Dodaj do ulubionych

Zwrot kasy Mango on-line - żart?

15.02.14, 22:33
Do tej pory robiłam u nich zakupy stacjonarnie. Pierwszy raz, w czasie wyprzedaży, skusiłam się na zakupy on-line. Najpierw oczekiwanie na zamówienie, mega długie ale ok, byłam przygotowana bo gdzieś czytałam, że tyle to u nich trwa. Wreszcie odebrałam paczkę i zrobiłam zwrot 1 rzeczy z zamówienia. I tu informacja, że zwrot pieniędzy trwa do 15 dni, byłam zdziwiona, że tak długo bo w innych sklepach, w których robię zakupy odbywa się to w krótszym czasie. Kasę dostałam po 5 dniach więc ok. Zrobiłam jednak zwrot kolejnej rzeczy i czekałam cierpliwie na pieniądze. Minęło 15 dni, a kasy brak. Dzwonię do sklepu, w którym robiłam zwrot i dostaję info, że spróbują wyjaśnić co się dzieje. Jeszcze tego samego dnia telefon ze sklepu, że mam czekać na maila w tej sprawie. Mail przychodzi tego samego dnia i proszą mnie o dane do przelewu. Przecież robili mi już przelew za zwrot z tego zamówienia, mają więc wszystkie niezbędne dane!!! Ale trudno wysyłam, to o co proszą i czekam kolejne 3 dni. Kasy nadal brak więc znów dzwonię do sklepu gdzie tym razem mocno niezadowolona pani tłumaczy mi, że oni przyjmują zwroty "grzecznościowo" i odsyła mnie od korespondencji mailowej z COK. Wysyłam więc zapytanie kiedy otrzymam zwrot pieniędzy, a w odpowiedzi jestem informowana, że potrwa to do 15 dni!!! To chyba jakiś kiepski żart? Z tych 15 dni minęło już 10 i nadal czekam. Kwota pierwszego zwrotu była niewielka, a tego drugiego już znacząca. Jestem wściekła, że zablokowali mi kasę już na blisko miesiąc. Mam nadzieję, że wkrótce dostanę zwrot. Czy to normalne praktyki w Mango on-line czy tylko ja miałam takiego pecha?
Obserwuj wątek
    • sinceramente Re: Zwrot kasy Mango on-line - żart? 15.02.14, 22:40
      > Wysyłam więc zapytanie kiedy otrzymam zwrot pieniędzy, a w odpowiedzi jestem info
      > rmowana, że potrwa to do 15 dni!!! To chyba jakiś kiepski żart? Z tych 15 dni m
      > inęło już 10 i nadal czekam.

      Ale skoro nie minęło jeszcze 15 dni, to o co chodzi?
      Bo sklep poprosił Cię ponownie o podanie nr rachunku?

      --
      "Wypowiadaj swoją prawdę jasno i spokojnie, wysłuchaj innych, nawet tępych i nieświadomych, oni też mają swoją opowieść."
    • patatajowa Re: Zwrot kasy Mango on-line - żart? 15.02.14, 22:48
      ło matko, kolejna na której sklep zarabia i obraca jej pieniędzmi....
      kika155 napisała: >Jestem wściekła, że zablokowali mi kasę już na blisko miesiąc. >
      jak to ci zablokowali? zrobilas zakup to nie masz kasy chyba logiczne?
      >Mam nadzieję, że wkrótce dostanę zwrot. Czy to normalne praktyki w Mango on -line czy tylko ja miałam takiego pecha? >
      zwrot na pewno dostaniesz, sama piszesz ze nie minelo jeszcze ich regulaminowe 15 dni.
      --

      http://tickers.TickerFactory.com/ezt/d/4;10711;120/st/20140313/e/c%F3rka%27s+birthday/k/2178/event.png
      • zona.102 Re: Zwrot kasy Mango on-line - żart? 15.02.14, 22:57
        Przecież napisała, że minęło 15dni a oni kazali jej czekać kolejne 15dni.
        Jeżeli kupowałas na odleglosc to masz prawo do zwrotu w ciagu 10ciu dni i ich grzeczniosciowe formy nie maja tu zastosowania.
        Ja tez bym sie wkurzyla.
      • 76aga Re: Zwrot kasy Mango on-line - żart? 15.02.14, 23:02
        Z tego co ja zrozumiałam to regulaminowe 15 dni już minęło i teraz leci kolejne 15 dni (już nie regulaminowe) od czasu aż dostali numer konta, czyli razem wychodzi 25 dni czekania i to już wg mnie nie jest ok.

        „Minęło 15 dni, a kasy brak...... Wysyłam więc zapytanie kiedy otrzymam zwrot pieniędzy, a w odpowiedzi jestem informowana, że potrwa to do 15 dni!!! To chyba jakiś kiepski żart? Z tych 15 dni minęło już 10 i nadal czekam.”
        • kika155 Re: Zwrot kasy Mango on-line - żart? 15.02.14, 23:12
          Dokładnie tak, to już kolejne 15 dni... i to według mnie nie jest w porządku. Jeśli z jakiegoś powodu pnie mieli moich danych to uważam, że powinni skontaktować się przed upływem tych regulaminowych 15 dni i poprosić o ich przesłanie. W sytuacji kiedy te regulaminowe 15 dni minęło to według mnie zwrot powinien nastąpić zaraz po przesłaniu przeze mnie nr konto do zwrotu. Nie rozumiem dlaczego każą mi czekać kolejne 15 dni.
      • pasik Re: Zwrot kasy Mango on-line - żart? 16.02.14, 22:56
        jeśli PR Mango używa brand 24 to halooo czytajcie o niezadowolonych klientach..i uczcie się na błędach !
        --
        pozdrawiam.Pasik
        PUSZCZYKOWO MIASTO OGR_od_ÓW fotoblog
        Przez pierwsze dwa lata uczysz dzieci chodzić i mówić a przez następne szesnaście lat marzysz o tym żeby usiadły spokojnie i się zamknęły
    • anianatalii Re: Zwrot kasy Mango on-line - żart? 22.12.14, 18:48
      Ostatnio też miałam taki przypadek - zwrócili mi pieniądze 26 dni po terminie. Dzwoniłam do nich co drugi dzień - zadziałał dopiero mail napisany po angielsku. Pan Konstantyn z infolinii miała mnie dosyć - ja jego też.
      Nawet nie napisali maila z przeprosinami
          • 08maja Re: Zwrot kasy Mango on-line - żart? 03.03.15, 15:50
            To zależy jaką formę dostawy wybierzesz, ja głównie kupuję dla córki w MANGO KIDS ,a ponieważ wartość zamówienia zazwyczaj poniżej 150 zł odbieram paczkę w sklepie - czas dostawy 5-15 dni roboczych, wg mnie zdecydowanie bliżej 15 niż 5, dzisiaj dostałam maila że mam do odbioru zamówienie z 19.02, ale może zamówienia z dostawą do domu realizowane są szybciej
            • edie70 Re: Zwrot kasy Mango PP 06.03.15, 21:37
              Ręce opadają crying
              Nigdy nie miałam z nimi problemu ,az do momentu przejscia na odwyk zakupowy wink
              Pod koniec stycznia zamowiłam 3 rzeczy za 213 zł . Odebralam przesyłkę . Na drugi dzien kurier znowu się pojawił z taką samą kwotą do zapłaty surprised głupia odebrałam , myslalam ,ze to moze zbieg okolicznosci i tak szybko dotarała męska kurtka . Otwieram a to zdublowane zamowieniez dnia poprzedniego ! zostawiłam 1 potrzebną rzecz - białą bawełnianą koszulę za 39zł .resztę odesłałam PP ( 13 zł )
              minelo pare tygodni emajl, a nastepnie zwrot 213 zł i cisza od 2 tyg .
              pytam sie gdzie reszta kasy -170zł ! ?
              sorry ,ale jestem nabuzowana

              telef nikit nie odbiera , nie wiem ile juz emajli do nich wysłałam ? na str PL i hiszpanskiej.zero odp
              przeciez nie podaruje im 170 zł !
              jakieś sugestie ?
              • tweety_28 Re: Zwrot kasy Mango PP 06.03.15, 21:54
                Kurcze, nie wiem co Ci napisać.
                Nigdy nie miałam z nimi problemu. Ostatnio nawet zwracałam zamówienie pocztą ponieważ mąż zdecydował się na kilka rzeczy, a że kompletnie nie wiedzieliśmy jaka jest ich rozmiarówka zamówiliśmy wszystko podwójnie. Odsyłałam listem poleconym ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru. Zwrotka do mnie jeszcze nie wróciła, a ja mam już kasę na koncie.
                Wypełniłaś w obu zamówieniach dane dotyczące rachunku bankowego w odpowiednim formacie?
              • ewelita Re: Zwrot kasy Mango PP 10.03.15, 10:48
                Zadzwoń do nich!
                Ja też odeslałam poczta i czekałam 2 tyg na zwrot kasy. Nie było odpowiedzi na maile a pisałam codziennie.

                A za inne zamówienie, które zwróciłam w sklepie kasa była na koncie następnego dnia!

                W końcu dodzwoniłam się i okazało się, że moja paczka już jest w Hiszpani, ale Polska firma zbierająca paczki nie zweryfikowała jej i nie wprowadziła do systemu rzeczy do zwrotu!
                Dopiero po weryfikacji zwrotu w magazynie w Hiszpanii kasa została zwrócona. Trwało to grubo ponad 14 dni, żadnych odsetek za zwłokę, żadnych przeprosin, nic.

                Nigdy już tam nic nie kupię. Często kupuje online w Zarze, tutaj zwrot kasy jest zazwyczaj za 2-3 dni.

                --
                jestem szczęśliwa...
    • slona78 Re: Zwrot kasy Mango on-line - żart? 07.03.15, 08:29
      Mam dobre doświadczenia, ale może dlatego, że płaciłam kartą. Z pierwszego zamówienia robiłam zwrot pocztą - dostałam pieniądze po ok. tygodniu. Drugi zwrot w sklepie - dostałam pieniądze po 3 dniach, więc jest naprawdę dobrze. Za to nigdy nie dostałam odpowiedzi na zapytanie mailowe.
    • ktosia2013 Re: Zwrot kasy Mango on-line - żart? 03.12.19, 10:28
      Niestety to normalne praktyki czekam już ponad 3 tygodnie od czasu odebrania przez ich magazyn paczki. Najpierw otrzymali paczkę ale nie mieli nr konta podałam nr konta kazali czekać 12 dni roboczych na kasę. Po upływie tego terminu brak kasy na koncie dzwonię do biura obsługi. Mam dostarczyć scan potwierdzenia nadania przesyłki bo zmieniła się procedura , szkoda bo nie ma żadnej informacji na stronie. Wysyłam scany i każda dalej czekać jak długo nikt nie raczył powiedzieć . Oszuści pewnie liczą na to że klient odpuści i nie będą musieli zwracać kasy. To moje pierwsze i ostatnie zakupy w tym sklepie. Poczekam kilka dni i złożę skargę dla zasady by nie oszukiwał innych klientów.
      • patatajowa Re: Zwrot kasy Mango on-line - żart? 03.12.19, 13:38
        Potwierdzam. To jest masakra. Jak widać po datach w wątku nic się nie zmieniło. Odesłałam zamówienie 4.11. kilka dni temu pytam co ze zwrotem,odpisują mi żeby przesłać potwierdzenie nadania bo nie mogą w magazynie znaleźć paczki...noszenia....rzeczy za 6 stów i zgubili...na szczęście wczoraj mail że robią zwrot. Zdecydowanie koniec zakupów za duży stres i czekanie.

        --
        http://yoursmiles.org/tsmile/cold/t09003.gif
      • kwiera Re: Zwrot kasy Mango on-line - żart? 11.01.20, 10:02
        Ja również nie otrzymałam zwrotu pieniędzy. Zwracałam dwie rzeczy, zwrot dostałam za jedną. Oczywiscie kontakt z nimi jest praktycznie zerowy, raz poproszono mnie o przesłanie potwierdzenia zwrotu, tak zrobilam i dalej nic, cisza, zero odpowiedzi na moje maile.
        Podobnych sytuacji z mango.com jest bardzo duzo, bardzo duzo ludzi straciło swoje pieniadze nie tylko w Polsce.
        Sprawdźcie opinie na trustpilot.com, niektórzy zaczeli porównywać mango.com do piramidy finansowej.
        Ja w każdym razie składam reklamację w banku.

        • janka1234 Re: Zwrot kasy Mango on-line - żart? 19.01.20, 18:34
          Miałam ten sam problem. Po nieskutecznych telefonach, napisałam przedsądowe wezwanie do zapłaty. Poinformowałam też, że o sprawie powiadamiam Europejskie Centrum Konsumenckie. Dwa dni później pieniądze były na moim koncie.
          Przy okazji - podobne przebije mialam w sklepie about you i polskim Baccanera. Nigdy więcej!
          • kwiera Re: Zwrot kasy Mango on-line - żart? 21.01.20, 05:30
            13-01-20 napisałam do nich, że jeżeli w ciagu 5 dni roboczych nie otrzymam pieniędzy, zgłoszę sprawę do Europejskiego Centrum Konsumenckiego oraz do UOKiK.
            Niestety nadal zero kontaktu, a o moich pieniadzach chyba juz mogę zapomnieć. A sprawę oczywiście zgłaszam dla zasady.
          • noo_noo Re: Zwrot kasy Mango on-line - żart? 23.01.20, 14:14
            też nadal czekam na pieniądze, pomimo że tydzień temu na infolinii twierdzili, że od razu zlecają zwrot. Czy to wezwanie do zapłaty wysyłała Pani listem poleconym, czy meilem? Masakra, next zwrócił mi pieniądze po 1 dniu od otrzymania zwrotu, zlecenie zostało zaksięgowane w sobotę.
Inne wątki na temat:

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka