Dodaj do ulubionych

Klocki Mega Bloks- śmieszne ceny na Agito

08.05.14, 21:07
może się komuś przyda smile
Edytor zaawansowany
  • 76aga 08.05.14, 21:30
    faktycznie "fajne" chyba się skuszę wink

    Mega Bloks First Builders Sonny Autobus szkolny

    jak za darmo...
  • sinceramente 08.05.14, 21:33
    Lepiej się dobrze przyjrzyj, bo rozdają niemal za darmo
    Ten jeździk www.ceneo.pl/17476077 za niecało 40 zł.

    --
    "Wypowiadaj swoją prawdę jasno i spokojnie, wysłuchaj innych, nawet tępych i nieświadomych, oni też mają swoją opowieść."
  • natbar 08.05.14, 21:34
    yyy... nie ma jak złośliwość

    www.agito.pl/mega-bloks-first-builders-abc-klo cki-2215-892644.html
  • sinceramente 08.05.14, 21:35
    Nie przejmuj się smile

    I dziękuję za info. Teraz będę z zainteresowaniem oczekiwać na realizację wink

    --
    "Wypowiadaj swoją prawdę jasno i spokojnie, wysłuchaj innych, nawet tępych i nieświadomych, oni też mają swoją opowieść."
  • monikaj21 08.05.14, 21:42
    Ja również smile O nadziei na realizację niech świadczy fakt, że wzięłam za pobraniem, co robię tylko w takich ekstremalnych sytuacjach smile
  • 76aga 08.05.14, 21:39

    tak serio to dzięki za linka.... ceny są super!

    tylko przy kilku pozycjach chyba przecinek przy cenie się im przesunął i tak sobie zażartowałam wink ale to z agito a nie z Ciebie...
  • anne241 08.05.14, 22:08
    Wielkie dzięki za link! Zrobiłam spore zaopatrzenie, żałuję tylko że jeździk niedostępny...

    Przy okazji jeszcze buciki Primigi za niecałe 60 zł znalazłam smile
    --
    Kobieta to anioł z natury. Czasem tylko połamią się skrzydła i musi latać na miotle...
  • dmc1981 08.05.14, 22:14
    dzięki za cynk, ja też zrobiłam spore zamówienie. I też za pobraniem wink sądzę, że skończy się, jak poprzednio z grami w merlinie.
  • miwusia1977 08.05.14, 22:20
    ja u nich raz zamawialam tez takie mega tanie zabawki i poslali. Do tego kuriera gratis dali
  • anne241 08.05.14, 22:25
    Zobaczymy co z tego wyjdzie, z cenami coś wariują wink TE klocki przed chwilą kupowałam za jakieś 4 zł...
    --
    Kobieta to anioł z natury. Czasem tylko połamią się skrzydła i musi latać na miotle...
  • kasiadove 08.05.14, 22:32
    Sa obok smile
    www.agito.pl/mega-bloks-first-builders-123-klocki-2215-892645.html
  • anne241 08.05.14, 22:36
    Te są z cyframi wink Też kupiłam, ale dzięki za spostrzegawczość smile
    --
    Kobieta to anioł z natury. Czasem tylko połamią się skrzydła i musi latać na miotle...
  • kasiadove 08.05.14, 22:37
    A rzeczywiście smile
    Ciekawa jestem co z tych zamówień wyniknie wink
  • dmc1981 08.05.14, 22:27
    już zmieniają ceny....
  • scarlett74 08.05.14, 22:37
    Faktycznie,chyba im się poprzesuwały przecinki,
  • aga_tka81 08.05.14, 22:47
    Dzięki za cynk, trochę za długo sprawdzałam z allegro i zastanawiałam się nad zamówieniem, zmieniali ceny i uciekało z koszyka a chciałam kupić barbie z mega bloks, no ale udało się zamówić coś dla maluchów, mam nadzieję, że zrealizują, kiedyś zamawiałam u nich lalki equestria również w niskich cenach (kiedy jeszcze były trudno dostępne) i zrealizowali, ale takie niskie ceny to rzeczywiście ich błąd bo wystawiają na allegro w wyższych.
    --
    Roksana(22.09.2007)
    Adrian(25.04.2012)
  • miwusia1977 08.05.14, 22:50
    a ja uwazamz e uzasadnienie bledu tym ze na all sa inne ceny nic nie daje bo ja czasem sprawdzam ich tu i tu i ceny czasem sa bardzo rozne...
  • aga_tka81 08.05.14, 22:57
    Tak mogą być różne ale nie bardzo odbiegające
    na agito 20,89
    na allegro 129zł
    --
    Roksana(22.09.2007)
    Adrian(25.04.2012)
  • miwusia1977 08.05.14, 22:59
    no to zobaczymy jak sie tym razem przygoda z agito zakonczy
  • betty1234 08.05.14, 23:03
    Ciekawa jestem wink zrobiłam w sumie dwa zamówienia bo stwierdziłam, że te klocki po niecałe 4 czy 5 zł na prezenty mogą w razie czego być winksmilewink
    Teraz tylko kwestia czekania na ich reakcję.
  • agasz1101 08.05.14, 23:09
    Też wzięłam na prezenty i tez jestem ciekawa co zrobią smile , jak wyśla to super a jak nie to nie. Wzięłam za pobraniem żeby nie blokowc sobie pieniedzy smile
  • aga_tka81 08.05.14, 23:01
    a te klocki kupiłam przed chwilą za 10,89zł a teraz już są po 75,09zł, więc to na pewno ich błąd skoro ceny szybko podwyższają a co nie zdążą już brak.
    --
    Roksana(22.09.2007)
    Adrian(25.04.2012)
  • miwusia1977 08.05.14, 23:09
    ale widac ewidentnie ze to nie przecinek znalazl zle miejsce ...
  • aga_tka81 08.05.14, 23:12
    Szybcy są w zmienianiu cen o tej godzinie? smile

    pianinko było po 22,99zl teraz 157,79zł

    Teraz to naprawdę jestem ciekawa czy zrealizują smile
    --
    Roksana(22.09.2007)
    Adrian(25.04.2012)
  • elfik100 08.05.14, 23:54
    Dzięki smile
    Zakupy zrobione, tylko ciekawe czy wszystko dostarczą...
    --
    Dawid (08.12.2008-21.09.2009)
    Szymon - 06.07.2010
    Dominik - 17.08.2013
  • katkago 09.05.14, 00:05
    Czy w Agito można łączyć zamówienia?
  • amalota 09.05.14, 00:09
    A czy można zmienić sposób dostawy? Wzięłam paczkomat, a się okazało, że w moim mieście jest możliwy odbiór osobisty.
  • margolkka 09.05.14, 00:23
    Modyfikacja zamówienia

    Zmiana pozycji zamówienia możliwa jest tylko do czasu skompletowania zamówionych towarów w magazynie Agito. Po tym czasie zmiany nie są już możliwe.

    Aktualny stan realizacji zamówienia można sprawdzić logując się do swojego konta na stronach naszego sklepu.

    W celu zmodyfikowania pozycji zamówienia prosimy o przesłanie takiej informacji poprzez poniższy formularz, podając numer zamówienia oraz nazwę produktu, który ma zostać dodany, bądź usunięty z zamówienia lub o kontakt telefoniczny z naszym sklepem.
  • katkago 09.05.14, 00:36
    Dziękuję autorce wątku, zamówiłam. A swoją drogą to jak się znajduje takie cuda?😃
  • natbar 09.05.14, 13:34
    > Dziękuję autorce wątku, zamówiłam. A swoją drogą to jak się znajduje takie cuda
    > ?😃

    No jak to jak, siedzisz cały dzień przed komputerem, do pracy nie chodzisz, w domu syf, dzieci samopas, a Ty szukasz takich okazji na różnych stronach smilesmilesmile

    a tak na serio dzień wcześniej zamówiłam dziecku klocki za 27 pln, cos mnie tknęło i zaczęłam ich szukać na ceneo, gdzie ceny zaczynały się od 106,00 pln i na stronie cena również zmieniła się na 127 a ja odebrałam je za tyle za ile zamówiłam, wiec postanowiłam poszperać no i znalazłam...
    cieszę się ,że mogłam pomóc, bo parę razy sama skorzystałam już z Waszych newsów, miejmy tylko nadzieję, że zrealizują
  • blondynkapoznan 09.05.14, 13:59
    dzieki za cynk oby zrealizowali na dz.dziecka dodatkowy prezent za grosze.A mój 3 latek kocha mega bloksy
  • miwusia1977 09.05.14, 14:34
    u mnie pierwsze zamowienie juz spakowali i podzielili na dwie przesylki. pewnie zeby do paczkomatu sie zmiescilo. Do tego zmienili date wysylki z 12 maja na dzis
  • sinceramente 09.05.14, 07:07
    Jest nadzieja! Przy jednym zamówieniu mam status "W trakcie realizacji - towary w magazynie" a przy reszcie kompletują.
    --
    "Wypowiadaj swoją prawdę jasno i spokojnie, wysłuchaj innych, nawet tępych i nieświadomych, oni też mają swoją opowieść."
  • dmc1981 09.05.14, 08:32
    Mnie bardziej zastanawia, że ceny niby zmieniali, ale do dziś część została taka tania, na przykład te


  • tuya 09.05.14, 08:38
    Zamówiłam 2 zestawy, dzięki!
    www.agito.pl/mega-bloks-first-builders-123-klocki-2215-892645.html?attr=1-659214
    www.agito.pl/mega-bloks-first-builders-pierwsza-pomoc-2215-892705.html?attr=1-659214
  • blodyna 09.05.14, 08:43
    udało mi się jeszcze co nie co zamówić smile
    chociaż najlepsze kąski już poszły dawno... wink

    dziękuję założycielce wątku
  • edyta_32 09.05.14, 08:51
    heeh dzieki bardzo zamówione 3 zestawy dla mnie i po 3 dla 2 koleżanek smile
    ciekawe czy zrealizuja.
    w razie co to za pobraniem.
    --
    -----
    Mama
    CUDOWNEJ CÓRECZKI i CUDOWNEGO SYNKA
    Julia 27.08.2009 i Bartosz 07.03.2013
  • aneta347 09.05.14, 09:18
    ja też cos tam jeszcze zamówiłam ...znalazłam cztery zestawy o których zapomnieli jak ceny zmieniali tongue_out
    http://m6.agitomedia.pl/image/265x310/0/zabawki/mega-bloks-first-builders-123-klocki.1946005.2.jpg
    http://m3.agitomedia.pl/image/265x310/0/zabawki/mega-bloks-first-builders-rozowa-torba-klockow.1905570.2.jpg
    http://m8.agitomedia.pl/image/265x310/0/zabawki/mega-bloks-first-builders-rozowa-torba-klockow.1905591.2.jpg
    http://m2.agitomedia.pl/image/265x310/0/zabawki/mega-bloks-first-builders-pierwsza-pomoc.1905761.2.jpg


  • aneta347 09.05.14, 09:23
    edyta_32 napisała:

    > heeh dzieki bardzo zamówione 3 zestawy dla mnie i po 3 dla 2 koleżanek smile


    będziecie sie bawić w pracy , czy po ? wink .... z 9 zestawami to mozecie dziewczyny zaszaleć tongue_out big_grin
  • edyta_32 09.05.14, 09:28
    hehhe faktycznie -kumpele z pracy są pod wielkim wrażeniem ,że mam takie koleżanki forumowo internetowe co takie cynki dają smile))))
    --
    -----
    Mama
    CUDOWNEJ CÓRECZKI i CUDOWNEGO SYNKA
    Julia 27.08.2009 i Bartosz 07.03.2013
  • tuya 09.05.14, 09:35
    U mnie w pracy tez pół biura zamówiło. Kurier się do windy na raz nie zabierze.
    Szkoda że to prezenty są na dzień dziecka więc nie rozpakowujemy bo inaczej to by faktycznie niezłe zamczysko dało rade zbudować smile
  • edyta_32 09.05.14, 09:35
    dziewczyny chciałabym coś jeszcze domówic smile czy zmodyfikowac to zamówienie złożone przed chwila, czy zadzwonic i domówic, czy lepiej nie zwracac im uwagi na to moje zamówienie?
    --
    -----
    Mama
    CUDOWNEJ CÓRECZKI i CUDOWNEGO SYNKA
    Julia 27.08.2009 i Bartosz 07.03.2013
  • anne241 09.05.14, 09:45
    Już chyba wszystkie ceny pozmieniali...
    --
    Kobieta to anioł z natury. Czasem tylko połamią się skrzydła i musi latać na miotle...
  • tuya 09.05.14, 09:56
    anne241 napisała:

    > Już chyba wszystkie ceny pozmieniali...

    Tak, teraz pytanie czy anulują zamówienia czy wyślą...
  • edyta_32 09.05.14, 09:59
    w ostatniej sekundzie chyba zamówiłąm jeszcze wywrotke za 15 zł bo widze ze juz jest po 95 zł. no ciekawe ciekawe
    --
    -----
    Mama
    CUDOWNEJ CÓRECZKI i CUDOWNEGO SYNKA
    Julia 27.08.2009 i Bartosz 07.03.2013
  • betty1234 09.05.14, 10:06
    No ja też ciekawa jestem czy anulują.
    Na razie zauważyłam, ze w pierwszym zamówieniu jakie zrobiłam pojawiła mi się informacja:
    Stan realizacji: Planowana Spedytor: UPS Polska Sp. z o.o. Planowana data wysyłki: 2014-05-16

    a przy drugim:
    Stan realizacji: Planowana Spedytor: UPS Polska Sp. z o.o. Planowana data wysyłki: 2014-05-12

    hmmm dziwne, oba za pobraniem i zrobione w odstępie 15 minut.
  • miwusia1977 09.05.14, 10:14
    ja mam dwa zamowienia z data wysylki 12 maj a jedno male jeszcze "wisi". Pewnie planowana wysylka zalezna jest od tego w jakim magazynie zamowione rzeczy sa
  • fajna_myszka 09.05.14, 11:30
    Zobaczymy czy zrealizują, bo po zmianie cen na wyższe i tak teraz wszystkie są niedostępne na stronie !!!
  • dziuni-a1979 09.05.14, 11:42
    Ja zamawiałam przed 22 tą wywrotkę. Wybrałam płatność przy odbiorze i odbiór w ich punkcie. Na swoim koncie mam info, że paczka spakowana i planowana data wysyłki to 09.05 czyli dziś. Ale jazda. wink
  • kwiatkowalady 09.05.14, 12:07
    Ja mam dwa zamówienia, ale chyba nie będę ich łączyć, żeby nie zwracać na nie uwagi wink
    Oba z planowaną datą wysyłki 12.05 (paczkomat)
  • mkgc 09.05.14, 20:17
    u mnie dokładnie taka sama sytuacja wink
  • aneksis85 09.05.14, 12:22
    eeee......ja to mam szczescie sad wczoraj tuz przed info na forum wylaczylam laptopa, a dzisiaj chcialam luknac ale pomyslalam, ze najpierw odgruzuje miszkanie dopiero wejde na forum..... a tu juz po ptakach smile
    --
    http://lb5m.lilypie.com/xd9op2.png http://lb3m.lilypie.com/qwwnp1.png
  • sanse3 09.05.14, 12:55
    Dziekuję również . Zrobiłam 4 zamówienia do odbioru w Poznaniu. MAm ogromną nadzieje ze te towary dostanę. Mam pytanie, pierwszy raz korzystam z agito- co oznacza planowana data wysyłki 12 maja przy odbiorze w punkcie? czy to oznacza ze 12 maja prawdopodobnie juz bedą do odbioru? czy dopiero skądś to wyślą do punktu w Poznaniu tego 12 maja?
  • junia15 09.05.14, 14:39
    ehh wrzuciłam do koszyka, bo czekałam na info od Rodzinki jakie nr zestawów mają dzieciaki i wszystko mi wywalili z koszyka sad
    a teraz wszystko chwilowo brak sad

    fajnie, że większości z Was się udało!
  • afroddytta 09.05.14, 15:11
    Dzieki, kupiłam dla córy te dwa różowe worki jeden za 4,98 drugi za 10 zł. Teraz już niedostępne, a jako ostatnie ceny podają 120 zł i 70 zł. Wzięłam odbiór osobisty i płatność przy odbiorze, więc zobaczymy czy się uda.
  • kasiadove 09.05.14, 16:09
    U mnie wszystko spakowane 7 sztuk - łał - planowana wysyłka dziś smile

    Dziękuję autorce wątku smile
  • elfik100 09.05.14, 18:38
    U mnie jedno zamówienie, zapłacone, z pianinkiem juz wysłane. Dwa następne, za pobraniem, na moja prośbę połączyli i ma planowaną datę wysyłki 12.05.
    Myślę, ze wszystkie wyślą smile
    --
    Dawid (08.12.2008-21.09.2009)
    Szymon - 06.07.2010
    Dominik - 17.08.2013
  • anne241 09.05.14, 19:23
    U mnie podobnie, pianinko już wysłane (zmienili datę wysyłki z 12-go na dziś), drugie ma być wysłane 12.05. Mam nadzieję że będzie smile
    --
    Kobieta to anioł z natury. Czasem tylko połamią się skrzydła i musi latać na miotle...
  • betty1234 09.05.14, 19:36
    Elfik a dzwoniłaś i prosiłaś o połączenie? Ja napisałam prośbę ale na razie cisza sad
  • elfik100 09.05.14, 19:54
    Koło 1 w nocy napisałam prośbę przez formularz kontaktowy, dzisiaj rano zamówienia były juz połączone. Sprawdziłam logując się na stronie, na e-mailu żadnej informacji nie miałam
    --
    Dawid (08.12.2008-21.09.2009)
    Szymon - 06.07.2010
    Dominik - 17.08.2013
  • betty1234 09.05.14, 20:01
    no ja tez w nocy pisałam ale moje niepołączone są sad
  • miwusia1977 09.05.14, 20:09
    Widzicie cene jaka ostatni byla?www.agito.pl/mega-bloks-first-builders-123-klocki-2215-892645.html Chyba im sie cos pomerdalo. Te klocki dzis w biedronce po 24,90 ogladalam...
  • natbar 09.05.14, 21:16
    Nie chce zapeszac ale 3 zamówienia za pobraniem wysłane dziś do punktu, czyżbym za stowke miała prezenty dla dzieci w rodzinie juz do końca roku?jak dotkne- uwierzesmile
  • elfik100 10.05.14, 22:33
    Odebrałam dzisiaj pianinko z paczkomatu. Także wysyłają, i to jak szybko smile
    --
    Dawid (08.12.2008-21.09.2009)
    Szymon - 06.07.2010
    Dominik - 17.08.2013
  • betty1234 10.05.14, 22:40
    Oj to jest cień szansy, że moje też zrealizują ale ja nakupowałam w dwóch zamówieniach za prawie 500 zł dla całej rodziny wink
  • edyta_32 11.05.14, 08:55
    potwierdzam wczoraj widziałam w Biedrnce te klocki MEGA bloks 30 szt za 25 zł .
    --
    -----
    Mama
    CUDOWNEJ CÓRECZKI i CUDOWNEGO SYNKA
    Julia 27.08.2009 i Bartosz 07.03.2013
  • edyta_32 11.05.14, 08:56
    A z ciekawosci ile ksztowało w tej mega promocji to pianinko smile? na nie sie nie załapałam, ale czekam na reszte.
    --
    -----
    Mama
    CUDOWNEJ CÓRECZKI i CUDOWNEGO SYNKA
    Julia 27.08.2009 i Bartosz 07.03.2013
  • elfik100 11.05.14, 09:15
    22,99 zł
    --
    Dawid (08.12.2008-21.09.2009)
    Szymon - 06.07.2010
    Dominik - 17.08.2013
  • cali.staa 11.05.14, 19:56
    a tu większe opakowania były po 3,89 i 4,89 wink

    --
    jak ja sie z toba zgadzam. niech no cie usciskam [ciociacesia]
  • miwusia1977 11.05.14, 20:15
    ja jestem strasznie ciekawa tych zestwow dla starszych dzieciakow...
  • fajna_myszka 11.05.14, 21:55
    wczoraj (sobota) było jako "planowane".
    Czyżby pracowali? Ale się cieszę! Podzielili na 6 przesyłek!!! Chyba za duże paczki wyszły smile
  • kasiadove 11.05.14, 22:18
    Masz na myśli Barbie?
    Ja nie wzięłam bo mam złe doświadczenie z serią Smerfy sad
  • second_names 11.05.14, 23:40
    a co nie tak bylo z tymi smerfami?
  • kasiadove 12.05.14, 07:19
    Badziewny plastik i słabo się trzymają niestety...
  • miwusia1977 12.05.14, 09:39
    ja wzielam np Mega Bloks John Deere Pojazd Rolniczy klocki czy Mega Bloks Cat Ładowarka i tego jestem ciekawa.
    Weszlam teraz w zamowienie i w miejscu kosztow wysylki mam wszedzie zera a wczoraj jescze bylo np 12 zl do paczkomatu.. O co iega?
  • malinkowa81 12.05.14, 10:51
    Może się obudzili po weekendzie i zaczęła się "korekta" zamówień..? sad
    u mnie nic się nie zmieniło ("w trakcie realizacji"), ale ja mam odbiór osobisty
    P.S. obawiam się, że jednak anulują następne zamówienia..
    --
    Wiosna, wiosna...
  • blaszany_dzwoneczek 12.05.14, 11:10
    Ja już odebrałam moje zamówienie w sobotę. Zestaw Barbie a la lego. Całkiem przyzwoitej jakości te klocki, nie jest lego oczywiście, ale dobrze się łączą, nie rozpadają się, dobrze łączą się też z oryginalnymi lego. Tyle że różowe przeokropnie, ale córce się podobają smile
    --
    Anielka 11.10.2007
  • fajna_myszka 12.05.14, 13:19
    miałam tak samo. Zadzwoniłam. Okazało się, że musieli rozłożyć na kilka paczek, bo w 1 nie pójdzie smile
    Podzielili na 6 smile Na ich koszt oczywiście. Tylko, że jak mój mąż pojedzie odebrać, to go coś trafi....

    Także nie martw się, raczej dostaniesz smile
  • miwusia1977 12.05.14, 13:32
    fajna_myszka co ty zamowilas ze 6 paczek ebdzie? Mi tez dzielili ale na pol
  • fajna_myszka 12.05.14, 13:50
    no własnie nic takiego, kilkanaście zestawów, każdy po 1 sztuce... Podzieli dając do jednej paczki po 2-3 zestawy, wyszło 6 paczek!
  • ika_pop 12.05.14, 14:21
    Ja mialam planowana wysylke na dzis, zadzwonilam zeby zmienic na odbior osobisty no i okazalo sie ze moje zamowienie zostalo anulowane, zaplacone bylo karta. sad
  • miwusia1977 12.05.14, 14:23
    a o ktorej i co zamowilas?
  • ika_pop 12.05.14, 14:27
    Zamawialam w czwartek ok 22:15, pianinko, zestawy klockow te w torbach, wywrotke i te z ksieznczkami, w moim koncie nadal jest info ze kompletujemy i ze wysylka dzis
  • miwusia1977 12.05.14, 14:29
    ja u nich miewalamz e paczke maialm w domu a status ze kompletuja..Ehh czyli jednak nie wszystko wszystkim sla...
  • edyta_32 12.05.14, 14:48
    a jaki Ci podali powód anulowania zamówienia? jesli to są "tzw" braki " to czy są jakies przepisy na które sie można powołać,żeby nie uznac takiego ich anulowania?
    --
    -----
    Mama
    CUDOWNEJ CÓRECZKI i CUDOWNEGO SYNKA
    Julia 27.08.2009 i Bartosz 07.03.2013
  • zmartaa 12.05.14, 14:53
    kurka, ja mam 22.14 i jak na razie brak info o wysyłce wiec pewnie tez anulują. a jeszcze przed chwilą mialam nadzieję sad cały czas posiadam te same info
    Status zamówienia: W trakcie realizacji - towary w magazynie
    Forma płatności: Za pobraniem, gotówką przy odbiorze paczki.
  • agnieshka1983 12.05.14, 14:58
    ja dzwoniłam przed chwilą i moje zamówienie na klocki te w worku anulowane, w statusie opis: ze wysylka dziś i kompletuja zamowienie, Pani z agito poinformowała, iż towaru brak u dostawcow uncertain w ich regulaminie nic sie nie doczytalam ze moga anulowac ...
  • dmc1981 12.05.14, 15:09
    ja mam trzy zamowienia i w jednym status 'towary w magazynie' i ze niby wysylka dzis, pozostale kompletuja. Boje sie tam dzwonic, wole sie jeszcze troche poludzic wink myslicie, ze to z towarami w magaz. tez moga anulowac?
  • bob.budowniczy 12.05.14, 15:12
    zamawiałam o 8:50 i 9:00, zadzwoniłam , oba zamówienia anulowanesad
    No i h... prezenty strzelił.
    --
    Oleńka
  • kasiadove 12.05.14, 15:28
    A ja juz nic nie wiem. Zmówienie niby wysłane do paczkomatu 9.05 a przed chwilą dostałam maila
    Szanowni Państwo

    Jest nam niezmiernie przykro, ale musimy anulować Państwa zamówienie na klocki Mega Bloks.
    Pragniemy uprzejmie Państwa za to przeprosić i zaproponować rekompensatę tej niefortunnej sytuacji.

    W ostatnim tygodniu, w wyniku błędów ludzkich i systemowych, doszło w naszym sklepie do pomyłki w procesie zakupowym. Pomyłka ta wpłynęła na nieprawidłowe wyświetlanie cen oraz dostępności części produktów w naszym sklepie. Niestety, wspomniane błędy dotyczą także zamówionych przez Państwa produktów. Pragniemy zapewnić, że wszystkie błędy zostały już przez nas wykryte i naprawione.

    Uprzejmie Państwa przepraszamy za zaistniałą sytuację. Przesłane przez Państwa środki finansowe zwrócimy w ciągu dwóch dni roboczych na nr konta bankowego użytego do zapłaty za zamówienie lub na kartę płatniczą (w zależności od wybranej formy płatności). W przypadku, gdy będziemy potrzebować dodatkowych danych do zwrotu środków, skontaktujemy się z Państwem w osobnym mailu.

    Pragnąc zrekompensować Państwu tę niekomfortową sytuację, proponujemy upominek w postaci e-karty podarunkowej o wartości 50 zł do wykorzystania w naszym sklepie (karta ważna 6 miesięcy). Karta zostanie do Państwa przesłana drogą mailową w ciągu 2 dni roboczych.

    Mamy nadzieję, że możemy liczyć na Państwa wyrozumiałość. Wierzymy też, że zaistniała sytuacja nie wpłynie na Państwa ocenę działalności Agito.pl. Ze swej strony zapewniamy, iż dołożymy wszelkich starań, by podobne pomyłki nie zdarzały się w przyszłości.

    Jeszcze raz uprzejmie przepraszamy.

    Z wyrazami szacunku,
    Agito.pl
  • agnjeshka 12.05.14, 15:30
    Szanowni Państwo

    Jest nam niezmiernie przykro, ale musimy anulować Państwa zamówienie na klocki Mega Bloks.
    Pragniemy uprzejmie Państwa za to przeprosić i zaproponować rekompensatę tej niefortunnej sytuacji.

    W ostatnim tygodniu, w wyniku błędów ludzkich i systemowych, doszło w naszym sklepie do pomyłki w procesie zakupowym. Pomyłka ta wpłynęła na nieprawidłowe wyświetlanie cen oraz dostępności części produktów w naszym sklepie. Niestety, wspomniane błędy dotyczą także zamówionych przez Państwa produktów. Pragniemy zapewnić, że wszystkie błędy zostały już przez nas wykryte i naprawione.

    Uprzejmie Państwa przepraszamy za zaistniałą sytuację. Przesłane przez Państwa środki finansowe zwrócimy w ciągu dwóch dni roboczych na nr konta bankowego użytego do zapłaty za zamówienie lub na kartę płatniczą (w zależności od wybranej formy płatności). W przypadku, gdy będziemy potrzebować dodatkowych danych do zwrotu środków, skontaktujemy się z Państwem w osobnym mailu.

    Pragnąc zrekompensować Państwu tę niekomfortową sytuację, proponujemy upominek w postaci e-karty podarunkowej o wartości 50 zł do wykorzystania w naszym sklepie (karta ważna 6 miesięcy). Karta zostanie do Państwa przesłana drogą mailową w ciągu 2 dni roboczych.

    Mamy nadzieję, że możemy liczyć na Państwa wyrozumiałość. Wierzymy też, że zaistniała sytuacja nie wpłynie na Państwa ocenę działalności Agito.pl. Ze swej strony zapewniamy, iż dołożymy wszelkich starań, by podobne pomyłki nie zdarzały się w przyszłości.

    Jeszcze raz uprzejmie przepraszamy.
  • ika_pop 12.05.14, 15:31
    No i dostalam maila ze moje zamowienie zostalo anulowane, jako rekompensate w ciagu 2 dni dostane ekarte na kwote 50 zl, i tak jestem wkurzona
  • tuya 12.05.14, 15:36
    A ja nic nie dostałam. Miałam płatnośc przy odbiorze, może te maile poszły do tych co już zapłacili.
    A może mi się uda, tylko 2 rzeczy zamówiłam a nie 20 wink
  • agasz1101 12.05.14, 15:44
    Przed chwila tez dostałam tego maila, tez miałam opcje za pobraniem. Szkoda, ale przecież spodziewaliśmy sie ze może nie wyślą. Uważam, ze sklep i tak sie super zachował z tym bonem, przyznam sie ze jestem pod wrażeniem. Brawo dla sklepu za taki gest.
  • tuya 12.05.14, 15:44
    A nie, tez już dostałam to samo, z bonem.
  • betty1234 12.05.14, 15:53
    No ja też dostałam sad w sumie dwa maila bo dwa zamówienia za pobraniem miałam - ciekawe czy mi dwie karty na 50 zł przyślą.
  • dziuni-a1979 12.05.14, 15:35
    Zamawiałam o 21:42 3 x klocki w torbach po 60 sztuk (po 1 szt. z koloru) oraz 21:51 tą wywrotkę za 13,89 zł. Wywrotka czeka na mnie do odbioru w punkcie, klocki właśnie mi anulowali. Nie dzwoniłam, przyszedł meil. Szkoda...buuu. Jakież to napięcie jak się złapie cos w tak atrakcyjnej cenie i czy wyślą czy nie. Na plus agito mają mi dać e-kartę prezentową na 50 zł (według meila ma przyjść do 2 dni roboczych). WOW spora kwota. wink Wiem, że to może głupie, ale chyba bym wolała te klocki 3 x 4,89 zł. Maiałabym satysfakcję kupna prawie na bezcen. wink
  • elfik100 12.05.14, 15:54
    No i doopa....Moje drugie zamówienie też anulowali...
    --
    Dawid (08.12.2008-21.09.2009)
    Szymon - 06.07.2010
    Dominik - 17.08.2013
  • agnieszka_mmm 12.05.14, 15:54
    Moje zamówienie też anulowali. Zamawiałam tę wywrotkę ale nie przyjdzie. Najgorsze jest to, ze zamówiłam jeszcze inne rzeczy (nie mega bloks) i wszystko anulowali za jednym zamachem. Ciekawe od jakiej sumy będzie aktywny ten bo, pewnie przy jakichś dużych zakupach
  • agasz1101 12.05.14, 15:59
    Napisali ze jest to karta podarunkowa a nie rabat wiec wydaje mi sie ze kwota nie będzie miała znaczenia.
  • 76aga 12.05.14, 16:00
    Też tak myślę, że ten bon to będzie jakaś ściema sad pewnie do wykorzystania przy zakupach powyżej 200 zł. albo 250 zł.
  • dmc1981 12.05.14, 16:04
    w ogole mnie ten bon nie satysfakcjonuje
    w dodatku dla mnie najbardziej przykra jest swiadomosc, ze czesc zamowien zrealizowali, a ja po prostu mialam pecha sad
  • katkago 12.05.14, 17:15
    Mi też anulowali😞 buuuuuu! A miało byc tak pięknie...
  • natbar 12.05.14, 17:18
    Sorry, ale teraz to się zirytowałam, moje zamówienia skompletowane i wysłane w piątek zostały anulowane, rozumiem braki na magazynie, ale one widnieją jako dostępne, spakowane i zrealizowane, anuluje się chyba przed wysyłką ,a nie po, kolejny raz się potwierdza że to nie amazon.
  • sinceramente 12.05.14, 17:26
    Mam to samo.
    Normalnie jaja sobie z ludzi robią!

    Jestem w stanie zrozumieć, że jest ograniczona ilość towarów w cenie promocyjnej, ale jak można anulować zamówienie spakowane i wysłane?
    W piątek wysłali paczkę do punktu odbioru, a dziś zamiast maila o możliwości odbioru dostałam info o anulowaniu zamówienia.

    Czyli dostaną zamówienia tylko Ci, którzy zdołali załapać się na wysyłkę w piątek i to nie do punktu, tylko kurierem albo paczkomatem.

    A może ktoś z Agito się wypowie, jak taki "cud" jest możliwy? Zawsze tak chętnie wypowiadali się tu na forum.
    --
    "Wypowiadaj swoją prawdę jasno i spokojnie, wysłuchaj innych, nawet tępych i nieświadomych, oni też mają swoją opowieść."
  • deleine 12.05.14, 17:43
    Mi też anulowali. I się nie wkurzam, bo jak się wkurzać na to, że nie udało się wykorzystać czyjejś pomyłki...



    --
    iou
  • agasz1101 12.05.14, 18:12
    Dokładnie sie z Tobą zgadzam, dziewczyny to była pomyłka nie żadna promocja, także Agito dając bony i tak wyszło naprzeciw klientom. Nie przesadzajcie
  • sinceramente 12.05.14, 18:18
    Ta pomyłka była widoczna przez kilka dni na ceneo, a potem tę pomyłkę mi zapakowali i wysłali do mnie, ale cofnęli w połowie drogi.
    Pierwszy raz mnie coś takiego spotyka. Przeżyłam juz różne akcje z merlinem, ale anulowania wysłanego zamówienia nawet oni nie wymyślili.

    --
    "Wypowiadaj swoją prawdę jasno i spokojnie, wysłuchaj innych, nawet tępych i nieświadomych, oni też mają swoją opowieść."
  • deleine 12.05.14, 18:33
    A dostałaś numer listu przewozowego lub cokolwiek co potwierdza wysyłkę?



    --
    iou
  • miwusia1977 12.05.14, 18:40
    do wysylki kurierem za pobraniem poslali nr ale sprawdzajac na stronie kuriera nic nie pokazuje. Do wysylki do paczkomatu nic nie dostalam tylko na stronie agito jest ze na dwie paczki podzielili...
  • sinceramente 12.05.14, 18:45
    Miałam odbiór w punkcie, więc miałam informację na moim koncie o stanie realizacji zamówienia i tam mam "wysłane 09-05-2014".
    To nie było moje pierwsze zamówienie w agito, więc była to dla mnie jasna informacja, że dziś lub jutro przesyłka będzie u mnie, bo tak było zwykle.

    --
    "Wypowiadaj swoją prawdę jasno i spokojnie, wysłuchaj innych, nawet tępych i nieświadomych, oni też mają swoją opowieść."
  • miwusia1977 12.05.14, 18:49
    a w koncie agito przeskoczylo ci zamowienie na anulowan? Bo mi sie zdaje ze mejla automat wszytkim poslal mimo ze nawet paczka wyslana
  • acjali 12.05.14, 18:19
    Tez dostałam dwa bony i nie powiem, miałam trochę nadzieji, że jednak wyślą, zwłaszcza, że odbiór miałam na dziś.

    Co do anulowania zamówień, punkt 17 regulaminu umożliwia to Agito bo:
    17. Informacje znajdujące się na stronach internetowych sklepu Agito.pl nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Klient składając zamówienie za pomocą mechanizmów dostępnych na internetowych stronach sklepu Agito.pl, składa ofertę kupna określonego produktu na warunkach podanych w opisie produktu.

    Czyli mysmy niczegi nie kupiły, a tylko złozyły ofertę kupna
  • miwusia1977 12.05.14, 17:43
    ja mam dwie paczki jako wyslane a jedna anulowana a dostalam 3 mejle o bonie...JakMam nadzieje ze dwie paczki dotra jadnak.. ALe dziwne z tym mimo ze wyslane to anulowane..
  • aga_tka81 12.05.14, 18:47
    Rozumiem błędy ludzkie, nie należy się dorabiać na ludzkiej pomyłce, ale nie jest fair, że jednym zrealizowali zamówienie a innym anulowali, jakie były kryteria realizacji tych zamówień ???,
    Zamawiałam w czwartek wieczorem, za gapowe i błędy się niestety płaci,
    niby fajnie bon na 50zł, też będzie ciekawe od jakieś kwoty będą odliczać ten bon, bo jak będzie jakaś minimalna kwota to większość ludzi nie skorzysta, zależało mi na tych produktach w niskich cenach a nie na bonie, poczekamy zobaczymy.

    Z tym anulowaniem wysłanych zamówień to już w ogóle śmieszne rzeczy,

    Mogli stanąć na wysokości zadania, a tak ehh, kolejny sklep do listy który anuluje zamówienia.

    Deichmann anulował rok temu niektóre zamówienia (jak działały dwa kody) i w ramach tego, że jednym anulowali dali bon zastępczy, jak jeszcze dział poprzedni.
    --
    Roksana(22.09.2007)
    Adrian(25.04.2012)
  • deleine 12.05.14, 18:51
    To że była informacja "wysłane" nie oznacza, że paczki fizycznie były już w trasie....



    --
    iou
  • sinceramente 12.05.14, 19:02
    "Moje konto" na agito ma następujące zakładki:

    - Zamówienia w trakcie realizacji
    - Przesyłki w trakcie dostarczania

    i w piątek moje zamówienie przeskoczyło z punktu jeden, do punktu dwa, a w punkcie trzy "Historia zamówień" pojawiła się przy nim informacja "wysłane".

    Wiem, że można szukać dziury w całym i analizować od strony językowej i logicznej, czy na pewno w tym wypadku słowo "wysłane" oznacza "wysłane", ale mimo wykształcenia humanistycznego nie widzę sensu w takich dywagacjach.

    --
    "Wypowiadaj swoją prawdę jasno i spokojnie, wysłuchaj innych, nawet tępych i nieświadomych, oni też mają swoją opowieść."
  • deleine 12.05.14, 19:04
    dopóki firma przewozowa nie potwierdzi wysyłki - paczka nie jest w trasie - językowo niezależne



    --
    iou
  • sinceramente 12.05.14, 19:11
    Niestety właśnie firma przewozowa "agito" anulowała zamówienie.

    --
    "Wypowiadaj swoją prawdę jasno i spokojnie, wysłuchaj innych, nawet tępych i nieświadomych, oni też mają swoją opowieść."
  • natbar 12.05.14, 20:06
    Dziwna sprawa, że do tej pory "wysłane" oznaczało "wysłane", a przy odbiorze w punkcie nigdy nie dostałam od Agito numeru LP, no ale może ktoś miał inaczej, jak już pisałam nie fakt ludzkiego tudzież programowego błędu jest tutaj istotą, ale informacja, ze zamówienie jest skompletowane i wysłane, a później nagle ginie w połowie drogi i staje się brakiem.
  • miwusia1977 12.05.14, 19:07
    mi wlasnie dwa zamowienia wskoczyly w wyslane a jedno w anulowane wiec podejzewamz e te "wyslane" jednak dojda bo po co by je dzielili na kilka paczek i anulowali?
  • blodyna 12.05.14, 20:07
    mi też anulowali....szkoda sad

  • iwetta-78 12.05.14, 20:31
    No to ja nie wiem, chyba mam szczęście tym razem. Zamówienie zrobione w czw wieczorem ponoć czeka w punkcie do odbioru. To zrobione w piątek rano (3 razy klocki 123) anulowali i przysłali maila, takiego jak Wam. Jak odbiorę , to uwierzęsmile
    --
    http://i40.tinypic.com/2nstgux.png
  • fajna_myszka 12.05.14, 22:08
    to ja już nic nie rozumiem! Paczka jako wysłana, dzisiaj otrzymałam numery listów przewozowych In-Post (mają być ponoć jutro). To dostanę czy nie?
    Informacja o e-bonie też przyszła, za klocki 123których nie ma!
  • kwiatkowalady 13.05.14, 08:51
    Ja dostałam dwa maile - i faktycznie jedno zamówienie jest anulowane, ale drugie zmieniło status na spakowana ?
  • madzik29 13.05.14, 09:43
    ja miałam 4 zamówienia, 2 były z klockami za te 3-4 zł, a 2 zamówienia z zestawem safari, farma i stajnia dla jednorożców, wczoraj przyszły maile 4szt ze zamówienia anulowane, ale wchodząc na konto agito dwa zamówienia pojawiły się jako wysłane, mysłam ze pomyłka, a tu właśnie dostałam smsa ze czekają już na odbiór w punkcie, są to zestawy większe po 20-30 zł safari, farma i stajnia , czyli mnie anulowali tylko te zwykle zestawy klocków po 4-5 zł co były, dziwne a maili o anulacji dostałam 4szt ile zmowień
  • dziuni-a1979 13.05.14, 09:48
    Jak pisałam wczoraj moja wywrotka była wysłana do punktu odbioru 09.05 i wciąż widniała na koncie jako wysłana i co lepsze dalej tak jest. Drugie zamówienie na klocki anulowali. Myślałam, że ją dziś odbiorę, a tu rano zonk - przyszedł taki sam meil z anulowaniem. Zadzwoniłam na infolinię i pan stwierdził, że najprawdopodobniej zamówienie zostało cofnięte i właśnie wraca na magazyn. Sytuacja więc podobna jak już ktoś pisał. Nie liczyłam wprawdzie, że dostanę wszystko, liczyłam się nawet z tym, że nic. No ale jak zobaczyłam, że wysłane to mi do głowy nie przyszło, że mogą paczkę cofnąć. Widocznie agito bardziej się opłacało zapłacić przesyłkę zwrotną niż "podarować" mi wywrotkę za 13,89 zł. Dziwne to. Wygląda na to, że zrealizowali tylko mały ułamek zamówień i to tym, który wybrali przesyłkę do paczkomatu lub kurierem. Ech a taki były emocje. wink
  • kwiatkowalady 13.05.14, 09:56
    U mnie też na pewno anulowali zamówienie z klockami po 4-5zł, to drugie, które jeszcze wisi jest z "droższymi". I podzielili je dziś na dwie przesyłki. Ale nie ma co się nastawiać na odbiór dopóki nie dostanę smsa z paczkomatu wink
  • edyta_32 13.05.14, 10:05
    Ja miałam 2 zamówienia. Jedno kurier za pobraniem. Drygie odbiór osobisty. Anulowane oba sad(
    --
    -----
    Mama
    CUDOWNEJ CÓRECZKI i CUDOWNEGO SYNKA
    Julia 27.08.2009 i Bartosz 07.03.2013
  • kkaarroolliinnkkaa 13.05.14, 10:17
    U mnie dwa z odbiorem osobistym i też anulowane...
  • mamaanet 13.05.14, 10:27
    czekamy na zwrot gotówki i bon, nic innego nie pozostaje
  • kkaarroolliinnkkaa 13.05.14, 11:16
    Właśnie dostałam meila z kartą podarunkową smile Dobre i to.
  • mamaanet 13.05.14, 11:41
    brawo dla agito za postawę
  • miwusia1977 13.05.14, 11:17
    No to rozsylaja juz bony na 50zl. Nie ma kwoty minimalnej zamowiena
  • aneta347 13.05.14, 11:25
    jedna karta na jednego maila czy do każdego anulowanego zamowienia ?...pytam z ciekawości wink

  • miwusia1977 13.05.14, 11:45
    bedzie do kazdego zamowienia jedna karta tzn np jak mialas 3 zamowienia to beda 3 karty. Czy mozna je wykorzystac naraz w jednym zamowieniu tego pan na infolini nie wiedzial
  • aneta347 13.05.14, 11:47
    a dostał ktos wiecej niz jedną ?...
  • mamaanet 13.05.14, 11:50
    otrzymałam jedną
  • miwusia1977 13.05.14, 12:02
    ja mejle o anulacji dostalam z duzym odstepem czasowym wiec licze ze karty tez beda w odstepie.. Informacje o wielokrotnosci kart mam z infolini
  • 76aga 13.05.14, 12:16

    a co kupujecie za e-karty? znalazłyście cos ciekawego?

    ja przeglądam agito i nic w dobrej cenie nie znalazłam a do tego muszę jeszcze doliczyć 10 zł. za paczkomat a szkoda, bo te same rzeczy na agito na allegro z paczkomatem gratis sad
  • cali.staa 13.05.14, 12:20
    Ja prawdopodobnie kupię taniej tornister córce wink
    Ale poczekam spokojnie na darmową dostawę, w końcu karta ważna pół roku, nie muszę się rzucać JUŻ wink

    --
    jak ja sie z toba zgadzam. niech no cie usciskam [ciociacesia]
  • cali.staa 13.05.14, 12:26
    A tak sobie z ciekawości sprawdziłam moje ulubione perfumy i jest rabat 10% do tego -50zł wychodzi mi 89,50zł za *** EDP 90ml (wody, która wszędzie kosztuje około 200zł wink ) No to chyba pomyślę big_grin big_grin big_grin
    --
    jak ja sie z toba zgadzam. niech no cie usciskam [ciociacesia]
  • 76aga 13.05.14, 12:36

    też patrzyłam na perfumy, ale moje w super cenie nie są a w zestawach „chwilowo brak”

    chciałam kupić: Bioderma Sensibio H2O - płyn do mycia twarzy cera sucha 500 ml, ale u mnie w aptece w tej cenie mam 2 butelki…
  • 76aga 13.05.14, 12:31

    > Ale poczekam spokojnie na darmową dostawę, w końcu karta ważna pół roku, nie mu
    > szę się rzucać JUŻ wink

    no faktycznie, chyba miałam jakieś zaćmienie, albo tak się przyzwyczaiłam do forumowych akcji „kup teraz – później nie będzie”

    czekam na darmową dostawę
    dzięki wink
  • dmc1981 13.05.14, 13:18
    Ja mam zrealizowane 1 zamowienie, 2 anulowane i dostalam 1 karte podarunkowa. I jestem bardzo zadowolona, najbardziej z tych klockow, zaraz imieniny i dzien dziecka, dzieciaki sie uciesza smile
    Ktoras pisala, ze zealizowali safari i farme, a mi wlasnie te anulowali, dostalam pierwsza pomoc, 123 i te podstawowe torby po 60 klockow w 3 kolorach, wywrotke dla syna i kabriolet dla corkiwink
  • madzik29 13.05.14, 14:01
    ja pisałam o safari i farmie, ale wprowadziłam was w błąd, niestety w punkcie ich nie było, tylko zestaw dla dziewczynek z jednorożcem odebrałam a to miało byc dla kuzyna córki, moim chłopakom rożowy nie przypadnie do gustu, pomieszały mi sie nr zamowień poprostu. Na bank nie bedzie sarafi i farmy bo wysłali niby w piątek a ciagle wisi jako wysłane, a jednorozca wczoraj wysłali a juz mam.no nic dostałam karte podarunkowową, dołoze drugie 50 zł i kupie młodszemu rowerek biegowy.
  • miwusia1977 13.05.14, 14:03
    je tez zamowienie wisi jako wyslane i nawet podzielone na dwie paczki a jak dzwoniulam to mi powiedzieli ze jest anulowane
  • olaf2011 13.05.14, 14:13
    Ja dołożyłam drugie 50 i kupiłam

    http://m8.agitomedia.pl/image/265x310/0/foteliki-samochodowe/graco-booster-plus-mickey-mouse.1080663.2.jpg

    i tak nigdzie nie znalazłam taniej...

    czekam na drugi bon 50 zł
  • mamaanet 13.05.14, 14:34
    wątpię, żeby dali więcej bonów
  • betty1234 13.05.14, 14:48
    No mi anulowali dwa zamówienia ale kartę jedną przysłali sad Dostała już któraś więcej e-kart?
  • orissa 13.05.14, 14:57
    Ja dostałam 2 karty po 50zł każda. Na trzy zamówienia mam zrealizowane jedno, na dwa pozostałe dostałam dwie karty. Mail do zamówienia ten sam, ale są różne numery zamówień i inne rzeczy były w zamówieniach. Przed chwilą dostałam maila, że te klocki w cenie 14,89 czekają do odbioru (wybrałam odbiór osobisty).
    --
    Nie bij. Kochaj.
  • mamaanet 13.05.14, 15:01
    chyba się obrazę w takim razie, zrobiłam 3 zamówienia, nie dostałam nic i tylko jeden bon
  • betty1234 13.05.14, 15:11
    To ciekawe ... może mi jeszcze druga przyjdzie. A swoją drogą czy można wykorzystać dwie karty do jednego zamówienia?
  • dziuni-a1979 13.05.14, 15:28
    Według ich regulaminu dostępnego na stronie można. II Zasady korzystania - pkt. 5
    5. Nabywca lub Użytkownik mogą posługiwać się Kartą Podarunkową jednokrotnie, zgodnie z limitem określonym w nominale przypisanym do Karty Podarunkowej lub do upływu terminu ważności Karty Podarunkowej. Wydawca dopuszcza dokonanie zakupu w Sklepie w ramach jednego zamówienia, za pomocą kilku Kart Podarunkowych o tych samych lub różnych nominałach.
    Moje zamówienie na wywrotkę wciąż niby wysłane. Ale już się pogodziłam, że jej nie dostanę. wink
  • betty1234 13.05.14, 15:37
    Dzięki za info - mam nadzieję, że drugą kartę doślą bo 100 zł to zawsze coś wink
  • miwusia1977 13.05.14, 15:49
    no wlasnie pana na infolini zatkalo jak zapytalam czy dwie karty do jednego zamowienia mozna wykorzystac. Powiedzial ze nie ma pojecia i ze go zaskoczylam tym pytaniem
  • sanse3 13.05.14, 12:34
    Ja miałam 4 zamówienia, dostalam na ta chwile tylko jedną karte na 50zł. Dajcie znać jak ktoś dostanie wiecej bo nie wiem czy warto pisać z reklamacją... smile
  • ktozajalzyzyrafe 13.05.14, 15:46
    Ja też dostałam bon na 50 zł. i uważam to za świetne rozwiązanie, bo moje zamówienie wynosiło 23 zł. big_grin czyli tylko za kilka kliknięć dostałam 50 zł. - dla mnie bomba big_grin
  • sinceramente 13.05.14, 17:11
    A ja nadal nie wiem, jak z moim zamówieniem.
    Ciągle ma status wysłane. Wczoraj dostałam maila o anulowaniu, ale jak na razie nie dostałam bonu. Nie wiem więc, czy zostanie częściowo zrealizowane, czy wcale...

    --
    "Wypowiadaj swoją prawdę jasno i spokojnie, wysłuchaj innych, nawet tępych i nieświadomych, oni też mają swoją opowieść."
  • miwusia1977 13.05.14, 17:13
    musze cie zasmucic. Jak dostalas mejla o anulowaniu to neistety nie posla. Bon pewnie dotrze.
  • madzik29 13.05.14, 17:24
    ja miałam 4 zamowienia, wczoraj dostałam 4 maile o anulowaniu ich, przy czym dwa zamowienia amulowali, jedno wisi jako w drodze, a 4te zamowienie wieczorem pojawilo sie jako wysłane a dziś z rana odebrałam je z punkcie odbioru.anulowali a pozniej wysłali.
  • aneta347 13.05.14, 17:57
    działa coś ? wink
  • sanse3 13.05.14, 19:19
    A napisz które zestawy Ci anulowali a potem wysłali? moze i mnie cos wyślą jednak... bo mi wszystkie anulowali. MIałam ten zestaw safari i te zwykłe w workach różowe oraz z cyferkami i jeszcze jakieś w plastikowym pudle piraci chyba.
  • szmytka1 13.05.14, 19:27
  • madzik29 13.05.14, 19:39
    ja miałam 4 zestawy
    1- klocki duzy worek 60 elem zwykłe i 123
    2-jednorożec
    3-safarii i farma
    4-zwykły worek z klockami 60 el rozowy
    maile z anulacją dostałam 4x
    dzis doszedł po anulowaniu jednorozec
    w drodze od piątku są safari i farma, choc nie łudze sie ze dojdą
    te dwa zamowienia ze zwykłymi klockami sa anulowane i wyzerowane na koncie
    brałam na kilka zestawów specjalnie bo jak zaczną anulować to moze nie wszystko ;
    )
  • fajna_myszka 13.05.14, 22:51
    zamawiałam do paczkomatu, z 12 zestawów dotarło 10. Dwóch nie ma, bon na maila dostałam.
  • gosiam_79 13.05.14, 23:03
    mi się udało, wczoraj dostałam meila o anulowaniu zamówienia, dziś kartę podarunkową a za chwilę smsa że zrealizowali zamówienie na odbiór własny.
    Może i Wam się uda
  • aneksis85 13.05.14, 23:26
    Czy jest teraz jakis kod rabatowy do agito?
    Darmowa dostawa (kurier) - jak czesto u nich ? mozna sie spodziewac na dniach?
    Bardziej doswiadczonych/'wtajemniczonych' prosze o odpowiedz!
    --
    Mimi - 2009
    Lala - 2011
  • tuya 14.05.14, 08:56
    Maila o anulowaniu zamówienia dostałam ale tego drugiego z kuponem jeszcze nie.
    Zamawiałam w piątek rano.

    Ktoś jeszcze tak ma?
  • edyta_32 14.05.14, 09:01
    ja narazie póki co miałam 2 zamówienia z tego samego maila. oba anulowane. jeden mail z kuponem, ale chyba upomne sie o ten drugi też.
    --
    -----
    Mama
    CUDOWNEJ CÓRECZKI i CUDOWNEGO SYNKA
    Julia 27.08.2009 i Bartosz 07.03.2013
  • betty1234 14.05.14, 09:11
    U mnie nadal jedna e-karta. Wczoraj próbowałam się do nich dodzwonić ale dwa razy Panie mnie nie słyszały a później wszystkie linie zajęte więc napisałam maila w sprawie drugiej - ciekawe kiedy odpiszą.
  • edyta_32 14.05.14, 09:18
    Jak Ci coś odpiszą to prosze daj znać co napisali. Ja też spróbuje sie do nich dodzwonić.
    Wolałabym dostać moje zamówione klocki niż te karty, ale lepsze to niż nic.
    U mnie w pracy za błędy też ponosimy konsekwencje.
    Takie życie.
    --
    -----
    Mama
    CUDOWNEJ CÓRECZKI i CUDOWNEGO SYNKA
    Julia 27.08.2009 i Bartosz 07.03.2013
  • agnieszka_mmm 14.05.14, 09:47
    Ja też miałam dwa maile o przyznaniu karty ale dostałam tylko jedną. Napisałam do nich maila. Tyle, że na wcześniejsze pytania jakoś do tej pory mi nie odpisali, mam nadzieję, że teraz to zrobią.
  • aneta347 14.05.14, 09:58
    ale my jesteśmy okropne ...po 50 zł nam za mało wink tongue_out...
    a tak poważnie wydaje mi sie że do jednego konta dali po jednej karcie i na tym koniec....
    wydaje mi sie że to i tak dużo ....mogli nas przeprosic i tyle....
  • agnieszka_mmm 14.05.14, 10:04
    wiesz, gdyby te zamówienia anulowali wszystkim, wtedy byłby to błąd systemu i ok, po ptakach. Ale kilka osób odebrało klocki po tych niby pomylonych cenach więc to oni się nie wywiązali z umowy. Poza tym mając ten kupon wracasz do nich i robisz kolejne zakupy więc nie są tacy stratni
  • patatajowa 14.05.14, 10:38
    agnieszka_mmm napisała:

    > wiesz, gdyby te zamówienia anulowali wszystkim, wtedy byłby to błąd systemu i o
    > k, po ptakach. Ale kilka osób odebrało klocki po tych niby pomylonych cenach wi
    > ęc to oni się nie wywiązali z umowy. Poza tym mając ten kupon wracasz do nich i
    > robisz kolejne zakupy więc nie są tacy stratni>

    to ze czesci osob te klocki wysłali to tylko dobrze o nich świadczy.ze sie poczuwali do błedu. a ze w ciagu pol godziny od informacji pól tego forum rzuciło sie na te klocki i zamawiało po kilka-kilkanascie opakowan to pewnie najzwyczajniej w swiecie tyle nie mieli.stad chec zadoscuczynienia pozostałym bonem. pomyłki zdarzaja sie wszystkim a to ewidentnie był błąd-takie ceny. z tym ze niektórzy pewnie chcieliby skorzystac z pomylki, dostac kilkanascie bonów za straty moralne i osobiste przeprosiny...
    --

    http://tickers.TickerFactory.com/ezt/d/4;14;7/st/20191124/e/do+niewiadomoczego.../k/b663/event.png
  • edyta_32 14.05.14, 10:41
    patatajowa dlatego właśnie ja moim koleżankom nie podaję linka do tego forum smile hehheeh mniej "gęb" do zakupów smile
    --
    -----
    Mama
    CUDOWNEJ CÓRECZKI i CUDOWNEGO SYNKA
    Julia 27.08.2009 i Bartosz 07.03.2013
  • miwusia1977 14.05.14, 10:30
    ja dzwonilam do nich na infolinie i wyraznie pan mi powiedzialz e do kazdego zamowienia a nie dla jednego mejla bedzie karta podarunkowa... wiec bede sie u ich powolywac na ta rozmowe jak by co. Ja rozumie blad ludzki ale nie wracanie paczek juz wyslanych
  • anne241 14.05.14, 10:31
    A ja pytałam o zamówienie, które mam oznaczone jako wysłane, dostałam odpowiedź " Jest to błąd systemowy, zamówienie nie zostało wysłane z naszego magazynu. Dla każdego Klienta przysługuje jedna karta podarunkowa, nie ma znaczenia ilość złożonych zamówień."
    --
    Kobieta to anioł z natury. Czasem tylko połamią się skrzydła i musi latać na miotle...
  • dmc1981 14.05.14, 10:52
    Ja tez dostalam 1 karte, a zam. anulowali 2, ale powiem Wam, ze glupio by mi bylo sie wyklocac o druga karte, bo uwazam, ze i tak naprawde przyzwoicie sie zachowali. Ale moze tak mysle, bo mam jedna pake klockow w domu wink jak ktos nic nie dostal, to pewnie mu przykro...


  • patatajowa 14.05.14, 10:57
    pocieszajace, ze jest ktos na tym forum kto uwaza ze zachowali sie fair smile
    ja wiem ze na tym forum jest mnóstwo osób ktore "polują" na okazje i czasem sie to udaje a czasem nie( np.akcje merlina) ale wylewanie żali bo sie nie udało skorzystac z czyjegos błedu uwazam ze jest ponizej pewnego poziomu...
    --

    http://tickers.TickerFactory.com/ezt/d/4;14;7/st/20191124/e/do+niewiadomoczego.../k/b663/event.png
  • natbar 14.05.14, 11:03
    tu nikt żali nie wylewa, jak widać dyskutujemy nad brakiem kompetencji i robienia klienta w bambuko , każda z nas uzyskała inną odpowiedź na to samo pytanie, wiele dostało informację o wysyłce wraz z numerem LP, a później to anulowano, na informację o braku karty są zdziwieni, mimo że sami to zaproponowali w ramach rekompensaty. Nie musiał to być koniecznie błąd systemu bo nie raz kupowałam zabawki u nich w takich cenach i o dziwo zostały dostarczone bez żadnych komplikacji. Niestety w takich sytuacjach wychodzi jak wygląda obsługa polskiego klienta.
  • agnieszka_mmm 14.05.14, 13:25
    Patatajowa skoro Ty wykazałaś się taką niesamowitą moralnością i nie kupiłaś nic w tej okazyjnej cenie (co jest oczywiste dla tak prawej osoby) to dlaczego wypowiadasz się w ogóle w tym wątku. Zauważyłam, że jesteś samowolną królową tego forum ale może czasami ugryź się w język i się nie wypowiadaj, ok.
  • patatajowa 14.05.14, 14:42
    moralnośc nie ma w tym przypadku nic do rzeczy, moje dzieci wyrosły juz dawno z takich zabawek wink
    a wypowiadac sie moge na szczescie w kazdym watku w którym mi sie podoba,nie zwracajac uwagi na to czy podoba sie to tobie smile
    --

    http://tickers.TickerFactory.com/ezt/d/4;14;7/st/20191124/e/do+niewiadomoczego.../k/b663/event.png
  • asia_i_p 14.05.14, 15:45
    A nie masz wrażenia, że to po prostu taka gra - obniżone ceny to nie pomyłka, tylko chwyt marketingowy, reszta cen dobrana odpowiednio, żeby na tej karcie podarunkowej 50 zł nie stracić? A ruch na stronie jest, klient, któremu już się wydawało, że kupił, jest nakręcony i łatwiej mu wcisnąć co innego?
    --
    Agent Cooper: "A kobieta z pieńkiem?"

    Szeryf Truman: "Nazywamy ją kobietą z pieńkiem."
  • agni71 14.05.14, 17:26
    asia_i_p napisała:

    > A nie masz wrażenia, że to po prostu taka gra - obniżone ceny to nie pomyłka, t
    > ylko chwyt marketingowy, reszta cen dobrana odpowiednio, żeby na tej karcie pod
    > arunkowej 50 zł nie stracić?

    Ale przecież mozna kupić coś za dokładnie 50 zł - w jaki sposób sklep na tym zarobi?

    Co najwyżej zrobi sobie reklamę, ale jak widać na tym forum dać 50 zł, to za mało wink
    --
    Może babka ma już dorosłe dzieci, to teraz będzie pawiami zycie uprzykrzać. by m_incubo
  • asia_i_p 14.05.14, 18:01
    Podejrzewam, że sklep ma w miarę dokładnie wyliczone, ile ryzykuje - ci, którzy wykorzystają wyłącznie kartę podarunkową, będą zapewne nieliczni.

    Liczą na określone mechanizmy:
    1. Są odbierani jako w porządku, uczciwi, a nawet pokrzywdzeni.
    2. Klient, który napalił się na zakupy, i tak zrobi zakupy.
    3. Klient, mający w garści kartę podarunkową, łatwiej się rozpędzi do większych zakupów. Będzie przeglądał stronę, coś go skusi.
    4. Narzucają marżę, która rekompensuje straty na tych klientach, którzy tylko wykorzystają kartę.
    5. Nieważne jak mówią, ważne że mówią - ja się o ich istnieniu dowiedziałam dzięki temu wątkowi.

    Zawsze się zachwycałam, że księgarnie dają nam takie ładne rabaty dla uczniów, a potem przez pomyłkę przysłali mi fakturę z cenami magazynowymi - to był lekki szok.
    --
    Agent Cooper: "A kobieta z pieńkiem?"

    Szeryf Truman: "Nazywamy ją kobietą z pieńkiem."
  • natbar 14.05.14, 10:53
    też dostałam info jak dzwoniłam, że karta jedna do wszystkich zamówień i zamówienia oznaczone jako wysłane to błąd systemu(moje były wysłane i cofnięte, do tej pory nie są anulowane), karty jeszcze nie dostałam, Pan ma sprawdzić... na moje pytanie w jaki sposób część zamówień została zrealizowana a część nie otrzymałam odpowiedź , że wg kolejności a to gó... prawda bo wiem, że zamawiałam jako pierwsza smile, tak jak już pisałam, rozumiem błędy się zdarzają ale bardzo nie lubię jak ktoś usiłuje ze mnie zrobić idiotkę
  • miwusia1977 14.05.14, 10:56
    Jesli rzeczy "wyslane" byly bledem systemowym to skad nr listu przewozowego sie pytam?
    Widze tez ze nie ma co do nich dzwonic bo i tak mowia co innego a potem robia co innego.
    Spoko logiczne ze na jeden adres jedna karta tylko nie lubie jak ktos mnie oklamuje.
  • anne241 14.05.14, 11:44
    No i bądź tu człowieku mądry...właśnie w sprawie tego zamówienia dostałam maila, że jest gotowe do odbioru. Niestety to tylko pianinko, a anulowane miałam znacznie większe zamówienie, ale dobre i to.
    Coś mi się wydaje, że tych błędów systemowych nadal całkowicie nie usunęli, skoro co innego mówią, a co innego się okaże.
    --
    Kobieta to anioł z natury. Czasem tylko połamią się skrzydła i musi latać na miotle...
  • kora711 14.05.14, 11:56
    czytam ten wątek od jakiegoś czasu i czasami mnie po prostu rozwala na łopatki
    te wielkie żale nie kupiło się 15 szt klocków za 2 zeta ;d

    ciekawe jakby jedna z drugą była włascicielką sklepu/firmy (a może jest!) czy byłaby chetna do rozdawania za darmo w ilosciach hurtowych .bo ktos się pomylił(!!!)
    niektóre wpisy mają wiele wspólnego z eurowizjia z ' ubijaczkami masła' niby okej ale zażenowanie zostaje 'd
  • agnieszka77_11 14.05.14, 15:40
    Ja nie skorzystałam z tej okazji i może dobrze, bo niepotrzebnie narobiłabym sobie nadziei jak już nieraz przy wielu zamówieniach (szczególnie tych Merlinowych). Zresztą tak bardzo nie zależało mi na Megabloksach. Ale z tego co piszecie zachowali się bardzo ładnie. Bon podarunkowy za 50zł to na prawdę miły gest z ich strony, a przecież w przypadku błędów systemowych mogliby tylko ładnie przeprosić i co najwyżej wysłać jakiś kod rabatowy. Merlin przy takich akcjach nie daje więcej niż 10% rabatu na najbliższe zamówienie, nawet gdy nie są to błędy systemowe, a źle oszacowana ilość sztuk przeznaczonych na akcje promocyjne.
    Nie wiem jak Agito realizowało zamówienia w tym przypadku, że do części z Was produkty trafiły, a do reszty nie. Zauważyłam jednak, że w przypadku Merlina realizują zamówienia na małe ilości, a anulują przypadki gdy ktoś brał ilości "hurtowe" (np po 10szt). Już parę razy to przetestowałam w przypadku takich różnych super okazji merlinowych. Może więc warto kupować mniej, a mieć większą szansę na realizację zamówienia.
  • aneta347 14.05.14, 15:56
    ja zrobiłam dwa zamówienia
    w jednym 3 rodzaje klocków po 1 szt
    w drugim dwa rodz.po 2 szt
    czyli nawet małych zamówień nie realizowali ( chyba że 3 -4 paczki to już ilość hurtowa wink)

    pomimo ze moje dzieci chciały te klocki (juz wcześniej ) jestem zadowolona ze Agito dało e-karty ....jak pisałam wcześniej mogli przeprosić i tyle....a tak mozna coś kupić 35 zł taniej ( po odliczeniu kuriera wink)

  • agnieszka77_11 14.05.14, 16:06
    aneta347 napisała:

    > czyli nawet małych zamówień nie realizowali ( chyba że 3 -4 paczki to już ilość
    > hurtowa wink)

    Być może też małych nie realizowali (za duże mieliby straty), ale zauważyłam, że jak Merlin część zamówień anuluje, a część realizuje (w przypadku tych super okazji) to do realizacji wybierają te po 1szt. Już parę razy anulowali mi zamówienia nawet po 3-5szt jednego produktu, a te po 1 szt wysłali. Może to przypadek, ale u mnie tak akurat wychodziło i dlatego przy takich akcjach wolę zamówić tylko po 1 szt czegoś.
  • dziuni-a1979 15.05.14, 09:56
    Miałam 2 zamówienia anulowane i dostałam 2 karty podarunkowe na 50 zł. Dzięki agito. A swoją drogą wywrotka dalej na koncie widnieje jako wysłana do punktu odbioru. wink
  • kasiadove 15.05.14, 19:57
    Wyobraźcie sobie że moje przesyłki ( jedno zamówienie w 3 paczkach) ZAGINĘŁY tongue_out big_grin (od kilku godzin mają taki status)
    Wczoraj napisałam do nich maila że mam status wysłane a nie mam wiad nt odbioru (paczkomat)
    Odpisali że anulowali i przepraszaja bla bla bla.
    Kasę ściągnęli z konta 12V a zwrotu nie widać
    Dotyczy zamówienia: 7XXXXXX
    Typ zgłoszenia RMA: Zaginięcie przesyłki
    Data zgłoszenia RMA: 15-05-2014
    Status RMA: Oczekuje na przesyłkę
  • beataaa83 15.05.14, 20:02
    u mnie to samo przy jedynym zamówieniu które niby wysłali. W przesyłce było jedno auto, tylko że ja do nich nie napisałam żadnego maila, sami to zmienili. Bardzo nie fajnie to o nich świadczy.
  • kasiadove 15.05.14, 20:07
    Bardzo mi się to nie podoba, rzeczywiście wygląda tak jakby cofali przesyłki
  • miwusia1977 15.05.14, 20:06
    mi kase 9 sciagneli i do dzis nie mam zwrotu. Przestaje mi sie to usmiechac.
    Ja naprawde rozumie jak jest blad systemu to anuluja zamowienie, oddaja kase i przepraszaja. A tu ? coraz wiecej kombinacji. Podawanie przez nich sprzecznych informacji jak dla mnie nie jest fer.
  • betty1234 15.05.14, 21:21
    A mi dziś odpisali "Dzień dobry. Informuję, że niezależnie od ilości zamówień złożonych z danego konta (adresu email) wysyłana jest jedna karta podarunkowa." Dla mnie fajne i te 50 zł ale szkoda, że na allegro wystawiają przedmioty, które mnie interesują z przesyłką gratis ale jak zapytałam czy można ją tam wykorzystać ... "Dzień dobry, karta podarunkowa Agito obowiązuję tylko na stronie agito.pl. Pozdrawiam" a szkoda bo to zawsze 10 zł mniej sad
  • miwusia1977 15.05.14, 21:28
    tylko szkoda ze jak sie dzwonilo na infolinie to mowili co innego...

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka