o co ci chodzi. Kupiłam ostatnio buty z rabatem 40 zł. Buty niestety były za małe. Odesłałam. Dostałam zwrot pieniędzy i informację mailową, że rabat mogę ponownie wykorzystać. Więc ja tu nie widzę żadnego ściemniania. Do tej pory robiłam zakupy kilka razy i wszytko było ok. Zwrot pieniędzy na konto również szybko.
        • to nie kupuj, tylko po co tak krzyczysz ? a niby który towar słabej jakości ?
          ja tam wiele razy korzystałam z zakupów u nich i zawsze jestem bardzo zadowolona.

    • Zalando i Asos to jakaś makabra i oszustwo w biały dzień, a ludzie to kupują. Większość tych ciuchów to najtańszy poliester . Sukienkie za 1800 zł z rakotwórczego chińskiego poliestru.
      Ludzie ogarnijcie się. Dlaczego za taką kwotę nie jest jedwab ? Wykonanie tej sukienki to max 50 zł .... Kobiety myślcie
    • Mozna znalezc sporo zlych opinii o tym sklepie - ze wysylaja towar wygladajacy jak uzywany,
      nie zdarzyło mi się wszystko nowe i pachnące

      ze dlugo czeka sie na zwrot pieniedzy w razie zwrotu.
      czekałam max tydzień

      Czy zamawialyscie/zwracalyscie tam cos i mozecie sie podzielic opinia?
      wszystko załatwione raz dwa kuriera przysyłają oni kurier odbiera,
      jedynie trzeba uważać przy rozpakowywaniu żeby w razie W odesłać w tym samym pudle


      I tak sie zastanawiam, jesli przesylka jest za pobraniem to czy mozna otworzyc paczke przed zaplaceniem i w razie czego nie zaplacic kurierowi?
      nie mozna

      zamawiam zawsze za pobraniem, faktem jest że np teraz zamawiałam tego samego dnia w 2 różnych sklepach jak z eobuwie paczka była u mnie w zalando przyjęli dopiero do realizacji,
      więc nieco się guzdrają, ale żadnych problemów nie miałam nigdy
      • Nie trzeba w tym samym pudle, ja rozwaliłam i wysłałam w innym, ok, przyjęli smile

        Co do sklepu - ja jestem zadowolona. co prawda kilka razy tam robiłam zakupy, ale jakość zarówno towarów jak i obsługi rewelacja.
        Oddalam też kilka rzeczy, bez problemu zwrot na konto.

        --
        charytatywni.allegro.pl/listing?sellerId=26528032
    • Niestety wg mnie Zalando w ogóle nie rozpatruje żadnych reklamacji pozytywnie. Mi podobnie jak Tobie rozkleiły się buty już po 3 miesiącach użytkowania, to zaproponowano mi zwrot 30zł na konto! Napisano również, że rozklejanie się butów nastąpiło w wyniku użytkowania, a same buty wyglądają na zniszczone!
      Sorry, ale oszuści i wszystkich będę do nich zniechęcał!
    • Bardzo fajny i wygodny sposób na robienie zakupów. Zalando gwarantuje szybką wysyłkę i możliwość bezpłatnego zwrotu, Jeszcze nigdy się na nich nie zawiodłam. Fajne jest to, że mają zarówno droższe jak i tańsze marki, częste promocje. Ja jestem na tak, polecam.
    • Uwielbiam robić tam zakupy. W miesiącu 3-5 zamówień. Zawsze zamawiam z dodatkowym kodem i ceny wychodzą konkurencyjne. Na kilkadzesiąt rzeczy raz dostałam to czego nie zamawiałam i raz kurtkę bez podpinki polarowej - bez problemu oddali pieniądze. Reklamacje też mi uwzględnili, najpierw proponowali obniźkę o ok. 20 %, lecz przy braku akceptacji z mojej strony kurier na ich koszt odbierał reklamowany towar i otrzymałam pieniądze. Kilka razy nie dotarła paczka zwrotna, ale po przesłaniu potwierdzenia odbioru przez kuriera zwrócono mi pieniądze. Kilka razy czekałam 3-4 tygodnie na zwrot pieniędzy. Lecz suma summarum polecam. Świetne markowe rzeczy w rewelacyjnych cenach. Kilka nieudanych zamówień i wiele, wiele udachch.
    • Właśni miałam okazje sprawdzić działanie infolinii. Osoba obsługująca była bardzo profesjonalna, udzieliła mi wszelkich informacji. Nie musiałam czkać na połączenie (dzwoniłam po 16.00).
      • Moja wypowiedź z innego wątku
        Zamawiałem bardzo dużo na Zalando i bardzo dużo zwracałem rzeczy. Można powiedzieć, że popadłem w nałóg, ale już na szczęście mam to za sobą, w tym miesiącu tylko 2 zamówienia. big_grin Na Zalando podoba mi się i to z pewnością każdemu wysyłka i zwrot za darmo, mają bardzo fajna promocje i do tego jeszcze dochodzą różne rabaty, podczas wyprzedaży można nabyć rzeczy za niezłe kwoty. Nie podoba mi się natomiast to, że dostaję rzeczy których nie zamawiałem zamiast tych rzeczy które zamawiałem, ale rzeczy uszkodzone, albo rzeczy w innym rozmiarze niż zamawiałem, nie podoba mi się też to, że teraz kilka razy wydrukowali mi rachunek w starym stylu gdzie nie mam tej nalepki adresowej tylko muszę drukować papiery dla kuriera. Niedawno otrzymałem też paczkę za darmo, anulowałem zamówienie i otrzymałem pieniądze oraz później jak się okazało paczkę przez czyjąś pomyłkę. Co najlepsze informowałem o tym obsługę sklepu, ale oni nie wyrazili tym zainteresowania w ogóle big_grin Uzyskałem od nich tylko odpowiedź, że te zamówienie nie zostało zrealizowane, dziwne bo jednak paczka jakimś cudem wylądowała u mnie, a pieniądze za zamówienie mam na koncie big_grin Czy się interesują czy nie to zapakuję tę paczkę razem z innymi zwrotami i wkrótce wyślę. A co najbardziej mnie wkurza w Zalando to jedna jedyna ogólna rozmiarówka która oczywiście kompletnie nijak się ma do rzeczywistości. No, ale jest na to sposób jeśli się składa zamówienie, po prostu zamawiać kilka rozmiarów tej samej rzeczy. Kilku rzeczom wystawiłem nieprzychylną opinię już jakiś czas temu i do tej pory te moje opinie nie pojawiły się na stronie. Zamawiałem też wiele par spodni firmy Burton Menswear London i wiele z tych par posiadało defekt w postaci skazy na materiale, jakiegoś zabrudzenia, przetarcia, ale to już nie jest wina sklepu tylko producenta który nie dość, że nie umie szyć spodni - rozmiar 30, a szerokość w pasie różna to jeszcze jak uszyje te spodnie to albo skaza na materiale albo jakieś wysmarowane w czymś, zaznaczam, że nie wszystkie pary spodni tej firmy takie były, ale dużo takich otrzymałem i już nigdy więcej nie zakupię spodni tej firmy - szkoda nerwów. Na koniec powiem, że Zalando oceniam pozytywnie, mam trochę rzeczy z tego sklepu z których jestem bardzo zadowolony, ale stać ich na więcej, powinni się bardziej przyłożyć do sprawdzania rzeczy przed wysyłką i ich pakowania. Tyle ode mnie.

        Chcę dodać jeszcze:
        Kolejny kompletnie nieudany zakup na Zalando - co innego na stronie producenta odnośnie szerokości spodni, a co innego w rzeczywistości - to już nie jest nawet śmieszne, a żałosne, szyją sobie jak chcą, a ja muszę odsyłać. Co do samego Zalando to teraz będę musiał 2x wypełnić druk, zeskanować i im wysłać odnośnie zwrotu ponieważ dwa przedmioty z dwóch zamówień tajemniczo zaginęły i nie zwrócili mi za nie pieniędzy. To już w sumie 4 raz mnie coś takiego spotyka - po prostu szlag człowieka może trafić, w paczce wszystko było, zawsze dokładnie sprawdzam i realizuję zwrot i nie ma możliwości żeby coś zaginęło, ktoś się znowu pomylił, a ja przez taką osobę muszę drukować, wypełniać, skanować, wysyłać dokument i dodatkowo czekać 2x dłużej na zwrot moich pieniędzy. Ale mnie to po prostu wku...a. I nie, nie oceniam Zalando pozytywnie już pomimo tego, że z zakupionych rzeczy które sobie zostawiłem jestem zadowolony tak wiele rzeczy jak wspomniałem w wypowiedzi powyżej: uszkodzone, pobrudzone, nawet spodnie z dziurą na d... się zdarzyły ( to nie jest śmieszne tongue_out ), szyte przez producenta według własnego widzi mi się (oczywiście tutaj Zalando nie ma z tym nic wspólnego, ale wkurza mnie sytuacja gdy 2 pary spodni takiego samego rozmiaru tego samego producenta tak bardzo różnią się szerokością albo to, że producent podaje wymiary spodni na swojej stronie internetowej, a one znacznie odbiegają od tych w rzeczywistości), sytuacja ze zwrotami też działa mi wybitnie na nerwy i to, że jakiś nierozgarnięty człowiek wydrukował mi 2-3 razy rachunek według starego wzoru przez co ja teraz muszę drukować formularz zwrotu i listy przewozowe dla kuriera. Otrzymywanie towaru którego nie zamawiałem też nie raz mi się przytrafiło i też mnie to nieźle wku...a, potrafię jeszcze zrozumieć pomyłkę z innym rozmiarem, ale żeby całkiem inne spodnie wysyłać, jak oni pakują te rzeczy do cholery jasnej. Nie dość że rozmiarówka na stronie sklepu jest taka, że mogłoby jej równie dobrze w ogóle nie być to jeszcze przez takie nieodpowiedzialne osoby ja muszę się dodatkowo bawić (i z pewnością nie tylko ja) w zwroty i w te cholerne oświadczenia zwrotów.
        • Zamawiam dużo (ponad 50 zamówień) zawsze ale to zawsze wszystko było jak nalezy. Nikt nigdy nie brakowało, nic nie było uzywanego, pobrudzonego, wybrakowanego.
          Oczywiście odsyłam też dużo rzeczy ze względu na rozmiar, inny kolor jak na monitorze, fakturę materiału itd... Jestem bardzo zadowolona z ich obsługi.
          --
          http://fotoforum.gazeta.pl/photo/6/ue/kc/9746/iBox4IuHJbafaS0jIX.jpg

Wysyłaj powiadomienia o nowych wpisach na forum na e-mail:

Aby uprościć zarządzanie powiadomieniami zaloguj się lub zarejestruj się.

lub anuluj

Zaloguj się

Nie pamiętasz hasła lub loginu ?

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka
Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.