Dodaj do ulubionych

Newsletter H&M -25%

20.01.13, 22:29
Podobno (informacja od sprzedawczyni z H&M) mają jutro rozsyłać kupony na -25% z newslettera.
--
http://lbym.lilypie.com/bAzhp2.pnghttp://lb5m.lilypie.com/dCDpp1.png
Edytor zaawansowany
  • ktosco 20.01.13, 22:45
    Gdzie sie zapisac aby otrzymac takiego newsletter smile ?
  • marta2202 20.01.13, 22:53
    www.hm.com/pl/newsletter
    --
    http://lbym.lilypie.com/bAzhp2.pnghttp://lb5m.lilypie.com/dCDpp1.png
  • ktosco 21.01.13, 14:33
    Bardzo dziekeje za link !
  • agni71 20.01.13, 23:41
    Kurczę, cos nie mogę sie zapisac na newsletter. Jak klikam juz na linka potwierdzającego zapisanie na newsletter, wyswietla mi sie komunikat:
    "Your request for subscription could not be fulfilled." sad

    Może wiecie jak temu zaradzić?

    No i prośba ogromna, dajcie linka do kuponu rabatowego, jesli faktycznie będzie jutro rozsyłany. Mam upatrzonych kilka rzeczy w H&M i rabat bardzo by mi się przydał.

    --
    ematka jad ulewa tylko na forum a do meza od switu do nocy szczerzy zeby jak zahipnotyzowana. by nanuk24
  • aga_tka81 21.01.13, 00:15
    Kliknij 2 raz na linka który ci przysłali mi załapało za 2 razem
    --
    Roksana(22.09.2007)
    Adrian(25.04.2012)
  • miesiakk 21.01.13, 06:21
    fajnie by było, bo muszę kupić kilka rzeczy
  • agni71 21.01.13, 08:07
    Dzięki, rzeczywiście zadziałało.
  • majarzeszow 21.01.13, 07:43
    u mnie tez zadzialalo za 2 razem.
    --
    MAJA i dzieci: ADI 2004 i IDA 2007
  • asiaiwona_1 21.01.13, 08:53
    u mnie pojawia się komunikat, że problem nie leży po twojej stronie tylko po naszej uncertain
    --
    http://gify.magazynek.org/pictures/Zwierzęta/Ptaki/Pingwiny/021.gif
  • anika_ml 21.01.13, 13:11
    ja tez mam taki komunikat- "problem nie lezy po Twojej stronie tylko po naszej"

    klikałam 2 x nie działa, i co teraz? sad
  • bluestarfish 21.01.13, 10:45
    Dostała już któraś z Was ten kupon? Na newslettera od nich jestem zapisana już od dawna - nigdy nie przysyłali żadnych kuponów rabatowych, informacji o promocjach, początkach wyprzedaży czy czegokolwiek przydatego wink, jedynie informacje o nowościach, nowych trendach etc. Tak więc jak dotąd - zero jakichkolwiek korzyści z tego newslettera. No nic, zapisałam się raz jeszcze, na innego maila, zobaczymy czy faktycznie coś przyjdzie.
  • puenta1 21.01.13, 10:50
    A wiecie czy to na nową kolekcje czy na wszystko?
  • puenta1 21.01.13, 10:51
    czy te -25% jest na nową kolekcję czy na wszystko?
  • miesiakk 21.01.13, 12:23
    dokładnie, tez nigdy nie miałam kuponu z newslettera, ale przydałby się, oj przydał...
  • gosjana 21.01.13, 12:54
    Też się zapisałam tongue_out dzięki
  • marta2202 21.01.13, 13:30
    Nie wiem czy na nową kolekcję, pytałam czy będzie ta promocję 2 za 1 na ubrania to powiedziała ze nic jej nie wiadomo, ale z tego co wie to od poniedziałku tym którzy są zapisani do newslettera będzie wysyłany kupon na -25%. Mama nadzieję że wyślą bo też by mi się przydałsmile
    --
    http://lbym.lilypie.com/bAzhp2.pnghttp://lb5m.lilypie.com/dCDpp1.png
  • aga_tka81 21.01.13, 20:12
    Ja nie dostałam a wy dostałyście?
    --
    Roksana(22.09.2007)
    Adrian(25.04.2012)
  • julka-4 21.01.13, 20:23
    U mnie nicsad
  • edie70 21.01.13, 20:25
    niestety nie sad
  • bluestarfish 21.01.13, 20:53
    Eee tam, pewnie podpucha z tym rabatem z newslettera. Pisałam już wyżej, że dostaję te ich newslettery od dawna (rok albo dłużej) i jak dotąd NIGDY z nich żadnego pożytku nie było, żadnych rabatów, info o promocjach, wyprzedażach - taki tam H&M-spam wink
    Tak w ogóle to raz na tydzień przychodzą, w czwartki (co stwierdziłam właśnie pogrzebawszy w koszu z wywalonymi wiadomościami).
  • edie70 21.01.13, 20:57
    Niestety H&M nas nie rozpieszcza sad Nie dość ,że sklepu online w PL brak to jeszcze rabatów jak na lekarstwo crying
  • marta2202 21.01.13, 22:01
    Ja również nic nie dostałam. Przepraszam ze wprowadziłam Was w błąd, myślałam ze informacja od sprzedawczyni okaże się prawdziwasad
    --
    http://lbym.lilypie.com/bAzhp2.pnghttp://lb5m.lilypie.com/dCDpp1.png
  • pakipsi 21.01.13, 22:25
    sprzedawczyni mówiła prawdę, pracownicy H&M dostali póki co regulamin, jak postępować z kuponami rabatowymi, stąd informacja, że maja być jakieś kupony rozsyłane
  • pati1707 21.01.13, 22:32
    A może będą kupony na facebooku już kiedyś były takie akcjesmile))
  • bluestarfish 21.01.13, 23:39
    No, to może z czwartkowym newsletterem ten kupon będzie... A wiesz może, co mają w tym regulaminie? Od jakiej minimalnej kwoty ten rabat? I czy jednorazowy, czy więcej można sobie będzie tych kuponów nadrukować?
  • pakipsi 24.01.13, 11:01
    już rozsyłają kupony z newsletterem
  • aga_tka81 24.01.13, 11:18
    Ja jeszcze nic nie dostałam, ciekawe czy do mnie trafi, przydałby się.
    --
    Roksana(22.09.2007)
    Adrian(25.04.2012)
  • malinkowa81 24.01.13, 11:20
    "25% zniżki na jeden wybrany produkt*
    *Nie łączy się z innymi ofertami i zniżkami. Jeden kupon jest ważny dla jednego klienta. Kupon musi zostać wydrukowany. Oferta ważna tylko w sklepach H&M na terenie Polski. "
  • janiulek 24.01.13, 11:11
    a dlaczego ja nadal nie mogę się zapisać ??? cały czas mam informację:

    "problem nie leży po twojej stronie tylko po naszej!"
  • malinkowa81 24.01.13, 11:23
    ja przed chwilą się bez problemu zapisałam
    może spróbuj inną przeglądarkę
  • puenta1 24.01.13, 11:50
    Ja się zapisałam ale nie dostałam takiego meila
  • julka-4 24.01.13, 11:51
    Już dawno jestem zapisana,nic nie dostałam.
  • stokrootka1 24.01.13, 12:03
    A ja mam to samo, co któraś z Was pisała wyżej - próbuję się zapisać i ciągle pokazuje się komunikat, że z przyczyn technicznych leżących po stronie sklepu nie jest to możliwe. Zmieniłam wyszukiwarkę, podałam innego mail'a i ciągle to samo.
    Próbowałam na tego newslettera zapisać się już jakieś pół roku temu i było identycznie.
  • anika_ml 24.01.13, 12:05
    No to u mnie dokladnie to samo.
    Juz kiedys probowałam i mialam ten komunikat.Probowałam jak pojawił sie watek i dzis z innej przegladarki i zawsze tak samo
  • malinkowa81 24.01.13, 12:07
    w razie czego możemy zrobić eksperyment - podajcie mi swojego maila i spróbuję Was zapisać..?
  • julka-4 24.01.13, 12:14
    Dziś zapisałam się bez problemu na dwa inne maile ,ale kupon i tak nie przyszedł.
  • anika_ml 24.01.13, 12:51
    Dziekuje za propozycje. Wykorzystałam drugi sposob z podaniem innego maila i sie udałosmile Ale dlaczego tamtego maila nie przyjeło , to nie mam pojecia. W kazdym razie 2 kuponiki zgarnełam smile
  • mar-ta29 24.01.13, 12:06
    Ja zapisałam się dziś jeszcze kilka razy i przyszły mi maile z kuponem od razu.
    Na ten adres co zapisałam się z poniedziałek nic nie przyszło- także spróbujcie na inne adresy się zapisać.
    --
    22.08.2012 Marysia, Adrian i Ola
  • slonko1335 24.01.13, 12:14
    Każdy kupon ma inny kod czy są te same?
    --
    Sygnaturka się zgubiła....
  • slonko1335 24.01.13, 12:17
    na zamówionego wcześniej maila nie przyszło, teraz jak zamówiłam na inne konto przyszedł od razu.

    --
    Sygnaturka się zgubiła....
  • mar-ta29 24.01.13, 12:18
    slonko1335 napisała:

    > Każdy kupon ma inny kod czy są te same?

    inne
    --
    22.08.2012 Marysia, Adrian i Ola
  • slonko1335 24.01.13, 12:23
    numerki inne ale żadnego kodu kreskowego nie ma...ciekawe czy Panie będą wbijać każdy numer przed transakcją żeby zobaczyć czy już nie był wykorzystany wcześniej...
    --
    Sygnaturka się zgubiła....
  • verika 24.01.13, 12:24
    Wpisałam na 4 różne maile, na każdy z nich przyszedł zaraz kupon. Każdy z innym numerem, jednorazowego wykorzystania smile
  • miesiakk 24.01.13, 12:34
    ale to dziwne - na maila na którego mam newsletter juz od dawna nic nie przyszło, a przed chwilą zarejestrowałam się na nowy i dostałam od razu
  • slonko1335 24.01.13, 12:40
    u mnie tak samo, jak sie zarejestrujesz teraz przychodzi od razu...
    --
    Sygnaturka się zgubiła....
  • magma_pl 24.01.13, 12:53
    u mnie z poczty onetowej nie działa. za to na innych bony doszły,wiec czas na zakupy big_grin
  • anika_ml 24.01.13, 12:57
    Wlasnie! onetowej! Mi tez nie działa z onetowej. a inne zadziałały.
  • patatajowa 24.01.13, 13:01
    na wszystkie 12 adresów przyszły kupony tongue_out
    kazdy z innym kodem wiec chyba to ma znaczenie wink
    --
    http://www.suwaczek.pl/cache/eca7a40efc.png
  • slonko1335 24.01.13, 13:02
    Mi nie przyszedł na jedną interiową a na drugą już tak, przyszedł na gazetę i gmaila-przyszły tylko te na które teraz zamówiłam newsletter, na tą na którą był zamówiony wcześniej nie.
    --
    Sygnaturka się zgubiła....
  • alkara 24.01.13, 13:21
    Przepraszam ale jakoś nie moge dojść to tego jak je wydrukować smile
    Faktycznie z onetowej nie można się zarejestrować więc musiaamł sobie kolejne konta na wp założyć smile
    --
    Madzia jest już z nami od Mikołajek 2006 smile))
    Michałek urodził się 13 września 2008 smile))
  • anika_ml 24.01.13, 13:23
    na interii ładnie mi wydrukowało sam kupon a na gazecie cos mi sie blokowało i wydrukowałam całosc - z czego kupon jest rozbity na 2 strony. Ale chyba chodzi tylko o ten numer bo kodu kreskowego nie ma wiec chyba nie ma znaczenia jak
  • agni71 25.01.13, 08:26
    Otwieram maila, klikam "drukuj", drukuje mi całego maila, kupon jest na dole strony, wycinam go.

    Na onetowej poczcie wyłączyłam otrzymywanie newslettera i zarejestrowałam się ponownie i wtedy dostałam maila z kuponem, tylko nie od razu. Na gmail - nie wyświetla mi sie obrazek w kuponie, ale mam nadzieję, ze kupon mi przyślą.

    U mnie ja zwykle problem co kupić - wczoraj byłam w Wola Parku i nie widziałam bluzki, którą upatrzyłam sobie dla córki w Arkadii. Teraz to juz dopiero po feriach będę mogła pojechac, więc nie wykupcie wszystkiego fajnego w rozm. od 140 do 152 wink
  • aga_tka81 24.01.13, 13:35
    Dzięki serdeczne zamówiłam na inne adresy i rzeczywiście przyszedł od razu
    --
    Roksana(22.09.2007)
    Adrian(25.04.2012)
  • cyber-szuja 24.01.13, 13:46
    Tiaaa... wszystko super, tylko ta adnotacja, że klientowi przysługuje jeden kupon. Zamierzacie biegać po różnych działach i płacić w różnych kasach za poszczególne ciuszki, czy rozłożyć zakupy na raty i codziennie wpadać do h&m, czy może zabrać całą rodzinę za zakupy wink Chętnie poczytam o jematkowych sposobach na zakupy wink
  • monia111175 24.01.13, 13:54
    na tego wczesniejszego nie przyszedł--zapisałąm się przed chwilą i od razu przyszedł

    --
    ......................................................................
    Daniel,Dawid,Patrycjasmile-moja Trójca świetasmile
  • alkara 24.01.13, 13:59
    jeszcze się taki nie znalazł który by wszystkim dogodził smile dla niektóryc to pewnie kupon na 10 artykułów to było by za mało.
    --
    Madzia jest już z nami od Mikołajek 2006 smile))
    Michałek urodził się 13 września 2008 smile))
  • cyber-szuja 24.01.13, 14:05
    Oooo na 10 byłoby świetnie wink
  • bubbleup 24.01.13, 14:09
    Ja ide z corka do 2 pietrowego h&m wiec ona zrobi zakupy i ja pozniej zejdziemy na dol i kupimy znowu po 1 bluzce.Mam smaka na 4 bluzki i wiecej mi do szczescia nie jest potrzebne.
    Pewnie po tej ostattniej wiosennej promocji ograniczyli bo za duzo stracili ich zadniem.
  • slonko1335 24.01.13, 15:27
    W jednej kasie, oddzielnie zapłacę za każdy z ciuchów, na każdy przedstawiając kupon, przegięcia nie będzie bo potrzebne mi tylko 3 kupony, z czego jeden wykorzysta mąż...
    --
    Sygnaturka się zgubiła....
  • aga_tka81 24.01.13, 14:59
    Mi zadziałało na tym adresie co nie chciał przyjść kupon, ja mam poczte na wp, gazeta i tlen nie wiem jak u innych.
    --
    Roksana(22.09.2007)
    Adrian(25.04.2012)
  • angela252 24.01.13, 15:15
    Ja sie przed chwila zapisalam i doslownie po minucie dostalam drugiego @, a w zalaczniku kupon znizkowysmile Dzieki za cynksmile
    --
    http://www.suwaczki.com/tickers/2r8rx1hpy8r8o1hb.png

    http://www.suwaczki.com/tickers/h4zpdqk3kzi0exun.png
  • agni71 24.01.13, 15:23
    Na dwa adresy (one i neostrada) nie przychodziły mi kupony, wypisałam sie i zapisalam ponownie, i wtedy przeszło.
  • agni71 24.01.13, 15:24

  • monia111175 24.01.13, 15:27
    a ja nawet się nie wypisywałąm,zapisałąm się drugi raz-na inny email, i przyszedł
    --
    ......................................................................
    Daniel,Dawid,Patrycjasmile-moja Trójca świetasmile
  • agni71 24.01.13, 15:33
    No tak, ale na jeden adres masz jeden kupon, a ja chciałam mieć co najmniej dwa na upatrzone rzeczy.
  • aga_tka81 24.01.13, 16:10
    Pewnie jak zwykle każdy H&M będzie inaczej interpretować, napiszcie jak już zrobicie zakupy jak wam skasowali.
    Ja mam nadzieje, że nabiją mi rzecz na osobny paragon, bo przecież każdy ma inny numer.
    --
    Roksana(22.09.2007)
    Adrian(25.04.2012)
  • babeth 24.01.13, 18:28
    Zapisałam się na newslettera ok. 2 dni temu i nic nie otrzymałam.
  • ko.kk1 24.01.13, 18:57
    dostałam newsletter ale nigdzie kuponu nie widze...
    jest załaczony w tresci?
  • tosieuda 24.01.13, 19:33
    ja wpisałam na 2 adresy, a kupon przyszedł tylko na 1
  • aagas 24.01.13, 19:58
    Udało się zgarnęłam dwa kupony, ale musiałam nowy newsleter zamawiać, dostałam na dwa adresy , jestem zadowolona i juz pedze na zakupy.
  • hanna79 24.01.13, 20:24
    Też zapisałam się dwa dni temu, dziś dostałam newsletter'a bez kuponu, więc się wypisałam, zapisałam jeszcze raz i wtedy zaraz przeszedł nowy newsletter z kuponem. Na dwa inne adresy, na które zapisałam się dziś, kupony przyszły natychmiast.
    --
  • justynka_28 24.01.13, 21:07
    mi na gmaila nie przyszło ani potwierdzenie rejestracji ani kupon, tylko zwykły newsletter, a na o2 od razu po potwierdzeniu rejestracji przyszedł kupon
  • kkowalska1 24.01.13, 21:30
    jak się wypisać?
  • jusstinna 24.01.13, 21:49
    U dołu newslettera musisz kliknąć w Aby zrezygnować z subskrypcji, kliknij tutaj
    Ja się wypisałam i zapisałam ponownie, kuponu nie dostałam.
    Musiałam się zapisać na inny adres.

    kkowalska1 napisała:

    > jak się wypisać?
  • kkowalska1 24.01.13, 21:55
    dzięki
  • pati-girl 24.01.13, 23:29
    Hej,
    ja zrobiłam inaczej:
    wpisalam ten sam adres mailowy, zmieniłam tylko kod i datę urodzenia.
    zgarnęlam już w ten sposób 5 kuponów smile
    Powodzenia!
  • ula_19 24.01.13, 23:35
    pati-girl napisała:

    > Hej,
    > ja zrobiłam inaczej:
    > wpisalam ten sam adres mailowy, zmieniłam tylko kod i datę urodzenia.
    > zgarnęlam już w ten sposób 5 kuponów smile
    > Powodzenia!


    Niestety u mnie to nie działa. Dostałam jedynie maila, ze uaktualnili moje dane osobowecrying
  • pati-girl 24.01.13, 23:36
    Niestety, chytry dwa razy traci,
    może i mam 5 kuponów, ale każdy z tym samym numerem .....
    Nie traćcie na ten numer czasu smile.
    Sorki z zmyłkę smile
  • bubbleup 25.01.13, 06:22
    e tam odrazu chytry, uwierz mi Ci co dobrze kombinuja zawsze wychodza na tym najlepiej smile
  • pakipsi 25.01.13, 09:12
    Nr kuponu nie ma znaczenia, oni tego nie sprawdzają; wystarczy jeden newsletter i można sobie nawet 10 razy wydrukowac jeden i ten sam kupon i kilka razy chodzic na zakupy lub podchodzic do różnych kas; ja wczoraj zrealizowałam 3 kupony bez problemu - jeden na damskim, jeden na dziecięcym i potem jeszcze raz na damskim u innej kasjerki
  • majarzeszow 25.01.13, 07:45
    kurcze, a ja nie widze kuponu. dostalam wczoraj miala od H&M "H&M Fashion News - LEkcja Stylu cargo glamour" - kupa reklam a zadnego kuponu nie ma sad
    --
    MAJA i dzieci: ADI 2004 i IDA 2007
  • joacz1980 25.01.13, 07:54
    Musisz zarejestrować się na nowy adres mailowy bo ja na stary też nic nie dostałam.
  • syka7 25.01.13, 08:24
    Ja rejestrowałam się chyba z 3x i dopiero za 3 przyszło.
    Zarejestrowałam:
    maila męża prywatny i z pracy
    mój prywatny i gazetowy
    oraz mojej mamy smile
    więc mam 5 szt. i wio na zakupy.
    --
    syka7 Zabrze
  • pakipsi 25.01.13, 09:22
    wystarczy jeden kupon kilka razy wydrukowany, cytuję :"Możecie drukowac do woli. Tych adresów i numerów kuponu nikt nie będzie sprawdzać. Kupon musi być wydrukowany!!! Może być na czarno biało, może być zmniejszony. Ważny do 17 lutego. TYLKO JEDNA ZNIZKA MOŻE BYĆ NA PARAGONIE. Nie możecie sie ponownie skasować ze znizką. Jedna osoba - jedna znizka - jedna rzecz. Jak juz coś kupicie z rabatem możecie wrócić za godzinę albo pojść do drugiej kasy i nikt nie będzie Was pamiętał." Ja tak zrobiłam - byłam w 2 kasach i wykorzystałam 1 i ten sam kupon 3 razy
  • malinkowa81 25.01.13, 08:03
    Tak - ten mail z kuponem ma inny tytuł "Witamy w H&M Fashion News" - więc pewnie dla nowych jest
  • jusstinna 25.01.13, 08:56
    Ja mam konto na tlenie i zapisywałam się na kolejne aliasy do tego konta.
    Później się wypiszę, żeby nie dostawać kilku newsletterów.
  • natalek79 25.01.13, 09:16
    na onetowej nie udało mi się zapisać wogóle, natomiast spróbowałam na interii, gazecie i wirtualnej i poszło bez problemu, bon był w każdym w ciągu minuty. Co do płacenia i wykorzystania - nie widzę problemu płaceniu raz w kasie na jednym poziomie, raz na drugim czy też podejściu dwa razy do sklepu jeśli mi zależy...narazie to muszę poszukać, bo akurat potrzebuję chłopięcych podkoszulków na 134/140 i w najbliższym H&M nie ma.
  • a-e-p 25.01.13, 11:01
    Ta cytowana wypowiedz jest z innego forum, a gdyby była oficjalnym stanowiskiem h&m na facebooku, uwierzyłabym. A znając niedoinformowanie pracowników, przypuszczam ze znowu beda robic problemy, wiec wole miec kupony z róznymi cyferkami...
  • pakipsi 25.01.13, 11:52
    to chyba zależy od sklepu i niedoinformowanych pracowników, bo czytałam na innym forum, że w jakimś H&M w ogóle nie słyszali o tej promocji i dziewczyna nie mogła zrealizowac kuponu;
  • lisa10 25.01.13, 23:56
    Na onetową kupon nie przyszedł, a na gazetową tak. Mam za to inny problem - po lewej stronie kuponu tam gdzie jest mój mail, dane, numer wszystko jest OK, a po prawej mam puste pole i czerwony krzyżyk w małym okienku i nie wiem jak się zabrać za drukowanie.
    U góry zdjęcie modelek OK, zaznaczyłam "pokaż obrazki od tego nadawcy", a kupon mi się nie wyświetla, umiecie zaradzić, bo jak niekumata w tych sprawach jestemsad
  • julka-4 26.01.13, 08:28
    Wczoraj zrealizowałam trzy kupony ,własnie z takim czerwonym krzyżykiem wydrukowanym,bo obrazek też mi się nie wyświetlał.Nie było żadnego problemusmileWystarczy to co jest napisane ,obrazek nie jest do niczego potrzebnysmile
  • marta2202 26.01.13, 08:48
    Zauważyłyście że kupony z rónych dni mają różne terminy ważności? Moje mają ważność do 15 i 16 lutego.
    --
    http://lbym.lilypie.com/bAzhp2.pnghttp://lb5m.lilypie.com/dCDpp1.png
  • beata1974 26.01.13, 09:15
    wczoraj realizowałam 2 kupony w dwóch różnych sklepacha i te numery nie są nigdzie nabijane więc jak kto woli mając 3-4 rózne do każdego sklepu można iść z tym samym zestawem pozdrawiam i życzę miłych zakupów
  • justynka_28 26.01.13, 09:37
    A jak sprzedawcy reaguja na to jak chce sie kupic 3 rzeczy majac na nie 3 kupony? Godza sie zeby 3 razy oddzielnie to policzyc czy niebardzo?
    --
    http://www.suwaczki.com/tickers/m3sxcsqv22fs6ac9.png
  • mamanatalki87 26.01.13, 09:47
    Ja wczoraj kupowałam 2 rzeczy , z 2 różnymi kuponami ( pani nie spisywała nr wcale )

    Na jednej kasie oczywiście i kasjerka nic nie mówiła smile
  • a-dlaczego 26.01.13, 11:26
    Jeszcze dziś można się zapisać i też wysyłają kupony. Sprawdziłam
  • plum1000 26.01.13, 11:52
    zeszlego roku tez jakos styczen bylo-25% i mozna bylokupic dowolna ilosc rzeczy na jednym paragonie.Kupilam wtedy sporo, a isc na kazdy paragon nabijac to sie kupic pare rzeczy tych drozszych. a szkoda.
  • 0biecanka 26.01.13, 16:48
    Otrzymałam kupon zniżkowy na pocztę gazetową, ale po prawej stronie, tam gdzie powinno być zdjęcie, jest puste miejsce, zdjęcie nie pokazuje się.
    Czy wobec tego po wydrukowaniu taki kupon będzie ważny?
  • julka-4 26.01.13, 17:33
    Tak.Pisałam już poniżejsmile
  • mian3 03.02.13, 09:43
    zapisałam sie i zaraz przyszedł mail 25% na 1 wybrany produkt wink
  • agnjon 26.01.13, 19:30
    Byłam dzisiaj w Bonarce w Krakowie. Dziewczyna przy kasie nie widziała wcześniej tych kuponów. Skasowała mi każdy kupon na oddzielny paragon. Kupony były z różnych kont e-mail. Kupiłam 4 rzeczy.
    Na początku jednak twierdziła że jeden kupon przysługuje tylko jednej osobie. Przekonujące więc w razie czego.
    Aga
  • odra78 27.01.13, 16:20
    To zależy na jaka kasjerke sie trafi. wczoraj w Magnolii we Wrocławiu miałam trzy rzeczy i trzy kupony , od razu przy kasie zapytałam czy mogę skasować każda rzecz ma osobny paragon.
    -a skad ma pani te kupony
    -z newslettera
    Pani nie wiedziała o co chodzi zadzwoniła i przez telefon normalńie głośno pyta - to jak mam skasować tej pani czy być wredna i przyjąć jeden kupon?
    No i wybrała wersje wredna, skasowala mi jedna rzecz. Poszłam więc do drugiej kasy skasowalam druga a trzecia skasowal mąż. I na jedno wyszło.
  • jolllka 27.01.13, 21:33
    Dziś na Bielanach Wrocławskich Kasjerki zabierały wydruki i coś na nich notowały. Nie robili problemów gdy chciałam skasować 3 rzeczy mając 3 kupny stojąc przy kasie z bratem.
  • aagas 28.01.13, 14:10
  • miesiakk 28.01.13, 14:21
    Mi dzisiaj pani w Molo w Szczecinie nie chciała zrealizować dwóch kuponów -mówiła że są z tego rozliczani, ale miałam dwa różne kupony, więc nie wiem w czym problem
  • marzosia 30.01.13, 09:24
    Ja zajerestrowalam sie 21 stycznia,do dzisiaj nie dostalam kuponu?Dlaczego?
  • marta2202 30.01.13, 09:43
    Musisz zapisać sie jeszcze raz najlepiej na inny adres na interii bo tam fajnie i bez problemu drukuje się kupon. Na onet nie przychodzą i chyba nie można sie zapisać przynajmniej mi się nie udało. Do mnie na wp tez nie przyszły jak sie wcześniej zapisałam, wypisałam się i zapisałam po 4 dniach znowy i przyszedł kupon.

    --
    http://lbym.lilypie.com/bAzhp2.pnghttp://lb5m.lilypie.com/dCDpp1.png
  • marzosia 30.01.13, 10:54
    Do Marta,

    Zrobilam tak jak poradzilas na interii sie zapisalam i przyszedl kupon ,ale po otwarciu wychodza jakies bzdety,i co z tym zrobic?
  • marta2202 30.01.13, 11:28
    tzn? jakie bzdety? Powinnaś w pierwszym mailu potwirdzić rejestrację a w drugim zatytuowanym Witamy w H&M Fashion News jest kupon zjezdżasz na dół do załaczników i robisz zapisz voucher.html
    --
    http://lbym.lilypie.com/bAzhp2.pnghttp://lb5m.lilypie.com/dCDpp1.png
  • marzosia 30.01.13, 11:55
    Tak juz doszlam,dzieki i przepraszam za klopot .Pozdrawiam.
  • eo_wina 31.01.13, 09:31
    Alez jestem pupa wolowa. Dopiero teraz zobaczylam ten watek i zaisalam sie do Newslettera.
    A wczoraj kupilam koszule w normalnej cenie sad
    Bede musiala podjechac, dokonac zwrotu i zakupic raz jeszcze z voucherem ;-/

    --
    Ciężko jest żyć lekko ...
  • a-e-p 31.01.13, 13:10
    Maz był z corka, kupowali 2 pary spodni. Oczywiscie nadgorliwa sprzedawczyni dokładnie sprawdzała czy kupony maja inne adresy mail (na szczescie miały). Dobrze ze nie zakwestionowała faktu, ze córka jest niepełnoletnia i w zwiazku z tym nie mogła załołyc maila tongue_out Przeczuwałam, ze jak zwykle beda przeszkody...
  • emma6666 31.01.13, 16:30
    Dlaczego osoba niepełnoletnia nie może założyć konta mailowego?
    Dwulatek nie założy, 12 latek już tak, jeden i drugi nie jest pełnoletni
  • emma6666 31.01.13, 17:43
    Jak wyglądają wasze kupony? Mój wygląda jakby po prawej miał być jakiś obrazek czy kod a go nie ma.
  • eo_wina 31.01.13, 20:04
    U mnie bez problemow, ale pani gdzies dzwonila i pytala, bo nie miala bladego pojecia, o co z tym voucherem chodzi.

    --
    Ciężko jest żyć lekko ...
  • s_mag_s 02.02.13, 10:17
    Po zarejestrowaniu nowego adresu nadal można uzyskać kupon.


    emma6666 napisała:

    Dlaczego osoba niepełnoletnia nie może założyć konta mailowego? Dwulatek nie założy, 12 latek już tak, jeden i drugi nie jest pełnoletni

    Założyć, założy, ale zamawiając newsletter H&M oświadczasz, że masz 18 lat, więc zapisując się i 2latek i 12latek zrobiliby to nielegalniebig_grin
    --
    Najtrudniej nauczyć się tego, że nawet głupcy mają czasami rację. (Churchill)
  • tosieuda 02.02.13, 13:10
    tak, wygląda jakby po prawej coś miało byc, a nie ma,
    ale to nie ma znaczenia, jak się wydrukuje to tam jest puste pole,
    miałam 3 takie kupony, wszystkie zrealizowałam na raz,
    na początku Pani mówiła, że tylko 1, ale sama jej podpowiedziałam,
    żeby zrobiła na każdą rzecz osobne paragony i tak zrobiła,
    zaoszczędziłam trochę, a że jeszcze jest trochę czasu to teraz wysyłam na pocztę męża
    i będą kolejne 3 smile
  • anika_ml 02.02.13, 15:26
    Byłam w Galerii Malta by zreazlizowac kupony.
    Jakie Panie drobiazgowe! Ogladaja, zapisuja, przepisuja numery paragonów na te wydrukowane znizki. Zrezlizowałam 3 od razu wiec troche to trwało. Nawet jedna po przepisaniu kolejnego numeru paragonu, pod nosem skomentowała: "juz widze jak to beda sprawdzac"
  • marta2202 02.02.13, 16:43
    Widać co sklep to obyczaj ja dzisiaj realizowałam jeden kupon, kasjerka obejrzała, nabiła rabat, przedarła kupon i włożyła do szuflady.
    --
    http://lbym.lilypie.com/bAzhp2.pnghttp://lb5m.lilypie.com/dCDpp1.png
  • marta2202 02.02.13, 22:59
    Wiecie moze czy można oddać rzeczy kupione z tym rabatem? Do tego nabito mi 20% rabatu a nie 25%. Z resztą i tak rzecz muszę wymienić na mniejszą ale chcę rabat 25%.
    --
    http://lbym.lilypie.com/bAzhp2.pnghttp://lb5m.lilypie.com/dCDpp1.png
  • mamanatalki87 02.02.13, 23:11
    U mnie wymiana bez problemu . Zwrot na kartę ich ..
  • alsanka 22.02.13, 12:35
    Ja niestety muszę wymienić bluzkę, bo została dziura po klipsie zabezpieczającym bleeeeee jak ja tego nie lubię i zastanawiam się, czy przy braku w sklepie identycznej bluzki mogę w ramach wymiany wybrać inną rzecz w takiej samej cenie (żeby kwota na paragonie z rabatem się zgadzała), czy niestety chcąc inną rzecz w tej samej cenie będę musiała coś dopłacić i rabat mi przepadnie. Pokrętnie to napisałam, ale wierzę, że ematki zrozumieją wink
  • patatajowa 03.02.13, 09:59
    mozna. zwrot kasy na ich karte merch.w przypadku wymiany na inny rozmiar nie ma problemu,odbywa sie to bezgotowkowo.
    w przypadku zwrotu kuponu ci nie oddadza bo niby jak? wydrukuj sobie nowy i dopilnuj aby tym razem rabat sie zgadzał.
    --
    http://www.suwaczek.pl/cache/eca7a40efc.png
  • bbeti80 03.02.13, 20:52
    właśnie się zapisałam i dostałam kupon -25% ważny do 24.02.
  • filemonka30 12.02.13, 17:37
    Ale mnie dziś zagotowali w h&m , chciałam zrealizować kupon a pani pooglądała i stwierdziła że to nie jest ich kupon z łaską dała rabat i na kuponie napisała do sprawdzenia, więc mam pytanie jak drukowałyście ten kupon bo ja wydrukowałam tylko tyle:


    25% zniżki na jeden wybrany produkt*
    *Nie łączy się z innymi ofertami i zniżkami. Jeden kupon jest ważny dla jednego klienta. Kupon musi zostać wydrukowany. Oferta ważna tylko w sklepach H&M na terenie Polski.
    Adres email: filemonka30@gazeta.pl
    Ważny do: 2013-02-14
    Numer: 132696924628

    voucher


  • marta2202 12.02.13, 18:40
    Ja jeszcze drukowałam obrazeksmile

    --
    http://lbym.lilypie.com/bAzhp2.pnghttp://lb5m.lilypie.com/dCDpp1.png
  • alsanka 13.02.13, 10:36
    Zrobiłam wczoraj większe zakupy w warszawskich Złotych Tarasach. Podzieliłam rzeczy na części i zrealizowałam 4 kupony. Bardzo miły Pan Kuba wink wydrukował mi 4 paragony, coś powpisywał na kuponach rabatowych i schował je do szuflady. Nie musiałam biegać z góry na dół, żeby zrealizować poszczególne kupony, czy wracać do kasy po kilku minutach, żeby udawać, że pierwszy raz realizuję kupon rabatowy. Żadnych uwag typu, że klientowi przysługuje 1 kupon! Pozdrawiam Pana Kubę wink
  • agni71 13.02.13, 10:46
    W Arkadii w niedzielę tez nie miałam problemu ze zrobieniem zakupów z 4 kuponami jednorazowo, każda rzecz na oddzielnym paragonie oczywiście. Choc na wszelki wypadek bylam z całą rodziną smile
  • julka-4 13.02.13, 11:10
    Zamówiłam jeszcze dzisiaj ,ważny do 6.03smile
  • aga_tka81 13.02.13, 11:32
    Dzięki serdeczne za info, zamówiłam jeszcze raz bo tamtych nie zdążyłam wykorzystać, oczywiście musiałam najpierw wypisać się i zapisać na nowo, a już myślałam, że mi przepadną.
    --
    Roksana(22.09.2007)
    Adrian(25.04.2012)
  • agni71 13.02.13, 11:46
    I ja się jeszcze skusiłam smile
  • mima-mima 13.02.13, 14:21
    Ja też tak robiłam, ale nr na kuponach się powtarza i nie wiem, czy to "przejdzie" Jak myslicie?
  • agni71 13.02.13, 15:01
    ale powtarza ci sie z wczesniej zamawianymi kuponami? Czy teraz ci dwa razy przysłali na to samo konto ten sam numer? Ja poprzednie 4 kupony juz zuzyłam, a teraz na dwa z moich adresów mailowych dostałam kupony (mają różne numery), ale czy mogą sie zdublować z już zuzytymi kuponami?
  • pakipsi 13.02.13, 15:14
    też robiłam wczoraj zakupy w Złotych Tarasach z dwoma kuponami, oni na tych kuponach zapisują datę i nr transakcji kasowej, słyszałam jak jedna dziewczyna tumaczyła drugiej na kasie, co ma tam wpisywać
  • mima-mima 13.02.13, 15:37
    tak, kupony które dostałam wtedy i dziś maja ten sam numer ( w ramach jednego maila), tylko zmieniona data ważności. A Wy macie inne?
  • mima-mima 13.02.13, 15:40
    nie wiem,czy jasno tłumaczę, kupony na różnych mailach mają różne numery, ale w ramach jednego maila tamte( które już wykorzystałam) i te dzisiejsze, które dopiero dostałam, mają ten sam nr, tylko data ważności inna.
  • agni71 13.02.13, 15:51
    Chyba zrozumiałam. Tylko nie sprawdzę, bo tamte kupony juz zostawiłam w sklepie. I teraz pytanie, czy oni gdzieś rejestrują w komp. te numery? Czy jest do sprawdzenia, ze dany numer został juz wykorzystany? Ot zagwozdka, jutro albo pojutrze się przekonam...
  • mima-mima 13.02.13, 15:57
    A na mailu nie możesz sprawdzić? Ja właśnie w mailu to wychwyciłam, bo wydrukowane już "oddałam". Niby kodu kreskowego nie maja, i nie mogą ich skanować, moje przekreslili i tylko coś napisali, czy potem te numery wprowadzają do systemu? Nie wiem...
  • agni71 13.02.13, 18:29
    mima-mima napisała:

    > A na mailu nie możesz sprawdzić?

    Myslałam, ze mam wykasowane , ale znalazłam i faktycznie - numery do każdego adresu e-mail są takie same. Czyli kicha raczej. Szkoda ...
  • pakipsi 13.02.13, 18:36
    nic nie wprowadzają do systemu ani nic nie sprawdzają, system mają słaby, nawet nie mają powiązania między sklepami, żeby sprawdzić dostępność produktów; w porównaniu z nimi inne sklepy np. C&A czy Kappahl są o wiele bardziej zaawansowane systemowo
  • mar-ta29 13.02.13, 19:49
    Robiłam zakupy 2 razy w ponad tydzień za bony o tych samych numerach -nikt nie rejestrował w systemie tylko datę i podpis ręcznie piszą. W tym samym H&M i teraz też skorzystam smile
    --
    22.08.2012 Marysia, Adrian i Ola
  • monia111175 13.02.13, 19:58
    oksmile
    --
    ......................................................................
    Daniel,Dawid,Patrycjasmile-moja Trójca świetasmile
  • monia111175 13.02.13, 19:53
    no to,prosże szaremu człowiekowi wytłumaczyć.
    -wykorzystałąm jeden kupon
    ale ciągle mam go w wiadomosciach,czyli jak wydrukuje jeszcze raz,będę mogłą go wykorzystać?
    czy raczej kombinować i zapisac się na nowy
    --
    ......................................................................
    Daniel,Dawid,Patrycjasmile-moja Trójca świetasmile
  • pakipsi 13.02.13, 20:17
    możesz go wydrukować ile chcesz i z niego korzystać, ja zapisałam się tylko na mail gazetowy i wykorzystałam ten sam kupon 6 razy
  • mar-ta29 13.02.13, 20:25
    Jeżeli jest ważny to tak- ja miałam z 4 kont 2x drukowane i przeszły.A, że moje ważne do jutra to zrezygnowałam jw dziewczyny pisały z newsletter'a i zapisałam sie jeszcze raz- w innej przeglądarce (incognito chrome) i przyszły z 3 tygodniowym terminem smile

    --
    22.08.2012 Marysia, Adrian i Ola
  • dagmarrka 16.02.13, 19:55
    czy powiedzcie mi czy kupon wydrukowany bez zdjęcia przejdzie w sklepie?bo wydrukował mi się kupon bez zdjęcia tego z boku

  • julka-4 16.02.13, 20:40
    Tak,przeszedł mi już kilka razy bez problemusmile
  • agni71 16.02.13, 20:41
    tak, przejdzie.
  • kasikbc 18.02.13, 08:57
    mam kuponik i czekam na te spodnie smile www.hm.com/pl/product/07695?article=07695-E#article=07695-F
    czy możecie zerknąć w tym tyg w swoim h&m czy aby się już nie pojawiły?
  • paula2019 19.02.13, 16:30
    Cześć ! Też należę do newslettera , a nie dostalam takiego rabatu nigdzie ..
    czy jest moze do niego jakis link ,gdzie moglabym taki kupon wydrukować ?
    Ostatnio przed świetami była podobna zniżka ale o ile sie nie mylę 20% i kupon przyszedł mi na pocztę , do wydrukusmile
    Bardzo proszę o pomoc smile !

  • aga_tka81 19.02.13, 17:03
    Wypisz się z newslettera i zapisz na nowo powinien ci przyjść kupon
    www.hm.com/pl/newsletter
    W mailu na dole jest zrezygnuj z subskrypcji.

    Dziś jak się zapisywałam kupon ważny do 12.03
    --
    Roksana(22.09.2007)
    Adrian(25.04.2012)
  • czarnonaczarnym 20.02.13, 11:13
    Jeśli zrezygnuję z subskrypcji a potem ponownie się zapiszę, to otrzymam kolejny kupon na -25% z TYM SAMYM NUMEREM ale NOWĄ DATĄ ?
  • julka-4 20.02.13, 11:14
    Tak.
  • dopaminka78 20.02.13, 11:26
    czarnonaczarnym napisała:

    > Jeśli zrezygnuję z subskrypcji a potem ponownie się zapiszę, to otrzymam kolejn
    > y kupon na -25% z TYM SAMYM NUMEREM ale NOWĄ DATĄ ?

    jak można zrezygnowac ? w którym miejscu trzeba coś kliknąć? oświeć mnie bo nie radzę sobiesmile
  • czarnonaczarnym 20.02.13, 14:49
    Wejdź na jakikolwiek newsletter z h&m i na dole powinien być link
  • maajkasia 20.02.13, 15:33
    na meilu oczywiście!!!!
    albo wpisz swoje dane na H&m dostaniesz maila z uaktaulenieniem danych i pod spodem będzie napisane wypisz sie z newslettlera
  • alkara 20.02.13, 17:33
    Dziś rozsyłają kupony z datą ważności do 13 marca smile
    --
    Madzia jest już z nami od Mikołajek 2006 smile))
    Michałek urodził się 13 września 2008 smile))
  • dopaminka78 20.02.13, 17:54
    Wielkie dziękismile

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka
Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.